Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 8:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 157 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2007 16:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
crisp kirjutas:
tarmo kasutas oma toyota peal ka seda süsteemi...

Seda süsteemi ta vist korralikult tööle ei saanud ja hiljem olid need pihustid seal vist ka ilu pärast.
Üldiselt soovitan sul teha selle väljamineku ja installida rattale MS peale.
Enne sa seda mootorit korralikult ilmselt käima ei saagi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2007 16:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Saatsin sulle kunagi ühe kodaniku kontakti, kes on rattaid turbotanud ja ka hästi liikuma saanud. Võta temaga ühendust. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.04.2007 13:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Njah sai siis korralikult karpateemat edasi arendatud ja lõpuks selgus, et nende karpadega ilmselt polegi mootorit võimalik korralikult tõõle saada. Kui tõõtab põõrdel, siis madala põõrdega ujutab üle ja kui tühikäigul siis jälle põõrde ei lähe.


Ilmselt jah oleks vaja pritse peale aretada AGA kas on sellist mitme pihustiga pritset mis annab koguaeg kütet mitte,et loeb vändalt millal kütet anda??
Või siis moodus kuidas saab pritsel panna pihustid koguaeg pihustama.

Olen ise näinud, et turborattal on peal ainult ühe pihustiga pritse pole mingit õhulugejat ega gaasi siibrit AGA kasutatud on S&S short karpasi!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.06.2007 19:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Njah kõige õigem oleks panna mingi progatava ajuga prits aga see tsipa kulukas.
sai siin vahepeal uuest karpa süsteemile mõeldud ja peaks igaksjuhuks proovima ka draw through süsteemi. Aga jah ainuke karpa mis peale mahub on sapaka oma. Kuid sapaka karpal on ju ometi kiirendus pumb, see tuleks vist ära eemaldada muidu kui gaasi keerata kipub vast täis lõõma.

draw through-ga peaks küll asja käima saama, vaja ilmselt kütte tüüs õigesse mõõt saada ja peakski käima hakkama :-D

Ei tea kas see ka midagi mõjutab, et sapaka karpa lõõr on 2 korda väiksem kui mootoril eelnevalt olnud karpde üks lõõr.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.06.2007 10:16 
Eemal

Liitunud: 27.06.2005 10:11
Postitusi: 121
otsi vana K-jet süsteem ja pane see, täis mehhaaniline ning kasutatud jah turbomotodel. Pihustab pidevalt.

_________________
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.08.2007 9:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
aibast kirjutas:
otsi vana K-jet süsteem ja pane see, täis mehhaaniline ning kasutatud jah turbomotodel. Pihustab pidevalt.

Njah aga kui mehaaniline siis on vaja ju hakata koonuse kuju muutma, kuna mul ainult 600cc mootor aga ilmselt auto millel peal k-jet pritse pärineks on ilmsel 1,6-2,0

Tegelt Masin käib mitte küll nii nagu võiks aga käib.
Sai siis pandud sapaka karburaator millel eemaldatud õhuklapi süsteema ja kiirenduspumba kogus ka piiratud kuna ilma kiirenduspumbata ei saaks külmalt mootorit käima kuna tee karpast turboni on pikk ja ülesmäge. Praegu jah kui tühikäigult gaasi äkki põhja keerata siis korraks tõmbab hinge kinni aga kui gramm aeglasemalt keerata siis läheb päris hästi pöördesse. Aga turbo rõhk üle 0.5 ei tõuse kuna ilmselt ei suuda imeda läbi nii pisikese karpa ja segu ju ometi raskem ja transportida.

On peast läbi käinud mitmeid ideid kuidas saaks mootori paremini tööle: Kui teha ise karpa draw through süsteemile siis ilmselt saaks natuke rõhku kõrgemaks aga kui teha blow through susteemile ise karpa siis saaks turborõku ilmselt keerata niipalju peale, et mootorist tuleb ikka midagi rohkem väja kui tehase võetud. Aga ilmselt karpaga blow through süsteemil ei toimu segu moodustumine ühtlane (draw though süsteemil peaks olema segu kvaliteet parem).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.02.2008 17:25 
Eemal

Liitunud: 12.12.2006 0:10
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
Blow through süsteemi saab ilusti käima, sa pead kõigepealt endale tsikli karpade tööpõhimõtte korralikult selgeks tegema.
Eile käisin Soome Motomessil kus oli oma 5-6 fighterit millel oli originaal karpade otsa föönid keeratud ja mitte väikesed vaid ikka parajad kõrvitsad. Seinapeal näidati videot kus pillid sõitsid, vaatasin ja imestasin ja hoidsin pead kinni, täitsa kreisi :shock: 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.02.2008 22:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
ork kirjutas:
Blow through süsteemi saab ilusti käima, sa pead kõigepealt endale tsikli karpade tööpõhimõtte korralikult selgeks tegema.
Eile käisin Soome Motomessil kus oli oma 5-6 fighterit millel oli originaal karpade otsa föönid keeratud ja mitte väikesed vaid ikka parajad kõrvitsad. Seinapeal näidati videot kus pillid sõitsid, vaatasin ja imestasin ja hoidsin pead kinni, täitsa kreisi :shock: 8)

Kahjuks ise ei käinud kuid mul õde koos teiste tsiklistidega käis ja peaksin ise ka peatselt pilte nägema. Kuid jah ega ma ei keela osta endalegi samasorti karpadega masin ja hakka turbotama, ilmselt ikka minus viga, et originaal karpadega toimima ei saanud masinat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.02.2008 23:53 
Eemal

Liitunud: 12.12.2006 0:10
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
juss kirjutas:
ork kirjutas:
Blow through süsteemi saab ilusti käima, sa pead kõigepealt endale tsikli karpade tööpõhimõtte korralikult selgeks tegema.
Eile käisin Soome Motomessil kus oli oma 5-6 fighterit millel oli originaal karpade otsa föönid keeratud ja mitte väikesed vaid ikka parajad kõrvitsad. Seinapeal näidati videot kus pillid sõitsid, vaatasin ja imestasin ja hoidsin pead kinni, täitsa kreisi :shock: 8)

Kahjuks ise ei käinud kuid mul õde koos teiste tsiklistidega käis ja peaksin ise ka peatselt pilte nägema. Kuid jah ega ma ei keela osta endalegi samasorti karpadega masin ja hakka turbotama, ilmselt ikka minus viga, et originaal karpadega toimima ei saanud masinat.


Hetkel on mul Honda VTR 1000f, mis on ka karpadega aga toda ma turbotama ei hakka, võibolla tuleb NOS. Plaanis on osta mingi vanem pauku pand ratas millest teha fighter ja see ära turbotada aga sellega läheb veel aega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2008 1:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Mul endalgi üks tänavaratastest vtr kuid mul küll mõte liikunud sinapoole ,et sinnagi midagi peale panna aga ennem ei hakka midagi ehitama kui üks masin korralikult käib. Kuid jah minu vtr oli avariiline ja sellest saanud nüüdseks juba fighter, kuid alati tuleb uusi ideid ja nii ei saagi ratas kunagi valmis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2008 1:40 
Eemal

Liitunud: 12.12.2006 0:10
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
Ega see fighter VTR juhuslikult kollane pole? Nägin sellist suvel Saaremaal Õlletoobril.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2008 10:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
ork kirjutas:
Ega see fighter VTR juhuslikult kollane pole? Nägin sellist suvel Saaremaal Õlletoobril.

Ei ole kollane hoopis matt must!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2008 23:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
nonii jällegi kruvisin oma masinale peale originaal karpad, et neid proovida. seekord sai nüüd kõik voolikud mis karpadest välja tulevad rõhu alla pandud, eelmise ürituse ajal lihtsalt punnid ees. Sai siis masin käima pandud ja motot soojendades avastasin, et kõik 4 karpat lekivad (eelmie kord kui originaal karpade üritasin turbotada siis hakkasid nad ikka kõvasti leemetama aga siis arvasin, et lihtsalt sai bena surve liiga suur) Karpasi lähemalt uudistades avastasin, et bena tuleb ujuki kambrite tihendite vahelt.

Kuna karpad leemetasin siis ei saanud motot täitsa soojaks lasta, et proovida kas toimivad nüüd, aga kui gramm gaasi keerata siis rõhukell igaljuhul näitas 0.1 ülerõhku.

Aga jah kui karpad maha võtsin ja kui tihendeid uurisin siis nad täitsa ära surnud. Ilmselt tuleb uued tihendid tellida, kuna karpasi ei hakka ometigi hermetsiga paikama! Mõtlesin küll, et midagi tihenditele alla panna, et naid soonest väljapoole tõsta aga pole midagi sinnagi panna.

Vahepeal tuli paar ideed kuidas saaks tihendi soont täita, tinagi vist pole eriti mõtekas kuna nood krt kaaned ilmselt tõmbavad kõveraks kui kuumutada. Aga kui jawa mees veel olin siis sai paaki paigatud seebiga ,nii et peaks proovima küünla rasva või seepi soonte põhja sulatada, kuna bensiin igaljuhul seepi ei lahusta ja ega siis seal tihendil nii suurt jõudu ka pole, et seebi minema surub, kui to on soone põhja sulatatud. Aga ega ennem teada ei saa kui järgi ei proovi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2008 23:34 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
No vot ---sul hakkab nüüd asi juba uuesti õiget suunda võtma :!: Nüüd sul veel vaja besupumppa ja karpade survestamiseks spetsiaalset kütuserõhuregulaatorit mis maksab ca.tonn eeki :!:
Edu......(ja ära leiuta jalgratast,vaid küsi...) :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.06.2008 0:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Kütte rõhu regulaator ja paagi väline pensiini pump on olemas( lausa 2 tk), kuna sai vahepeal proovitud ka L-jetronic-t peale aretada, aga tolle konkreetse pritsega poleks saanud masinat korralikult käima, kuna ei suutnud lahendada probleemi kuidad aju võtaks omaks 2 süütepooli impulsid.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 157 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11