Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 12:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 86 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18.04.2010 13:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Keegi siin mingis teemas kurtis, et TurboClubis ei ole piisavalt rotikaprojekte.
Üritame siis nüüd otsa lahti teha.

Sai Sierrapuumi käigus ~1.5a tagasi endale rallitamiseks odavalt üks isend soetatud.

Tegu siis 1988a isendiga, millel stockis 2.0 74kw karburaatoriga mootor.
Kere oli enamvähem, stanged tahtsid kohendamist ja üks tagatiivaserv veidi tuunimist, et viisakam välja näeks.
Samas selle raha eest on vast autot küll. Oli samas hinnas valikuid teisigi aga sellel vähemalt bodykit ja valuveljedki.
Auto väärtus ostes 5500.- eek.

Veidi peale ostmist tekkis plaan mootorit veidi järgi aidata ja kaasmaalaste BMW-sid linnavahele hirmutama minna.
Teiste autodega ei olnud enam huvitav sõita.

Algne plaan oli mootrile wet nitrokit abiks installida (mis hetkel sahtlis vedeleb) aga aja pikku see plaan kandus hoopis turbotamiseks üle.
Enamus detailid on mu teiste projektide ülejäägid.
Näiteks summuti on Vectra alt tulnud summutist ringi ehtiatud, turbo Corrado aegadest, cooler ja torustik jälle Vectralt, aju on sõbra Corradolt laenatud jne.

Hetkel siis järgnev konfiguratsioon autol.

Mootor ja sellega seonduv:
* Algne mootorikood NEJ (CR 9.2:1)
* Teostatud elementaarne mootoriremont
* Kõik taaskasutatud tükid üle mõõdetud ja tolerantse kontrollitud
* IS-i kergelt porditud, tuunitud (raadiusega klapipesad) ning remonditud plokikaas (uued klapisääretihendid, klapipesad lõigatud, juhtpuksid kontrollitud)
* Uus AE nukkvõll
* Uued AE nukasaaled
* Uued Febi nookurid
* Standard mõõdus kulumata 2.0 kolvid
* Keskmiselt kulunud ja tõukuris hoonitud (suure kiviga) 2.0 mootoriplokk (kahetsen hetkel, et rem. mõõtu kolbe ei ostnud)
* Uued KolbenSchmidt kolvirõngad
* Uued AE kepsu- ja raamsaaled
* Uus Victor Reinz kaanetihend ja kaanepoldid
* Uus Graf veepump
* Uus Gates mootoririhm ja INA pingutusrullik
* Kõik uued Elring simmerlingid ja mootori tihendid
* Kergem hooratas
* Sachs Race Engineering 215mm 4-ja labaga siduriketas
* 215mm Saab 900 Turbo sidurikorv (600kg clamp load)
* Bosch 440cc/min@3.0bar pihustid (Bosch)
* MegaSquirt II V3.0 programeeritav juhtaju
* Innovate MotorSports LC-1 wideband lambdakontroller + andur
* Uus custom mootorijuhtmestik
* Uued GM ECT ja IAT andurid
* 63mm segusiiber (BMW M20B25)
* Bosch kütusepump
* Uus EFI versiooni kütusepaak + tihendid + vits
* Kõik uued Gates kütusevoolikud + ABA voolikuklambrid
* EFI conversioni tõttu tuli vedada ka uus pealevoolutoru (10mm vask)
* AEM DryFlow 3"x5" koonusfilter
* Uus paisupaagikork
* DOHC-i paisupaak
* Custom 2.5" Simons summutijooks
* KKK K24/7000 turbo (Audi 200 20VT)
* Audi 20V 35mm wastegate (Audi 200 20VT)
* 37.2mm runneritega custom turbokollektor (FEB)
* 3" RV downpipe
* Audi TT originaal by-pass
* 60mm RV cooleri torustik
* 550mmx230mmx63mm kärjega intercooler
* DB-HP & AutoBahn88 silikoonlõdvikud

Veermik:
* Uued pidurikettad ja klotsid ees
* Uued pidurikettad ja klotsid taga
* Kõik uued pidurivoolikud
* Uued tagumised piduritorud alates juhi jalgadest
* Kilen/Lesjöfors -40mm "jäigad" madaldusvedrud
* Monroe Original Sport amordid (Eesti kataloogi järgi Sport, originaal kataloogis juures rallilipud ja märge jäigemad)
* Ruville esimesed amordipadjad
* INA esimesed amordi tugilaagrid
* Ruville esimesed amordi läbilöögipuksid ja tolmukatted
* Ruville käigukasti padi
* Febi tagasilla tala puksid
* Uued tagumised kummipuhvrid (juba pooleldi surnud)
* 3.91 LSD (originaalis Visco) differentsiaal (uus õli aga lukk ei toimi, nüüd kemppi)
* Type 9 käigukast (simmerid vahetatud, uus õli)
* Shortshifter
* Tagumised sillatala kinnitused uued keevitatud
* Scorpio jämedam tagumine stabikas

Muu:
* Uus aknapesuvee paagi mootor
* Shiftlight armatuuril
* Launch control
* Shift cut
* Nitro juhtimine armatuurilt + läbi aju + WOT lüliti

Varuks on:
* Wet Nitrokit

Fotoseeria SR Opening ürituselt:
Pilt Pilt
Pilt Pilt

Posti lühendamise mõttes leiab kogu projekti pildid siit --> http://m-tuning.ee/galerii/Sierra

Youtubes on ka pooltosinat videot ehitamise eri etappidest --> http://www.youtube.com/user/MTechVideod#g/u

Hetkel sõidan 0.7bar boostiga ning sidur kohati libiseb.
Sooritusvõime PerformanceBox-iga hetkeolukorras 5.8s 0-100km/h ning 13.9s 400m lõppkiirusega 165km/h, 60ft 2.7s.
Seda siis 185/65/15 Dunlopi lamellrehvidega. :)

Ametlik SR Opening tulemus:
ET- 13,953s
60ft - 2,4087s
Lõppkiirus- 165,3 km/h

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Viimati muutis Mihkel, 08.08.2010 13:34, muudetud 4 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.04.2010 14:30 
Eemal

Liitunud: 30.04.2007 9:36
Postitusi: 14
Asukoht: Viljandi,Tallin,Haapsalu
Väga pull masin :)
Midagi pole öelda efekt on sigalahe,kui stock välimusega sierra väga nobedasti kohalt tuiskab :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.04.2010 16:12 
Eemal

Liitunud: 29.12.2009 11:59
Postitusi: 6
Asukoht: Raplamaa
Taha aknale võiks mingi mõttetu kirja panna, mis oleks noriv. Näiteks "Hahaha.." :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.04.2010 16:24 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
SR avaürituselt:
http://www.youtube.com/watch?v=9HU0FOBjV6U&feature=channel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.04.2010 17:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Lihtsalt infoks, et Audi 20vt wastegate peaks olema 38mm.

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.04.2010 19:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tore, et mulle endale kõige rohkem meeldinud sõit ka videosse saadi. :)
Iga päev ei ole võimalust kõige kangema 8-nda seeria BMW-ga (280kw) joonestada.
See oli nagu heaks kontrastiks autode vahel. :p

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.04.2010 19:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Ebavõrdne sõit jah. See 850 on ju mingi sigaraske, kiiluks pressitud 7.-da seeria bmw, sul sportauto.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.04.2010 19:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
Jaan kirjutas:
Ebavõrdne sõit jah. See 850 on ju mingi sigaraske, kiiluks pressitud 7.-da seeria bmw, sul sportauto.


Jah, selle asja tühimassiks leitsin 1975kg

http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=33759


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2010 11:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kas mina käskisin Fordi inseneridel Sierra nii kerge teha? :)

Asja point ongi selles, et kui mootoril võimsust pole siis tuleb lüüa massiga.
Ebavõrdne sõit oleks olnud siis, kui mu Sierral oleks ka 280kw ja oleks sama massiga mis ta praegu on.

Ehk nagu Jaan ühes teises foorumis mainis, siis pauk peab tulema LUUAVARREST!

Fun-i on selle autoga olnud ilmselt sama palju kui mu kõigi ülejäänud autodega kokku.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2010 15:23 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 17:48
Postitusi: 103
Asukoht: FINLAND
haige sierra :evil: äge oli vaadata kuidas 850 sai ära.!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.04.2010 19:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
Mis plaanid siis siduriga on?

Millise mootori sisselaske kollektorit kasutad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.04.2010 20:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Ahjaa, jäi mainimatta, et masin oli suht täislastis, ehk midagi ei oldud ära kruvitud :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.04.2010 21:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sisselase on tavaline OHC EFI oma.

Siduriga mõtlengi praegu, et mis temaga teha.
Suurema hooratta sobivust sidurikotta peab veel proovima.
Võimalik, et katsetan 215mm edasi aga SAAB-i korvi ja labadega kettaga.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.05.2010 11:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sai FOG-ilt mingi hetk MT Drag slickid ka ligi võetud Sierra aja paranduseks.
Nüüd tuleb veel mingi siduri idee siiski välja mõelda asjale.
Kahjuks pole veel leidnud piisava materjalilaiusega Fordi hooratast, mis Pinto vända külge bolt-on läheks.
Mingi variant Transitist peaks vast sobima aga bensukat Transitit on suht raske leida.

Variant B oleks custom hooratas, mis samas on suht kulukas antud projekti suhtes.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.06.2010 21:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Eile õhtul sai praegune sidur täiesti otsa, 0.4bar-iga juba libiseb rämedalt läbi.

Otsustasin, et proovin selle 215mm siduri piiri ära, sai selle tarbeks Sachs Race Engineering 4-ja labaga leevendusteta ketas soetatud ning
paaritab selle kokku 600kg clamp load-iga Saabi sidurikorviga. Seda siis juhul, kui Saabi korv kõrgusest sarnane Sierra omaga on.
Pole jõudnud veel korve oma vahel uuesti võrrelda, kunagi ammu sai seda korra tehtud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 86 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11