Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 8:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 31.12.2011 23:38 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
32 vs 33 vs 34 vaidluses on 32 see ainuke ehe real thing, kus tehase rajaauto ja seeriatoodangu masin olid veel üksteisele kõige lähemal (ntx nagu DTM-i E30 M3 ja seeriatoodangu M3). 34 on uus ja kallis (mis tänu FIA reeglitele tegelikust GT autost juba liiga palju erines), 33 hakkab vaikselt odavamaks muutuma kui 32. 33'me jaapanalsed ise eriti ei fänna. 32 on see mis kõik gt sarjad jaapanis ja austraalias pika puuga kinni pani, ning evis juba 80date lõpus sama ning elektroonika osas isegi pika puuga arenenumat tehnoloogiat kui eeskujuks olnud Porsche 959, kuid ainult murdosa hinna eest. 20 aastat hiljem on nende autode turuväärtuste erinevused veelgi suuremaks kärisenud. 1989 aastal HICAS, ATTESA E-TS, keraamilised twinturbod koos ITB'dega, G-jõu sensor, 16-bit protsessor mis nelivedu juhib, 4xABS, kosmosetehnoloogiat sisaldav vahekast jne jne. Samal aastal tuli tootmisse BMW M5 E34 (mis on muidu väga kihvt auto), aga võrreldes R32-ga on see bemm tegelikult täielik Fred Flinstone käru :) Lihtsalt üks oli tipp ühes maailma otsas ja teine teises. 1989 ei olnud feissbuuki ega üldse veebi, kus keegi oleks viitsinud/saanud neid autosid võrrelda.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.01.2012 0:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
R32 võis sisaldada arvuliselt sama palju ajusid ja muid vidinaid, kuid sooritusvõimelt, millega mõlemad autod tehasest välja veeresid, pole mitte midagi võrrelda.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.01.2012 5:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Siin kohal ütlen mina et mulle meeldib mu auto ja päris kindlasti on see auto lihtsama vaevaga rõveda jõuga hingama panna kui porsche, AGA Porsche 959 ON ikka fakking kultus auto... endale ei osta... aga väga hindan inimest kes selle otsuse teeb. Mina lihtsalt juhtumisi olen teises leeris... väga retsept on selle auto suhtes juba päris pisikesest säilind. 959 on lihtsalt midagi väga ehedat... Kui see võrdlus välja üldse toodi... minu arust need nii erinevad teemad, olenemata tolle aegsest rivaalitsemisest... mina võtaks ikka iga kell uuesti selle valiku mis ma tegin... 32 on vähe karm... nahk-tagi ja vere maitse ,,, 33 on jura ka minu meelest... nii välimus kui omadused... jumal nendega kellel meeldib... 34 lihtsalt meeldib, annan andeks tema raskuse, kuna seal on asju mis on ajaga paremaks läind... no ja nii ongi jaapanlased on jaapanlased... ja saklased on sakslased... mul on sõbral vana saksa MB 190, mis maksab veerand mil vanas rahas... kõik on nii, et millise nurga alt vaadata... ma ei ostaks elusees toda autot... aga ma fännan teda ... eks see nii ole iga asjaga... ta on lihtsalt teises leeris... ja nii ongi...

(EDIT: siit edasi on loba)
irwww,,, ma ei saa mainimata jätta, et ma läxin viimane rajapäev tast saugal külg ees toore jõuga mööda, 4vedu on 4vedu :D:D:D:D:D:D sry jaan :D ... sul on jõudu juurde vaja :D:D:D turbo club ruulz :D

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Viimati muutis LordVampire, 20.01.2012 19:13, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.01.2012 12:05 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Ma olen siinkohal eelkõnelejatega nõus. Tegelt ongi lihtne paralleeli tuua...80-90 alguses olid kõik sellised kultus-ringraja masinad väga palju lähemal seeriatoodangu masinatele..millegi pärast ongi nii et E30M3 on kallimm kui E46 M3. R32 hakkab vaikselt mööda minema R33 hinnast MB190 2,5 16V on kallim kui Cklassi mercedesed jne jne. Kui rääkida tehnoloogia arengust siis ajaga on tegelt kõik eelpool maininud mudelid paremaks läinud ja ainuke asi mis räägib antud mudelite hinnakujunduses kaasa on nende kaal ja välimus, kultus. Ajaga on need seeriamudelid kuidagi "siledamaks" läinud ja ei ole enam nii steroididesse pumbatud kui vansti (M3, MB evo, R32GTR). R32 on rida hädasid mida R33 enam ei ole aga päris kindlasti ei ole R33 viletsam auto kui R32 pigem on ta tehnilselt parem aga ei oma seda n.ö kultust enam kuna võidud käisid kaasas R32-ga. R34 omakorda on aga tehnoloogilisetl nii palju parem auto ja seepärast hoiab oma hinda (6 käiguline kast, metallsisudega turbod, paremad pidurid, 4wd süsteem kõvasti paremaks arendatud kui ta kunagi 32-l oli) jne.
Porsche 959-ga ei ole siin aga kahuks midagi võrrelda kuna auto arendamine hakkas juba 81 aastal ja esimene seeriaauto müüdi 86 ehk siis kõvasti varem kui esimene 32GTR tehasest välja sõitis..ma arvan et võrrelda saaks siiin ainult masinaid mis on samast ajastust pärit. Tehnoloogi areneb ju koguaeg ja väga kiiresti, täiesti loomulik on et uuemad autod ongi ja peavadki olema kiiremad


Tsiteeri:
Siin kohal ütlen mina et ma armastan oma autot ja päris kindlasti on see auto lihtsama vaevaga rõveda jõuga hingama panna kui porsche, AGA Porsche 959 ON ikka fakking kultus auto... endale ei osta... aga väga hindan inimest kes selle otsuse teeb. Mina lihtsalt juhtumisi olen teises leeris... väga retsept on selle auto suhtes juba päris pisikesest säilind. 959 on lihtsalt midagi väga ehedat... Kui see võrdlus välja üldse toodi... minu arust need nii erinevad teemad, olenemata tolle aegsest rivaalitsemisest... mina võtaks ikka iga kell uuesti selle valiku mis ma tegin... 32 on vähe karm... nahk-tagi ja vere maitse ,,, 33 on jura ka minu meelest... nii välimus kui omadused... jumal nendega kellel meeldib... 34 lihtsalt meeldib, annan andeks tema raskuse, kuna seal on asju mis on ajaga paremaks läind... no ja nii ongi jaapanlased on jaapanlased... ja saklased on sakslased... mul on sõbral vana saksa MB 190, mis maksab veerand mil vanas rahas... kõik on nii, et millise nurga alt vaadata... ma ei ostaks elusees toda autot... aga ma fännan teda ... eks see nii ole iga asjaga... ta on lihtsalt teises leeris... ja nii ongi..

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.01.2012 12:34 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Väike pilt ka inspiratsiooniks
Pilt

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.01.2012 14:58 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
959 võrdluse tõin ainult sellepärast, et R32 neliveo toimimise loogika/tehnoloogia (mitte ainult elektroonika) vehkisid jaapanlased Porsche pealt maha tegelikult :) Ühte autot suudab pea et igaüks tänapäeval osta, teist peaaegu mitte keegi :) Mulle isiklikult tundub see väike ime, et sellise võimsa ajaloo ja supertasemel raua/elektroonikaga auto nii odavalt siiani turul saada on.

Kui juba piltide postitamiseks läks siis ega peale õige velje ei ole muud sellele autole vaja :)

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.01.2012 16:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Eks hinda kujundab ka Porsche vs R32 tootmisnumber. 959 on tehtud 337tk koos prototüüpidega ja R32 koos igast erimudelitega ligi 44 000tk.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.01.2012 13:34 
Eemal

Liitunud: 07.02.2006 2:22
Postitusi: 175
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad
Äge auto ka talvel. See juhitavus ,aga vähe teise nurga alt on päris meeldiv kogemus

_________________
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.01.2012 18:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Käisin naisele ka talviseid sõiduvõtteid õpetamas, niisama korra... tegin ise ka paar tiiru... ja paar mingit pilti ka...


Pilt

Pilt

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Viimati muutis LordVampire, 05.03.2012 19:32, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.02.2012 22:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Vasalemmas laupäev, pühapäev... (rehv on siuke et lume peal peab väga heasti... aga naelad on vähe nutusemas seisus :D ... nii et seal kus puhas jää hakkas tekkima seal mingi libisemise teema :D... võidu sõitma ei läind aga, Ui sa gaasi ka maha lased :D, taga pool oli lumsemat osa, seal sai kiirendada isegi...)
Bõmm oli piikidega, Evo oli sipa kiirem,(eks tal oli naela ka vähe rohkem järgi vast), Audid olid essid... muud ma ei oska midagi kommenteerida...

Üldsiselt head muljed... ilm oli ilus, rada hea... kütust läx kõvasti... :D... auto juhitavus on äge... natuke harjutada ja lihvida ka käitumist... võib rahule jääda.


_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.04.2012 13:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2011 11:52
Postitusi: 47
karm pill :evil: Palju sul 400m aeg lõpuks jäi? ja palju sul seal ca jõudu on ??

_________________
Subaru Impreza GT 98


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.04.2012 18:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Tänan, tänan. Head sõidumaneerid sul :-D pead oma sillad üle vaatama, midagi nagu ujus vahepeal :-D

Jõudu kuskil 400 kanti. [pole selles konditsioonis dynotand]

12,9 tuli stock turbotega, stock konditsioonis, täislastiga ja üle poole paagi bena. Ma mõtlen täitsa ok aeg tänava autole...
Eks paremat ei ootakski originaal turbotega, isegi hästi... Aga üldiselt pole plaanis teda nendega kaua jooksutada. Suht paigas mida vaja teha.

Pildid

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Viimati muutis LordVampire, 22.04.2012 22:33, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.04.2012 21:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2011 11:52
Postitusi: 47
Sillad on mul väga tihedad, reedel sain teini coilid alla ja paar päeva enne seda yoko pool slikid - Nendega on tee tunnetus ja masina jäikus/juhitavus hoopis midagi muud kui varem :) Aga igatahes paksu rahakotti ja äkki kunagi näeb kuskil joonel ;)

_________________
Subaru Impreza GT 98


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.04.2012 21:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Ma täitsa usun. Ma võtsin omale ka Teini vedrustuse ... mulle ka täitsa meeldib... suht talutav ka niisama ringi sõitmiseks.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.06.2012 21:17 
Eemal

Liitunud: 07.02.2006 2:22
Postitusi: 175
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad
kaugel sisu on

_________________
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 61 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11