TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=7298
7. leht 9-st

Autor:  s3nder [ 26.10.2010 20:17 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

635Driver kirjutas:
Samal mootoril on 500-600 hp vahemikus Eagle kepsud mitu korda järgi andnud ja sellega kaasnes palju pahandust.Mina ei soovita nendega väga märatseda vaid pigem pane müüki ja asenda mingi muuga. PPF foorumis oli ka pilte kuidas 700hp rullnoka konel katkiseid Eagle kepse välja võeti.
Ning oled sa kursis või mõelnud mida teeb rullnoka mootori alumine ots 8000 või enam pöördega??? Pole just 300 hp ne masin millel pöördeid tõstad
Mõtle mida saaled teevad ja mis hakkab juhtuma raami pakkudega.
Palju sa sealt üldse jõudu tahad??

kepse kll vahetama ei hakka ennem vaatan palju kestab ja siis mötleb tagajärgedele , raami pakke hakkab hoidma selline asi http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=426
eks süües kasvab ju isu , siis kui selle auto turbotamist alustasin mötlesin et kui saaks 450hp sis oleks juba köva, uus aasta vaatab mis hx40 välja puhub ja siis mötleb edasi.

Autor:  Mihkel [ 26.10.2010 21:36 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Eks see juppide kestvus sõltub ka väga palju sellest, kuidas alumine ots komplekteeritud on.
Kas kõik mõõdud on ikka ilusti üle kontrollitud või on niisama kokku visatud ja pole jopanud mõne tolerantsiga.

Sul on vist PPF-ist pärit IE nookurid nüüd?
Huvitav palju M10 ja M20 erinevad nookurite stressi poolest.
Viimaste päevade uurimustööga olen tähele pannud, et M10-nel on ~7000rpm see piir kus asjad kestavad veel stock nookuritega.
Üle selle läheb asi kesiseks ning ~8000rpm pealt võiks juba billet nookurid olla, mis maksavad ~1500$-1800$.
Me saime Febi tutikate nookuritega 7300rpm piirajaga ~2500km sõita enne kui üks paar purunes.

Autor:  jeff01 [ 27.10.2010 9:03 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

m30ne nookureid korduvalt lõhkunud ja seda 6400RPM redlinega ja orignaal nuka ja vedrudega, asi milleski muus kinni kui vaid pöördes.

Autor:  Mardo [ 27.10.2010 16:58 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Hea, et antud mootoris kõik kenasti tolerantsis on :bb
ei tea küll kedagi kes paneks mootori ilma mõõtmata kokku.

Autor:  Mihkel [ 27.10.2010 17:09 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Asi on loomulikult rohkemas kinni (klapivedru jäikus, nookuri paigalpüsivus nookurvõllil, nuka duration jne.).
Samuti mõjutab nookurite kestvust ka paar seadistussettingut.

Tundub, et M10 ja M30 mootoritel on nookurite purunemine suurem probleem kui M20 mootoril.
M20-nel on nookureid kordades kergem vahetada ka kui M10-nel, kuna selleks ei pea plokikaant eemaldama.

Mis puutub mootori sisudetailide mõõtmisse, siis mina tean pigem väheseid kes reaalselt asju mõõdavad ja
ei viska lihtsalt uute juppidega asja kokku, eeldades, et kõik on OK.
Enda nahal võin näite tuua uhkete FRP kepsude näol, milledest ühel tutikal oli kepsu alumine silm 15 tuhandiku ovaalne.
USA-s nimelt peetakse maksimaalseks ovaalsuseks 2.5 tuhandiku.
Paraku on kepsude töötlemiseks mõeldud spetsiaalset seadet vist terve Soome peale 1 või 2 tk.
Eestist ei hakka üldse rääkimagi.
Kes vähegi vastavaid raamatuid lugenud teab vast, et Eestis ei ole pea poolt aparatuuri, mida seal maal iseenesest mõistetavaks peetakse.
Aga noh sõidetakse siin ja on juba 50a sõidetud.

Autor:  Mardo [ 27.10.2010 23:38 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

antud masinal sai ikkagi kõik üle mõõdetud, septsiaalselt ka mõõteriistad soetatud.
paljud aga ei tea mida nende mõõteriistadega peale hakata, kuidas õigesti mõõta.
Kepsu poldid said pandud kokku nm'ga sel aastal aga nüüd olemas stretch gauge
millega saab kepsupoldid õigesti kinnitatud. Klapivedrude jäikust ükshaaval kontrollida
ei jõutud kuna pole sellist mõõteriista veel olemas garaasis.

Autor:  Uku. [ 28.10.2010 10:10 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Mihkel kirjutas:
Paraku on kepsude töötlemiseks mõeldud spetsiaalset seadet vist terve Soome peale 1 või 2 tk.


Meil on yks. Ma ei arvan, et neid on rohkem ikka siinmaal.

Autor:  Mihkel [ 28.10.2010 10:55 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Teil on ka Sunneni pink?
Mina olen lihtsalt kuulnud, et neid on vaid mõned sealmail.

Autor:  Uku. [ 28.10.2010 14:35 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Mihkel kirjutas:
Teil on ka Sunneni pink?
Mina olen lihtsalt kuulnud, et neid on vaid mõned sealmail.


Punane Sunnen on jah. 8)

Autor:  s3nder [ 15.11.2010 22:48 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Upitaks ka vahepeal teemat.
vahepeal siis mootor laiali kakkutud ja plokk koos kolbide tegemises kus lasen kolvidele suuremad klapi süvendid teha kuna sisselaske klapid oli vastu kolbi käind,plokile aga pannakse ölipihustid .
holset hx40 on ka juba müüdud ja asemele ostetud hx50 mfs.
täna sain kätte custom hooratta mis läheb koos tilton 3 disc siduriga tulevikus alla.
paar pilti kaPilt
Pilt

Autor:  hents99 [ 15.11.2010 23:26 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Õige värk - linna peal chillimine unusta ära sellise siduriga :-D
Aga selline sidur ehk mitmekettaline on ainuke variant rohkem, kui 700Nm puhul.

Aga muidu - way to go!

Autor:  Mardo [ 15.11.2010 23:45 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

selle siduriga sõidab kenasti ka tänaval, ei ole asi nii hull ;)
sidur ise on aga väga isane 8)

Autor:  Raceboy [ 15.11.2010 23:58 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Ei tea, kas peab VEMS-is MAP sensorit vahetama hakkama.....

Autor:  Mardo [ 16.11.2010 1:14 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

suur see praegune map on?

Autor:  Kummitus [ 16.11.2010 1:36 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Mul oli twin disc ja vasak jalg oli ikka suht tihti krampis kuna sidurdamine oli vaevaline.

7. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/