TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VW 1300 ´69 "jeff01"
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=7101
30. leht 31-st

Autor:  k0ll [ 25.06.2018 0:11 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Tuleb välja, et lõuna aafriklased on väikses seerias hakanud alumiinium raamil Audi v8 turboga põrnikaid tootma.

https://www.youtube.com/channel/UCrbeF1 ... xImM2JRc1Q

Autor:  jeff01 [ 10.07.2018 14:21 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

k0ll kirjutas:
Tuleb välja, et lõuna aafriklased on väikses seerias hakanud alumiinium raamil Audi v8 turboga põrnikaid tootma.

https://www.youtube.com/channel/UCrbeF1 ... xImM2JRc1Q


Tean neid ettevõtmisi jah, lahe projekt igatahes.

Oma auto sai nüüd A8 mootori asemel S8 mootori mis vaid 1,1 bariga teeb 500 kw ja 850NM mootorist.
Tagarattasse läheb hoopealt ja teisega
0-200 aeg midagi 7s kandis
400m reaalne aeg 9.8 @ 232km/h kuid peale sillaseade muutust saime 200m aja 6,4lt 6,2le kiirusega 185km/h ehk et auto võimeline sõitma hetkel 9.6s.
Auto endiselt kaa saadaval
Haapsalust tõime kaasa kuldse karika :)

Pilt

Pilt

Pilt

Huvitav start hetke sillaseadega: https://youtu.be/6BKbFIkrfgY

Autor:  jeff01 [ 23.08.2018 9:02 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Haapsalus käidud. Teine koht välja võideldud ja kokkuvõttes esikoht kindlustatud :)
Olen rahul...tegelikult polegi vahet mis topsi koju tood vaid olen rahul, et auto on "kalla ja talla" Hooaja alguses klapi-kolvi kontakti saanud mootor sai 200rpm madalama pöörde ja kestab nüüd juba kolmas võistlus järjest ja pole nõudnud MITTEMINGISUGUST tegevust autojuures :) Tundub et S8 keps on ka gramm tugevam kui A8 oma....või pole ma lihtsaltt teadlik, et nad siiski kõverad on :-D
Haapsalus II koht sest läksime oma esimesse sõitu KINDLAPEALE 10nesse panema, et ainus lubatud lõhkisõitmine finaaliks jätta. Keerasin boosti vaid 1 bari peale, rehvid jätsin üsna täis, wheelybari kõrgeks, stardipöörde suvalt ja tulemus pmt rekordu kordamine 9.8x @ 232,x Kohe tuldi tehnilisest vestlema, et veelkordse lõhkisõidu korral nulliga koju....null tähendanuks kogu karikasarja teist kohta. Seega poolfinaalidesse ülima ettevaatlikkusega kindlalt 10nesse mahtuda. 300M täiega pähe, pidurid põhja tulemus: poolfinaali võit 10.2 @ 161km/h Finaali täpselt sama tundega ja tulemus: 10.2 @ 159km/h ja kaotus (Kaido Reisser oli minust täpsem) 1 Vahepealne ebaõnnestunud start tulenes sellest, et 1 slikk kaotab rõhku ja boxi vs stardijoone vahe oli 0,3 bari :S (Wheelibar oli kaa muidugi liiga kõrgel et olukorda veidi viisakamalt päästa kuid tegin mis suutsin ja roolimist jagus)
Loodan, et mitteühtegi võistlust ma enam pidurdama ei pea ja järgmine aasta hakkame kaheksat püüdma :)

https://www.youtube.com/watch?v=S6M0qtW ... e=youtu.be

Autor:  cb4_335 [ 23.08.2018 11:43 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Sinu sõite oli alati äge vaadata ja vist kõige enam on sinu autole ja sõitudele kaasa elavaid inimesi :-D

Lisaks on sinu autol täiesti ainulaadne heli.

:bb Võidu puhul.


Kuidas uuel aastal indexi murest üle saad?

Autor:  jeff01 [ 23.08.2018 13:52 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Selle heliga on nii, et ise ma seda ei tea, kuule, tunne, et selles midagi erilist oleks. Semi sequentialilt fullsequentialile minnes läks hääl nagu puhtamaks ja kuna sõidan üsna lahja seguga selle aasta poolide / küünaldega siis ei tohiks vahelejätmisi olla. Oma auto häält pole ise nö eemalt kuulnud. Võimalik et selles on süüdi ka pikad võrdse pikkusega runnerid ja suur kuumakoda sest mootori response ei halvenenud sellise komboga mitte grammigi NAlt turbole minnes....(on ruumi gaasil väljuda) Kummaline, et Jako Pino auto mida olen püüdnud juba aastaid seades hoida on kaa oma hääle poolest kuulus sest dünos tellitakse jako häält :lol: Jaksi auto hääl muutus tunduvalt puhtamaks just fullsequentialile minnes sest kuulsin häält samas ruumis samal päeval ja vahe oli selgelt eristatav. Arvasin, et see hääle teema on kõrvu jäänud vaid USAs kus V8 tähendab hoopis teist häält sest thesamba ja shoptalki foorumis räägitakse sellest erilisest häälest juba aastaid :D Viimane postitus shotalkist vähem kui 12h tagasi oli selline:
Tsiteeri:
Great video ! Such an awesome sounding car !
aga vist eksisin.

Pidurdamisest kavatsen lahti saada minnes järgmisel aastal Supercomp klassi (8.9s indexiga mis on siis viimane klass enne OLi ) ja ehitada selleks ajaks ka indexile vastav toruraam (8.5s) Usun et 8s ei tule mitte nii lihtsalt kui see 9 ja saab terve hooaja ikka maadelda selles suunas :) Ühtlasi tähendab see ka seda, et autole läheb varsti rellakas sisse ja alles jääb vaid tehnika ning välisplekk. Kaob praegune raam, põhi, tulemüürid, kesktunnel, sild jne Ja siis keevitame praeguse mootori uuete torude vahele ja lappame uuesti kõik paagid torud ja viled sinna külge tagasi. Usun et kolmekohalise numbri jagu saame autot ka kergemaks :)

Autor:  anryo [ 23.08.2018 16:02 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Ma pole eriti aktiivne viimasel aja Eesti dragi maastikul (kuna kõik autod on lihtsalt iiigaaaaavaaaad) - kuid sinu Volkar on selline äge aparaat, kus on kõike seda fiilingut sees, mis ühes dragi autos peakski olema: sürr auto valik, naljakas mootorivalik, äge disain, korralik show alati ning juht, kellel on väike (või päris suur?) kiiks peas!
Way to go! :burn

Autor:  jeff01 [ 04.09.2018 21:48 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Pilt

Autor:  hents99 [ 04.09.2018 23:34 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Lahe elukas. Kas pikkadeks talveõhtuteks on plaanid paigas, mida edasi arendada?

Autor:  jeff01 [ 05.09.2018 8:06 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

hents99 kirjutas:
Lahe elukas. Kas pikkadeks talveõhtuteks on plaanid paigas, mida edasi arendada?


Tegelikul käib sedasi pooleks vaid standardpõrnikas ja minu oma käis sedasi pooleks vaid 15 rellaka ketta ja kahekesi tehes 7-8 tunniga.
Ehk, et väksest edasiarendamisest sai eilse lõikamisega alguse hoopis uue auto ehitus.
Lihtsalt tundus, et see kombinatsioon võib meie liberadadel kiire olla küll ja kuna olin oma turvaindexit korduvalt ja korduvalt lõhki sõitnud siis plaan on selline, et lihtsalt kereauto + turvapuur etapi jätan vahele. Tundus mõistlik, et teen hoopis toruraamil auto. Reaalseslt on nende kahe variandi erinevus vaid põhja torudes olemasolus kuid kere osas kaovad siis plekist põhi, plekist esimene tulemüür, põhja kesktunnel jne. Esialgu keevitan kokku 8.5s turvaindexile vastava kere ja plaan järgmisel aastal 8,99 kinni püüda. Siis jääb veel arenemisruumi niipalju, et 8,5 toruraami on võimalik arendada 7,5 touraamiks mis on raudtorudest variandi viimane piir.

Vihmavari jääb sama
Tehnika jääb sama (Kui finants lubab panen tugevamad kepsud)
Sildade tüüp ja valdav osa juppe jäävad samad

Kiiremaks loodan saada sellistest asjadest:
Suurem rehvimõõt ja kõrgem stardipööre....minetea, vb ka stardiboost mida seni pole saanud kasutada.
Sillad veidi otsemini jooksma, et saaks rajumalt startida (Parem tagaratas vaevles bumpsteeri käes)
Kaalujaotuse suuremad parandused seoses turbo viimisega kaasreisija kohale jne
Boosti veidi peale (9.8 tuleb 1bariga (700hp) hetkel....sõidetud aga kuni 1,5ga)
Kaalualandust loodaks ca 100kg (Auto kaal siis 870 -> 7xx)
Tagasild plaanis teha 10-15 cm kitsam et auto jookseks sirgemalt.

Panen pildi Ron Lummuse toruraamist millega üle maailma on 8,5s justkui legaalne. Pmt teeks sama asja kuid põhja teeks juba 7,5s oma milles on mõned torud rohkem.

Pilt

Autor:  LordVampire [ 05.09.2018 14:45 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Seda toruraami vaadates hakkab endal ka mõte tööle :D ...

Autor:  jeff01 [ 27.10.2018 21:56 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Suurt midagi toimunud pole kuid pakk rellaka kettaid ja 25kg on kerelt veel kadunud. Ei tundu ehkk palju kuid kui see on veerand kere kaalust siis tundub hea. Ala 70-80kg see koorik tundub hetkel kaaluvat ja pea 10kg tuleb sealt veel klaaside näol maha aga siis on ka kõik....uksed on seest juba tühjad ja mujalt sealt pmt midagi eemalda enam pole.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Need karbid on mind häirinud 10 aastat....täpselt niikaua kui see auto mul on olnud, seal polnud mittemidagi originaalilähedast ja need olid kohutavalt paksud ehitatud ja jõudumööda olen neid kärpinud kuid nüüd kadusid need kõige täiega. Kohati oli plekki kuni 6 kihti :okse

28x10x15 slikid saan nädalapärast kätte ja saan kõrguseid paika panema hakata ning siis juba torusid painutama. Loodan mitte autot kõrgamaks ajada kuid pole kindel kas seda ka suudan sest uued rehvid on 5cm kõrgemad. Viimati kasutatud maksimaalse antisquatiga oli wheeltravel muidugi minimaalne ja saaks kindlasti auto ka madalama kui ta oli kuid peaks igaks juhuks ka kuidagi muudmoodi mehhaaniliselt piirama sest ei jõua sel talvel ka uusi tiibu teha....pmt aega vaid 4 kuud :ohshit

Autor:  EnricoN [ 27.10.2018 22:55 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Väga hea lugemine! Ja garaaz on päris mahe :bb

Autor:  jeff01 [ 17.04.2019 13:23 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Üksi pusides ja Kristjan Eenola juures ühekaupa torusid painutades on pisikene progress siiski toimunud.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  jeff01 [ 09.07.2019 0:16 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  hents99 [ 09.07.2019 9:18 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Jõudu ja edu. Lahe hardcore ehitus. Mitte lihtsalt kataloogist “click n buy” tüüpi ehitamine, vaid vajalikud lahendused tehakse ise.

30. leht 31-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/