
BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-
BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-
Selline mure ,et oleks vaja panna 600cc sele mootorile turbo aga kui jämedad peaksid olema kollektori torud ,et ei hakkak suurtel pööretel takistama gaaside liikumist ,max pöördeid 13000 pööret ja kui oskate siis mis torbit kasutada aga raha vähe nii ,et mõne auto oma 

Viimati muutis juss, 09.04.2006 21:08, muudetud 5 korda kokku.
Re: mure
palun tee pealkiri vastavamaks kysmusele!juss kirjutas:Selline mure ,et oleks vaja panna 600cc sele mootorile turbo aga kui jämedad peaksid olema kollektori torud ,et ei hakkak suurtel pööretel takistama gaaside liikumist ,max pöördeid 13000 pööret ja kui oskate siis mis torbit kasutada aga raha vähe nii ,et mõne auto oma

turbo leidmiseks arvan ma arvuta välja õhu liikumine ja siis saad mingi pidepunkti!

miks surma saada, kui seal midagi mootoris juhtub nii 200+km/h kiirusel siis kujuta ette mis sinust järgi jääb

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
kuldsete käte ja vähese majanduslike võimaluste inimeste pärusmaa
Ei tasu teist hukka kohe mõista, sest...
pea kuu aega vms. sõitis ju üks "turbo bike", millel tõesti pärst kolvid ära sulasid, aga vähemalt posid said hakkama
lihtsam lahendus oleks jah muidugi turbo Hayabusa või gsxR 1100 osta, mis nt. GhostRideris ka turbostatud oli
...nendest turbotsikli vendadest kusagil pikemalt ka juttu - neti.ee, http://www.biker.ee vms...kel huvi, otsigu nad üles, väga tark jutt on neil oma kodukal

pea kuu aega vms. sõitis ju üks "turbo bike", millel tõesti pärst kolvid ära sulasid, aga vähemalt posid said hakkama

lihtsam lahendus oleks jah muidugi turbo Hayabusa või gsxR 1100 osta, mis nt. GhostRideris ka turbostatud oli

...nendest turbotsikli vendadest kusagil pikemalt ka juttu - neti.ee, http://www.biker.ee vms...kel huvi, otsigu nad üles, väga tark jutt on neil oma kodukal
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
parem lase custom kolvid teha, mis annavad madalama surveastme, ning ära ka kolbide õlijahutust unusta, need pisikesed kolvid(pöörete mootor) hakkavad väga kiirelt sulama.juss kirjutas:ega oska keegi nõu anda kui palju paksema plokikaanetihendi panema peab,iseenesest ju väike mootor, et surveaste oleks c.0,8 ,0,9(paras turbo jaoks) plaanis on alumiinium plekist peka lisatihend mille liimin kaane kulge.