Vahepeal keegi küsis kas midagi ka muutus võrreldes eelmise aastaga ja lihtsam on see rahlikult välja kirjutada kui hooga suuline vastus anda.
*Põhi / karbid ja tulemüür kadusid ja neid asendab toruraam ja aluplekk. Auto sai 40kg kergem kaaludes nüüd 860kg
* Klaasid asendusid polukarbonaadiga
* Kere on suuremateks töödeks eemaldatav vaid 8 poldi lahtikeeramisega. Kommunikatsioonid veetud seetõttu vaid mööda raami.
* Teljevahe muutus 5cm pikemaks, rööbe 6cm kitsamaks, raam 8cm madalamaks
* Tagasild sai külgkalde regulli võitlemaks kere kaldumisest tekkiva kaldemuutusega.
* kaasreisija kohale said nihutatud raske pliiaku, käiguvahetuseks vajalik õhupaak, kütusepaak, pumbad ja filtrid, jäetud ruum ka turbole võitlemaks väära külgsuunalise kaalujaotusega
* Radikas sai õhem kuid suurema pinnaga, et mitte kasutada venti ja ka teine pump lülitub boostiall, et säästa elektrit (Generaator kadus koos õlifiltri / soojusvaheti korpusega, et lihtsustada mootori mahavõtmist ja taaskord vähendada kaalu) Lisasafetyna ei sütti käiguvahetustuli kui teine pump mingil põhjusel ei rakendu
* Jahutussüsteemi torustik sai endise 50ne mm asemel 40mm, et originaal pumbaga veeringlus kiirem / parem oleks ja auto suudab nüüd ka tühikäigul piisavalt vett ringi ajada, et vajalik jahutus tagada. Siduri torustik sai 5,5mm asemel 8mm peale tehtud, pidurile said 1 asemel 2 silindrit + balancebar
* Tagaslikid said kõrgemad 26 vs 28" et parandada pidamist ja sõita neljandaga kuni 250km/h Esisild sai Goodyeari asemel Hoosieri slikid.
* Käigukasti kinnitusplaat asendus alumiiniumiga....(kaaluvõit~8kg) Mootorikäpad on nüüd vinklina raamil ja ühtegi segavat asja enam ees pole kui mootorit mööda raami peale-maha lükata
*Sidur sai uue SRE korvi ja Sachsi neljalabalise ketta
*Mootor sai raami suhtes 2cm vasakule nihutatud, et see oleks keskel ja saaks raami maksimaalselt kitsa teha. Pooltelje pikkused muutusid lühemaks.
*Käiguvahetussüsteemi leke sai uue solenoidiga kaotatud ja võin teha vaid liitrise paagiga 8-10 sõitu endise 1-2 asemel.
*Esisild sai uued sharniirid, uue tala, uued õõtsad ja 15cm kitsam kui originaalis. Jämedam sai ka paraleelvarras.
*Rool sai väikseim saadaolev, et veidi enam põlveruumi saavutada.
* LD Dash aitab silma peal hoida peaasjalikult akupingel, kütusesegul ja temperatuuridel, hiljem lisanub ka käiguvahetus õhu rõhk.
* Originaalpedaalid asendusid rippuva pedalboxiga ja uute silindritega.
*Lisapihustid said püsivalt boosti all sisse lülitatud (progresseeruvalt) et tuua IAT alla 100C ja pakkuda lisa 8x870ccle mis uute kepsudega pidid justkui otsa saama. Kokku nüüd siis 10x870cc mis oleks niikuinii ka kahe pumba / selle turbo / ploki ja kolbide piiriks.
Ja see kõik tundub niiiii teine - 9s tundub autos nii igav ja aeglane, tagarehv ei käi enam 230ne pealt tühja, auto on kolmandiku jagu väiksema boostiga 6km/h kiirem ja teeb ilma burnoudita 0,1s paremaid 60 jala aegu kui varasemalt soojendatud rehviga.
Loodan, et hooaja viimasel võistlusel saab ka mingit aega ja kiirust sõita ja pedalboxist tingitud lastehaigused on seljatatud.
1 katkise siduriga kaotatud sõit ka videona:
https://www.youtube.com/watch?v=tCy34UQI_3YKui keegi soovib siis auto on saadaval