Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 20:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 129 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.05.2010 12:25 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 17:48
Postitusi: 103
Asukoht: FINLAND
Mihkel kirjutas:
Nendelt piltidelt ei ole IMO suurt midagi aru saada.
See kahe silindri vahel olev tahmane koht on imelik.

Oled sa ikka 100% kindel, et asjal üldse midagi viga oli, kui sul temp kogu aeg normis oli?
Jahutussüsteemis on 1.1-1.3bar rõhk M20B25 normaalne, seda hoiab paisupaagi kork.
Korki avades peabki sealt vett üle hakkama ajama, kuna süsteem on surve all, et keemistemperatuur kõrgemale viia.
surve oli nii suur et hakkas juba lödvikute vahelt välja ajama tosooli.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.05.2010 12:34 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 17:48
Postitusi: 103
Asukoht: FINLAND
635Driver kirjutas:
Pilt
Pilt

Sellel tihendil ja plokil on need kohad kohakuti ja mõlemal on jälg sees.Tihendil on pruunikaks kõrbenud see koht ja plokil on must rada sees.Julgen väita seda omal kogemusel kuna mul puges samamoodi ploki ja tihendi vahelt läbi, ainsaks vaheks oli , et tagus lõdvikut lahti sest paisupaak on alumiiniumist ja 2bar korgiga. Plokk oli pealt natuke tahmane umbes 8mm laiuselt ja tihend oli samamoodi pruunikaks kõrbenud servast umbes 4mm ja sellest piisas.Kuna mul oli tahmane ploki pealt ja see tahm tuli kergelt maha ning sirge metalliga ja lehtkaliibriga ei saanud ka aru ,et se koht madalam oleks siis ei hakanud lihvima plokki aga sain persesest kuna uus tihend läks samamoodi täpselt samalt kohalt ning olin sunnitud ostma kolmanda tihendi ning plokki ikkagi lihvima.Peale seda polnud kolmanda tihendiga mingit probleemi.

kas see teine pilt kus sa märkisid punasega ,selle all mötled et tükk väljas?Pilt
sama koht , ja ärge seda hermeetikut tähele pange seal :D
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.05.2010 12:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nojah, ilma märgeteta ei tee pildil vahet kas on kaas ja tihend lihtsalt sitased või on seal reaalselt mingid jäljed peal.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.05.2010 16:52 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Metallist tihendit kasutatakse ka mitu korda. Mida teised arvavad, kas julgeksite sama tihendi tagasi panna(see mis pildil ntx)? Muidugi enne seda plokk ja kaas uuesti sirgeks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.05.2010 18:14 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 17:48
Postitusi: 103
Asukoht: FINLAND
mis targemad arvavad kas cometicu tihendid kannatab ise öhemaks teha,võttes ära sealt kaks kihti?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.05.2010 19:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
M30b35l ei saanud võtta kuna seal olid pressitud alad sees mis omakorda läksid järgmisega kokku ,ühesõnaga ei saanud.
Ei soovita katsetama hakata ja mõistlik oleks uus tihend panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.05.2010 19:45 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 17:48
Postitusi: 103
Asukoht: FINLAND
635Driver kirjutas:
M30b35l ei saanud võtta kuna seal olid pressitud alad sees mis omakorda läksid järgmisega kokku ,ühesõnaga ei saanud.
Ei soovita katsetama hakata ja mõistlik oleks uus tihend panna.

see cometic tihend mis mul sees oli sellelt ma vötsin kaks kihti ära muidu tuli CR:7.8:1 kui oleks jätnud need kaks kihti .näiteks minu tihendil oli 3 kihti seda teflon vms kattega ja kaks tavalist plekki naq lihtsalt paksuse pärast aga samas ei tea kah äkki nendel mingi kindel eesmärk seal ;D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.05.2010 21:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu. Seda just seetõttu, et kui midagi peaks purunema, siis vee kuivatamine rajalt väga lihtne võrreldes tosooli eemaldamisega. See pigem öeldud selleks, et edaspidi tead arvestada, mitte targutamiseks. Eks see mingil määral läheb ka tehniliste kontrollide kapsaaeda.
Sry veelkord teema hijackimise eest - peace :)

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.05.2010 21:21 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 17:48
Postitusi: 103
Asukoht: FINLAND
vlzman kirjutas:
Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu. Seda just seetõttu, et kui midagi peaks purunema, siis vee kuivatamine rajalt väga lihtne võrreldes tosooli eemaldamisega. See pigem öeldud selleks, et edaspidi tead arvestada, mitte targutamiseks. Eks see mingil määral läheb ka tehniliste kontrollide kapsaaeda.
Sry veelkord teema hijackimise eest - peace :)
tuleb kõrva taha panna siis :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.05.2010 10:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
vlzman kirjutas:
Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu.

Selle märkuse kohaselt on siis enamus tänavaautod ebaviisakalt/reeglitevastaselt rajal, kuna nad ei vaheta spetsiaalselt ühe võistluse jaoks mootoris jahutusvedeliku vee vastu?
Päris nii seda ka IMO rakendada ei saa. Jah võistlusautol on see normaalne aga antud auto on tänavasõidu auto ja vaevalt Sander seda veesärki rooste tahab ajada.
Keegi ei lähe sinna ju tahtlikult oma mootorit laiali laskma. Sama suure tõenäosusega võib ka kuskilt teisest sõlmest õli rajale sattuda ja seda nagu väga vee vastu ei vaheta. :-D
Lihtsalt vahemärkuseks, PEACE! :)

Mõelge nüüd ikka endast 2x aeglasemate autode peale ka. ;)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.05.2010 10:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
Mihkel kirjutas:
vlzman kirjutas:
Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu.

Selle märkuse kohaselt on siis enamus tänavaautod ebaviisakalt/reeglitevastaselt rajal, kuna nad ei vaheta spetsiaalselt ühe võistluse jaoks mootoris jahutusvedeliku vee vastu?
Päris nii seda ka IMO rakendada ei saa. Jah võistlusautol on see normaalne aga antud auto on tänavasõidu auto ja vaevalt Sander seda veesärki rooste tahab ajada.
Keegi ei lähe sinna ju tahtlikult oma mootorit laiali laskma. Sama suure tõenäosusega võib ka kuskilt teisest sõlmest õli rajale sattuda ja seda nagu väga vee vastu ei vaheta. :-D
Lihtsalt vahemärkuseks, PEACE! :)

Mõelge nüüd ikka endast 2x aeglasemate autode peale ka. ;)


Destilleeritud veega rooste probleemi ei tohiks olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.05.2010 11:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Mihkel kirjutas:
vlzman kirjutas:
Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu.

Selle märkuse kohaselt on siis enamus tänavaautod ebaviisakalt/reeglitevastaselt rajal, kuna nad ei vaheta spetsiaalselt ühe võistluse jaoks mootoris jahutusvedeliku vee vastu?
Päris nii seda ka IMO rakendada ei saa. Jah võistlusautol on see normaalne aga antud auto on tänavasõidu auto ja vaevalt Sander seda veesärki rooste tahab ajada.
Keegi ei lähe sinna ju tahtlikult oma mootorit laiali laskma. Sama suure tõenäosusega võib ka kuskilt teisest sõlmest õli rajale sattuda ja seda nagu väga vee vastu ei vaheta. :-D
Lihtsalt vahemärkuseks, PEACE! :)

Mõelge nüüd ikka endast 2x aeglasemate autode peale ka. ;)


Saan igati su poindist aru, aga ka 2x aeglasemal autol võib juhtuda väike apsakas ja siis ikkagi tosool rajal. Mina oma tänavaautol (kuldne buick) näiteks vahetan vee sisse igakord. Ega me kõike alati ei vaatagi oma mätta otsast - tosooli sattumine rajale ka näiteks pealtvaataja seisukohast väga halb, kuna see tähendab kohe väga pikaajalist võistlusseisakut, mil see möks ära puhastatakse.
Tosooli vahetamine vee vastu tegelikult bhra reeglites soovituslik reegel ja eks ta tehtud sai just seetõttu, et neidsamu seisakuid vähem tekiks.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.05.2010 23:01 
Eemal

Liitunud: 07.04.2010 12:32
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn/Soome
Plokikaan käis survestamises ja kõik oli korras, nukaliini alt see kuuskant polt lekkis natuke seega sai see ära võetud ja liimiga tagasi pandud. Peale seda ei lekkinud kuskilt.
Plokikaan oli täitsa sirge, võrreldes mõnede teiste rida 6 bmw-dega millest olen 0.15-0.40 mm sirgeks saamiseks maha võtnud.
Sandri omalt läks siis 0.10 mm maha.
Veel sai mõõdetud põlemiskambri maht, selleks tuli 41 ml.
Sander kui seda nuka asja teha tahad siis pane ps. mulle.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2010 20:12 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 17:48
Postitusi: 103
Asukoht: FINLAND
täna sai mootor tagasi kokku pandud ja üllatuseks pole enam sädet :D
kaane tööga olen väga rahul , kuid see kordki pidin lammutama cometic tihendi ära ,et saaks CR-i alla aga seekord jätsin ülesse ja alla selle teflon vms kattega lehed ja keskele see tavaline ja surveastmeks jäi 8.3:1.
möningad pildid ka
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2010 22:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
pole viga, korralikult nüüd asja seadesse ka saab sis võib täitsa igapäev sõita ;)

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 129 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11