Nonii. Kuna olen juba mõned nädalad vahelduva eduga jälle ülerõhku nautida saanud (on tekkinud pidamine), panen kirja, mis vahepeal toimunud on, enne, kui meenutamine liiga raskeks muutub.
Roostele molliSuve lõpus sai küljekarpide ja põhjaaluse augud kinni keevitatud. Roostet masinal leiab ikka, aga hetke seisuga äralagunemise ohtu enam ei ole. Kõige rohkem häirib rooste kapoti all amordikannude juures.
Veere veere, kakukeneMillalgi sügisel lasin veermikku remontida, sest auto oli kahtlaselt tee peal ujuma hakanud. Samuti ostsin lõpuks ära
coilover'id: Tein Basic. Need on siis sellised, millel saab timmida vaid kõrgust; vedrude jäikus on nii ees kui taga 6kg/cm kohta. Ise olen väga rahul. Ei ole üldse liiga jäik, samas on tunnetus oluliselt parem kui varem. Veider on vaid see, et ülevaatuspunkti stendi väitel on amortisaatorite summutusjõu erinevus suurem kui lubatud. :-/ Ei teagi, kas peaks nüüd midagi ette võtma sellega.. Sõites küll ei tunne, et midagi valesti oleks. Vanad amortisaatorid olid stendi järgi korras, muide :S
Talve-seades on coiloverid loomulikult kõige kõrgemas asendis, mis peaks olema tolli võrra madalam originaalist, aga auto oli enne nii kõrge, et eelnevat seisu mitte näinutel on raske uskuda, et on madaldatud. Suveks laseb sutike kindlasti madalamale, kuid mitte nii madalale, et lamavad politseinikud ohtu hakkaks kujutama.
Suveveljed on praegu just tegemises - vanast jamast puhtaks ja uus värv peale. Olen elevil :D
Opeli tühikäiguklapp on täitsa pandavOlen seda auto küljes olevat tühikäiguklappi igal nurgal kiruda jõudnud, kuid mõne aja eest võtsin käsile ja proovisin teda paremini tööle panna enne prügikasti viskamist. Ei läinudki palju aega, kui leidsin, et kasutasin täiesti valet PWM väärtuste vahemikku. Nimelt on see klapp 0% PWM-iga pooleldi avatud (mootoripöörded umbes 1500rpm) ning umbes 35% peal täiesti suletud ja vahepealsed väärtused (10-25%) käituvad väga viisakalt täpselt soovitud vahemikus, nagu ette võib kujutada.
Closed loop juhtimisega polegi viitsinud enam jännata, töötab
warmup režiimis ja töötab väga hästi.
Boost controlKui elektroonilise ülerõhuregulaatori tööle rakendasin suvel, mõtlesin seadistades, et
boost peab üles tulema ikka võimalikult kiiresti igas asendis. Alles talvel sõites, kui märkasin, et turbost vähimatki kasu pole - gaasiklapp oleks kui on-off lüliti olnud -, taipasin
boost'i ümber seadistada. Nüüd suureneb ülerõhk vastavalt gaasipedaali asendile ja peab ütlema, et uskumatult sujuv ja mõnus on sõita niimoodi. Täis-
boost'i saab ainult täisgaasiga ning olen selle seadnud 0.75bar juurde.
Plaan BPlaanin suhteliselt soiku jäänud summutiehituse ikka ette võtta kevadel; teha turbost alates kõik uus 2.5" peale. Selle taga ootab ka dünostendi külastus. Ei ole veel kellegagi käsi löönud, niiet võite pakkumisi teha.
Midagi jäi mul kindlasti praegu ütlemata, mis toimunud on.., aga ju see pole siis praeguses hetkes nii oluline.
Mul talvisest olust pildimaterjale eriti ei ole - ei saanud kordagi kapottigi millegi muu kui niisama passimise eesmärgil avatud -, aga riputan kõigi rõõmuks ühe üle-eelmise aasta pildi, et oleks selge, kuidas tagavedu talviti käib
Kõrget
boost'i ja kena kevade saabumist!