Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 15:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 462 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 09.03.2010 21:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kuna on siiski lootust auto kevadeks käima saada siis teen ka siia foorumisse teema. :)

Kui BMW´st kopa ette viskas sai sõbralt põrnikas ostetud. Kere on laiendatud (tiibadest) kokku umbes 25cm....mis lubas originaalide (vist 155 laiad) rehvide asemel kasutada oluliselt suuremaid rattaid. Mõnied aastad tagasi veeres se auto 255/50/17 rehvidel ilma, et kuhugile vastu oleks käinud :lol: Kuna mulle se tank nii kohutavalt kõrgena ei meeldinud siis sai tagasillalt eemaldatud IZ planeeta "Coiloverid" mis tagaotsa 4cm alla lasi (Ülejänud madaldus on plaaanis teha torsoonist.) Kuna esisild oli kere ja tagasislla suhtes veidi viltu siis sai se lahti lõigatud ja uued kinnitused "veidi" kere suhtes kõrgemale liigutatud ja see tõi kaasa 16cm madalama esiota :evil: Vahepeal sai hakatud ka põhja puhastama, mis mõttetuks tööks osutus kuna otsustasin plekilehest uue põhja teha.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Mootorist:

Passis tervelt 1300cc ja 29kw (See on number mille prooviks vähemalt kolmekordistada :-D ) Kui auto ostsin siis mootorit tal polnud....saigi googeldama hakatud, et teada saada milline see üldse välja näeb :-D Tükk tüki järel sai kokku sebitud pool mootorit....siis sain sõbralt komplektse 1200cc 25kw mootori mis lahti võtmise käigus osutus vanarauaks kuna 50aastat olid oma töö teinud ja selle ajaga olid mõrad tekkinud plokki, hülssidesse, plokikaantesse, väntvõll ise remontmõõtu kulunud ja vändatunnel ei hoidnud enam saalesid kinni. (Siiski väidetavalt mitte mootori pärast seisma jäänud) :-D Sai mootoritükke edasi hangitud kuni neid lõpuks enam kui kolme mootori jagu kokku sai: Link Aga siiski polnud sealt midagi korralikku võtta ja plaan vanadest asjadest säästumootor kokku saada tundus võimatna olevat. Miski ime läbi tuli ühte foorumisse müüki Rebuilded 1600cc Longblock hinnaga 4000.- mis kiiresti sai ära toodud:Link Sisaldas see järgmisi vidinaid:
1) Uued kolvid / Rõngad / Silindrid / Sõrmed
2) Kepsusaaled /Raamsaaled
3) Rebuilditud originaal kepsud
4) Rebuilditud plokikaaned millel ka põlemiskambri mahtu vähendatud.
5) Väidetavalt originaalist ümber kraaditud nukkvõll mida kahjuks üle ei mõõtnud.
Plokis sai õlikanaleid moditud, et mootorile õlifilter paigaldada. Jahutuskoda sai veidi ümber tehtud, sisselase sai uus "konstrueeritud" pihustiteks nissan 200sxilt pärit pihustid. Väljalaske kollektor sai veetoru põlvedest ja torust ise kokku siristatud. Turboks sai suht huupi valitud Garret GT17.Täna sai ka kütuse torustikuga algust tehtud. Kuna tahaks ehitada asja millel kõigele ligi saab ja iga polt on lihtsalt keeratav siis otsustasin mootoriruumiga laieneda salongi suunas.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt[/url]

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Viimati muutis jeff01, 09.03.2010 22:46, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2010 21:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Ammu räägitud kiirete põrnikate ehitamisest foorumites- see siis esimene eesti oma :)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2010 21:37 
Eemal

Liitunud: 23.09.2007 10:47
Postitusi: 51
Asukoht: haapsalu
Pühamüristus mis pornograafia seal tagaotsas selle audi coupe luugipaneeliga tehtud on?

Kuidas lahendad õhuvõtu ja survepoole?
Ruumiga eriti priisata ei ole, laiendad salongi poole, ehk siis auto jääb kahekohaliseks?

_________________
http://tarmotomson.net


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2010 21:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
mis selle asja tühimass on? on sel üldse mingi mass?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2010 21:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
* Kiireid põrnikaid ehitatakse veel ja enda oma ma hetkel kiireks ei pea kuna pole isegi hääli veel kuulnud.
* "Coupe" Tagaotsas häirib endagi silma nagu ka esistange ja scoop kapotil.....tegelikult ka tagaluugil olev antitiib. Astmelauad ja tiibade laiendused mulle tegelikult meeldivad. Selle "Coupe" kaotan sealt kindlasti kunagi ära aga enne ei tahaks ratsima hakata kui värvimise mõtted reaalsuseks saavad (2010-2011 talvel ilmselt)
* Tühimassi on umbes täpselt nii vähe et 1600T mootoriga mul võistelda ei lasta ilmselt (Koos mootoriga veel kaalunud pole) Aga kuna sisu saab minimalistlik olema siis ilmselt 800kg kanti see ehk jääb kuna Laiendid jne keevitustööd on tehtud äärmiselt paksust plekist (Kohati 1,6mm).
*Õhuvõtu survepool oli mõeldud nii, et keeran selle opeli segusiibri juurest 90 kraadi põlvega auto tagaotsa poole...Luugile lõikan antitiiva kohta augu ja paigaldan läbi selle intercooleri....Ei saanud päris täpselt aru mida mõtled...
*Tagaistme saaks sinna hädapärast paigaldada küll kuna suures osas olen ruumi võtnud tagaistme taha jäävast osast mida muidu lisa pakiruumina kasutatakse.

- Huvitavaid fakte mida kõik ehk ei tea:
- See mootor on USAs Chevy BB ja SB järel tuunitavuselt ja aftermarket turult kolmandal kohal ja veel kordades odavam.
- Originaal väntvõlliga aetakse töömahtu kuni 1,9L ja stroker väntadega kuni 2,5 liitrini.
- Saada on ka custom plokke ja silindreid/kolbe nii, et 3000cc pole samuti haruldus (Küll aga kasutatakse noid mootoreid vaid dragis ja seal ilma sundjahutuseta)
-Põrnika põhjalt käib originaalis maha ka kere (Seepärast kasutatakse seda põhja koos sildade ja mootoriga paljude replicate ehitusel)
- Originaal väntvõll talub kuni 4500rpm kuna sellel puuduvad piisavad vastukaalud :-D 5k RPM hakkavad nad lihtsalt pooleks murduma.
- Raamsaalesid on 16 erinevat komplekti saada (4 remonti väntvõlli poole suuremaid ja 4 remonti veel igat varianti väljapoole suuremaid :-D )
- Nii nagu sulanud kolvi / silindri korral ei tule plokki välja vahetada ei pea ka suurema klapitõusu nimel kangemat nukka ostma kuna nookureid on erineva jõuõlaga saada.

High Performance/Engine Kategooria on mu lemmik weebilehel näiteks nii lai:
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/cat.php?id=23

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.03.2010 22:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kaalujaotus kisub juba muige näole :-D
Kui veidi plekki ja 10m vinklit autosse ära keevitasin, aku lisasin ja veel nipet näpet pudinaid külge kruvisin paistab juba seda moodi, et pole vaja vist tagaotsa madaldadagi :)
Hakkasin mootoriruumi salongi poolt sulgema ja selle käigus sai ka akukast tehtud. Salong jäi nüüd sellise kujuga, et saab vajadusel siiski ka tagaistmed paigaldada (Ehk kunagi perega tripile kuhugi :lol: ) Vaja nüüd veel alumiiniumplekki osta kusagilt vähemalt 60x90 cm kui ei eksi ...kui kellelgi ideid kust tartus seda saab andku teada. Nädalavahetusel sai ka MS1ver 2.2 kokku pandud millel 2 süütefetti sees wasted sparki tarbiks (VRi ligemist ei jõudnud kahjuks valmis)

Pilt
Pilt

PS. Aku on täielikult tagasillast tagapool nagu seda on ka mootor. Käigukast on keset silda nagu ka turbo ja kollektor.
Kuna see mootor ei tohi niikuinii üle 5k RPM käia (Pigem max 4500) siis olen kindel, et startida saan piirajast....iseasi mis rehviga. Kui USA autosid vaadata ja põrnikate weebipoode siis seal suurt üle 6" slikke neile ei pakutagi :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Viimati muutis jeff01, 17.03.2010 9:23, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.03.2010 22:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kas kütuselattide kinnitused on veel tegemata või ei suuda ma piltide pealt välja mõelda, mismoodi nad tehtud on?
Äärmiselt lahe masin! Jaksu!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2010 9:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Latid on pmt kinnitatatud kuna erilist jõudu seal pole mis murdma hakkaks :) kahe pihusti vahel aga veidi allpool on sellesse alumiinium kollektorisse tehtud auk.....keermestatud ja sinna keeratud pihustitest mõned sentimeetrit pikem spilka.....samas kohas on auk läbi selle lati serva ja see siis kahe mutri vahele tõmmatud......Lihtne aga usun, et töötab.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2010 18:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2006 19:26
Postitusi: 70
Asukoht: tartu
krt sinu omal tundub ruumi rohkem kui minul. Mina pidin aku siiski tagumise istme alla siiski jätma.
Aga lahendus on väga lahe ja mootori ruum tuleb hea....Jõudu ikka. Loodan, et sa oled esimene kes asja valmis saab ;)

_________________
mind lihtsalt huvitab


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.04.2010 19:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kevad trügib vägisi uksest sisse ja see pole mitte meeldiv kui pole aega autoga tegeleda :( Sügiseste plaanide järgi oleks pidanud selliste ilmadega juba seadistama aga päris nii pole se siiski läinud.

Pikal nädalavahetusel sundisin end omajagu tagant ja jootsin viimased tükid ajju....veidi proovisin ka esma-seadeid peale panna. Jootsin juurde ka väikese võimendi, mis peaks ver 2.2 trükiplaadile andma võimaluse VR sensorit lugeda.....esialgu panen selle eraldi karbi sisse ja kui kunagi vigadeparanduseks läheb siis topin ehk ajju kui on kindel et töötab selline lahendus. Tegin valmis ka VR sensori hoidja ja fikseerisin triggeri. Sai ajule ka esialgne asukoht antud ja juhtmestikuga alustatud.

Pilt
Pilt
Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.05.2010 17:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Vahepeal muutunud siis niipalju, et nagu ikka läks kiireks enne autoklubi dragi ja koguni nii kiireks et sinna ei jõudnudki :(

Sai terve eelmine nädal garaazis veedetud ja maadlemist oli ikka omajagu kõikvõimalike probleemidega. Alustuseks põletasin maha 2 edise pooli kuna aju "unustas" neile tihti massi peale ja käima ma autot pmt ei saanudki sest säde oli pidevalt kusagil puu taga.... Teine suur mure oli see, et surved olid 3/6/8/9 bari :x Peale pikemat käiamist sai uuesti mõõdetud ja surved olid õnnes paremad.....11-11,7 Bari Peale käima saamist pole üle mõõtnud, ehk on veel paranenud.
...siis sai hinto golfiga tegeletud ja veendutud, et EDIS moodul ise polegi nii paha variant kui mul meeles oli ja sai see jubin enda autolegi muretsetud....peaaegu probleemideta sai auto üsna kiiresti sellega käima.
Peale 20 min väldanud sisse töötamist sai õlivahetus tehtud ja pool tikutoosi täit alumiiniumi laastu mootorist välja lastud :x Olin valmis juba helistama inimesele kellelt mootoriplokk sai ostetud aga mida ma ikka kurdan talle sest tema ostis selle ju ise kah kelleltki kes selle koostas mitte ei pannud seda ise kokku. Alul tunduski liiga raskelt ringi käivat ja nüüd oli see igatahes kergemaks muutunud. Sai õlipump maha võetud ja purust puhastatud selle augu kaudu nii palju kui võimalik....klapikambri kaaned maha ja sama rida ja siis 3x järjest õlivahetus. Nii, et esimese töötunni kohta on mootoris 4 korda uus õli sees olnud....metali ma sealt rohkemenam kätte ei saanud igatahes. Võistlusele jäi minemata hoopis teistel põhjustel (Mootorisse tuli kohutav kahin ja arvasin et ongi jahe ja jätsin vihaga asja sinnapaika kuna oli 4 päeva järjest 15-17h garaazis veetnud ja juhe jumala koos.

Tõin siis täna auto taas koju ja vaatasin puhanud pilguga üle ja sain teada et õlisurve siiski korras....(starteriga ringi lastes juba üle 3 bari külma õliga ja soojalt pole kah veel alla 2 bari näinud) Võtsin geneka rihma maha ja kahin kadus :) Geneka abil veetav jahutusvent käib nimelt korpusesse. :lol: Ilmselt läks miski katki kui 5000 rpmi ületasin sest nagu ma isegi tean ei tohi selle mootoriga pöördeid nii kõrgele ajada. Pesin siis hea tundega auto puhtaks ja "sõitsin" kodugaraasi et nüüd tasapisi vigu parandada ja augustiks probleemivabalt rajal olla.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ärge seda nõmedat lödvikut vaadake, see oli ajutine ja vaid nii kauaks kuni cooleri saan. :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.05.2010 19:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
Kaunis Kaunis :) Ootame rajale :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.05.2010 16:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Põrnikas elab :)

Sai vist juba viies õli karterisse valatud lootuses plokist veel alumiiniumit kätte saada aga õnneks enam abrasiivset koos õliga välja ei tulnud. Õli oli kahjuks jälle must aga ise arvan et see oli ülirikkast segust mis karterisse võis jõuda kuna silindrid-kolvid-rõngad on uued ja paika kulumata.

Pihustite spaikimine oligi miski accelerationi teema ja midagi katki polnud.

Käib kohapeal igatahes talutavalt ja kui korraks 5800 rpm andsin (1300 rohkem kui sellele mootorile hea oleks) käis MAP 120ne peal...ei teagi kas sellest ka miskit järeldada või mitte.

Homseks katsun leida läppari millel hea aku ja teen kergema seade ära...

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2010 11:05 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Sul vist IC pole? Samas ega seal seda jahutavat õhku vist raske kätte saada cooleri jaoks. Sapika avad külgedele :lol:

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2010 13:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
IC puudub hetkel vaid seepärast, et pole sobivat leidnud.
Kuna mul se perversne antitiib tagaluugi küljes juba on, siis selle lõikan seest lahti ja panen selle sisse miski väiksema cooleri.

Käisin lammutuses vaatamas ja torude poolest sobiks A4/A6/Passat milleeniumi kandis valmistatud autode coolerid (Neil kolmel autol on ta samasugune) aga jätsin hetkel veel ostmata kuna lootsin veidi suuremat sarnast asja leida. Ühest lammarist leidsingi miski mitsubishi oma mis oli alu vannidega, veidi suurem ja igati OK kui see välja jätta et 1 vann tuleks teisipidi keerata....näitasin seda spetsialistidele ja alul öeldi et lapse mäng aga kui järgi läksin siis tuli välja et sellega ei saadud hakkama sest vann on joodetud ja tervet coolerit nii suures ulatuses nad kuumutada ei saa. Keevitamiseks on se asi liiga õhuke ja selle töö hind ületaks selle cooleri hinna nii et see jäi kah sinna paika...

Peab vist esialgu selle audi/volkari oma ära ostma ....ta on küll umbes nii suur nagu nissan 200sxi oma originaalis aga abiks seegi.
Sellise paigutusega nagu mul plaanis sõidab suurem osa turbo porschesid ja pole selles nii hullu midagi....üle selle muna kujulise katuse jookseb õhk täpselt antitiiba sisse.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 462 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11