Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 03.05.2024 19:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 462 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 31  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 17.01.2015 16:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
murjam kirjutas:
Pilte vaadates läheb nägu naerule ja tekib tõesti küsimus, mispärast nende vanade bokseritega üldse aastaid jännata, kui saab "ühe liigutusega" paar korda rohkem töömahtu. Jaksu!


Eks esmapilgul tundus kõik nondesse mootritesse nii odav
Type 1 nelja kolvi-silindri-rõngaste ja sõrmede komplekt olenemata suurusest (77-94mm maksab ju alates 169€) stroker vändad 69-86mm alates 350€ nukkvõllid olenemata durationist ja avatusest alates 100€ jne jne ja kuna töömahul pole ka väga kitsaid raame sest 3,1L on juba ehitatud siis tundus ahvatlev just kaalu tõttu sest ilma jahutuseta nö dragi mootorid kaaluvad 75-80kg ja mõte 200kg V8sast + ilmselt raskemast kastist, lisaks veel jahutus, kere tugevdamine + turvakaar jne tundus selle algse nägemuse kergest autost rikkuvat. Imopneeris ka see kuidas 10,x autol on vaid 2xxhp

Reaalsus on aga see, et need mootorid on NII vanad ja arhailised, et kui midagigi tahad teha siis EI JÄÄ mitte ainuski detail originaal sest isegi plokk freesitakse ringi ja vändast ma ei räägigi (Murdub pooleks üle 5000 lastes) Jupid mis tundusid odavad on hiina sitt, mida kõik kiruvad ja shipping ja toll lisavad päris korraliku nutsu. Reaalselt osutus aga audi käigukast isegi tunduvalt kergemaks ja põrnika kohutav tagasillalahendus ülimalt raskeks. Ka see V8 ei tundu 200kg nagu kusagilt olin välja lugenud sest kahekesi kärupeale tõstes tundus oluliselt kergem. Seni on läinud kõik vaid ülesmäge ja olen otsusega väga rahul. Põhi erinevus on ilmselt kestvuses. 1 mootor on stockis 300hp ja teine on seda 2,0 töömahu korral umbes 1,3-1,5 bariga dragi juppe kannatab sõita, maanteed aga never pikalt boostida kui 2k€ nikassil kolvi-silindrikomplekti ei osta. Omab ta ju malmhülssidega vaid 70 hobujõudu originaalis (Kui kahesest rääkida) ja 30-54hp kui type 1 mootorist rääkida. Ja ühe silindri ma pärnus lasin 2 bariga pooleks :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 26.01.2015 23:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kuigi mina suurt midagi ei ole teinud, ei tähenda see seda, et teised ei teeks :)

Pilt Pilt Pilt Pilt

Vahepeal olen valinud tagaketasteks miskid 280mm MB kettad, supportiteks midagi VW alt, olemas ka rummud, laagrid ja rummude ümber treitud detailid millest valmib käänmik :) Supportitd hetkel liivapritsis.
Treimisega aitas. Hr. Rein Luik (Tõrvandist) ja arvutis töötab Hr. Kristjan Eenola Agitost :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 27.01.2015 10:07 
Eemal

Liitunud: 29.04.2009 20:40
Postitusi: 2
Asukoht: Võru
Kas plaandi pukse kasutada õõtsade otstes?

Eitasin midagi sarnast paar aastat tagasi. Meie tegime alla veel ühe lisa varda millega kokkujooksu regullida. Õõtsad sai tehtud täpselt sellisest torust et treial tegi sisse sisekeerme ja mina keerasin uniballdid õõdsade sisse.Pärast on väga hea ratta kallet ja paiknemist reguleerida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 27.01.2015 10:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Täpselt nii see tulebki :) uniballidel ja lisavardaga kokkujooksu jaoks :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 03.02.2015 0:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Ma väga vabandan ette, et vana asja meelde tuletan!

Hakkasin mõtlema, et Sul bokseril olid need TDS-i turbod pandud ju väga lühikeste kollektorite otsa kõrvutiasetsevate silindritele (mille väljalasketaktid tulevad järjest). Kui lisada siia kompotti veel suure overlapiga nukk, võib ju vabalt olla, et tegelikult piirav ei olnudki TDS-i turbode voolavus (selle puudumine), vaid mittesobiva konfiguratsiooniga kollektorid?

Jaksu, eriti selle uue ja täie rauaga!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 03.02.2015 10:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Jah, see oli kindlasti 1 asi mis mootoril hingata ei lasknud. Olen sellele juba mõelnud ja pean seda väga oluliseks põhjuseks miks asi polnud hea. Rahustan end tagantjärgi sellega, et paljud stock kolded veel hullemad kui minu 20cm runneritega variandid olid. Lisaks ka see, et mul stock nukaga töötas ilusasti....lihtsalt ülekanne vajas 400m sõitmiseks viimase käiguga 6400 pöördeni sõitmist kuid originalis tühikäigust 3500ni töötav nukkvõll lihtsale ei jõudnud mind neljanda käiguga üle 6000 vedada olenemata boostist. Eks igat väikest turbot (Kui väike on kuumaosa) annab teha "parajamaks" väga pika ja soojust eraldava kollektoriga :) See paistis eriti edukalt silma kui kasutasin 2,3mese saabi turbot madalapöördelise 1600se mootori otas ca 70-100cm runneritega ja ainult kolde katmine tõi boosti 400 pööret madalamale :-D (25 meetrit koldeteipi :-D )


Paregusest seisust rääkides piilusin veidi Hr. Eenola arvutisse ja see on ulme mis seal toimub. Tal on minu auto sillakinemaatika ja silladetailide kohta seal juba rohkem faile kui ma elus näiteks office faile olen loonud :-D Näha olid väga kenad käänmikud, erineva antisquati jaoks erinevad õõtsa asetused jne.

Eks ta ise teab paremini kuid millest ma aru sain oli see miks talasillaga PEAKS ALATI fourlinki kasutama.....sest see oleks minu sillaga võrreldes lihtsalt LIIGA LIHTNE puurida paar detaili auke täis ja sul on kõik reguleeritav mida vajad....kasvõi antisquat 120% kui soovid. Kõik paigutub erinevalt minu autost risti, on sirge jne.....
Minu silla puhul on see aga keemia kuubis sest asjad mõjuvad veidi teisiti ja õõtsade nurka ei saa ajuvabalt nurga alla ajada.....lisaks tuleb veel bumpsteeri minimaalsena hoida. Kõik õõtsakinnitused tulevad ajuvabade nurkade alla, eri kohtadesse jne....Suuresti seetõttu, et ehitan silla varuga....juhuks kuid kunagi peaks tahtma ikka üle laadida selle mootori. Sild tuleb 1000 mootori NM varuga mis siis rattaid 4,5 tonniga edasi veavad :-D Antisquat tuleb vist kolmes osas reguleeritav kui võimalik (50% 75% ja 100%)

ja effekt võiks olla nagu siin videos kus stardis ei tõuse ratas üles vaid surub end vastu maad:

https://www.youtube.com/watch?v=FqsQ-6XKgJs

Vaatata alates 1:35 :)

PS! See pole siiski dragi auto :) Ma lihtsalt tahaks 400m võimalikult kiiresti läbida ja eelistan selle autoga pidamist driftimisele. Külksi teeks pigem mõne bemmiga :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 03.02.2015 20:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ruumi nagu jagub:
Pilt

Tegelikult hoian end kõvasti tagasi ja tõstan ta riiulisse. Kindel plaan ikka see suvi stockina käima saada ja auto juhitavaks / pidurdavaks muuta ning veidi asjaga harjuda.
Muidu väga lebo ka stock kolde otsast vahetükid teha, alt kasti küljest tugi teha, taha antitiiva sisse IC ehitada, pihustid, aju .....ja olekski olemas.

Mootor sai uued koldetihendid, puuduvad tikkpoldid, uued pronksist mutrid, õlifiltri korpuse toru ja tihendid :) Kuna Immo likvideerija on ka kohal võiks silladetailide valmimise ootuses ka käima ajada millalgi kui starteri leian :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 20.04.2015 21:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Vahepeal palju klientide autosid ehitatud ja squirditud/seadistatud kuid enda oma pole kahjuks eriti edenenud :(
Muutused vaid sellised:

*Paljudest eri auto detailidest sai kokku kombineeritud hooratas ja sidur...midagi erilist ostma ei pidanud...suuremaltjaolt treimistöö mille tegi Hr. Rein Luik tõrvandis. See suht ajutine kompott kuid usun, et aasta-kaks vean sellega välja. Kunagi kui rahakott lubab siis järgmine ilmselt custom alu hooratas ja 3 kettaline sidur. Praegune tallinnas Jõujaamas kus parim clamploadi ala leitakse, siis astrosse tasakaalustusse.
*Veidi sai tugevdatud ka tagumise osa raami. Lisatud diagonaalnurgad on lisatud arvestades õõtsade tulevasi kinnitusi ja sinna külge tulevad varsti laserlõigatud kõrvad mille abil saab vaid kinnituskohta vahetades muuta antisquati kuni ligi 100%liseks Eks saab testida kuidas toimib :)
*Peaaegu valmis on ka turvakaar kui auto veel ka 11.5 pole sõitnud siis selleks on kõik eeldused olemas ja see aitab tagaosale veidi jäikust lisada kuna toon mõlemalt poolt diaonaalid ette A piilari põranda nurkadesse (Nõutav vaid juhipoolel)
*Täna sain laserist kätte ka suurema osa käänmikudetaile ja kui viimased jupid saabuvad keevitatakse Agitos see kenasti kokku :) Seal tehakse mulle ka toruõõtsad, mis on arvutis juba olemas ning tugevusarvutused tehtud.
*Treiali käes on ka uniballide pesade joonis ja koonuste joonised.

Kahjuks on asi veninud kuid väga loodan ikka suvel asi ära testida. Hiljemalt lõpulaksul tahan sõita kuid esialgu hoian varasemat targetit :)




Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 20.04.2015 21:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
jeff01 kirjutas:
Vahepeal palju klientide autosid ehitatud ja squirditud/seadistatud kuid enda oma pole kahjuks eriti edenenud :(
Muutused vaid sellised:

*Paljudest eri auto detailidest sai kokku kombineeritud hooratas ja sidur...midagi erilist ostma ei pidanud...suuremaltjaolt treimistöö mille tegi Hr. Rein Luik tõrvandis. See suht ajutine kompott kuid usun, et aasta-kaks vean sellega välja. Kunagi kui rahakott lubab siis järgmine ilmselt custom alu hooratas ja 3 kettaline sidur. Praegune tallinnas Jõujaamas kus parim clamploadi ala leitakse, siis astrosse tasakaalustusse.
*Veidi sai tugevdatud ka tagumise osa raami. Lisatud diagonaalnurgad on lisatud arvestades õõtsade tulevasi kinnitusi ja sinna külge tulevad varsti laserlõigatud kõrvad mille abil saab vaid kinnituskohta vahetades muuta antisquati kuni ligi 100%liseks Eks saab testida kuidas toimib :)
*Peaaegu valmis on ka turvakaar kui auto veel ka 11.5 pole sõitnud siis selleks on kõik eeldused olemas ja see aitab tagaosale veidi jäikust lisada kuna toon mõlemalt poolt diaonaalid ette A piilari põranda nurkadesse (Nõutav vaid juhipoolel)
*Täna sain laserist kätte ka suurema osa käänmikudetaile ja kui viimased jupid saabuvad keevitatakse Agitos see kenasti kokku :) Seal tehakse mulle ka toruõõtsad, mis on arvutis juba olemas ning tugevusarvutused tehtud.
*Treiali käes on ka uniballide pesade joonis ja koonuste joonised.

Kahjuks on asi veninud kuid väga loodan ikka suvel asi ära testida. Hiljemalt avalaksul tahan sõita kuid esialgu hoian varasemat targetit :)



Mis aasta avalaksul? :D

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 28.04.2015 16:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.05.2005 16:25
Postitusi: 26
Vaikus enne "tormi"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 03.06.2015 14:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ei ole miskit tormi kahjuks....KÕIK on millegi taga koguaeg ja progress minimaalne.
Ütleme nii, et hooratta saaga polnud veel kaugeltki läbi sest olin unustanud kasti võlli kandva laagri teema lahendada :D Ja nii ta läheb, et pmt käin iga päev treial Reinu kiusamas, et ta mulle igast vidinaid teeks. Nagu sellest laagrist veel vähe oleks avastasin ka oma tegemata kodutöö sest ma polnud teadlik, et automaadi ja manuali VR sensori asend kasti küljes on erinev....kui trigger veel lahti oli oleks saanud selle ju misiganes asendisse panna ja anduri originaal pesasse. Kuna aga audi on leidnud, et kõigil variantidel peab trigger olema erinev, andur teises kohas või pöörete lugemise süsteem erinev siis kahjuks ma õiget asendit interneti teel tuvastada ei suutnudki sest ma ei tea mida teeb S8 aju kui lülitan selle manuali reziimi (Mis triggerit ja anduri asukohta ta tahab) jne sis sai vastu võetud otsus, et see S8 aju jääb mul üle....koos õhulugeja ja veel mõne detailiga ning panen peale MS2he. Saab kenasti originaal asukohas käima olenemata triggeri asukohast.

Henri puhmase abiga sai VÄGA KIIRESTI astromotos tasakaalustatud mu hooratta kompott
Mihkel Osa mõõtis mulle selle vana stock korvi clampiks kuni 1000kg
Agito performancei poisi Kristjan Eenola kätetööna on valminud õõtsad ja käänmikud.
Turboclubi abiga sain väga hea hinnaga uueväärsed slikid.
..Ja Rein treib mulle praegu vahetükki fordilt pärineva hydraulilise survelaagri tarbeks.
(Ei taha audi originaal käpa ja silindriga lahendust kasutada sest see jäi veidi liiga kaugele mul korvist.)

Lisaks tegeleb tuttav mulle controlleri loomisega mis tulevikus käike hakkab vahetama.....roolilt. Silindrid ja solenoidid on siiapoole teel....suruõhu leiame siit samast kah kusagilt :-D

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 05.06.2015 20:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 05.06.2015 21:27 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Kui neid hüdraulilisi survelaagreid veel vaja läheb, siis mul on Opel/Saab jne omi 4tk tutikaid (ja 6tk, mida 3-kettalisega paaritada proovisime, aga lõi kusagilt vedeliku välja ja võtsime järgmise). Mitmekettalist ei kannata, aga tavasidurile käib. 20€ /tk näiteks.

Pilt

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 05.06.2015 22:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
20 oleks väga moos olnud. Selle fordi oma lett oli 72€ miski 50 ja paar peale oli alega.
Loodan, et selle stock S6 korviga esialgu kestab.
Sidur ja hooratas on üldse selline teema, et kui alul tundus custom way liiga kallis lahendus siis tagantjärele mõeldes oleks pidanud kindlasti tellima näiteks sinult valmislahenduse sest ma olen treiali / laserlõikuse ja juppide otsingu peale juba kütteraha pmt kolmekohalise summa pannud pmt kuid tulemus on ikka kaheldav....küll ei istu ketas seal kus sooviks ja küll tundub üsna raske see kompott, hooratta poldiavad kahtlased ja korvi poldid peenikesed jne jne....kripeldab vastikult.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 13.06.2015 18:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tagasilöökidele vaatamata on 1 pool põhimõtteliselt kinni ja käib mõttetöö selle kallal mis suunas ja kui suured jõud mõjuva hakkavad, et asi saaks piisavalt kõvasti kinni. Oli väike plaanimuutus ja pidin osa oma üsna värsketest keevitustest lahti lõikama kuid pole hullu.

Pilt Pilt Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 462 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 31  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11