VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 09.03.2010 21:02
Kuna on siiski lootust auto kevadeks käima saada siis teen ka siia foorumisse teema.
Kui BMW´st kopa ette viskas sai sõbralt põrnikas ostetud. Kere on laiendatud (tiibadest) kokku umbes 25cm....mis lubas originaalide (vist 155 laiad) rehvide asemel kasutada oluliselt suuremaid rattaid. Mõnied aastad tagasi veeres se auto 255/50/17 rehvidel ilma, et kuhugile vastu oleks käinud Kuna mulle se tank nii kohutavalt kõrgena ei meeldinud siis sai tagasillalt eemaldatud IZ planeeta "Coiloverid" mis tagaotsa 4cm alla lasi (Ülejänud madaldus on plaaanis teha torsoonist.) Kuna esisild oli kere ja tagasislla suhtes veidi viltu siis sai se lahti lõigatud ja uued kinnitused "veidi" kere suhtes kõrgemale liigutatud ja see tõi kaasa 16cm madalama esiota Vahepeal sai hakatud ka põhja puhastama, mis mõttetuks tööks osutus kuna otsustasin plekilehest uue põhja teha.
Mootorist:
Passis tervelt 1300cc ja 29kw (See on number mille prooviks vähemalt kolmekordistada ) Kui auto ostsin siis mootorit tal polnud....saigi googeldama hakatud, et teada saada milline see üldse välja näeb Tükk tüki järel sai kokku sebitud pool mootorit....siis sain sõbralt komplektse 1200cc 25kw mootori mis lahti võtmise käigus osutus vanarauaks kuna 50aastat olid oma töö teinud ja selle ajaga olid mõrad tekkinud plokki, hülssidesse, plokikaantesse, väntvõll ise remontmõõtu kulunud ja vändatunnel ei hoidnud enam saalesid kinni. (Siiski väidetavalt mitte mootori pärast seisma jäänud) Sai mootoritükke edasi hangitud kuni neid lõpuks enam kui kolme mootori jagu kokku sai: Link Aga siiski polnud sealt midagi korralikku võtta ja plaan vanadest asjadest säästumootor kokku saada tundus võimatna olevat. Miski ime läbi tuli ühte foorumisse müüki Rebuilded 1600cc Longblock hinnaga 4000.- mis kiiresti sai ära toodud:Link Sisaldas see järgmisi vidinaid:
1) Uued kolvid / Rõngad / Silindrid / Sõrmed
2) Kepsusaaled /Raamsaaled
3) Rebuilditud originaal kepsud
4) Rebuilditud plokikaaned millel ka põlemiskambri mahtu vähendatud.
5) Väidetavalt originaalist ümber kraaditud nukkvõll mida kahjuks üle ei mõõtnud.
Plokis sai õlikanaleid moditud, et mootorile õlifilter paigaldada. Jahutuskoda sai veidi ümber tehtud, sisselase sai uus "konstrueeritud" pihustiteks nissan 200sxilt pärit pihustid. Väljalaske kollektor sai veetoru põlvedest ja torust ise kokku siristatud. Turboks sai suht huupi valitud Garret GT17.Täna sai ka kütuse torustikuga algust tehtud. Kuna tahaks ehitada asja millel kõigele ligi saab ja iga polt on lihtsalt keeratav siis otsustasin mootoriruumiga laieneda salongi suunas.
[/url]
Kui BMW´st kopa ette viskas sai sõbralt põrnikas ostetud. Kere on laiendatud (tiibadest) kokku umbes 25cm....mis lubas originaalide (vist 155 laiad) rehvide asemel kasutada oluliselt suuremaid rattaid. Mõnied aastad tagasi veeres se auto 255/50/17 rehvidel ilma, et kuhugile vastu oleks käinud Kuna mulle se tank nii kohutavalt kõrgena ei meeldinud siis sai tagasillalt eemaldatud IZ planeeta "Coiloverid" mis tagaotsa 4cm alla lasi (Ülejänud madaldus on plaaanis teha torsoonist.) Kuna esisild oli kere ja tagasislla suhtes veidi viltu siis sai se lahti lõigatud ja uued kinnitused "veidi" kere suhtes kõrgemale liigutatud ja see tõi kaasa 16cm madalama esiota Vahepeal sai hakatud ka põhja puhastama, mis mõttetuks tööks osutus kuna otsustasin plekilehest uue põhja teha.
Mootorist:
Passis tervelt 1300cc ja 29kw (See on number mille prooviks vähemalt kolmekordistada ) Kui auto ostsin siis mootorit tal polnud....saigi googeldama hakatud, et teada saada milline see üldse välja näeb Tükk tüki järel sai kokku sebitud pool mootorit....siis sain sõbralt komplektse 1200cc 25kw mootori mis lahti võtmise käigus osutus vanarauaks kuna 50aastat olid oma töö teinud ja selle ajaga olid mõrad tekkinud plokki, hülssidesse, plokikaantesse, väntvõll ise remontmõõtu kulunud ja vändatunnel ei hoidnud enam saalesid kinni. (Siiski väidetavalt mitte mootori pärast seisma jäänud) Sai mootoritükke edasi hangitud kuni neid lõpuks enam kui kolme mootori jagu kokku sai: Link Aga siiski polnud sealt midagi korralikku võtta ja plaan vanadest asjadest säästumootor kokku saada tundus võimatna olevat. Miski ime läbi tuli ühte foorumisse müüki Rebuilded 1600cc Longblock hinnaga 4000.- mis kiiresti sai ära toodud:Link Sisaldas see järgmisi vidinaid:
1) Uued kolvid / Rõngad / Silindrid / Sõrmed
2) Kepsusaaled /Raamsaaled
3) Rebuilditud originaal kepsud
4) Rebuilditud plokikaaned millel ka põlemiskambri mahtu vähendatud.
5) Väidetavalt originaalist ümber kraaditud nukkvõll mida kahjuks üle ei mõõtnud.
Plokis sai õlikanaleid moditud, et mootorile õlifilter paigaldada. Jahutuskoda sai veidi ümber tehtud, sisselase sai uus "konstrueeritud" pihustiteks nissan 200sxilt pärit pihustid. Väljalaske kollektor sai veetoru põlvedest ja torust ise kokku siristatud. Turboks sai suht huupi valitud Garret GT17.Täna sai ka kütuse torustikuga algust tehtud. Kuna tahaks ehitada asja millel kõigele ligi saab ja iga polt on lihtsalt keeratav siis otsustasin mootoriruumiga laieneda salongi suunas.
[/url]