BMW e30 325ixt ´85 - domain
BMW e30 325ixt ´85 - domain
Sai siis ära ostetud kasutaja crispi pooleliolev projekt.
Täpsemalt vast saab lugeda eelnevate tegemiste kohta siit: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1753
Mootor:
*m20b25 kerge uuendus kuuri läbi teinud (rõngad saaled jne)
*8.8 surveaste
*keevitatud veekanalitega kaas
*torukolle
*60mm väljalase
*t3/t4 turbo
*38mm WG
*bypass audi oma
*2,5' laadimis torud
*cooler (550mmx180mmx65mm)
*vems 3.3 spark & fuel
Välimus:
*iX spoileri ring
*m tech II esi stange koopia
*startec tagatuled
Veermik:
*4x koni reguleeritavad amordid
*ees -80 madaldus taga -40
*15' ix'i orginaal valuveljed
Sisu:
*bmw sport istmed (juhi oma natuke katki)
*el. k.luuk
*suur kompu (kütuse kulu, kiiruse limiit, temp jne)
Täpsemalt vast saab lugeda eelnevate tegemiste kohta siit: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1753
Mootor:
*m20b25 kerge uuendus kuuri läbi teinud (rõngad saaled jne)
*8.8 surveaste
*keevitatud veekanalitega kaas
*torukolle
*60mm väljalase
*t3/t4 turbo
*38mm WG
*bypass audi oma
*2,5' laadimis torud
*cooler (550mmx180mmx65mm)
*vems 3.3 spark & fuel
Välimus:
*iX spoileri ring
*m tech II esi stange koopia
*startec tagatuled
Veermik:
*4x koni reguleeritavad amordid
*ees -80 madaldus taga -40
*15' ix'i orginaal valuveljed
Sisu:
*bmw sport istmed (juhi oma natuke katki)
*el. k.luuk
*suur kompu (kütuse kulu, kiiruse limiit, temp jne)
Viimati muutis domain, 16.12.2008 2:35, muudetud 3 korda kokku.
Nüüdseks ostetud uued pihustid & Walbro GSL392 väline bensiinipump.
* Coil Resistance: 12.5 Ohms / High Impedance / High-Z
* Static Flow Rate @ 3.0bar = 630 cc/min = 453 g/min
* Static Flow Rate @ 6.0bar = 900 cc/min = 648 g/min
* Gain: 0.11ms/mg
* Offset: 0.055ms
* Turn on time @ 14VDC: 1.14ms
* Turn off time: 0.85ms @ 600KPa
* Spray Pattern: Multi-orifice 30 Degree Spray Cone
* Factory fitted with Viton upper and lower o-rings
Pumba spec:
12v 13.5v
3.0bar 215L 255L
4.0bar 200L 235L
5.0bar 170L 210L
* Coil Resistance: 12.5 Ohms / High Impedance / High-Z
* Static Flow Rate @ 3.0bar = 630 cc/min = 453 g/min
* Static Flow Rate @ 6.0bar = 900 cc/min = 648 g/min
* Gain: 0.11ms/mg
* Offset: 0.055ms
* Turn on time @ 14VDC: 1.14ms
* Turn off time: 0.85ms @ 600KPa
* Spray Pattern: Multi-orifice 30 Degree Spray Cone
* Factory fitted with Viton upper and lower o-rings
Pumba spec:
12v 13.5v
3.0bar 215L 255L
4.0bar 200L 235L
5.0bar 170L 210L
Sai nüüd masin garaazi veetud ja suht pulkadeks tõmmatud kapotialt. Väga paljud asjad vajavad ringitegemist (asendamist). 325 originaal miniradikas tuleb asendada mehisemaga + el vent muidugi. süütesüsteem tuleb coilpackile. Turbokollektor on samuti flantsidest keevitusega kõveraks kiskunud ja tikkpoldid mis olid keevitatud meetodil kolde küljes, olid samuti pooleks. Lihvimisse tuleb anyway saata kui mitte üldse korralikum teha. Vemsi juhtmestik sai kah maha võetud et Mihkel saaks lisatööd. Eks siin tuleb veel tuhat asja töökäigus välja mida hetkel ette ei oska näha
Vahepeal siis midagi väheke liigutatud kah. Mõni pilt siis pestud käigukastist. samasugused on ka differ ja muu väiksem kola.
KEP 4-labaga siduriketas. Bosch Motorsport coilpack. Samuti ka suur tropical esiradikas ja el vent olemas.
Plokk sai lastud kaanetihendi pinnalt lihvitud ja ka asjad üle mõõdetud. Plokk ise oli väga heas seisus, praktiliselt null kulumisega. Väntvõlli polnud samuti vaja remont mõõtu lihvida. Madalsurveastmega kolvid mis olid eelmise omanikupoolt sisse pandud näitavad siiski kulumismärke nagu ikka keskmise läbisõiduga autol. (kolbe oli meil kokku neljalt isendilt ja kõik samasse auku).
HKS SSQV replica BOV hangitud ja uus momo 320mm rool.
Siis asju nühitud puhtamaks + plokk värvitud.
Ja siis väheke kokku laotud asja, raamsaaled ja väntvõll omale kohale tagasi.
KEP 4-labaga siduriketas. Bosch Motorsport coilpack. Samuti ka suur tropical esiradikas ja el vent olemas.
Plokk sai lastud kaanetihendi pinnalt lihvitud ja ka asjad üle mõõdetud. Plokk ise oli väga heas seisus, praktiliselt null kulumisega. Väntvõlli polnud samuti vaja remont mõõtu lihvida. Madalsurveastmega kolvid mis olid eelmise omanikupoolt sisse pandud näitavad siiski kulumismärke nagu ikka keskmise läbisõiduga autol. (kolbe oli meil kokku neljalt isendilt ja kõik samasse auku).
HKS SSQV replica BOV hangitud ja uus momo 320mm rool.
Siis asju nühitud puhtamaks + plokk värvitud.
Ja siis väheke kokku laotud asja, raamsaaled ja väntvõll omale kohale tagasi.
Täna sai veidi Taavi mootorit kokku lapatud.
Taavi vaimne Mentor ja Jumal (ning minu Subaru kasti abimees):
Töökäigust ka mõned pildid:
Taavi vaimne Mentor ja Jumal (ning minu Subaru kasti abimees):
Töökäigust ka mõned pildid:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kaane portimine oli rohkem originaal freesijälgede silumine, kui portimine.
M20B25 885 koodiga kaas voolab juba tehasest nii hästi, et 95% tõenäosusega saab seda ainult hullemaks teha kui originaal.
Suuri muutusi kaane flows näeb alles siis kui kaane pordi põhja kõrgemaks tõsta ja siis õigesse kujusse ajada.
Aga antud toiming oleks hetke projekti juures väga utoopia.
Kellel huvi, siis sai lastud kaas ka Tiidul üle mõõta in case, et näha ega asi hullemaks ei läinud:
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadMod1.JPG
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadMod2.JPG
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadStd1.JPG
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadStd2.JPG
M20B25 885 koodiga kaas voolab juba tehasest nii hästi, et 95% tõenäosusega saab seda ainult hullemaks teha kui originaal.
Suuri muutusi kaane flows näeb alles siis kui kaane pordi põhja kõrgemaks tõsta ja siis õigesse kujusse ajada.
Aga antud toiming oleks hetke projekti juures väga utoopia.
Kellel huvi, siis sai lastud kaas ka Tiidul üle mõõta in case, et näha ega asi hullemaks ei läinud:
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadMod1.JPG
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadMod2.JPG
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadStd1.JPG
http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadStd2.JPG
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vahepeal siis natuke nokitsetud kah.
Esipiduritel kap remont
Pooltelgedele uued määrded & kummid
Mootor on kah komplektne nüüdseks. Samuti sai kapotialt absi ja muud ebavajalikud kronsad eemaldatud, pahteldatud + värvitud.
Turbokoldel sai lastud uus turboflants otsa keevitatud ja ka voolavusse augud freesitud.
kapotile sai ostetud uus vigur
Esipiduritel kap remont
Pooltelgedele uued määrded & kummid
Mootor on kah komplektne nüüdseks. Samuti sai kapotialt absi ja muud ebavajalikud kronsad eemaldatud, pahteldatud + värvitud.
Turbokoldel sai lastud uus turboflants otsa keevitatud ja ka voolavusse augud freesitud.
kapotile sai ostetud uus vigur
Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain
Sada aastat siin vaikus olnud, uuendaks teemat väheke.
Paari nädala tagune seis:
V
Vahepeal toimunud muudatused:
* Mootor täis remondi saanud ja peale tõstetud
* Kasti/vahekasti/esidiffri simmerid vahetatud ja kõik alla pandud
* Turbo kollektor veidi moditud ja uue T3 flantsiga
* Kogu ülekandesüsteemil uued Liqui Moly õlid
* Uus 2.5" roostevaba ja poleeritud cooleri torustik koos silikoon lõdvikutega + roostevabad klambrid
* Uus turbo õlitusvoolik + anduri kolmik
* Uus 20mm roostevaba turbo õli äravoolutoru + voolik
* Uued kütusevoolikud
* Walbro 255LPH HP paagiväline kütusepump
* Kere kapotialune juhtmestik üle käidud ja uuesti teibitud
* VEMS-i juhtmestik 80% valmis
* Mootori muu juhtmestik 90% valmis
Mootori õlirõhk on ka starteriga üles aetud ning sealt osast toimis kõik ilusti.
Teha veel jäänud:
* Coilpack installida koos küünlajuhtmetega
* Downpipe + summuti
* Jahutussüsteem
* Kütusepumba juhtmestik
* VEMS-i salongi osa juhtmestik
* Cooleri alumised kronsad
* Kere komplekteerimine
Paari nädala tagune seis:
V
Vahepeal toimunud muudatused:
* Mootor täis remondi saanud ja peale tõstetud
* Kasti/vahekasti/esidiffri simmerid vahetatud ja kõik alla pandud
* Turbo kollektor veidi moditud ja uue T3 flantsiga
* Kogu ülekandesüsteemil uued Liqui Moly õlid
* Uus 2.5" roostevaba ja poleeritud cooleri torustik koos silikoon lõdvikutega + roostevabad klambrid
* Uus turbo õlitusvoolik + anduri kolmik
* Uus 20mm roostevaba turbo õli äravoolutoru + voolik
* Uued kütusevoolikud
* Walbro 255LPH HP paagiväline kütusepump
* Kere kapotialune juhtmestik üle käidud ja uuesti teibitud
* VEMS-i juhtmestik 80% valmis
* Mootori muu juhtmestik 90% valmis
Mootori õlirõhk on ka starteriga üles aetud ning sealt osast toimis kõik ilusti.
Teha veel jäänud:
* Coilpack installida koos küünlajuhtmetega
* Downpipe + summuti
* Jahutussüsteem
* Kütusepumba juhtmestik
* VEMS-i salongi osa juhtmestik
* Cooleri alumised kronsad
* Kere komplekteerimine
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.