Raceboy kirjutas:
Astrona, veest pole mõtet rääkida, sellel autol on õhkjahutus
No kuna ajul on raske seda tõepähe vastu võtta, siis ta ei pane seda ka sügavale mällu
jeff01 kirjutas:
Se boost tuli ju kogemata lihtsalt seetõttu, et minu üllatuseks 1,5ne boostikell ei lähegi tesele ringile vaid kusagil 1.7 kandis jääb ikkagi kinni ja mul polnud aimu mis toimub. Uus turbo ja katsetada ju varem ei saanud (Ei julgenud)
Sry, kui lugesin, et tembid tõusevad, boost pole paigas, aga see eest kõrge, ning aju kasutab teise koormuse seadistust, ja enne võistlust praktiliselt proovinud pole - siis jäi mulje, et see pole kogemata
MS logist oleks juba enne näha olnud, et läheb tabelist välja, kui seier seal TURBO asendis juba 2. käiguga - enivei sa ju teadsid, et boost on üle 1.5bari.
Logi järgi oli segu 3. käiguga 12,4-12.7 sel ajal kui tabelist välja ronisid, noh 1 punkti jagu lahja, suht ok. 4. käigu AFR näitab võibolla juba rõngastest tulevat õhku ja õli. 3. käigu "oletatava 1,7-1,8bar spike'i" ajal jättis nagu vahele, aga mitte piisavalt et mootorit päästa - tõmme oli nullis ~0.5s (u. nagu mu vana kala), peale seda tõmbas veel hästi 3-4 pütiga ~0.5sek, midagi murdis spike juba ära, aga varsti oli ka kompressioon läinud ja õli silindris siis natuke kehvema tõmbega 3. "lõpuni", mis arvatavasti 2-3 pütiga. 10% rohkem kütust jahutuseks oleks spike ajal võinud olla, aga arvan, et segu ja üldse seadistuse viga see otseselt polnudki. Kolvil isegi peale õli läbi-käimist ei tulnud detonatsiooni jälgesid? Lihtsalt süüde tiba varane 1.7bar peal selle mootori jaoks ja murdis peak-pressure-punktis need vanakooli kolvid lihtsalt jõuga ära.
Õhutemperatuuri baasil süüte-korrektsioon oli? Pöörete kasvades paar kraadi võib muidugi lubada, aga temp kasvas kiiremini, seega hilisemaks keeramine suht vajalik, oleneb muidugi kui lähedal piirile see 18ˇ sul oli (muidugi purunemise hetkeks polndu temp väga hullult jõudnud tõusta). Ja kui aku-pinge langes, siis ei tea palju pihustid lõid ja kas kas see WB ikka näitab õigust (pigem hoiaks 11.0 kui kindel pole, küünal kergelt mustaks).
jeff01 kirjutas:
nojah niipalju sai täidetud et 14nest 13nesse sain aga sitt tunne on ikkagi kui 13 tuli nii, et esimesed 150m tõmbas ja siis 250m paukus (boost läks nii suureks et ei süüdanud) peksis kõik õli täis.....jättis korralikult vahele ja liikus kehvemini kui korras auto 1 bariga....ausalt öeldes ei saanudki neljandaga aru kas kiirus kasvab või mitte.
Lohutan, et lõppkiirus mõjutab aega üsna vähe. Näiteks kui 200m peal on 150kmh ja kiirus enam ei kasva, siis viimased 200m läheb 4.8s, aga ku ikiirus kasvab 170ni, siis 4.24s, vahe 0,56s ehk distantsilt on vahe muidugi 6.6 "põrnika pikkust". Sul muidugi 150m ja 150kmh ning lõppkiirus vast oleks tulnd suuremgi, samas kiirus sul siiski kasvas ka viimased 250m, nii et 13.1 oleks võibolla kätte saanud
Eks järgmine aasta 1. võistluse 2. poolel põrutad 12'sse ja sihid hooajajooksul 11s ära
"Rinkaslikiga" oli mul kah 2.1-2.3s 60ft, nii, et 8" drag-rehviga peaksid juba noka püsti saama.