VW 1300 ´69 "jeff01"
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Varuosadega saan pärnu poolt aidata, kui soovi
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
seibi alt kuni keerme alguseni 150mm kogupikkus 170mm ja keere 11mmrst kirjutas:Kui pikad antud kaanepoldid on ning kas on M10 või M11?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Äkki sellised?
https://www.summitracing.com/oh/parts/arp-atp65001lb" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga jah paistab, et VAG'i V8'le ARP ei tooda mitte midagi.
https://www.summitracing.com/oh/parts/arp-atp65001lb" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga jah paistab, et VAG'i V8'le ARP ei tooda mitte midagi.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Need ei sobi?
Tiku kogupikkus 172mm, plokipoolse keerme pikkus 28mm (M11x1.5), kaane poolse keerme pikkus 24mm, tiku läbimõõt 11.0mm.
Mutter on 11mm paks ning seib 3mm paks.
Tegu siis ARP-i custom set-iga AUDI ABH/AEC V8 mootorile.
Tiku kogupikkus 172mm, plokipoolse keerme pikkus 28mm (M11x1.5), kaane poolse keerme pikkus 24mm, tiku läbimõõt 11.0mm.
Mutter on 11mm paks ning seib 3mm paks.
Tegu siis ARP-i custom set-iga AUDI ABH/AEC V8 mootorile.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Mootor sai mõned uued tihendid, seest pesu, ARP kaanepoldid ja kui 30cm sisselaske torustiku kaa valmis teen võib vist raamivahele ära lükata ja juhtmestikuga alustada
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
pildilt tundub TURBO mootori kõige suurem detail!
Aga see vist ongi nii!
Vinge projekt!
Aga see vist ongi nii!
Vinge projekt!
Z3 N/A Best ET 12.1@185 km/h
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Seekord siis sedasi:
3 päeva enne üritust sai mootor enamvähem komplektseks, kuid kuna KÕIK MUU (kütusesüsteem, jahutussüsteem, kogu kaabeldus, esisialla parandused, käiguvahetus jne olid veel tegemata siis polnud ma üldse kindel kas avalaksul osalen. Seetõttu ei tulnud siia ka selle kohta kajastustust sest tegelikult ei olnud veel laupäeva hommikul treilale ajadeski auto mitte kordagi korralikult soojaks käinud rääkimata selle seadistamisest sest kodurahu huvides lubasin peale suuremate tööde lõppu omale 4h und ja jätsin seadistamise kodurullidel ära.
Üritus oli kena, ilm oli kuiv, rahvast palju, auto oli hirmuäratav.
Hommikune minimaalne seadistamiskatse haapsalus näitas, et turborõhk on üle 1,5 bari mida pean stock kepsule ja praegusele sidurile liialt paljuks. Eemaldasin neljast wastegate vedrust 2 ja tegime esimese ajasõidu (11,4) Boost oli 0,8-0,9 bari, segu teadmata, minek võrreldes hommikuse 1,5 bariga mannetu. Lisasin ühele wastegatele ühe verdu juurde, saime boosti sobiva 1,2 bari kanti ja suutsime 0,1s jagu parandada senist rekordit milleks on nüüd 10,75s Lõppkiirus olnuks huvitav teada kuid ilmselgelt ajavõtt veidi valetas selles osas sest on ebareaalne, et see on väiksem kui ma ei saa enam kolmandaga lõpetada nagu eelmine aasta sest sama ülekanne on 70m enne finišit piirajas. Seekord siis 203, seni korduvalt 207km/h ja korra ehk teisipidi valetades ühel vanal timeslipil koguni 211km/h
Kokkuvõttes oli meeldiv näha, et totaalselt uuesti ehitatud käiguvahetussüsteem toimib IDEAALSELT ja vaadates 10,7s logi on samuti sisimas hea tunne sest see sai sõidetud vaid 7 kraadise süütega kuna puuduliku seadistuse tõttu oli IAT korrektsioon bensiinimootorile omane ja retardis süüte liialt hiliseks. IAT oli coolerita nimelt 90C kuid kuna deto kuulamise vahendeid polnud kaasas ja ei tahtnud ühe üritusega kohe mootorit pilpaks lasta. Ajapuuduse tõttu polnud meil võimalik kasutada ka mitte ainsatki stardiabi ning wheelybari koju ununemise tõttu ei tahtnud me suure wheelyga riskida ja sõitsime tavapärasest suurema rehvirõhuga.
Raud siis muutunud talvega sedasi, et:
Puutumata ja stock alumise otsaga V8 sai kerge kaante värskenduse, ARP kaanepoldid ja uued tihendid, kaante all papp
Nitro asendus 25se kojaga HX55ga mida ventileerivad kaks tiali replicat
MS2 asendus MS3Xiga ja nii süüde kui kütus on nüüd fullsequential.
Kütusesüsteem liikus tagant ette ja bensiini / ksüleerni asemel on paagis nüüd etanool, pumpadeks 044 replicad pihustiteks 830sed dekad
Esirehvideks said dragiks mõeldud frontrunnerid ja esisild sai bumpsteeri vähendava pikema roolivarda.
Käiguvahetus sai trossidelt taas pneumo suunas kuid edasi tagasi liigustus toimub käsitsi ning on ülimalt täpne ja kiire.
Mootor jäigalt peal, käigukast kaotas ka patjade kandurid, raam sai lühemaks tehtud, tagaplaat hoiab nüüd kasti. (asendub alumiiniumiga
Ja nüüd tänusõnad:
Alustaksin peasponsorist kelle uhked autod meie masinat nüüd veavad. Suured tänud MESSAUTOle https://www.facebook.com/MessAutoOY/" onclick="window.open(this.href);return false;
Teiseks tänan RALLIPOODi ja Toomas Lõhmust, kes meile suurepärase hinnaga väga vinge 12kg kaaluvõitu tagava ja vaid 1,9kg kaaluva aku saatis.
Ja kolmandaks inimesi kelleta see auto mittekuidagi selleks ürituseks rajale poleks jõudnud ja kes rohkelt on öötunde garaašis veetsid.
Tarmo Hinto, Jaan Kontro, Otto Kontro, Mihkel Mets, Reigo Solna, Urmet Solna, Heikki Randla. Kaur Vähi, Kristjan Eenola
https://youtube.com/watch?v=zlt3ubL_06Y ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtube.com/watch?feature=youtu ... B8YKZ5-W3c" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtube.com/watch?v=HdqkEg99jA8 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtube.com/watch?v=o_X566YLnz0" onclick="window.open(this.href);return false;
Facebookist leiab meid siit: http://www.facebook.com/whlsup" onclick="window.open(this.href);return false;
3 päeva enne üritust sai mootor enamvähem komplektseks, kuid kuna KÕIK MUU (kütusesüsteem, jahutussüsteem, kogu kaabeldus, esisialla parandused, käiguvahetus jne olid veel tegemata siis polnud ma üldse kindel kas avalaksul osalen. Seetõttu ei tulnud siia ka selle kohta kajastustust sest tegelikult ei olnud veel laupäeva hommikul treilale ajadeski auto mitte kordagi korralikult soojaks käinud rääkimata selle seadistamisest sest kodurahu huvides lubasin peale suuremate tööde lõppu omale 4h und ja jätsin seadistamise kodurullidel ära.
Üritus oli kena, ilm oli kuiv, rahvast palju, auto oli hirmuäratav.
Hommikune minimaalne seadistamiskatse haapsalus näitas, et turborõhk on üle 1,5 bari mida pean stock kepsule ja praegusele sidurile liialt paljuks. Eemaldasin neljast wastegate vedrust 2 ja tegime esimese ajasõidu (11,4) Boost oli 0,8-0,9 bari, segu teadmata, minek võrreldes hommikuse 1,5 bariga mannetu. Lisasin ühele wastegatele ühe verdu juurde, saime boosti sobiva 1,2 bari kanti ja suutsime 0,1s jagu parandada senist rekordit milleks on nüüd 10,75s Lõppkiirus olnuks huvitav teada kuid ilmselgelt ajavõtt veidi valetas selles osas sest on ebareaalne, et see on väiksem kui ma ei saa enam kolmandaga lõpetada nagu eelmine aasta sest sama ülekanne on 70m enne finišit piirajas. Seekord siis 203, seni korduvalt 207km/h ja korra ehk teisipidi valetades ühel vanal timeslipil koguni 211km/h
Kokkuvõttes oli meeldiv näha, et totaalselt uuesti ehitatud käiguvahetussüsteem toimib IDEAALSELT ja vaadates 10,7s logi on samuti sisimas hea tunne sest see sai sõidetud vaid 7 kraadise süütega kuna puuduliku seadistuse tõttu oli IAT korrektsioon bensiinimootorile omane ja retardis süüte liialt hiliseks. IAT oli coolerita nimelt 90C kuid kuna deto kuulamise vahendeid polnud kaasas ja ei tahtnud ühe üritusega kohe mootorit pilpaks lasta. Ajapuuduse tõttu polnud meil võimalik kasutada ka mitte ainsatki stardiabi ning wheelybari koju ununemise tõttu ei tahtnud me suure wheelyga riskida ja sõitsime tavapärasest suurema rehvirõhuga.
Raud siis muutunud talvega sedasi, et:
Puutumata ja stock alumise otsaga V8 sai kerge kaante värskenduse, ARP kaanepoldid ja uued tihendid, kaante all papp
Nitro asendus 25se kojaga HX55ga mida ventileerivad kaks tiali replicat
MS2 asendus MS3Xiga ja nii süüde kui kütus on nüüd fullsequential.
Kütusesüsteem liikus tagant ette ja bensiini / ksüleerni asemel on paagis nüüd etanool, pumpadeks 044 replicad pihustiteks 830sed dekad
Esirehvideks said dragiks mõeldud frontrunnerid ja esisild sai bumpsteeri vähendava pikema roolivarda.
Käiguvahetus sai trossidelt taas pneumo suunas kuid edasi tagasi liigustus toimub käsitsi ning on ülimalt täpne ja kiire.
Mootor jäigalt peal, käigukast kaotas ka patjade kandurid, raam sai lühemaks tehtud, tagaplaat hoiab nüüd kasti. (asendub alumiiniumiga
Ja nüüd tänusõnad:
Alustaksin peasponsorist kelle uhked autod meie masinat nüüd veavad. Suured tänud MESSAUTOle https://www.facebook.com/MessAutoOY/" onclick="window.open(this.href);return false;
Teiseks tänan RALLIPOODi ja Toomas Lõhmust, kes meile suurepärase hinnaga väga vinge 12kg kaaluvõitu tagava ja vaid 1,9kg kaaluva aku saatis.
Ja kolmandaks inimesi kelleta see auto mittekuidagi selleks ürituseks rajale poleks jõudnud ja kes rohkelt on öötunde garaašis veetsid.
Tarmo Hinto, Jaan Kontro, Otto Kontro, Mihkel Mets, Reigo Solna, Urmet Solna, Heikki Randla. Kaur Vähi, Kristjan Eenola
https://youtube.com/watch?v=zlt3ubL_06Y ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtube.com/watch?feature=youtu ... B8YKZ5-W3c" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtube.com/watch?v=HdqkEg99jA8 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtube.com/watch?v=o_X566YLnz0" onclick="window.open(this.href);return false;
Facebookist leiab meid siit: http://www.facebook.com/whlsup" onclick="window.open(this.href);return false;
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Head häält teeb .
Palju max rpm on?
Palju max rpm on?
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Viimasteks sõitudeks ronisime 7200leivar kirjutas:Head häält teeb .
Palju max rpm on?
Nosiga lasin 7400 aga ega mul aimu pole kuhumaani ta kestab. Sügisel sain ühest hüdrokast ja seda eirates ka mootorist lahti kuid kas see oli 7400ga ja kolmandaga finizi ületamine või lihtsalt vanus ja mustus mootoris...ei tea. Hääl ilusam ja mootor erksam tõesti sest equal lenght headers millel omajagu mahtu + suur turbo ja madal TIP lasevad mootoril kenasti hingata.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Vahepeal olen suutnud siis haapsalus käidud ja 10.7 sõitnud pooliku seadega jõu ära mõõta ja selleks oli 270kw rattast dragislikiga mis jahedaima võimalik IAT ja tänavarehviga tegi 330kw rattast.
Kuna minu algeline karp knocki ei näidanud eemaldasin IAT põhjustatud retardi ja ajasin tabelis süütenurga 1 bariga 19 kraadini.
IAT alla toomisega pole veel tegelenud kuid enamvähem numbrid hakkavad juba tulema.
Päris lõpuni ei saanud lasta kuna düno läheb lolliks kui hard cutiga limiterisse lasen. Selle tõmbega tõusis IAT 40nelt 70nele kraadile.
ca 600HP 700NM on olemas mootorist, sellega võiks juba kiiremini sõita ja ilmselt jään hetkel selle juurde kuna stardis on kaa veel omajagu aega kinni ja huvitavam on teada mida 600hp rajal teeb kui et mida ta dünos tegi enne kui katki läks :D Boost dünos vaid 1 bar...gramm allagi. Ununeda ei taha kogemus mis ta 1,5bari limiteris tegi avalaksu hommikul seadistama hakates :D
Väike video: https://youtu.be/8NYAiL_VhY8" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuna minu algeline karp knocki ei näidanud eemaldasin IAT põhjustatud retardi ja ajasin tabelis süütenurga 1 bariga 19 kraadini.
IAT alla toomisega pole veel tegelenud kuid enamvähem numbrid hakkavad juba tulema.
Päris lõpuni ei saanud lasta kuna düno läheb lolliks kui hard cutiga limiterisse lasen. Selle tõmbega tõusis IAT 40nelt 70nele kraadile.
ca 600HP 700NM on olemas mootorist, sellega võiks juba kiiremini sõita ja ilmselt jään hetkel selle juurde kuna stardis on kaa veel omajagu aega kinni ja huvitavam on teada mida 600hp rajal teeb kui et mida ta dünos tegi enne kui katki läks :D Boost dünos vaid 1 bar...gramm allagi. Ununeda ei taha kogemus mis ta 1,5bari limiteris tegi avalaksu hommikul seadistama hakates :D
Väike video: https://youtu.be/8NYAiL_VhY8" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis jeff01, 26.04.2018 20:28, muudetud 2 korda kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
......kindlasti vajad "tugevamaid abirattaid" ja öhuvötule ette vörku
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
täna sai auto ka kaalutud.
Võistluskaal 955kg - Sisaldab mind, varustust, wheelybari
Auto ise 870kg ehk 90kg raskem kui standardpõrnikas - Pole väga halb arvestades et autos on turvakaar, tugev kuue käiguline käigukast, 100kg raskem mootor ja ca 20kg kaaluv turbo. Kereautot eriti kergemat ei ehita kuid toruraamil õnnestuks kuni 100kg kergem teha kuna saaks alumiiniumiga asendada ka põhja, võiks polükarbonaadiga asendada ka esimesed aknad jne.
Plaanid: end võimalikult selleaasta targeti 9.99 lähedale suruda ja järgmine ning viimane target selle autoga siis hp = kg jääb järgmisesse aastasse kui viitsin veel tegeleda.
Kaaulujaotus tänu radika ja kütusesüsteemi / paagi etteviimisele täiesti arvestatav 33/67
Ja pole pole mõtet ohkida, et oh kui kerge ja mis viga nii sõita Olen selleks ka vägapalju teinud ja omajagu raha maksnud et asi püsiks kerge. Viimane väike investeering oli Rallipood.ee pakutav 1,9kg kaaluv aku mis asendas senise 12kg kaaluva Lähiajal saab ehk uue alumiiniumust tagapaneeli kätte ja saab rauast testversiooni asendada. (See kaotas mul käigukasti käpad + padjad + kandurid raami küljes (4-5kg) kuid alumiiniumile üle minnes kaotan vähemalt samapalju veel. ühes selle raami kastiga sidumisega muutus jäigemaks ka wheelybari kinnitus mis peaks stardis vedrutamist veidi vähendama.
Võistluskaal 955kg - Sisaldab mind, varustust, wheelybari
Auto ise 870kg ehk 90kg raskem kui standardpõrnikas - Pole väga halb arvestades et autos on turvakaar, tugev kuue käiguline käigukast, 100kg raskem mootor ja ca 20kg kaaluv turbo. Kereautot eriti kergemat ei ehita kuid toruraamil õnnestuks kuni 100kg kergem teha kuna saaks alumiiniumiga asendada ka põhja, võiks polükarbonaadiga asendada ka esimesed aknad jne.
Plaanid: end võimalikult selleaasta targeti 9.99 lähedale suruda ja järgmine ning viimane target selle autoga siis hp = kg jääb järgmisesse aastasse kui viitsin veel tegeleda.
Kaaulujaotus tänu radika ja kütusesüsteemi / paagi etteviimisele täiesti arvestatav 33/67
Ja pole pole mõtet ohkida, et oh kui kerge ja mis viga nii sõita Olen selleks ka vägapalju teinud ja omajagu raha maksnud et asi püsiks kerge. Viimane väike investeering oli Rallipood.ee pakutav 1,9kg kaaluv aku mis asendas senise 12kg kaaluva Lähiajal saab ehk uue alumiiniumust tagapaneeli kätte ja saab rauast testversiooni asendada. (See kaotas mul käigukasti käpad + padjad + kandurid raami küljes (4-5kg) kuid alumiiniumile üle minnes kaotan vähemalt samapalju veel. ühes selle raami kastiga sidumisega muutus jäigemaks ka wheelybari kinnitus mis peaks stardis vedrutamist veidi vähendama.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Mis sellise puuri turvaindex üldse on, et kaua sa üldse kiiremaks saad ajada seda masinat.
1kg=1hp jaoks vist enam romula mootoriga lootust pole ja peab aftermarket kepsudele/kolbidele mõtlema hakkama?
1kg=1hp jaoks vist enam romula mootoriga lootust pole ja peab aftermarket kepsudele/kolbidele mõtlema hakkama?
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Kaar on sees kuni 10.9 kuid sain "eriloa" kuni 9.9ni kasutada (Tegelt saavad selle kõik kel tulemüür ja põhi lõikamata)k0ll kirjutas:Mis sellise puuri turvaindex üldse on, et kaua sa üldse kiiremaks saad ajada seda masinat.
1kg=1hp jaoks vist enam romula mootoriga lootust pole ja peab aftermarket kepsudele/kolbidele mõtlema hakkama?
Jah, kepsusid see ilmselt vajab, kolb talub seda väikest pauku küll, jaguneb ju siiski 8le
2ndl pärast pärnus püüan taas kohal olla ja oma rekordeid parandada
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.