Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 2:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 129 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 26.10.2010 20:17 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 17:48
Postitusi: 103
Asukoht: FINLAND
635Driver kirjutas:
Samal mootoril on 500-600 hp vahemikus Eagle kepsud mitu korda järgi andnud ja sellega kaasnes palju pahandust.Mina ei soovita nendega väga märatseda vaid pigem pane müüki ja asenda mingi muuga. PPF foorumis oli ka pilte kuidas 700hp rullnoka konel katkiseid Eagle kepse välja võeti.
Ning oled sa kursis või mõelnud mida teeb rullnoka mootori alumine ots 8000 või enam pöördega??? Pole just 300 hp ne masin millel pöördeid tõstad
Mõtle mida saaled teevad ja mis hakkab juhtuma raami pakkudega.
Palju sa sealt üldse jõudu tahad??

kepse kll vahetama ei hakka ennem vaatan palju kestab ja siis mötleb tagajärgedele , raami pakke hakkab hoidma selline asi http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=426
eks süües kasvab ju isu , siis kui selle auto turbotamist alustasin mötlesin et kui saaks 450hp sis oleks juba köva, uus aasta vaatab mis hx40 välja puhub ja siis mötleb edasi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.10.2010 21:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Eks see juppide kestvus sõltub ka väga palju sellest, kuidas alumine ots komplekteeritud on.
Kas kõik mõõdud on ikka ilusti üle kontrollitud või on niisama kokku visatud ja pole jopanud mõne tolerantsiga.

Sul on vist PPF-ist pärit IE nookurid nüüd?
Huvitav palju M10 ja M20 erinevad nookurite stressi poolest.
Viimaste päevade uurimustööga olen tähele pannud, et M10-nel on ~7000rpm see piir kus asjad kestavad veel stock nookuritega.
Üle selle läheb asi kesiseks ning ~8000rpm pealt võiks juba billet nookurid olla, mis maksavad ~1500$-1800$.
Me saime Febi tutikate nookuritega 7300rpm piirajaga ~2500km sõita enne kui üks paar purunes.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.10.2010 9:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
m30ne nookureid korduvalt lõhkunud ja seda 6400RPM redlinega ja orignaal nuka ja vedrudega, asi milleski muus kinni kui vaid pöördes.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.10.2010 16:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Hea, et antud mootoris kõik kenasti tolerantsis on :bb
ei tea küll kedagi kes paneks mootori ilma mõõtmata kokku.

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.10.2010 17:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Asi on loomulikult rohkemas kinni (klapivedru jäikus, nookuri paigalpüsivus nookurvõllil, nuka duration jne.).
Samuti mõjutab nookurite kestvust ka paar seadistussettingut.

Tundub, et M10 ja M30 mootoritel on nookurite purunemine suurem probleem kui M20 mootoril.
M20-nel on nookureid kordades kergem vahetada ka kui M10-nel, kuna selleks ei pea plokikaant eemaldama.

Mis puutub mootori sisudetailide mõõtmisse, siis mina tean pigem väheseid kes reaalselt asju mõõdavad ja
ei viska lihtsalt uute juppidega asja kokku, eeldades, et kõik on OK.
Enda nahal võin näite tuua uhkete FRP kepsude näol, milledest ühel tutikal oli kepsu alumine silm 15 tuhandiku ovaalne.
USA-s nimelt peetakse maksimaalseks ovaalsuseks 2.5 tuhandiku.
Paraku on kepsude töötlemiseks mõeldud spetsiaalset seadet vist terve Soome peale 1 või 2 tk.
Eestist ei hakka üldse rääkimagi.
Kes vähegi vastavaid raamatuid lugenud teab vast, et Eestis ei ole pea poolt aparatuuri, mida seal maal iseenesest mõistetavaks peetakse.
Aga noh sõidetakse siin ja on juba 50a sõidetud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.10.2010 23:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
antud masinal sai ikkagi kõik üle mõõdetud, septsiaalselt ka mõõteriistad soetatud.
paljud aga ei tea mida nende mõõteriistadega peale hakata, kuidas õigesti mõõta.
Kepsu poldid said pandud kokku nm'ga sel aastal aga nüüd olemas stretch gauge
millega saab kepsupoldid õigesti kinnitatud. Klapivedrude jäikust ükshaaval kontrollida
ei jõutud kuna pole sellist mõõteriista veel olemas garaasis.

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.10.2010 10:10 
Eemal

Liitunud: 07.04.2010 12:32
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn/Soome
Mihkel kirjutas:
Paraku on kepsude töötlemiseks mõeldud spetsiaalset seadet vist terve Soome peale 1 või 2 tk.


Meil on yks. Ma ei arvan, et neid on rohkem ikka siinmaal.

_________________
MTW-Garage
Plokikaante portimine, sportnukad, kaanetööd, hoorataste kergendamine ja lihv, silindrite hoonimine/puurimine jne. R-Koneistus OY Kerava Soome. Tel.+358449880091


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.10.2010 10:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Teil on ka Sunneni pink?
Mina olen lihtsalt kuulnud, et neid on vaid mõned sealmail.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.10.2010 14:35 
Eemal

Liitunud: 07.04.2010 12:32
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn/Soome
Mihkel kirjutas:
Teil on ka Sunneni pink?
Mina olen lihtsalt kuulnud, et neid on vaid mõned sealmail.


Punane Sunnen on jah. 8)

_________________
MTW-Garage
Plokikaante portimine, sportnukad, kaanetööd, hoorataste kergendamine ja lihv, silindrite hoonimine/puurimine jne. R-Koneistus OY Kerava Soome. Tel.+358449880091


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.11.2010 22:48 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 17:48
Postitusi: 103
Asukoht: FINLAND
Upitaks ka vahepeal teemat.
vahepeal siis mootor laiali kakkutud ja plokk koos kolbide tegemises kus lasen kolvidele suuremad klapi süvendid teha kuna sisselaske klapid oli vastu kolbi käind,plokile aga pannakse ölipihustid .
holset hx40 on ka juba müüdud ja asemele ostetud hx50 mfs.
täna sain kätte custom hooratta mis läheb koos tilton 3 disc siduriga tulevikus alla.
paar pilti kaPilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.11.2010 23:26 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Õige värk - linna peal chillimine unusta ära sellise siduriga :-D
Aga selline sidur ehk mitmekettaline on ainuke variant rohkem, kui 700Nm puhul.

Aga muidu - way to go!

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.11.2010 23:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
selle siduriga sõidab kenasti ka tänaval, ei ole asi nii hull ;)
sidur ise on aga väga isane 8)

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.11.2010 23:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ei tea, kas peab VEMS-is MAP sensorit vahetama hakkama.....

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2010 1:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
suur see praegune map on?

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2010 1:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Mul oli twin disc ja vasak jalg oli ikka suht tihti krampis kuna sidurdamine oli vaevaline.

_________________
550hp/493Nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 129 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11