Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 10:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 157 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 26.11.2005 23:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Selline mure ,et oleks vaja panna 600cc sele mootorile turbo aga kui jämedad peaksid olema kollektori torud ,et ei hakkak suurtel pööretel takistama gaaside liikumist ,max pöördeid 13000 pööret ja kui oskate siis mis torbit kasutada aga raha vähe nii ,et mõne auto oma :(


Viimati muutis juss, 09.04.2006 21:08, muudetud 5 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.11.2005 23:57 
Eemal

Liitunud: 08.05.2005 17:42
Postitusi: 119
Asukoht: tallinn
kolle toru võiks olla sama suur v natuke suurem plokikaane väljalaske avast, turbot vaata otsi mingi väike dayhatsu v mingi sellise asja pealt kus mootori litraas alla liitri, rohkem ei oska väga aidata hetkel,(ei viitsi mõelda ka)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mure
PostitusPostitatud: 27.11.2005 0:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
juss kirjutas:
Selline mure ,et oleks vaja panna 600cc sele mootorile turbo aga kui jämedad peaksid olema kollektori torud ,et ei hakkak suurtel pööretel takistama gaaside liikumist ,max pöördeid 13000 pööret ja kui oskate siis mis torbit kasutada aga raha vähe nii ,et mõne auto oma :(


palun tee pealkiri vastavamaks kysmusele! :)

turbo leidmiseks arvan ma arvuta välja õhu liikumine ja siis saad mingi pidepunkti!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2005 19:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
:lol: järjekordne mees kes tahab mootorattale turbot. kulla mees, tahad surma saada? kui 600cc bike lahja siis leiad oma kiirendussoovile vastuse kui ostad näiteks 1300cc Hajabusa (sorry, ei tea kuidas seda kirjutatakse) muuseas sellel viimasel on ka variante kus tehase turbo peal! ja see väga-väga kiire. hind ka sellele vastav ~250 000.- eesti raha

miks surma saada, kui seal midagi mootoris juhtub nii 200+km/h kiirusel siis kujuta ette mis sinust järgi jääb :( ega ikka originaal kepsud ei pea sellele väändele vastu mis peale turbo panekut tuleb.

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2005 19:38 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Pooldan eelkõnelejat. Hayabusa on tõesti parim bike turbotamiseks. ca 100k peaks saama kasutatud hayabusa turbo juba Eestisse, Jaapanist.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2005 22:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
kuldsete käte ja vähese majanduslike võimaluste inimeste pärusmaa :) Ei tasu teist hukka kohe mõista, sest...
pea kuu aega vms. sõitis ju üks "turbo bike", millel tõesti pärst kolvid ära sulasid, aga vähemalt posid said hakkama ;)
lihtsam lahendus oleks jah muidugi turbo Hayabusa või gsxR 1100 osta, mis nt. GhostRideris ka turbostatud oli :p
...nendest turbotsikli vendadest kusagil pikemalt ka juttu - neti.ee, http://www.biker.ee vms...kel huvi, otsigu nad üles, väga tark jutt on neil oma kodukal

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2005 22:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Ma tahan hoida ratta kaalu võimalikult all, kuna tahaks selle rattaga eestis mägesi vallutama lühidalt tahan ehitada endale võistlusratast millega pole tänavale asja.
Kui peale panna 1,2 liitrise auto turbo siis vast peab vänt kaa veel vastu?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2005 23:03 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Mul on sulle paras turbo olemas, vaja puksid ära vahetada. garrett t3 45trim. compressor .42AR, turbine .48AR õli+vesi. Sisene wastegate ka.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2005 23:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
ja mis hind võib olla?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2005 23:31 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Oleneb sellest mis hinnaga ma ta korda saan.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2005 23:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
puside vahetus pole probleem, mul tuttav tegeleb sellega!
Aga kas see turbo tsips suur ei ole 600cc sele mootorile?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2005 23:47 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Vot ma ei tea, see on ikka päris pisike. Aga uuri kui palju läheb pukside vahetus sul, anna mulle privas teada, kui sa pole huviline, siis ma laseks vähemalt turbo korda teha, kui hind soodne, ma pole praegu ise uurind palju tahetakse selle korrastamise eest.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2005 0:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
ega oska keegi nõu anda kui palju paksema plokikaanetihendi panema peab,iseenesest ju väike mootor, et surveaste oleks c.0,8 ,0,9(paras turbo jaoks) plaanis on alumiinium plekist peka lisatihend mille liimin kaane kulge.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2005 3:02 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
juss kirjutas:
ega oska keegi nõu anda kui palju paksema plokikaanetihendi panema peab,iseenesest ju väike mootor, et surveaste oleks c.0,8 ,0,9(paras turbo jaoks) plaanis on alumiinium plekist peka lisatihend mille liimin kaane kulge.


parem lase custom kolvid teha, mis annavad madalama surveastme, ning ära ka kolbide õlijahutust unusta, need pisikesed kolvid(pöörete mootor) hakkavad väga kiirelt sulama.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.12.2005 23:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Pole kuskilt sellist raha võtta, et uued kolvid lasta teha :(


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 157 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11