Jah, see oli kindlasti 1 asi mis mootoril hingata ei lasknud. Olen sellele juba mõelnud ja pean seda väga oluliseks põhjuseks miks asi polnud hea. Rahustan end tagantjärgi sellega, et paljud stock kolded veel hullemad kui minu 20cm runneritega variandid olid. Lisaks ka see, et mul stock nukaga töötas ilusasti....lihtsalt ülekanne vajas 400m sõitmiseks viimase käiguga 6400 pöördeni sõitmist kuid originalis tühikäigust 3500ni töötav nukkvõll lihtsale ei jõudnud mind neljanda käiguga üle 6000 vedada olenemata boostist. Eks igat väikest turbot (Kui väike on kuumaosa) annab teha "parajamaks" väga pika ja soojust eraldava kollektoriga
See paistis eriti edukalt silma kui kasutasin 2,3mese saabi turbot madalapöördelise 1600se mootori otas ca 70-100cm runneritega ja ainult kolde katmine tõi boosti 400 pööret madalamale
(25 meetrit koldeteipi
)
Paregusest seisust rääkides piilusin veidi Hr. Eenola arvutisse ja see on ulme mis seal toimub. Tal on minu auto sillakinemaatika ja silladetailide kohta seal juba rohkem faile kui ma elus näiteks office faile olen loonud
Näha olid väga kenad käänmikud, erineva antisquati jaoks erinevad õõtsa asetused jne.
Eks ta ise teab paremini kuid millest ma aru sain oli see miks talasillaga PEAKS ALATI fourlinki kasutama.....sest see oleks minu sillaga võrreldes lihtsalt LIIGA LIHTNE puurida paar detaili auke täis ja sul on kõik reguleeritav mida vajad....kasvõi antisquat 120% kui soovid. Kõik paigutub erinevalt minu autost risti, on sirge jne.....
Minu silla puhul on see aga keemia kuubis sest asjad mõjuvad veidi teisiti ja õõtsade nurka ei saa ajuvabalt nurga alla ajada.....lisaks tuleb veel bumpsteeri minimaalsena hoida. Kõik õõtsakinnitused tulevad ajuvabade nurkade alla, eri kohtadesse jne....Suuresti seetõttu, et ehitan silla varuga....juhuks kuid kunagi peaks tahtma ikka üle laadida selle mootori. Sild tuleb 1000 mootori NM varuga mis siis rattaid 4,5 tonniga edasi veavad
Antisquat tuleb vist kolmes osas reguleeritav kui võimalik (50% 75% ja 100%)
ja effekt võiks olla nagu siin videos kus stardis ei tõuse ratas üles vaid surub end vastu maad:
https://www.youtube.com/watch?v=FqsQ-6XKgJsVaatata alates 1:35
PS! See pole siiski dragi auto
Ma lihtsalt tahaks 400m võimalikult kiiresti läbida ja eelistan selle autoga pidamist driftimisele. Külksi teeks pigem mõne bemmiga