TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VW 1300 ´69 "jeff01"
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=7101
2. leht 31-st

Autor:  Raceboy [ 09.05.2010 19:27 ]
Teema pealkiri: 

ahto42 kirjutas:
Samas ega seal seda jahutavat õhku vist raske kätte saada cooleri jaoks. Sapika avad külgedele


Tagaosas õige nurga all olev vahejahuti on parema õhuvahetusega kui kapoti all olev top-mount, mille õhuvõtuavad on kuskil tagumisepoole peal.

911 Turbo puhul tõuseb õhutemperatuur üle ümbritseva alles siis,kui rõhud 1bar ja üle lähevad.

Nagu nt see, ilmselt maailma võimsaim Porsche ja võimsaim õhkjahutusega automootor (lennukimootoritest ei hakka rääkima :) )
Texas Mile'l 236mph (380km/h), sama autoga sõitis mees New Yorgist sinna ja tagasi ka.


Sama auto vana versioon:
Pilt


Ja uus:
Pilt

Autor:  jeff01 [ 17.05.2010 20:50 ]
Teema pealkiri: 

Vahepeal siis töö kõrvalt niipalju juhtunud, et kruvisin põrrale Opel Omega intercooleri külge....väga väike ja õnnetu näeb välja aga tõmbas sisselaske tempi ikka mitukümmend kraadi maha ja hetkel oli see väikese proovimise käigus sama mis õhu temp vähemalt esimese kahe käiguga. Õnneks oli seda coolerit lihtne installida ja torud olid täpselt nii nagu vaja.



Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Järgmisel aastal plaanis korralik cooler paigaldada mis nõuab ka korralikku ja õige nurga all antitiiba. Senikaua peab selle säästulahendusega hakkama saama....'

Esisild sai kah kere külge lõpuks kinnitatud ja seekord tundub suht samal joonel tagasillaga (Ennem oli vahe suurem kui 2cm)

Sel nädalal plaanis ka auto pidurdama saada ja MBC valmistada et saaks 0,4ljalt edasi liikuda.

ahjaa....proovimise mõttes sai WG kinnisesse asendisse fikseeritud ja 1-2 käigu run tehtud.... 1,2 bari oli ikka hoopis teisest klassist minek ja ootan väga millal nende rõhkudeni seadistatud saan. (hetkel segu liigrikas.....muidu poleks julgenud proovidagi aga 10 AFRiga tundus see suht safe. Boostima hakkab muidu kahjuks üsna hilja.

Autor:  jeff01 [ 23.05.2010 20:29 ]
Teema pealkiri: 

Peale mõningasi suure rõhuga eksperimenteerimisi sain sidurist jagu :-D Ega ei jäänudki muud üle kui lihtsalt see viimseni ära suitsetada sest tuleb miskit teist teed minna teise hooratta a siduriga :)

http://www.youtube.com/watch?v=VhUkHfVACDw

Asi pärines vw transporterilt ja oli omajagu suurem kui originaal aga korv lihtsalt nõrk. 160 VS 215mm tundus lihtsalt nii suur et olin tema peale liigselt kindel olnud.

Rõhk väike (alla 1 bari veidi) ja segu 10-11 süüde tagasihoidlik ja kõige selle tulemusena ei detonatsioonipoegagi. (Ausaltöeldes ei kuulnud detonatsiooni ka siis kui suletud WG´ga proovimas käisin ja kolmandani lasin....Arvan et siis käis vähemalt 1,5 BARi sest esimesega oli 0,6, teisega oli 1,2 ja kolmandaga liikus paremini kui kahe eelnenud käiguga kokku....

Autor:  jeff01 [ 24.05.2010 20:38 ]
Teema pealkiri: 

Kuna peale tööd oli tunnike aega üle võtsin mootori maha et sidurit kaeda. Digikat kahjuks kaasas polnud aga vähemalt ketta võtsin koju kaasa sest sellel on miskidki märgid peal (Ei hooratas ega korv pole nagu kusagilt otsast kulumis või kasutusmärkidega)

Ketas näeb välja selline, nagu oleks tal kulunud vaid välimine serv ja kui seda ketta kattematerali nüüd kaasaegsete asjadega võrrelda siis suht naljakas näeb ta välja.....justkui miski nööridest moodustis mis on üsna pehme ja "rasvane" :-D

Ketas ja korv olid muidu uued aga mitmes garaazis vedelenud ja võibolla aastakümneid vanad....

Kas sellest sidurist saaks miskit asja miskit moodi? Näiteks uued kaasaegsed katted lasta panna (Olgugi, et tegelikult poleks vaja aga ehk matrjali vahe annab pidamist)

Miks on ketas vaid välisservast kulunud, kui korv ja hooratas on sirged? Kas tõesti seetõttu, et sissesõit jäi tegemata?

Kas on mõtet lasta panna uued kettad, hooratta pind üle treida ja uuesti kokku panna, sisse sõita ja siis boostima hakata? või tuleks siiski miski muu siduri kasuks otsustada?

Pilt
Pilt

Pilt
Pilt

Autor:  Kaarel [ 24.05.2010 22:59 ]
Teema pealkiri: 

paistab tavaline tekstoliitkate olevat.kindlasti vaheta katted ära ja vaata kas veel tahab nii lihtsalt libiseda.

Autor:  Mihkel [ 25.05.2010 0:13 ]
Teema pealkiri: 

Servast pidamine viitab nurga alla kulunud tööpinnale.
Palju sul tööpinna läbimõõt on?

215mm pidurimeistri katetega ja 450kg clamp load korviga sidurikomplekt peab ~300nm Sierra tunde järgi.

Autor:  jeff01 [ 02.06.2010 18:51 ]
Teema pealkiri: 

Sellist hooratast ei näe just igapäev :-D (Karastatud terasest hooratast pole nimelt kõige lihtsam treida aga võimalik oli see siiski ja muster jäi päris vahva ja peaks pidamisele vaid kaasa aitama) Treides sai selgeks, et hooratta pind oli ühte pidi kõver ja mõõtes selgus, et vana korv oli teisipidi kõver. Uue korvi tarbeks sai uued augud puuritud, keermestatud ja 7mm asemel hoiavad korvi nüüd 12,9 tugevusastmega 8mm poldid.

Pilt

Pilt

Sidurikorv tuli forsist ja peab originaalis kinni enamlevinud nelja pütaste bemmide jõu (sh. ka 100 ja 103kw 318IS) Peaks mulle esialgu sobima.
Võimalik, et peab nüüd starteriga miskit ette võtma aga kõik peaks tehtav olema (korv on nii suur et jääb veidi pendiksile ette )

Autor:  ahto42 [ 02.06.2010 22:02 ]
Teema pealkiri: 

Cooleri paigaldamine minu autole andis pea 30nm juurde pingis mõõdetuna vs tehase andmed ja maantekiirusel kindlasti veel rohkem ja hakkas ka kohe sidurit libistama.

Autor:  jeff01 [ 06.06.2010 21:50 ]
Teema pealkiri: 

Kuna minu puhul on tegu täielikult algajaga siis mootor käib niikuinii liiga tihti maha, et seda protsessi ajaliselt lühendada sai tehtud rellakaga 1 lüke mille oleksin kohe pidanud tegema kui selle auto ostsin...
Kui varem võtsin mootorit koos turbotavaariga maha 1 tund siis nüüd peaks se olema umbes täpselt nii kiire, et kiirkinnitustega tagaots maha, pistikud lahti (Tulevikus 1 suur pistik) 4 käigukasti külge käivat polti lahti ja tõmbangi mootori otsast. Teine asi miks nii tegin, on see, et tahtsin juba ammu mootoriruumi ja rattakoopad puhtaks teha, rooste tõrjuda ja värvida ja nii on seda kõige parem teha..... Nii tekkis ka ruumi summutipütile mis läheb nüüd tagaratta ja mootori vahele ilmselt.


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Teab keegi kust eestis miskit analoogset osta saab:
Pilt

Autor:  stif [ 07.06.2010 8:06 ]
Teema pealkiri: 

Sellel lingil on sellised asjad müüa:
http://www.tarvikemotti.com/

Autor:  hents99 [ 07.06.2010 9:50 ]
Teema pealkiri: 

Tööriistamarketis ja mingis traktoripoes oli ka sarnaseid vidinaid.

Autor:  Ringo [ 08.06.2010 12:22 ]
Teema pealkiri: 

http://www.racingexpert.ee/

Autor:  jeff01 [ 08.06.2010 18:13 ]
Teema pealkiri: 

Suured tänud...Kuna vaja läheb neid plönne ~20tk siis siis 130.-/tk päris osta ei raatsi :) Iagatahes ebay ja abistavate inimeste abiga saan millalgi kätte 100 jalga musta kolde teipi ja 20 dzusi.
Tööriista marketis neid polnud (veetsin seal terve tunni neid otsides aga ei uskunudki et neid seal on)
Uued käigukasti padjad tellisin kah ära. (Seekord veel originaalid, et näha kas peavad vastu ja kes eelmiste purunemise põhjuseks oli jõud või vanus)

(Mootoripatju sel autol ju pole....vaid 2 tagumist ja 1 esimene kasti padi ja mootor nelja poldiga kasti küljes)

Nädalavahetusel plaanis paar kotti liiva osta ja hakata tagumisi koopa nurki ja silla juppe puhastama. Siis saab millalgi sinna värvi peale ja väikesed servad tiiva-kere ühendustesse keevitada läbi mille dzusid lähevad.

Autor:  Maik [ 08.06.2010 19:30 ]
Teema pealkiri: 

.. nii kui liiva ostmise teksti lugesin eeldasin automaatselt,et läheb sisselaske kolle poleerimiseks :lol: :lol: :lol:

Aga edu autoga. Ilma tagaotsata on ligipääs ikka väga hea :)

Autor:  jeff01 [ 18.06.2010 21:15 ]
Teema pealkiri: 

Sai "Homemade" liivapritsiga kurja vaeva nähtud ja terve nädalavahetus liivaga möllatud :x Kui oleks teadnud, et nii vaevaliselt läheb poleks ma seda never ette võtnud vaid oleks auto mujale pritsida viinud. Plekk on küll lapp lapi peal aga mitta ühestki kohast polnud see läbi mädanenud :)

Pilt
Pilt

Kui nüüd miskid tükid jõuaks siis ajaks jalad kõhu alt välja ja liigutaks end kiiremini aga kuna neil pole veel usa sisese transpordigagi maha saadud siis võtan üsna rahulikult.

2. leht 31-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/