Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 15:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 462 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 09.12.2010 22:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
:lol: võibolla tõesti.
vana mootoriga oli mul olenevalt boostist arvutuslikult 150-200hp (1,2-1,8 bariga)
Nende kaantega arvan mootori hingavat oluliselt paremini ja arvan et õhk ronib mootorisse vähe kergemalt. Arvan, et samad jõud 1 bariga ja sama turboga hulga madalamalt.

vanad kaaned (sisselase 33mm väljalase 30mm)
Uued kaaned (sisselase 40mm väljalase 35mm)
Pordid piisavalt head, et originaal konditsioonis olla paremini hingavad kui viimseni porditud originaalid. Kaaned on soomes porditud ja mõõdetud. Need kaaned oleks ka tulevikus parimaks toorikuks kuna nendesse pannakse kuni 44mm sisselaske ja 37,5mm väljalaske klappe 300hp NA mootorite ja kuni 500hp turbomootorite tarbeks.

Kui silindrite ja kolbide hind ei sõltu läbimõõdust ja plokikaane hind ei sõltu silindri mõõdust, siis vaid ploki freesimise vältimise nimel pole minumeelest mõtet ka väikseid silindreid osta. :roll:
Tava mõõdus taastatud vändakanaliga plokk maksab ~120 euri
94mm kolbide jaoks taastatud plokk maksab ~180 euri.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 10.12.2010 0:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
OL'is jääd liidrist 4sekki maha. Lihtsam oleks ikkagi olnud auto raskeks teha, ja kuskil B klassis 2sekki liidrist maha jääda :lol: Aga kuna aeglasemaks muutmine on põhimõtte vastane - ja seega enivei outlaw's oled, siis ma ei saagi aru, miks üldse <2L'ga jamad :)
Hiljutise kogemuse baasil ütleks et 7,4L ja 1.8L mootorid on praktiliselt sama kallid kui <500hj tahta.
Muide su vanal kaanel siis suht sama suured klapid kui CA'l, aint, et poole vähem :). Uuel kaanel siis klapid praktiliselt sama suured kui 18E 20NE mootoritel, aga need küll NA'na 300hj ei saa :) 150-200hj @ 7000rpm vahele jäävad heal juhul. 300hj / 9000RPM on maailma tasemel 20XE mootorid. 600hj @ 2bar ja 200hj NA mahub mulle paremini pähe, aga seda kah kui max võimsus @ 7500rpm.

Et madalamal boostil on ka omad miinused. Kui mootor läheb sita kaanega 2bariga laiali, siis sama jõud lõhub teda ka siis kui saad hea kaane ja 1bariga sama võimsuse (silindri-rõhud on samad).
Teine asi, et kui hingamine paraneb, ja sama võim tuleb madalama boostiga, mootor tõmbab n.ö. turbol eest nii palju ära, et boost ei saa tõusta, siis max võimsuse hetkel on turbol pöördeid tiba vähem, seega turbiini läbilase kah tiba väiksem. Aga mis põhiline, sama väljalaskegaasi koguse (võimsuse) juures on TIP sama, aga boost madalam, seega TIP vs Boost suhe on halvem, ja gaaside silindrisse tagasi pöördumise oht kah suurem. No ja lisamee valemisse veel suuremad väljalaske pordid ja klapid...
Sellegi poolest turbo võib effektiivsemasse alasse kukkuda ja vähem boosti = vähem kuumust niikuinii - turvalisus kasvab.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 10.12.2010 9:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
jah 4s sama klassi teistest autodest aeglasem olla on tõesti pläss. Ehk tänavale tagasi aga aeglasemaks never. Ma pole 100% kindel aga kui ma ei eksi siis bracketis pole kaalupiire :roll: See selleks, tõesti pole vahet kus ma sõidan.

Ma ei väitnudki, et 35,5/40 klappidega 300hp NA autosid tean vaid seda, et sellesse kaanetüüpi mahuvad lihtsama vaevaga 42/37,5 või keerulisemaid teid pidi 44/37,5 klapid milledega tean näiteks 318hp NA mootorit sõitvat. käiguvahetus toimub 10000 pöörde pealt ja auto sõidab 9 keskele. Maksis see mootor 100% uutest juppidest koostatuna 18000$ mille eest saaks väga vinge V8.

Võinuks ju ka väita et jään 1600 juurde või taandarenen 1300ni sest eestis pmt polegi inimesi kes välisel vaatlusel suudaks öelda mu mootori töömahu aga see ei muudaks minu jaoks midagi sest võistlusmoment pakub mulle vähem kui järjest kiirem aeg.

Miks 1914? sest see silindrimõõt on maksimaalne mõeldavaist mis sinna plokki mahub ja kui tahan sinna hiljem 2,1 või 2,2 või 2,3 vms ehitada siis silindrite avadplokis ja kaaned on õiged.
1914 on viimane töömaht originaal väntvõlliga.
1914 lubab kasutada originaal kepsusid
Pöördega mitte kõrgele minnes saan kasutada kõike originaali klappide liigutamises.

2,2L andev stroker vänt + H profiil kepsud lisanuks eelarvesse veel 10k
kui vänt juba võimaldab siis tahaks ka klapi ajami pöördelimiidi tõsta kõrgemale = 5k

Karpad kaovad.
Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 10.12.2010 11:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
jeff01 kirjutas:
stroker vänt

Jälle Homer Simpson!
Võistlusautosse pigem destroker vänt ;)

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 10.12.2010 11:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
RFL kirjutas:
jeff01 kirjutas:
stroker vänt

Jälle Homer Simpson!
Võistlusautosse pigem destroker vänt ;)


Ehk põhjendad?
Originaal 1300se vänt on 69 stroke See oli mul ka eelmisel aasta sees (1600ses sama)
destroke oleks 1200se vänt 67 strokega.

Et neist miskigi väntvõll teha tuleks neile vastukaalud keevitada sest vastukaaludeta väntvõllid murduvad 5000 pöörde juures pooleks. Eestis ei taha aga keegi kuuldagi sellest et keevitaks väntvõllile ise vastukaalud külge.

Hiinas toodetud väntvõlle peetakse suht kasutuskõlblikes, kui nede sirguses esmalt veenduda ja pööretega üle 7000nde ei minda (on kuulda juhuseid kus 9000rpm pole veel miskit ära lõhkunud hiina vändaga. Hiina väntadega on aga nii et 69-84 stroke maksab sama palju. USAs 250$ soomes 350 Euri

Lihtsaim variant jõudu juurde saada on ju töömahtu suurendada, ma ei saa hästi aru miks te seda siin püüate ümber lükata. On meelde jäänud, et paremad mootorid on tavaliselt võrdsema stroke ja bore suhtega.......originaal 1600se suhe on 69 vs 85,5

Chinese vs. originaal:
Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 10.12.2010 12:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
RFL kirjutas:
jeff01 kirjutas:
stroker vänt
Jälle Homer Simpson!
Võistlusautosse pigem destroker vänt ;)
Ehk põhjendad?
Lihtsaim variant jõudu juurde saada on ju töömahtu suurendada, ma ei saa hästi aru miks te seda siin püüate ümber lükata.
Ei ei, seda ma ei lükka ümber - ma ei saanud lihtsalt hästi aru, et miks 2L, miks mitte 3-4-5-6L, kui kubatuuriga ei plaani kuhugi klassi mahtuda ja praktiliselt nullist ehitada, siis tulekski mitte ainult kubatuur, vaid mootor üldse valida õige. Palju see kast kannatab? Ja mis variante oleks 3L R6/V6 vms vahele istutamiseks? Saan aru, et suur töö, aga tollega sihiks kohe madalat 10't. Enne, kui selle boxeriga 10sse jõuad on 2x rohkem pappi juba läinud. Ja minu poolest stroke'i palju tahad, kui kaanel hingamis-varu on ja keps kestab. Ega alla 125mm pole mingi vända käik. Imo on pehmem variant ikkagi 7000rpm 3L kui 14000rpm 1.5L. Eesti kiiremad autot pigem kõik strõukivad (Kuriks, Käbi...). Saab ju sama õhu väiksemal kiirusel sisse tõmmata (kepsu ja kolvi elu muidugi kergemaks ei lähe), aga destroke ja rohkem pöördeid lõhuks juba klapimehhanismi, raamsaaled jms

"2.9 SÕIDUKI MIINIMUMKAALUD" kehtib kõikidel klassidele, kui pole vastupidist väidetud - ehk siis ABC + streetman.
Tsiteeri:
5. Lisanõuded ja reeglid Outlaw sõidukitele. 5.11 Võistluskorras sõiduki kaal koos juhiga (ehk võistluskaal) ei ole piiratud.
4. Lisanõuded ja reeglid Pro-Street sõidukitele
4.12 Võistluskorras sõiduki kaal koos juhiga (ehk võistluskaal), sõltuvalt kasutatava mootori
tüübist, töömahust ja ülelaadimise meetodist, ei tohi olla väiksem kui:
4-silindriline mootor, sõltumata ülelaadest ja töömahust 816kg
Lisanõuded ja reeglid Bracket-klassi sõidukitele. Võistluskorras sõiduki kaal koos juhiga (ehk võistluskaal), ei tohi olla väiksem kui:
- 4-silindrilised mootorid 600 kg
PS'i mahuks kah ära (646+70kg), kusjuures kui normaalselt liikuma saad, pead pigem kergendama hakkama. Ei tea palju puur kaalub, aga pakun et 50kg ja pakun et praegu sul auto on üle 595kg. Aga kas sa üldse mõtled ka EMV peale, sest PS'i nagu RaadiDragil vist pole?
Sellest BR 600kg'st ei saa hästi aru... Aga see vist viitabki sõnale "bracket" :) Aga noh seal peab 11+ aeg olema. Sm=11.5+ ja ABC=10+.

Aga lisa autole ikkagi selliseid vidinaid, mis teevad teda kiiremaks, saad ehk ikkagi B klassi. 1,9T peab vist 1070kg olema. 6 kuud nuumatud jeff maha 1000kg, raskemad riided, taskud täis :lol: 990kg... Korralik vesipritse +15kg 975kg, dual IC ehk pane vesikuuler kah lisaks 20kg.
Kahe viimase massi tõstmisega võimsus pigem kasvab ja enne seda pead auto ajama 955kg'ni. Teed kaalujaotuse heaks, +40kg tagastangesse (915kg), et täisgaasil 25kg hooratas+sidur oma 1.0 60ft saaks teha. +10kg Vali variantidest raskeim hooratas (~905kg)... 10kg tulekustuti (895kg), puur (845kg - peaks olema masina kaal enne neid muudatusi. Palju kaal praegu on?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 10.12.2010 13:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tsiteeri:
i ei, seda ma ei lükka ümber - ma ei saanud lihtsalt hästi aru, et miks 2L, miks mitte 3-4-5-6L, kui kubatuuriga ei plaani kuhugi klassi mahtuda ja praktiliselt nullist ehitada, siis tulekski mitte ainult kubatuur, vaid mootor üldse valida õige. Palju see kast kannatab? Ja mis variante oleks 3L R6/V6 vms vahele istutamiseks? Saan aru, et suur töö, aga tollega sihiks kohe madalat 10't. Enne, kui selle boxeriga 10sse jõuad on 2x rohkem pappi juba läinud. Ja minu poolest stroke'i palju tahad, kui kaanel hingamis-varu on ja keps kestab.


Sest et mul pole selle jõuga mitte midagi peale hakat kui mu auto 4ndaga wheely´t teeb.
Mõõtsin huvi pärast m50b25 pikkuse ja see on 72cm .....Minu mootori pikkus on 36cm :-D 2cm eemal lõpeb ka mootoriruum tagaluugiga. Se oled paras värd, kui ma sinna taha 2x pikema ja 2x raskema mootori paigutaksin. Arvesta veel seda, et originaal mootoriga surub mu auto esisilda vastu maad vähem kui 150kg-ga vesijahutusega mootori peale panemise korral peaks auto alt ka torud ette vedama, ninasse radika uputama ja ma ei tea mille külge mootorikäpad tegema.

Räägid mootori vahele istutamisest aga minu autol käib mootor nelja poldiga kasti ota mitte kohugu vahele ega kuhugi käppadele :-D :
Pilt

1914 jääb mul esialgu vast 200 hp tuuri mis on täiesti piisav, et aastaga laiali lasta 4 käigukasti ja sõita 12s kuid kui peaks juhtuma, et käigukast kohe ei purunegi siis on temaga võimalik 11nesse sõita. Samas on ta ka edasi arendatav 250-300 jõu suunas millega sõidetakse 10nesse Kuid selleks on vaja käigukasti mida ma omale niipea lubada ei suuda.

Sellest kuna originaal osad purunevad ei saa kahjuks räakida. Originaal väntvõll pidi purunema 5000 pöörde juures hetkega kuid minul ei juhtunud seda ka 6300 juures. Originaal käigukast pidi purunema mis iganes jõuga slikkidega startides aga samas sõidetakse slikiga 12,8-13s aegu pidevalt tavakastiga ja tänava rehviga 1,9s 60 feeti ajaga 12,4 ilma et käigukast puruneks.

Elame näeme, ostan niikua igatahes kaste kokku ja teen nii, et kasti vahetus ei võtaks üle tunni. Õnneks purunevad need kastid tihti kuivalt kuid paha ei teeks ka mootori ja kasti alla alumiiniumvanni valmistamine.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Viimati muutis jeff01, 10.12.2010 13:35, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 10.12.2010 13:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
jeff01 kirjutas:
RFL kirjutas:
jeff01 kirjutas:
stroker vänt

Jälle Homer Simpson!
Võistlusautosse pigem destroker vänt ;)


Ehk põhjendad?

Kui sa räägid turboga võistlusautost, siis keskmise ameeriklase (teaduslikult tõestatult Homer Simpson) mõttelaadi järgi strokerdada on vale lähenemine.
Stroker on ikka tänavaautodele mõeldud.
Stroke'i vähendades teha mootor pööretemaiamaks, saab suurema turbo panna ja kõrgematel pööretel palju parema kursiga toorki kasutada.
Mida väiksem mootor, seda suurema liitrivõimsuse sealt välja pigistad.
Ja pole mõtet hakata rääkima klapiajami jms vastupidavusest, kui jutt käib ikkagi kiirendusautost. Kõik sõlmed peavad olema ehitatud vastavalt eesmärgile.
Raha muidugi kulub roppu moodi, aga see on sinu mure juba :)
Suuremad kolvid oleksid teretulnud, kuid stroker vänt tähendaks minusilmis taandarengut.
Nagu tennisemängija võtaks 2x suurema ja raskema reketi, millega saab paremini pallile pihta, kuid löögid ei ole enam vastasele ohtlikud.

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 10.12.2010 13:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Sebisin uue tagaluugi ja see MAHUB tulevikus ka kinni sest kui saan kere värvitud olen 2012 tänaval tagasi autoga mis tartus riia mäkke minnes wheelit teeb ja 12s sõidab.
Hetkel selle motori poole läksin lihtsalt rahalistel põhjustel. Saan omale seda mootorit lubada, kuid ei saa omale lubada isegi uute kolbide tellimist oma 1600sele.
Drag pole eesmärk. Järjest kiirem auto on eesmärk. Liitrivõimsust taga ajades ehitaks muud mootorit. Ilmselt silvia fj20.

Küsimärgi all on veel ka see, kas siiski suur tagatiib saabi mõõtu cooleriga või icebox autos sees ja vähe tagasihoidlikum välimus :roll:

Strokeritest niipalju, et võin valida piisavalt pika kepsu, et mitte kepsu nurka originalist suuremaks ajada ka strokeri korral......ringi käivat massi on muidugi veidi rohkem aga minu autol kaalub väntvõll koos hoorattaga vähem kui bmw kahe massiline hooratas :-D Võibolla sõidab tõesti kogu ameerika vales suunas oma strokeritega, ei vaidle sest tean võistlusmootori ehitamisest vähem kui teie. Sinu ja Mati põllu autod on need, mille poole ma vaatan kui liitrivõimsust näha tahan.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 10.12.2010 19:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
OK stroke stroke'iks ja muud teemad kah.
Aga kuidas sa 250-300hj'ga 10'sse plaanid sõita? Pane ikka 100-150hj juurde.
Selle 150-200hj'ga sõitsid 13.x?
Tegin kiire arvutuse, et kui 1000kg masin sõidab:
150kw 225nm'ga 13.5s siis
300kw 450nm'ga saaks 10.9s. Ja Põrnika tuuletakistusteguriga suuremal kiirusel takistus muutub määravamaks, ja tuleks 11.0s.
Ehk siis poole võimsamaks ajades saab 13.5s pealt 2.5sekki alla.

CA18DET esiveolise LSD kastiga taha... 300-375hj lased stock sisuga 400m muretult, ja ülekanne kah ei lagune nii hullusti... Heal päeval saadki 10.99s ära, ja pole ju ulme kallis.
Preagu OstMüük all ka 20k'ga sepissisuga CA, saad 35-45K eest tehnikat ja võid võimsused kahekordistada, kui raha üle. Usun, et sulle meeldib see jutt sama palju, kui mulle soovitused R6 peale panna... Not

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 10.12.2010 21:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ärme nüüd tülli lähme ja niipea ei sõida ei mina ega sina 10s. Ma panengi oma autole homer simpsoni kleepsu oma lihtsameelsust pilgates ja ameerikat uskudes. Ma ei näe oma sihis viga, kui tahan max 5000 rpm vända vahetada max 8000rpm strokeri vastu suurendades tulevikus 0,3-0,4L töömahtu RFLi auto kõrval pole se mingi dragi auto ja on mõte kunagi võistlustele ise kohale sõita. Kui minna 69lt 78le või isegi maksimaalse 86 strokeni tava kestas siis see pole ju stroker kui võtta arvesse 94mm kolvimõõt ja see, et mootor pole laiuses piiratud ja erinevaid kepsupikkuseid on kõiki saada.

Kas sa nägid raadil soome põrnika sõitu Oli selle töömahuga kuidas oli aga mina tean, et see töömaht ei saanud olla üle 2338cc sest plokile tal peale polnud keevitatud. klapid ei saanud nendes kaantes olla suuremad kui ma ülal pool mainisin Usas on sellised mootorid tavaliselt kuni 240hp antud mootori kohta on kuulda olnud aga et see on lausa 270hp. Tuli kohale ja sõitis esimese korraga niiskel rajal 10,8
Ma ei võrdle ennast kindlasti temaga aga tahtsin seda sulle siiski selgitada.

Kui minu 13,9 sõidust rääkida siis MINA TEAN kuidas auto vaid 200m tõmbas ja 200m vaid õli mootorist välja pumpas. Mõtle natukene sel teemal,
1 barise boostiga olen ma sõitnud lõppkiiruse 160km/h (Aeg pole oluline sest 1 käik oli puudu ja see oli 14,9s)
Siis vahetasin ma turbo ja sõitsin umbes 25km 1,7 bari boostiga ja mineku vahe oli JÕHKER Auto kestis.
Siis tuli se viimane drag kus ma oma lollusest kinnise wastegatega sõitsin ja esimene ja teine liikus nagu pidi aga teise lõpus käis boost üle 2 bari ja lõhkus mootori.....kolmanda neljandaga vaid pidurdas ja lõppkiirust 5km vähem kui 1 bariga vaikselt läbi sõites. Teine teema on stardis....ühel võistlusel polnud mul esimest käiku, boosti ja rehve, teisel võistlusel polnud rehve ning amorte ja parimad 60 feetid olid üle 2,2 mis on 0,3s rohkem kui tänavarehviga norm oleks Soome põrnikas tegi samal päeval ilusa stardi 1,3s 60 feetiga mis näitab meie raja maksimumi ja seda et mul on 60feeti teemal areneda tervelt 0,9s :-D


Toon sulle mõned tsitaadid 12s autode teemal, kui huvi siis anna teada, saadan ka teema lingi.

183.53 HP
12.73 @ 102.67 MPH with fan belt
12.41 @ 103.42 MPH without belt
.............................................................
My car weighs about 1780 with my fat butt in it.
The 2276 made 163 hp at the wheels, with the belt and muffler.
I ran 12.79@ 104 in three gears with MT street radials, no belt.
..................................................................................................
165 RWHP will go 12's with a stock gear box and traction, i did it.
.......................................................................................................
at 1820 lbs with me in the car, 180-190 hp. a good working suspension, clutch and driver configuration, mid to low 12s was the norm.
fastest pass on muffler and street tires (softer DOT recaps) on pump gas was a 12.24 and a 12.20 on methanol. stinger and slicks was a 12.08. Most all the passes ran between 105-108mph.
........................................................................................................................
Kui nüüd märkasid siis 12,9 s tähendab sellise auto puhul 160km/h lõppkiirust (minu lõppkiirus oli 160 km/h 1bariga ja oleks olnud 170km/h kui oleks saanud ühe ainsagi sõidu teha 1,7 bariga rajal

Kui tõesti huvi on võin ka 10s autode spece ja dünosheete otsida aga hetkel püüdsin jääda enda osas reaalsusesse ja rääkisin 12nest.


See hooaeg jäi kahjuks liiga lühikeseks, et midagi tõestada. Ärkasin liiga hilja kui tulemas oli veel vaid 2 võistlust ja auto oli täis igasugu vigasid kuna esimene võistlus oli minu jaoks esimene kord kolmandat ja neljandat käiku kasutada sel autol....rääkimata sellest, et makstud töö ei kandnud vilja ja käigukastis polnud kõik korras. Siis nikerdasin õppimise eesmärgil kasti ise kokku aga sain teada uutest vigadest mille likvideerimiseks 2 sõiduga võistlusel polnud aega.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 11.12.2010 17:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Õigus, sul oli see parim sõit koos hädadega... Täitsa usun, et kui sa lihtsalt oma vana konfiga ühe korraliku sõidu saaksid teha, et tuleb korralik parandus... Nagu näha, võimsus ega mass pole sul praegu põhiprobleemiks. Seega soovitaks keskenduda kah vastavalt põhiprobleemidele ja võimalikele uutele probleemidele, muidu pead mitu võistlust tegema, et 1 korralik sõit kirja saada... Mul oli kah 1. võistlus sx'iga u. nii... 13.3@179kmh 2.2 60ft, ka osa 2. käigust läks tühja... 3. pidas + suht suva käiguvahetused, madal piiraja ja üldse algaja jne... Oli kah plaan 12 lihtsalt järgmisel võimalusel sõita... Aga juhuste kokkulangemine juhtus alles 2a pärast :lol:

* Leidsin CarTest'iga mängides valemi: 60ft peal tehtud parandus parandab lõppaega ~2x rohkem (2.0s vs 1.9s lõpp aeg peaks olema 0.2s erinev.). Näiteks mu 12.0s 1.65s parima aja puhul 2.0s 60ft'iga oleks aeg 12.7s, mida sai ka praktikas tõestatud.
Et kui 14.0s 2.2s parandad 1.3s peale, siis ajaks võiks tulla 12.2s - ulme.
* On oluline kiirenduse vahe, kas auto saab 14s 160kmh või 12.5s 160kmh. Kui see 14 pidama saada, siis tuleb ajaks pigem 13.3 @ 153kmh.
* Need põrnikate 12.x tsitaadid... Neil enamasti ~200hj mootorist. Liimirajata oleks need 12.99s ajad. Seega sul 225-250hj vaja, et antud tingimustes kindel 12 sõita... Antud setupiga saaksid siis juhuste kokkulangemisel kõrge 11. Ja korraliku ~1.4s korral isegi madal 11. Ja kui siit veel 50hj juurde pressida, siis saadki end 10s sommiga võrrelda. Paraku tuleb palju tööd "õiges-suunas" teha, et kõigepealt madal 12 ära vormistada. Usun, et saad sellega juba 2011 hakkama. Ja madal 11, puurid värgid 2012a ning 10s võib tulla sama tempoga juba 2013.
Üldisemalt rääkides, 1.3s parandus polnud mul mitte antud võistluse ettevalmistuse tulemus vaid pigem 1-2a areng. Plaan on olemas, kuidas veel 1.3s kohe hammustada, aga praktika ja reaalsus võib selle 2012'sse lükata. Piltlikult: kui kevadel sidurid hakkavad vaheldumisi kastidega lendama ja nende vahele veel ka paar kolbi enne 2011 hooajal lõppu, siis ju enne 2012 vormistatud ei saa. Seega keskenduda tuleks lisaks põhiplaanile, ka kastidele-siduritele, ja mootori turvalisuse tõstmisele (lisa andurid kontrollerid vms)... ja vaid siis kui riskid on hallatud, võib loota tulemust juba järgmisel hooajal. Praktika on see, et viimase 3 kuuga on mul olnud vaid teoreetiline progress :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 11.12.2010 18:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ootasin sult hoopisteistlaadi vastust aga suutsid mind üllatada.
Su viimasest postitusest loen välja, et sa oled aru saanud, et mul pole praegu suurt kinni jõu puudumises vaid asja töökindlamaks muutmises ja pidamises. 1,9 ongi 1 samm selles suunas sest 2 bariga 1,6se vägistamine ei tundunud õige kui selline pakkumine tehti. Boosti tegelikult ei kardagi aga loodan, et saan madalamalt boostima ja kasvõi 300pööret varem käiku vahetada.
Põrnikate 12 teemal lisaks vaid selle, et liimil ja liimita on vahe väga väike ja põrnikameeste edu ongi libe rada. Liimil sõidavad nad 6" laiade slikkidega ja meie liberajal oli äkki 9" ? 60Feeti ajad on väga sarnased.

Miks ei pea?
Amordid - arvasin, et tagasillale kergelt kokku-raskelt lahti amort on hea sest laseb kergelt tagaotsa maha ja rohkem kaalu sillale AGA igas stardis hakkasid rattadhoopis põrkama nagu tüüpilisel ladal burnouti alustades.
Lõpupuksid - Arvasin, et saan nina veel kõrgemale ja tagaotsa veel rohkem maha kui lõpu puksid eemaldan NOT...silla ehitus on selline, rattad lähevad nii kaldu, et rehv ei puutu kogu tööpinnaga enam maad.
Pidurid - 4 x trummel piduritega ei olnud võimalik teha burnouti et 10a seisnud rinkaslikk ellu äratada.
Rehvid - Dragi slikid puuduvad.

Kõigi nende punktidega ma kindlasti ka lähitulevikus ka tegelen, et suvel asja veidi paremast küljest näidata.

MIks veel ebaõnnestus?
Esimesel võistlusel kus 4-5 sõitu sain teha polnud lihtsalt esimest käiku ja vana turbo oli vigane (Ei läinud miskit katki vaid kast oli valesti koos ja turbo ei tootnud üle 1 bari) sellelt võistluselt vaid 14,9

Puuduvad kõik abimehed : Tahho / Shiftlight / Launch / Flatshift Miskid lidad katsun siiski tekitada võibolla ka aju poolt juhitav boostcontroller või midagi veel.

Teisel võistlusel sain teada, et nii väike cooler ja see turbo selliste rõhkudega toime ei tule ja sisselaske temp kasvas õhe sõiduga 70 kraadini :)

Vigadeparanus tuleb korralik ja alustan varakult, et mitte võistluseelne öö garaazis veeta.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 11.12.2010 18:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tahtsin ka nende Astrona 300 kW xxx NM arvutuste peale 10,x sekundisse sõidu jaoks tuua soomlaste põrnika näite, kuidas vabalthingava ja lausa mitte-CA18DET mootoriga masinaga sõidetakse 10-sse.

Ja tema on üks näide siitsamast lähedalt, maailmas on neid näiteid ju veelgi enam. Ma ei saa siiani aru, miks teatud seltskond (üks neist Astrona) ei taha oma liivakastist kaugemale näha ja ikka arutleb et ei see ega too pole ikka piisavalt hea :)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 11.12.2010 20:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Raceboy kirjutas:
Tahtsin ka nende Astrona 300 kW xxx NM arvutuste peale 10,x sekundisse sõidu jaoks tuua soomlaste põrnika näite, kuidas vabalthingava ja lausa mitte-CA18DET mootoriga masinaga sõidetakse 10-sse.
Ja tema on üks näide siitsamast lähedalt, maailmas on neid näiteid ju veelgi enam. Ma ei saa siiani aru, miks teatud seltskond (üks neist Astrona) ei taha oma liivakastist kaugemale näha ja ikka arutleb et ei see ega too pole ikka piisavalt hea :)
Astrona kirjutas:
Tegin kiire arvutuse, et kui 1000kg masin sõidab:
150kw 225nm'ga 13.5s siis
300kw 450nm'ga saaks 10.9s. Ja Põrnika tuuletakistusteguriga suuremal kiirusel takistus muutub määravamaks, ja tuleks 11.0s.
300kw oli lihtsalt piltlik näide võimsuse kahekordistamisel tekkiva aja-paranduse arvutusele, kasutades 1000kg'st autot. Põrnikad on kergemad ja saavad parema aja. Tõin 1000kg'se näite, kuna see on ABC klasside puhul reaalsem ja midagi mu masina sarnast. Aga mõte jääb samaks. Paremini sobiv näide oleks olnud ehk 100kw 13.5s vs 200kw 11.0s.
Eks igaüks vaatab paratamatult oma liivakasti otsast :) 2. asi on see, et ma pole autoajakirjandust s.h. väljamaa foormeid eriti tarbida jõudnud ja ei tea eriti, mis teised teevad :) ka väheste teadmiste ja loogika abiga on võimalik hakkama saada.
Sorry, mu väljendusvõime pole mu tugevamaid külgi :)
CA18DET näide oli pigem selleks, et natuke halb on vaadata, kui põhimõttelislelt outlaw masin 200hj juures juba oma tugevuse piire ületab. Olen kolmes liivakastis mänginud (..2L Opelid s.h. 800kg'ne kadett, väiksed turbokad, natuke ka suured vabalthingavad), ja eks millalgi kolib neljandasse kasti - suured turbokad :)
Kui kõik inimesed juba kõike teaks, siis poleks ka foorumitel erilist mõtet.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 462 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11