TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VW 1300 ´69 "jeff01"
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=7101
28. leht 31-st

Autor:  izmyyr [ 31.01.2018 9:48 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Varuosadega saan pärnu poolt aidata, kui soovi :)
:bb

Autor:  jeff01 [ 31.01.2018 11:55 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

rst kirjutas:
Kui pikad antud kaanepoldid on ning kas on M10 või M11?

seibi alt kuni keerme alguseni 150mm kogupikkus 170mm ja keere 11mm :)

Autor:  rst [ 31.01.2018 14:24 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Äkki sellised?
https://www.summitracing.com/oh/parts/arp-atp65001lb

Aga jah paistab, et VAG'i V8'le ARP ei tooda mitte midagi. :)

Autor:  Mihkel [ 03.02.2018 4:14 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Need ei sobi?
Tiku kogupikkus 172mm, plokipoolse keerme pikkus 28mm (M11x1.5), kaane poolse keerme pikkus 24mm, tiku läbimõõt 11.0mm.
Mutter on 11mm paks ning seib 3mm paks.
Pilt

Tegu siis ARP-i custom set-iga AUDI ABH/AEC V8 mootorile.

Autor:  jeff01 [ 14.04.2018 9:07 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Pilt

Mootor sai mõned uued tihendid, seest pesu, ARP kaanepoldid ja kui 30cm sisselaske torustiku kaa valmis teen võib vist raamivahele ära lükata ja juhtmestikuga alustada :)

Autor:  jargo [ 14.04.2018 16:57 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

pildilt tundub TURBO mootori kõige suurem detail! :)
Aga see vist ongi nii!

Vinge projekt!

Autor:  venom [ 14.04.2018 17:37 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Puhas ilu :D

Autor:  jeff01 [ 22.04.2018 19:08 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Seekord siis sedasi:
3 päeva enne üritust sai mootor enamvähem komplektseks, kuid kuna KÕIK MUU (kütusesüsteem, jahutussüsteem, kogu kaabeldus, esisialla parandused, käiguvahetus jne olid veel tegemata siis polnud ma üldse kindel kas avalaksul osalen. Seetõttu ei tulnud siia ka selle kohta kajastustust sest tegelikult ei olnud veel laupäeva hommikul treilale ajadeski auto mitte kordagi korralikult soojaks käinud rääkimata selle seadistamisest sest kodurahu huvides lubasin peale suuremate tööde lõppu omale 4h und ja jätsin seadistamise kodurullidel ära.
Üritus oli kena, ilm oli kuiv, rahvast palju, auto oli hirmuäratav.
Hommikune minimaalne seadistamiskatse haapsalus näitas, et turborõhk on üle 1,5 bari mida pean stock kepsule ja praegusele sidurile liialt paljuks. Eemaldasin neljast wastegate vedrust 2 ja tegime esimese ajasõidu (11,4) Boost oli 0,8-0,9 bari, segu teadmata, minek võrreldes hommikuse 1,5 bariga mannetu. Lisasin ühele wastegatele ühe verdu juurde, saime boosti sobiva 1,2 bari kanti ja suutsime 0,1s jagu parandada senist rekordit milleks on nüüd 10,75s Lõppkiirus olnuks huvitav teada kuid ilmselgelt ajavõtt veidi valetas selles osas sest on ebareaalne, et see on väiksem kui ma ei saa enam kolmandaga lõpetada nagu eelmine aasta sest sama ülekanne on 70m enne finišit piirajas. Seekord siis 203, seni korduvalt 207km/h ja korra ehk teisipidi valetades ühel vanal timeslipil koguni 211km/h
Kokkuvõttes oli meeldiv näha, et totaalselt uuesti ehitatud käiguvahetussüsteem toimib IDEAALSELT ja vaadates 10,7s logi on samuti sisimas hea tunne sest see sai sõidetud vaid 7 kraadise süütega kuna puuduliku seadistuse tõttu oli IAT korrektsioon bensiinimootorile omane ja retardis süüte liialt hiliseks. IAT oli coolerita nimelt 90C kuid kuna deto kuulamise vahendeid polnud kaasas ja ei tahtnud ühe üritusega kohe mootorit pilpaks lasta. Ajapuuduse tõttu polnud meil võimalik kasutada ka mitte ainsatki stardiabi ning wheelybari koju ununemise tõttu ei tahtnud me suure wheelyga riskida ja sõitsime tavapärasest suurema rehvirõhuga.

Raud siis muutunud talvega sedasi, et:
Puutumata ja stock alumise otsaga V8 sai kerge kaante värskenduse, ARP kaanepoldid ja uued tihendid, kaante all papp
Nitro asendus 25se kojaga HX55ga mida ventileerivad kaks tiali replicat
MS2 asendus MS3Xiga ja nii süüde kui kütus on nüüd fullsequential.
Kütusesüsteem liikus tagant ette ja bensiini / ksüleerni asemel on paagis nüüd etanool, pumpadeks 044 replicad pihustiteks 830sed dekad
Esirehvideks said dragiks mõeldud frontrunnerid ja esisild sai bumpsteeri vähendava pikema roolivarda.
Käiguvahetus sai trossidelt :okse taas pneumo suunas kuid edasi tagasi liigustus toimub käsitsi ning on ülimalt täpne ja kiire.
Mootor jäigalt peal, käigukast kaotas ka patjade kandurid, raam sai lühemaks tehtud, tagaplaat hoiab nüüd kasti. (asendub alumiiniumiga


Ja nüüd tänusõnad:
Alustaksin peasponsorist kelle uhked autod meie masinat nüüd veavad. Suured tänud MESSAUTOle https://www.facebook.com/MessAutoOY/
Teiseks tänan RALLIPOODi ja Toomas Lõhmust, kes meile suurepärase hinnaga väga vinge 12kg kaaluvõitu tagava ja vaid 1,9kg kaaluva aku saatis.
Ja kolmandaks inimesi kelleta see auto mittekuidagi selleks ürituseks rajale poleks jõudnud ja kes rohkelt on öötunde garaašis veetsid.
Tarmo Hinto, Jaan Kontro, Otto Kontro, Mihkel Mets, Reigo Solna, Urmet Solna, Heikki Randla. Kaur Vähi, Kristjan Eenola

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


https://youtube.com/watch?v=zlt3ubL_06Y ... e=youtu.be

https://youtube.com/watch?feature=youtu ... B8YKZ5-W3c

https://youtube.com/watch?v=HdqkEg99jA8 ... e=youtu.be

https://youtube.com/watch?v=o_X566YLnz0

Facebookist leiab meid siit: http://www.facebook.com/whlsup

Autor:  ivar [ 24.04.2018 20:49 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Head häält teeb :).
Palju max rpm on?

Autor:  jeff01 [ 24.04.2018 22:01 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

ivar kirjutas:
Head häält teeb :).
Palju max rpm on?

Viimasteks sõitudeks ronisime 7200le
Nosiga lasin 7400 aga ega mul aimu pole kuhumaani ta kestab. Sügisel sain ühest hüdrokast ja seda eirates ka mootorist lahti kuid kas see oli 7400ga ja kolmandaga finizi ületamine või lihtsalt vanus ja mustus mootoris...ei tea. Hääl ilusam ja mootor erksam tõesti sest equal lenght headers millel omajagu mahtu + suur turbo ja madal TIP lasevad mootoril kenasti hingata.

Autor:  jeff01 [ 26.04.2018 14:24 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Vahepeal olen suutnud siis haapsalus käidud ja 10.7 sõitnud pooliku seadega jõu ära mõõta ja selleks oli 270kw rattast dragislikiga mis jahedaima võimalik IAT ja tänavarehviga tegi 330kw rattast.
Kuna minu algeline karp knocki ei näidanud eemaldasin IAT põhjustatud retardi ja ajasin tabelis süütenurga 1 bariga 19 kraadini.
IAT alla toomisega pole veel tegelenud kuid enamvähem numbrid hakkavad juba tulema.

Pilt

Päris lõpuni ei saanud lasta kuna düno läheb lolliks kui hard cutiga limiterisse lasen. Selle tõmbega tõusis IAT 40nelt 70nele kraadile.
ca 600HP 700NM on olemas mootorist, sellega võiks juba kiiremini sõita ja ilmselt jään hetkel selle juurde kuna stardis on kaa veel omajagu aega kinni ja huvitavam on teada mida 600hp rajal teeb kui et mida ta dünos tegi enne kui katki läks :D Boost dünos vaid 1 bar...gramm allagi. Ununeda ei taha kogemus mis ta 1,5bari limiteris tegi avalaksu hommikul seadistama hakates :D

Väike video: https://youtu.be/8NYAiL_VhY8

Autor:  laurzz [ 26.04.2018 18:24 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

......kindlasti vajad "tugevamaid abirattaid" :burn ja öhuvötule ette vörku :shock:

Autor:  jeff01 [ 29.04.2018 21:05 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

täna sai auto ka kaalutud.
Võistluskaal 955kg - Sisaldab mind, varustust, wheelybari
Auto ise 870kg ehk 90kg raskem kui standardpõrnikas - Pole väga halb arvestades et autos on turvakaar, tugev kuue käiguline käigukast, 100kg raskem mootor ja ca 20kg kaaluv turbo. Kereautot eriti kergemat ei ehita kuid toruraamil õnnestuks kuni 100kg kergem teha kuna saaks alumiiniumiga asendada ka põhja, võiks polükarbonaadiga asendada ka esimesed aknad jne.
Plaanid: end võimalikult selleaasta targeti 9.99 lähedale suruda ja järgmine ning viimane target selle autoga siis hp = kg jääb järgmisesse aastasse kui viitsin veel tegeleda.
Kaaulujaotus tänu radika ja kütusesüsteemi / paagi etteviimisele täiesti arvestatav 33/67

Ja pole pole mõtet ohkida, et oh kui kerge ja mis viga nii sõita :) Olen selleks ka vägapalju teinud ja omajagu raha maksnud et asi püsiks kerge. Viimane väike investeering oli Rallipood.ee pakutav 1,9kg kaaluv aku mis asendas senise 12kg kaaluva :) Lähiajal saab ehk uue alumiiniumust tagapaneeli kätte ja saab rauast testversiooni asendada. (See kaotas mul käigukasti käpad + padjad + kandurid raami küljes (4-5kg) kuid alumiiniumile üle minnes kaotan vähemalt samapalju veel. ühes selle raami kastiga sidumisega muutus jäigemaks ka wheelybari kinnitus mis peaks stardis vedrutamist veidi vähendama.

Autor:  k0ll [ 06.05.2018 23:37 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Mis sellise puuri turvaindex üldse on, et kaua sa üldse kiiremaks saad ajada seda masinat.

1kg=1hp jaoks vist enam romula mootoriga lootust pole ja peab aftermarket kepsudele/kolbidele mõtlema hakkama?

Autor:  jeff01 [ 07.05.2018 23:09 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

k0ll kirjutas:
Mis sellise puuri turvaindex üldse on, et kaua sa üldse kiiremaks saad ajada seda masinat.

1kg=1hp jaoks vist enam romula mootoriga lootust pole ja peab aftermarket kepsudele/kolbidele mõtlema hakkama?


Kaar on sees kuni 10.9 kuid sain "eriloa" kuni 9.9ni kasutada (Tegelt saavad selle kõik kel tulemüür ja põhi lõikamata)
Jah, kepsusid see ilmselt vajab, kolb talub seda väikest pauku küll, jaguneb ju siiski 8le :)
2ndl pärast pärnus püüan taas kohal olla ja oma rekordeid parandada :)

28. leht 31-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/