TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VW 1300 ´69 "jeff01"
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=7101
27. leht 31-st

Autor:  eclipse [ 07.08.2017 10:19 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Mis lukk tagasillas kasutusel, et pooltelje purunemisel veel edasi liikus?

Autor:  jeff01 [ 07.08.2017 10:57 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

100% spool
Eks see nõuabki võistlusotstarbelisi pooltelgi kuid neid ei saa ma kahjuks ilmselt enne lund :(

Autor:  jeff01 [ 09.12.2017 23:24 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Tundub et TC hakkab kuidagi ära vajuma :S Isegi Joel pole kuu aega midagi kirjutanud :-D

Tõmab siis eelmise hooaja kuidagi kiirelt ja vaid mõne sõnaga kokku:
Dragi hooaja lõikes remontisime autot täpselt nii palju või vähe, et kahe suurema wheelyga kui olin sunnitud gaasi maha laskma kukkus pidurisilindri pealevoolu toru küljest ära ja see tuli sõrmedega tagasi toppda ja hooaja viimaseks ürituseks väsisid hooaja alguses allapandud poolteljed sedavõrd ära, et otsustasid puruneda järjest vaid ühe sõiduse vahega ja makstes finaalis esikoha :) Thats it. 30€ pooltelgedele ja muidu vaid kalla ja talla pill mis joob bensiini, aspenit, ksüleeni ja nitrot läbisegi.....vahepeal suutsin hankida puudu olnud õlivarda ja pidin tõdema, et see ei näidanud enam mittemidagi, see tingis ka õlivahetuse ja kätte sain mootorist vaid 2L õli. Ehk, et avamata ja stock 300€ne lammarimootor sööb õli ikka päris mõnuga.
Kuna kaupo nii kenasti kutsus sai hooaja lõpus käidud ka motoshowl....Plaan oli omal jalal kuid tagasi tulin siiski slepis sest Hoolimata sellest, et 1 hüdrokas jäi vahepeal tühjaks ja lagises oli mul vaja 7700RPM launchida teisega :D Nägu naerul sest see mootor pidi sealt niikuinii peale motoshowd maha tulema ja S8 mootoriga asenduma mis juba pool aastat oma järge oodanud.
Hakkasin siis S8 surveid mõõtma ja neid pmt polnud, asusin siis kaasi värskendama ja sain teada, et sellel pole klappe saada kuna neid ei toodeta enam 2000a mootoril :kill Painasin siis end igasuguste mõtetega ITB-dest, torukolletest ja custom nukkadest aga tundus et see 500NA HP tuleb ikka liiga kallilt kätte ja niikuinii on seda liiga vähe.
Seega seekord siis budget build ja plaan eesti keskmise kuupalga eest ehitada 700-800hp 900-1000nm mootor :-D
200€ se mootoritoorikuga ja 220€ hx55 turboga ning loomulikult Megasquirt juhtajuga olen veel targetis :D :D :D

Pilt Pilt Pilt Pilt

Sest stabiilselt ja täpselt oma klassi- ja turvaindexisse sõitev ning mittelagunev auto on lihtsalt liiga igav kui kõik kolbe sulatavad :-D

Edit: Suutsin juba unustada, et vahepeal vedeles auto ka kvartali keskuses kuna kutsehariduskeskusel oli tarvis seal midagi välja panna

Pilt Pilt Pilt

Autor:  jeff01 [ 03.01.2018 18:50 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Õues vist ei lähegi külmaks ja kuna see pole teab mis tihe auto vihmakäes seismiseks, sai ta lõpuks garaazi aetud :-D

Tagant eemaldusid jahutusradiaator ja aku mis leiavad omale kohe auto ninas. Veetorud tulevad küljekarpide seest...kummaltki poolt üks.
Autost kadus ka praegune trossidega käigusüsteem....tuleb vaid 1 hoob auto alt ja veidi õhku ja solenoide.
Turbole sai asukoht leitud ja fikseeritud.

Pilt Pilt Pilt

Autor:  hents99 [ 03.01.2018 19:12 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Korralik kaalikas :)
V8 ülelaadimine on üks suur rõõm.

Tee valmis, seesama s6+ moto, mida remontisin, tahab ka ülelaadimist....
Ma ise sain Audist kõhu täis mõneks ajaks....vist -lahtisuse ka.

Autor:  k0ll [ 03.01.2018 23:27 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

radikas on vist paigutatud arvestusega, et nagunii on nina püsti

Autor:  jeff01 [ 29.01.2018 18:31 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

väike update: https://www.facebook.com/WhlsUP/posts/1 ... &ref=notif

Kolded valmis, wastegated, BOV kohal, käigukast hakkab käike teisest küljest vahetama, uus shifter läheb peagi laserisse ja DP on samuti valmis, kaaned astros "hoolduses"


Pilt

Autor:  LordVampire [ 29.01.2018 21:23 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Rets ikka,... et enne 400meerit wheelie otsa ei lõppeks? :-D Kuidas sa selle jõu maha paned, kas poolassid on olemas mis sellist jama kannatavad :-D ?

Autor:  cb4_335 [ 30.01.2018 12:35 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Ulme masin oli juba nagunii. :)
Väga vinge saab olema kindlasti.

Kas mootor jääb vana või panid ikka selle S-i mootori?

Autor:  jeff01 [ 30.01.2018 15:12 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Ei, midagi jõhkrat pole kuna ta polnud ju enne päris NA vaid 1,5 millise puuriga kohendatud nitropill mis madalalt vajutades suutis NM pea kahekordistada kuid jah, dragil on sellest ühest piigist vähe ja kolmas neljas käik olid mannetud. Vähemalt pool BARI kulub selleks, et sama kiire olla kui seni....kõik mis tuleb sealt edasi on aga juba teine teema.

tegelikult on nii, et A8 ja S8 mootorite hinnavahe on minimaalselt kahekordne kuid hetkel omandatud mootoriga kolmekordne, saadavuse vahe aga pigem viiekordne. Remonditavuse vahe kümnekordne sest S8ale ei saa lihtsalt uusi klappe osta ja need tuleks ühekaupa millestki ringi treida. Seetõttu panen alul vahele ehk tavalise A8 mootori, et näha kui kiiresti on võimalik 200€se mootori ja 220€se turboga sõita :-D Eks need 200€ sed asjad on nagu nad on ja päris avamata lammarimootor vahele tõsta (Nagu eelmine) tundus liiga liiga lihtne, seepärast sai see ka veidi osandatud ja vähemalt kaaned saavad värskenduse, mootor saab uued tihendid ja idee on miskit välja mõelda ka plokikaane poltide osas kuid pole veel kindel mis nendega teen. ARPi pole talle saada ja peab ehk miskit leiutama kuid ei välista ka stockide jätmist. Alumist otsa ilmselt ei ava kuna isegi saalede saadavus küsitav. Kõrge staatilise surveastme mure ja temperatuuriprobleemid lahendan etanooliga. IAT mured esialgu etanooliga, kui pole piisav siis metanooliga (Coolerit ei tule) Poolassid plaanin tellida Kaurilt.....see teema hetkel selletaga, et pole otsustanud kumbi sisemisi pooltelje otsi kasutama peaksin (Kas kuulide või laagritega)

Autor:  hents99 [ 30.01.2018 15:27 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Mis su mootori tähis on?

Autor:  rst [ 30.01.2018 15:31 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Kas VAG'i 1.8T tikkpoldid ei sobi sinna või?

Autor:  jeff01 [ 30.01.2018 15:49 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

peale panen kas 220kw AKG 220kw ABZ või 250kw AKH Need kolm on minumeelest identsete poltidega
Originaal näeb välja niisugune:
https://www.upload.ee/image/7962436/IMAG2216.jpg

Autor:  hents99 [ 30.01.2018 16:22 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Mul oli vist AHK (240kW?), mitte AKH mootor, mida kohendasime.
Klapivedrud sebis Mati Audihooldusest. Kenad 90`ndate karbid olid, kusagilt tehasest veel sai miskit pika uurimise peale... :)
Kaanepoldid ja saaled(sai ka minuteada 2 varianti std mõõdule) vist said kusagilt kohalikust poest, nagu ka kõik tihendid (vist forsist), paljud asjad olid muidugi A-grupi osad.
Suht kallid vidinad olid küll :)

AEB mootori kaanepoldid olid mälu järgi omajagu lühemad.

Autor:  rst [ 30.01.2018 17:08 ]
Teema pealkiri:  Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Kui pikad antud kaanepoldid on ning kas on M10 või M11?

27. leht 31-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/