Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 23:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 157 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.07.2008 12:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Programmeeritavale ajule üleminekut takistaks miski?
Nii spark kui fuel oleks peale väikseid lisamodimisi võimalik ka primitiivseima juhtajuga (Siin foorumiski diy kit müügis)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.08.2008 0:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Nonii Sain siis lõpuks aparaadi tagasi kokku ja ka hääled sisse. aga millegipärast oli jällegi see sama jama, kütet liiga vähe, ei lähe põõrdesse!
Kuna sai pandud ka pisem bena pump, iriidium küünlad, bena filteer, siis arvasin, et asi kuskil seal. Panins siis vana bena pumba tagasi, aga ikka sama jama. Hiljem alles tuli meelde, et sai ka paaki pandud nitro3000. Lasin selle tankla kraami välja ja asendasin välismaise päritolu 92-ga. Tulemuseks oli, et pööret teeb kohe moto rohkem aga ikkagi nagu tsipa vähe, tuleb karpad maha võtta ja nats düüse kaasa aidata, kuna seal veel originaal tüüsid sees. Kuigi bena rõhk tõuseb koos boostiga jääb ilmselt küttest ikkagi väheks.

AA ja vist VG andis ka otsad, kuna ei taha teine rõhku maas hoida, kuigi on keeratud nii maha, et reguleerimis varras käib ilma venitamatta ilusti külge!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.08.2008 20:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Ei see aparaat taha mul käima hakata, panin jämedamad tüüsid (125) ja ka täpsema bena surve mõõtja. Ja oh imet millegipärast jääb bena rõhk maha ülerõhust :x sai tagasivool paaki suunatud ja isegi kraan ja filter eemaldatud toitesüsteemist, ikka abi ei midagi. Ja ometigi kütte surve regulaator peaks bena survet tõstma baraleelselt boost-ga.
Küünlad täiesti valged, seega bena vähe!!!


Süda jäi kripeldama ja läksin tagasi ratta juurde ja testisin siis kõik rõhu näidikud omavahel ära. Selgus, et see näidik millega ma bena survet mõõtsin valetab ikka oma jagu, hakkab alles ca. 0.25 bar peal näitama ja kui rõhku tõsta siis hakkab viga vähenema.
Võttsin ka bensiini rõhuregulaatori lahti, väga ilus puhas ja korralik oli seest.

Nii, et tuleb ikka osta asjalikke näidikuid poest ja karpale toppida veel suuremaid kütte tüüse!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.08.2008 11:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Oli sul seal mingi elektriline pump vahel?
Võimalik, et see ei tule oma ülesannetega toime, muudmoodi rõhk ära kukkuda ei saa.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.08.2008 20:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Mihkel kirjutas:
Oli sul seal mingi elektriline pump vahel?
Võimalik, et see ei tule oma ülesannetega toime, muudmoodi rõhk ära kukkuda ei saa.

Paagiväline BMW pump.
Kahjuks üheks probleemiks oli vigane näidik mis ei tahtnud õiget survet näidata, aga seda ikka ei tea miks piisavalt pöörde moto ei lähe. Et kindel olla pumbas siis tuleb korralik sürvemõõtja muretseda, kuid pärineb pump sõitva auto pealt.
Tarvis ka ilmselt veel suuremaid tüüse karpasse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.03.2009 14:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Peaks vast siia teemasse ka midagi kirjutama, kuna kevad tulemas!
Sai siis jebitud selle aparaadiga omajagu eelmine aasta. ja tulemuseks ei s*ttagi.
Aga jah vähemalt nüüd tean, et vaja on saada bensiini rõhk ülerõhuga suhtesse 3:1 ,et mootor korralikult toimiks!
Sai ka selline regulaator meisterdatud, mis suudab bensiini rõhku tõsta 3X võrreldes ülerõhuga!
http://album.ee/album/288723/50140065
Ja imekombel isegi toimis se regulaator mul paar korda aga millegipärast hakkas ta pärast kütte rõhku töstma ainult 2X.
Sa siis pandud osad kütte voolikud läbipaistvad ja imelikul kombel tagasivoolist jooksid õhumullid :shock:
Kuid pumpa ei olnud näha kül, et oleks mõnu mull jooksnud. Kahjuks polnud läbipaistvat voolikut rohkem, et panna pumba ja regulaatori, et kindlaks teha, kust see õhk tuleb!

Aga ilmselt viga oligi selles õhus mis tekkis süsteemi , et regulaator ei toimetanud 3:1 vaid hoopis 2:1

Kunagiaeg sai ka segukell ostetud, et teada ka ikka on segu või pole. Ostsin tavalise, mitte VB komplekti. Peasi, et teaks kas on segu olemas või mitte.
Aga jah ilma kellata tundus, et segu on piisav aga kui kella külge panin, siis gaas põhjas kukkus ikka näit täiesti peitu.
Aga kui need õnnelikud paar korda oli, kui regulaator toimis 3:1 siis oli karaaš koheselt koledat vingu täis kui piirajasse mootori lasin.
Nüüd on olemas ka tahhokas, et saab ka teada kuna siis turbo puhuma hakkab.

Aga millegi pärast on ratas jäänud karaaši sodikihi alla, keegi jobu on teise projekti jupid peale ladunud!
Tuleb ikka minna seda projekti ka edasi liigutada!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.03.2009 22:09 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Ära solvu,aga kohe kahju on lugeda,et sa kogu selle aja ja nu_si jooksul midagi õppind pole ja sellist segast siin peksad !!! Ajamiljonär !!! :roll:

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 157 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 61 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11