Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 21.05.2024 1:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 462 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 17.05.2011 8:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Jah see rihmateema on tõesti selline....mitte just tavaline nagu kõik muu selle auto juures.
Nimelt veab see genekat, mida polek sminu autol üldse vaja aga geneka taga on mitme kilone turbiin mis mootorit jahutab. Rihma pingutatakse siis rihmaratta soone sügavuse muutmisega. Keerad geneka mutri lahti, eemaldad pool rihmaseibi ja paned sinna vahele kas seibe juurde või võtad ära ja keerad kinni tagasi :-D ~20% mootori võimsusest kulub geneka ringi ajamiseks ja mootori jahutamiseks. Nüüd ongi teemaks see, kuidas sõidu ajal seda jõudu sinna ei raisataks sest see vahe on nii mõnigi kümnendik. 1 mõte oli käsipiduri trossi alla teha kolmas rull mis rihma pingutaks.....lased piduri peale burnouti maha....sõidad 400m ära ja tõmbad piduri taas peale. (Millegi pärast pole ma sellist varianti veel kellelgi teostatudna leidnud :S) Või teine variant: Ühendada juhtmed niiviisi, et salongist oleks võimalik genekas ümber lülitada elektrimootoriks (eeldusel, et rihm on eelnevalt maha võetud) Kolmas variant on kõige keerulisem ja kallim: Geneka otsa aretada kliimakompressori sidur.....ilma et geneka asukoht muutuks ja rihm enam kui 1cm väljapoole ei tuleks sest mootorikate tuleb vastu.

Aga jah täna on 17. mai ja esimese ja võibolla ka viimase võistluseni sel aastal on aega pmt 3 nädalat aga kere pole veel värvitud, mootor pole veel koos, uut juhtmestikku pole veel alustatudki ja uut IC lahendust pole samuti välja mõeldud.

Kolbide osas niipalju, et olen omale varunud 3 kmpl. kasutatud kolbe. 2 neist näevad välja nagu tavalised stock kolvid. Kolmas komplekt on MAHLE toodang kuid ei tähenda midagi erilist vaid stock autodele mõeldud kolbe. AGA millist seti kasutada? Mahlel on seelik 5mm lühem. Mahled on 4 kolvi peale kokku 240g kergemad :-D ja mahlel on õlirõnga soone sees rohkem materjali alles (Seal on vaid 4+4 auku mitte poolenisti läbi lõigatud kolb nagu originaalidel) Kuid kolvi lagi on tugevama välimusega neil rasketel kolbidel :roll:

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 17.05.2011 11:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
jeff01 kirjutas:
1 mõte oli käsipiduri trossi alla teha kolmas rull mis rihma pingutaks.....lased piduri peale burnouti maha....sõidad 400m ära ja tõmbad piduri taas peale. (Millegi pärast pole ma sellist varianti veel kellelgi teostatudna leidnud :S)


Selline süsteem on kasutusel muruniidukitel lõikeseadme rakenduseks. Suht lihtne peaks olema teostada. Aga huvitav mis to rihm seal suurtel pööretel teeb, kui ta suht vaba on. Ilmselt tõllab jubedalt.
Kui kenekat kasutada elektri mootorina, siis oleks õikem ikka panna keneka asemel mingi asjalik elektri mootor.
Ilmselt siis tarvis kasutada ka mingit kvaliteet akut, kuna selline el. mootor peaks ikka mehiselt voolu võtma. Mõistlik oleks vist ka peale igat sõitu akut laadida siis. Maru narr ka kui poole sõidu ajal jääb voolu väheks sädeme jaoks.
Ei kujutagi ette millist akut oleks sellisel juhul õige kasutada, vast mingit kuivakut(pidid paremini voolu välja andma ja mul kodus jakksab ilusti belarusi käima tõmmata :-D )


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 17.05.2011 11:37 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Kas ventikas on pukside, või kuullaagrite peal? Miskipärast arvan, et laagrite ja kinnised äkki. Üks variant oleks määrde asemel panna õli laagritesse, mingi paksem sort, et välja ei voolaks kohe plastkattete vahelt, ja vähe muidugi, et sisetakistus väiksem oleks. Või panna kvaliteetsemat määret, aga ka piisavalt vähe, et ainult kuulid koos oleksid.
Võidaksid niiviisi sisekadudes.

Ja vee kallim variant on teha hübriid, et geneka asemel mootor, mis rihmalt väntvõlli toetab :P

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 17.05.2011 12:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Süütepool sõltub otseselt pingest. Et kui 14,3V annab näiteks 28600V sädeme, siis 11.9V annab 23800V ehk märksa lahjema sädeme.

Kui sul 40hj mootorist, siis tõesti võib olla, et sealt on 10hj võetud selle rihma kaudu ära. Aga kui sul 200hj, siis ma ei usu, et sellise rihmaga on võimalik 40hj jagu ära raisata. Vastasel juhul võiksid ju teoreetiliselt käigukasti ja mootori ühenduseks sama hästi sellist rihma kasutada.
Sarnane lugu on ülekandekadudega. Et a la kui 4wd võtab 100hj puhul 25hj ära, siis sellise 20kw küttekeha võib küll panna kasti ja diffrit soojendama, aga kui masinal on 800hj, siis see enam millegi pärast ei küta nagu 150kw küttekehad seda teeks. Olen mõelnud, et ühesõnaga mingil kiirusel ringi käimisiseks kulub ülekandesse suht konstante kogus näiteks 15hj ära, ja jõud, mis hambaid pressib soojendab veel 10hj jagu. Siis samal kiirusel 8x suurema jõu puhul kaob sinna 15+10hj x8 = 95hj ehk juba 12%. Et sel teemal igakord vaidlema ei peaks siis ongi mõistlik rääkida whp'st.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 17.05.2011 18:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Jah, astrona saad õigesti aru. See 20% Sai mul sinna seepärast et kusagil teemas kunagi lugesin kellegi dünotõmbe tulemusi ja temal oli 20. Mootori võimsust kahjuks ei mäleta.

Seda, et selle suure jõu neelaks suures osas laagrite sise takistus seda ma ei usu....käega keerates jookseb väga vingelt ringi....ehk ka sellest massist. Raskeks teeb selle asja ilmselt selle õhukoguse liigutamine ja läbi ribide surumine.

See jahutusturbiin töötab mul justkui abi hoorattana mis on rihmaga ühendatud. Vahe kuidas mootor rihmaga või rihmata kohapeal pöördeid kogub on üsnagi suur ja selgesti tuntav.

See, et selleks miskit väga head akut vajaks, et genekat aku pealt ringi ajada, ma ei usu. Plaan oleks sõita jahutuseta ja tagasiteel vaid genekas elektrimootorina tööle panna. 40A kaitsmega käivitub ilma kaitset maha põletamata....20A kaitsmega käib vabalt kui hoog on sees.
Kuna aega on nii vähe siis midagi ehitama ei hakka selleks korraks....tore oleks kui üldse sõita saaks. Sõidan rihm peal...ja kuna slikke kah pole siis niikuinii 12s lähedale ei küündi ilmselt, et paari viimase kümnendiku pärast oleks vaja rihmata sõita.

Kahjuks ei leia hetkel dynosheete mida kohanud olen ja näidata tahaks.

Leidsin vaid selle, et 183hp autol oli vahe umbes selline: 12.73 @ 102.67 MPH with fan belt
12.41 @ 103.42 MPH without belt ....kui 60 feet oli sama. Tegu oli ka NA autoga.

Keegi Jerry D olevat dünos 18hp vahet näinud rihmaga vs rihmata aga jah ma ei tea ka tema auto võimsust.
Igatahes on siin lausa eraldi teema selle kohta kes kui palju rihmata kiiremini sõidab :
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic ... lt#p647378


Käisin täna värvitöökojas....palusin kiirustada....eriti kerega. Loodeti reedeks kere värvi alla saada....uste ja luukidega läheb kauem aega aga neid ma niipea ei vaja.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 17.05.2011 22:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
Leidsin vaid selle, et 183hp autol oli vahe umbes selline: 12.73 @ 102.67 MPH with fan belt
12.41 @ 103.42 MPH without belt ....kui 60 feet oli sama. Tegu oli ka NA autoga.

Väga kahtlase näite leidsid. Et 60ft on sama, lõppkiirus on sama, aga aeg on parem. Tundub nagu tõmbas 18m kuni 300m paremini ja siis hakkas kokku jooksma :) Või käigud said otsa.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 18.05.2011 7:17 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Aga kas rihma ülekannet muuta ei saa, et suurem rihmaratas genekale ja väiksem väntvõlli otsa, või lased alumiiniumist treida. Ideaalis muidugi variaator variant.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 18.05.2011 9:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Näide on tõesti halb...see on esimene mis ette juhtus.
Seal lingil mis andsin on aga näha et kiiremad autod kaotavad jahutusse vähemalt 2 kümnendikku ja aeglasemad pool sekundit. Siit tuleb ka see välja mida astrona rääkis.

jah ülekannet muudetakse.....aga siis üldjuhul selles suunas, et vendile rohkem pööret anda ja võimsamaid mootoreid piisavalt jahutada. Vendi turbiin on tehasest üsna lopergune ja kuidagi imelikult kokku pressitud. Viimseni balansseeritud mootoritel keevitatakse ka vendi turbiin üle....pinnitakse see viimseni sirgeks ja tasakaalustatakse. Eeldan, et sellest võiks isegi kasu olla aga pole kellegi konkreetset tulemust näinud.

welded fan:
Pilt

UUE Stock mootori elueaks enne kapitaalremonti on nähtud 100k miili
suurema töömahu peale minnes kuid pöördeid tõstmata jääb eluaeks reeglina 20-30k miili sest jahutus pole piisav.
suurema töömahu + kõrgema pöörde mootorid saavad otsa 15-30k miili kandis.

See otsa saamine ja eluiga tähendab neil mootoritel seda, et kolvid + silindrid on saanud piisavalt kuuma ja kulunud hõredaks sest liig kuumal pinnal õli enam ei määri. Plokikaaned on teinud läbi teatud hulga tsükleid kuumenemist/jahtumist ja neisse on tekkinud mõrad. Tasakaalustamata või highrev mootoritel on ka vändaliin loperguseks kulunud pehmes magneesiumplokis. Nii et äärmiselt sitt mootor....ameeriklased ei lase end sellest aga segada sest kap rem komplekt tuleb kokku odavamalt kui muudel autodel (saaled 10 + 25$, kolvid + rõngad + silindrid 160$, nuka saaled + tihendisari 8+8$ ja ploki + vända mõõtu lõikajaid paistab igal nurgal olevat ja mootori totalrebuldi tööd maksavad kokku alla 100$

Igasugused elukad, mis ise tagasi ei sõida on täiesti puuduliku jahutusega sest nende loetud sekundite jooksul metalli söödetud kuumus hakkab jahutuse mõjul sealt eralduma alles sõidu lõpuks.
Pilt
Jussi nurmi kasutas tavalisi väikseid elektri vente (nagu salongi vendid) kummagi silindripaari kohta 1 ja sisse lülitas vaid tagasisõiduks.
Mina tahan aga ka tänaval sõita millalgi nii, et esialgi jääb stock jahutus. Esimene eesmärk on 11nendaks kokku saada kuid nö dragi tarbeks piisavalt kokku ja tänavale jõudmisega läheb veel veidikene aega.

Järgmise ehk siis type 4 mootori tahaks küll jahutuseta teha sest siis saaks turbo kenasti mootori peale ja equal lenght kollektori teha...2+ liitri korral leiaks juba parema turbo kui selle madalapöördelisele 1,6 sele ......mõningase jahutuse tagaks hoopis vastupidi...tuuletaskuga kõhu alt püüdes ja üles silindrite vahele suunates....kuigi seal on teatud hõrendus siis saab sealt ikkagi õhu kätte.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 18.05.2011 21:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Siin siis need kolvid mis olen suutnud hankida vahepeal:
Pilt
Esimeses reas on miski komplekt odavaid mahlesid mis on ~60g tk kergemad kui teised Teise plussina on nad õlirõnga alt tugevad (kuna seal on vaid 4 auku mitte pole poolenisti läbi lõigatud) Samuti on nad ka 5-6mm madalamad kui teised (seelik lühem)
Teises reas on eelmisel aastal 2+ barise rõhu all lõhutud originaal kolvid millest 1 on päris terve ja 1 oleks veel kasutatav kui seelikud 7mm lühemaks treida.
Kolmandas reas on 2+2 kolbi (erinevad tootjad) kuid kaalult sarnased (vahe vaid paar grammi ja annab võrdsustada)
Neljandas reas on kerge lohuga 0,5mm remontmõõdus kolvid (86mm) Neile pole veel silindreid kuid need annaks hankida.

Mis kolvid siis sisse panen pole otsustanud....pean miski uue rõnga seti ostma siis vaatan kas saan paremini kätte 85,5 või 86mm rõngad.


Mootor hetkel sellises seisus:
Pilt
See uus lahe ja Cleanima välimusega filter mount vajab veel enne kinni keeramist üht tihendit mida STD tihendisarjas pole sest se on aftermarket pump. Koguni 32mm hammasratastega mitte 26 nagu stockis või 30 mida tänapäeval müüakse.

Pilt
8) Uskumatu aga vaid 17 tööpäeva on tähtajani. Ise kah ei usu et jõuab aga ehk hakkab nüüd asi liikuma.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 19.05.2011 13:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Eks see suurem õlipump võtab sul veel need viimased 10hj ära ja ei kastini lõpuks ei jõuagi midagi :badgrin:
Karterit või tagasivoolu ei pea suurendama, kui ta selle nüüd 3x kiiremini tühjaks pumpab?

Lugesin kogu teksti läbi, aga ei leidnud lauset, "kui garaazi põrandat pühkima hakkan ja pool kolvirõngast üles leian, siis natuke keevitamist... ja läheb sõiduks" :lol:

Mõõda kolvi-krooni paksus kah ära. Loodetavasti on need kergemad selle mini-seeliku võrra.
Kaua sel kolvi ja silindri vahetus muidu aega võtab? Kvalifikatsiooni ja ellikate vahel jõuab?
Kas külmalt jäätakse õhkjahutusega dragi-kolvid korralikult kolisema? Lühema seelikuga koliseb vist veelgi rohkem.

Tuule suunamine jahutuseks, ja el-vent, mis madalal kiirusel aitab, ning suuremal välja lülib, on hea mõte. Saad el-venti kasutada ka pre-start jahutuseks.
Kui el vendid võtavad sul 0,5hj, siis genekas röövib tänu talle vast juba 1-2hj.
Aga tuule suunamisega võib tuuletakistus kasvada rohkem kui 2hj jagu. Kui aga "niikuinii" kapotialla sattuvat õhku suunad paremini, otse silindri peale, nii et kõrvalt mööda ei pääse, siis seal tõuseb ka vaikselt rõhk ja üldse vähem õhku tahab tulla kapotti alla, mis on enivei aerodünaamiline katastroof - siis võib tuuletakistus ka väheneda. Endal plaanin eest teha nii tihedaks kui võimalik.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 19.05.2011 17:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Õlipumba teemal niipalju, et varem oli mul sees 20w50 mineraal õli (a-la 2-3 euri liiter ja 3L mootoris) Õlisurvet oli kuumalt 2bari @ 1000RPM Sellest suuremaks ma vast tõesti õlisurvet väga ei aja kuid nüüd võin kasutada ehk vähe kaasaegsemat moosi mis ehk vähe vedelam, sünteetilisem ja parem.

Deep sump oleks vajalik küll sest leidsin ühe video, kus klapikambri kaaned on pleksiklaasist akendega ja juba 3000 RPM juures on kaaned silmini õli täis :( Ja minul on ühte kaande veel turbost õli tagasivool viidud. Samuti müttab nukkvõll õli sees kui max normist veidigi üle on. Sellel mootoril saab suurema karteri kasutades vaid spetsiaalset valmis toodet.....see polditakse kuue poldiga mootori alla kus on originaalis 10cm läbimõõduga õli"kork" :-D Karteri lisa istub seal originaal poltide otsas ja originaal õlivõtturi jalg pikendatakse labasetorujupiga mis ümber originaalseene otsa istub. Kes viitsib teeb ka lisa torud klapikambri kaantest lisakarterisse, et seal olukorda kuivemaks saada ja vähem õli läbi klapi juhtpukside põlemiskambrisse ja summutisse pressiks sest klapisääre tihendeid sel mootoreid ju pole....simmereid üldse vaid 1 terve mootori kohta. Hinnanäide karteri suurendamise kohta: http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=732512

Kui kasutaksin väljalaske spilkade asemel polte siis saaks ühelt poolt kaane maha 10 minutiga, kummagi kolvi vahetakse koos silindriga vahetades vast 5 minutiga ja kokku paneks taas 10 minutit nii et poole tunniga teeks asja rõngaid lõhkumata ja mutreid mootorisse pillamata ühel pool kindlasti ära. Hetkel aga eelistaks seal tikkpolte kasutada ja see tähendab et väljalase tuleks ka teiselt poolt eemaldada (+ mingine aeg sellele) ja tegelikult kulub vast rohkemgi aega kui on vaja kindlaks teha mis silinder ja kas selles ikka rõhk puudub jne. Samasuguse mootori kokku ladumine maksaks mulle koos turbo ja torude+ voolikutega paar-kolmsada euri ja engine swap oleks teostatav 15-20 minutiga kuid sellel ei näe pointi...Kui läheb laiali siis läheb ja mis seal ikka rabeleda :-D Anyway on plaanis type 4 mootorile üle minna selle kerega sest mida rohkem netis uurisin siis seda rohkem pidin tõdema et V8 ninasse või keskele tõstmine ei muuda neid autosid just üüberkiireteks ja igas asendis leiduks mõni type 1 või type 4 mootoriga isend mis on oluliselt kiirem.

Täna jõudsid minuni ka mõned 1800cc type 4 jupid mida ei raatsinud sellise summa eest vedelema jätta (135 euri) ....tuliuued kolvid-silindrid-rõngad-sõrmed + saaled + väntvõll.

1 tööpäev möödas, 16 järel :D
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Viimati muutis jeff01, 19.05.2011 17:56, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 19.05.2011 17:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Voobsee paberist kapott ja aknad :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 19.05.2011 18:43 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Kaalusääst ju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 20.05.2011 8:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Astrona kirjutas:
Voobsee paberist kapott ja aknad :)



Pergele küll kas sa vähem sitta ei tahaks suust välja ajada?

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 21.05.2011 7:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
mart154 kirjutas:
Astrona kirjutas:
Voobsee paberist kapott ja aknad :)
Pergele küll kas sa vähem sitta ei tahaks suust välja ajada?
Pigem kirjeldad sa oma ropendamist, aga sellised mõõdukad "teravused" teevadki muidu kuivalt tehnilist teemat huvitavamaks. Kohe näha, et ka teemajälgijad on hingega asja juures :)
Võin tõlkida tsitaati: "Inside joke - Thumbs up, keep up the good work!"

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 462 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11