Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.05.2024 21:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 86 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 08.11.2010 12:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nii ongi parim lahendus, lihtsalt vahest ei ole kõige lihtsam sellist lahendust tekitada, kui seda stockis ette nähtud pole.
Mul jääb ka väljalaskekolle veidi jalgu aga ringiga vedades saab asja ära ühendada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.11.2010 1:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nüüd siis lõpuks turbol vesijahutus ka küljes.
Üllatavalt viisakas jäi IMO kogu kompott isegi välja nägema.
Mingi hetk peaks kapotialt ka mõne uue pildi tegema.
Õli tagasivoolu tihendi tegin ka uue aga mulle tundub juba, et see õli tuleb kuskilt mujalt ja valgub sinna.
Kuumaosa vahelt on nagu õline, samas tagant ei suitse ega haise.
Või kuumaga ronibki äkki õli äravoolu ümbert pealevoolu kõrguseni välja?

Järgmine nädal saab ehk mõned reaalsed rattanumbrid ka ära näha.

EGT võimendi mille tellisin olen lihtsalt ära suutnud kaotada kuhugi,
tahaks selle ka lõpuks külge saada aga ei leia krt üles.
BP ja TIP kellad pean ka homme uued soetama, et saaks ilusti täis pildi kogu süsteemist silme ette.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.11.2010 9:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Ma kah nägin kurja vaeva tagasivooluga...
Ei ma usu, et õli sul seal ronib, kui just õhuvoolud nii pole sätitud. Pigem ikka pealevoolust pihustab kuskilt vahelt kui täis rõhu üles saab, ja sealt siis ehk valgub.
Ostsid selle kasutatuna, siis pole välistatud ka pragu korpuses vms...

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.11.2010 11:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Pealevool on kompressori poolses küljes, märg on kuumakoja poolt.
Pealevoolu ümbert on kõik ilusti kuiv.
Vaatan nüüd valges uuesti, kas on sama märg kui enne äravoolu ümbert.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.11.2010 13:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Pealevool on kompressori poolses küljes, märg on kuumakoja poolt.
Pealevoolu ümbert on kõik ilusti kuiv.
Mihkel kirjutas:
Kuumaosa vahelt on nagu õline, samas tagant ei suitse ega haise.
Või kuumaga ronibki äkki õli äravoolu ümbert pealevoolu kõrguseni välja?
Kumb siis? Et õli siiski "ei roni"? :)
GT28 seerial oli õli äravool teise flantsiga kui näiteks T28. Tihti-peale häkitakse GT külge T seeria flants puurides poldi auke parajaks :) ja ikka juhtub, et siis natuke lekib.
Ise ostsin hongkongist :lol: spets GT flantsi + stutsi ja ütleks, et sellel on tihendav pind veel väiksem ja leke oli veelgi kergem tulema... :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.11.2010 14:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Pealevoolu kõrgusel ehk siis sama kõrgel kui pealevool aga teises keskosa servas.
Mul on originaal K24 flants kasutusel ja originaal tihendi järgi tehtud tihend.
Hetkel tundus, et ei leki enam tagasivoolu vahelt, haiseb ikka ja kuumaosa ning keskosa vahelt on märg.
Tegu vist mingi mikro mõraga kuskil.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2010 21:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Täna sai siis TKTK Dyno külastatud, kus tudengid said Sierra peal kätt harjutada.
Detonatsioonikindlus testiti ka ära kenasti ja mootor elas selle edukalt üle, vanakool ikkagi. :-D

Tulemused siis sellised@1.4bar:
Pilt

219hj/161kw@5200rpm ja 344nm@3250rpm rattast
ning umbes
252hj/185kw@5200rpm ja 396nm@3250rpm mootorist

Kuna dyno ruumis oli parajalt soe, siis reaalsuses maanteel võib sealt ilmselt isegi mõni kw rohkem tulla.
Näiteks proovisõidule minnes peale seadistamist oli rõhk pea 0.1bar kõrgem, kui dünos, ilmselt külmemast õhust, kuna ma kasutan MBC-d ülemise kambri juhtimiseks.

Muidugi viskas proovisõidul kenasti overboost cut-i ning siis 3-mandaga kohe rattad ringi nii kui fuelcut ära kadus, sai kenasti külgees ohutussaare poole driftitud. :-D
Tänu kiiremale roolilatile jäi auto ilusti õigesse suunavööndisse ja pääses kerge ehmatusega, vana latiga oleks ilmselt kellad olnud, kuigi pidurdusruumi oli ka veel piisavalt.
Tõesti ei osanud oodata, et fuel cut-i läheb ja siis veel 3-mandaga risti viskab auto, järelikult sai seade päris hea. :)

Õhtu lõpetuseks tegi Janis kerge proovitiiru oma 350kw@4wd wheels S6-ega, mis jättis ikka väga sügava mulje (11.2@400m), just auto powerband.
Comp Turbo ja kogu üldine pakett toovad reaalse mineku ikka väga madalale. Nüüd on motivatsiooni Subarut edasi ehitada, see üle 300kg kergem kui S6. :p

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2010 22:33 
Eemal

Liitunud: 12.09.2006 17:51
Postitusi: 41
Asukoht: Tallinn
Ma olen alati püüdnud aru saada, mida tähendab NM ja mida HP.

Nm näitab seda, mis jõuga mootorit väänatakse, 1m õla otsas.

Ja suurem hp nr näitab seda, kuidas paremini autot müüa. :-D

Äkki keegi viitsib võimalikult lihtsalt lahti seletada, mida tähendab Nm ja kuidas seda kõige paremini "tunneb"?
Miks kukub vääne peale tippu jõudmist ära, kuid Hp jääb enam-vähem konstantseks?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2010 22:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=30 siin on päris hästi seletatud (ma arvan).

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2010 22:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Hp näitab sisuliselt seda, kui kaua jõutakse võimalikult suurt nm hoida.
Hp on funktsioon pöördemomendist läbi mootori pöörete.
hp = torque * RPM / 5252

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2010 9:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Siller kirjutas:
Ma olen alati püüdnud aru saada, mida tähendab NM ja mida HP.

Nm näitab seda, mis jõuga mootorit väänatakse, 1m õla otsas.

Ja suurem hp nr näitab seda, kuidas paremini autot müüa. :-D

Äkki keegi viitsib võimalikult lihtsalt lahti seletada, mida tähendab Nm ja kuidas seda kõige paremini "tunneb"?
Miks kukub vääne peale tippu jõudmist ära, kuid Hp jääb enam-vähem konstantseks?


Nm on see mida sa kiirendades tunned.
väiksema kw-ga kuid sama nm-iga autos on kiirendus sama....kuniks peab käiku vahetama sest suurema kw-ga auto veab tinglikult pikemalt.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2010 16:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Ei tohi jah unustada, et suure kw, kuid väikese nm-ga mootor suudab tegelikult kiirendada väga hästi, kuna vahepeal on meil alati käigukast, kus ülekandega suurendatakse nm-i ;) (kiirendab ratasteni jõudev nm). Superbike (palju kw, vähe nm) suudab esimese käiguga kiirendada väga pikalt, samas kui väiksemate kw-dega mootor nõuaks juba ammu käiguvahetust. Järgmise käigu kasutamine vähendab drastiliselt ratasteni jõudvat nm-i.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2010 4:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
Nm on see mida sa kiirendades tunned.
väiksema kw-ga kuid sama nm-iga autos on kiirendus sama....kuniks peab käiku vahetama sest suurema kw-ga auto veab tinglikult pikemalt.

Mihkel ja murjam saavad asjast aru õigesti.
Nm on see, mida tunned, aga ratta Nm, mitte mootori Nm. Kui käiku ei vaheta, siis mootori nm on otseses seoses ratta nm'ga.
Dünod väljastavad segaduse tekitamiseks ratta-nm nime all aga "rattast-mõõdetud-mootori-moment", mis on mootorist mõõdetud momendist lihtsalt kadude võrra väiksem.
Tsiteeri:
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=30 siin on päris hästi seletatud (ma arvan).
Kunagi lugesin ja sellega saab vaieda.
piltlikult riisiga, mille mootoril vähem momenti, aga näiteks võimsust tiba rohkem, tõmbad käigu alla ja sõidad usarauast mööda... Kuna rattasse jõudev nm on suurem, kuna mootori moment korrutatakse suurema käigunumbriga läbi. Segadust tekitab siin võibolla ka see, et atm kastiga enne stalli lööb pöörded üles, kus on suurem võimsus, jagab selle suurema võimsuse madalama kiiruse peale libistades ära, ja on piltlikult veel suurem ülekanne, aga see lõpeb stalli juures, mis tõttu pedaalivajutades võib usarauaga madalal kiirusel veelgi suurema momendi saada.
GT jääb 4500 peal juba väikseks või hakkab mootor pooma? Meenus, et mul sel hetkel alles 100hj ja alustab spoolimist ja nii madalale järgmiste käikudega pöörded ei lange :lol:
EDIT: Unustasin mainida muidugi, et respect et sellise poweriga 13'sse vist sõitsid. Tõnuri kah kunagi sõitis oma 3L vabalthingava Caliga olematu võimsusega 13.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Viimati muutis Astrona, 18.11.2010 11:19, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2010 11:06 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
Astrona kirjutas:
GT jääb 4500 peal juba väikseks või hakkab mootor pooma? Meenus, et mul sel hetkel alles 100hj ja alustab spoolimist ja nii madalale järgmiste käikudega pöörded ei lange :lol:

See on ikka kkk K24-jaga mõõdetud graafik, GT vist alles läheb peale millalgi...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2010 11:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Tegelikult võiks võrdluseks Sierraga käia ka Kostiveres. Mind hirmsalt huvitab see vahe mis nendel dünodel.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 86 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11