Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 19:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 462 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 31  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 23.03.2011 1:58 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
On olemas väiksemate mõõtudele ka siseindikaatoreid. Mul isegi poes peaks üks 18-30mm letis olema. Teate küll, millega silindrite ellipsilisust mõõdetakse. Ma kahjuks ei oska öelda, kas nuka pesasid saab sellega mõõta.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 23.03.2011 20:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
ahto42 kirjutas:
On olemas väiksemate mõõtudele ka siseindikaatoreid. Mul isegi poes peaks üks 18-30mm letis olema. Teate küll, millega silindrite ellipsilisust mõõdetakse. Ma kahjuks ei oska öelda, kas nuka pesasid saab sellega mõõta.


Tean, teie poodi jõudumööda ka külastan ja praegu olemas olevad mikromeetrid ongi sealt pärit aga alati pole võimalust kohe poodi nii kalli asja järele joosta et 1 asi saaks mõõdetud.

Igatahes katkestasin plokis oleva vändaliini lihvimise kuna kartsin, et siis suureneb ikka oht, et saale võib hakata plokis loksuma (Ringi ei tõmba ta mitte kunagi aga loksumine peksab ploki ellpisisse)

ühesõnaga panin vända sisse ja kastikorpuse otsa, starteri külge ja lasin minuti starteriga vänta ringi...võtsin lahti ja olin kindel et saaledel on se matt pind 100% läinud aga olin sellega juba leppinud (Tegelikult ma ei tea kas see matt osa on vajalik või mitte) Vahel olnud määre oli veidi tumedamaks läinud...pesin selle maha ja saaled polegi sellised nagu kartsin....kahel saalel on kummalgi kahes kohas veidi seda mattpinda kahjustanud kuid suurem osa sellest on alles ja vänta võib plokis kenasti ühe sõrmega keerutada ja käega hoorattast tõmmates teeb vänt veel 6-7 tiiru enne kui peatub. Pühkisin tumedaks läinud määrde ära ja panin uue valge...keerutasin vänta omajagu ringi ja määre enam värvi ei muutnud...ka saale pind enam rohkem ei kahjustunud kuid vänt hakkas järjest libedamalt ringi käima. Täiesti porr ja veneajast tuntud viis asju valesti teha kuid tulemus sai parem kui oodata oskasin. Nüüd vaja vaid kõik taas pulkadeks võtta ja korralikult ära pesta sest seda musta määret võis vabalt väntvõlli sisse sattuda. Ärge seda järele tehke...see pole õige :-D

Nukkvõlli teemal halasin asjatult...Vahepeal maksab kätte see, kui tahad et kõik ühesugused asjad ühes kohas koos on. Võtsin täna rahulikult oma nukad ette ja hakkasin neid ükshaaval mõõtma. Nimelt olin oma lõigatud nukaks pidanud üht teist võlli mida keegi samuti töödelnud oli. Sellelt saigi mõõt võetud ja saaled tellitud....Nüüd juppe pestes leidsin aga õige võlli ja see on STD mõõt ja ei peagi +0,25 saalega sobima :) Nüüd vaja vaid STD saaled sebida ja asi tahe. STD on õnneks kordades kättesaadavam kaup ja isegi eestis olemas. Ameeriklased on vahepeal nimelt loobunud nukasaalede remontmõõtudest sest misiganes nukkvõll maksab 70-90$

Kere viisin liivapritsi ja saab ehk reedel värvimisse viia :)
Kui kõik paistab allamäge minevat tasub asi pooleli jätta ja puhanuna asja uuesti uurima hakata.
Lõpp hea kõik hea....

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 24.03.2011 1:15 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
jeff01 kirjutas:
ahto42 kirjutas:
On olemas väiksemate mõõtudele ka siseindikaatoreid. Mul isegi poes peaks üks 18-30mm letis olema. Teate küll, millega silindrite ellipsilisust mõõdetakse. Ma kahjuks ei oska öelda, kas nuka pesasid saab sellega mõõta.


Tean, teie poodi jõudumööda ka külastan ja praegu olemas olevad mikromeetrid ongi sealt pärit aga alati pole võimalust kohe poodi nii kalli asja järele joosta et 1 asi saaks mõõdetud.



Mine detailiga poodi ja palu Ahtol mõõteriista näidata, saad "vaatamise" käigus ära mõõta ja riista tagastada :-D

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 07.04.2011 20:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Vahepeal juhtus selline asi, et pressisin oma auto teiste tööde vahele ja seetõttu jäi see 3-4 nädalaks hoopis seisma....mulle teadmata seisis ta kahjuks õues (akende ja usteta ja osaliselt haljana)

Tulemus:
Pilt
:ohshit

Pika peale käimise tõttu sai siiski täna vihma kiuste asi uuesti üle pritsitud ja koormakatte all ka tartusse värvitöökotta transporditud.

Pilt
Pilt

Kas MRT esimeseks etapiks jõuab? kahtlane aga see polegi nii oluline.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 16.04.2011 14:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Vahepeal jõudis auto taas rooste minna :-D Siis proovisin teda ise pritsida ja kulutasin 2 õhtut mõttetule tööle.....enne kui ring oleks peale saanud oleks teine ots juba roostes olnud. Siis viisin auto tõrvandisse proffessionaalide kätte kes asja tunni ajaga ilusasti ära tegid. Tulemus väga hea. Ime kombes osutus sealne mees ka tuttavaks ja raha võeti sümboolsed 15 euri (niipalju kulutasin ise liivale ja düüsidele kui proovisin ise hakkama saada.)
Nüüd auto sõbra juures värvimises....happekrunt ja aluskrunt sai kiiesti peale ja nüüd algavad pahteldustööd.
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 16.04.2011 21:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Mis Sa tast pahteldad, ega ta Sul seepärast kiiremini sõitma ei hakka :P Mulle need keevituse õmblused väga meeldivad.
Kas Sul tiibasid klaaskiust ei olnud mõttes teha?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 16.04.2011 22:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
murjam kirjutas:
Mis Sa tast pahteldad, ega ta Sul seepärast kiiremini sõitma ei hakka :P Mulle need keevituse õmblused väga meeldivad.
Kas Sul tiibasid klaaskiust ei olnud mõttes teha?


Ega alumist ringi ei pahteldagi ja see tuleb ka mattvärviga....pahteldan vaid mõned mõlgid ja avarii tagajärjed.
Eks 40 aastat on oma töö teinud ja 3x liivapritsi võttis kah veidi maha....klaaskiuga miskit suurt võitu ei tuleks. Pleki paksust pole ollagi.

Kerge põrnika nimel on minu omaks saamas 64a isend ovaalsete tulede ja pikkade luukidega :)

Muidu on ka terve plast nina saada aga ma ei näe pointi autot alla 600kg ajada :-D

Praegune saab kevadeks tuled, tavaklaasid jne.

Tulevane:
Pilt
Pilt

Maximum power (40 bhp) (29.8 kW) @ 3900 rpm
Maximum torque 88.0 Nm (65 ft·lb) @ 2400 rpm
:-D

739kg koos bensiini, kõigi istmete, tagavara ratta ja tööriistadega + bensu pealt autot soendava kero, raskete soojavahetite ja polstritega + stanged jne viled
Seega suht lihtsate vahenditega 600kg plastikut kasutamata. Siinkohal on ju arusaadav kuidas 2,3ne paarisaja hepane NA mootor 10nesse sõidab.

Praeguse kere ja mootoriga tahan lubatud 12nesse saada et siis stock mootori juurest edasi liikuda (Miski 300-400 euri eest saaks stock mootori 7000ndeni jõudu tootma....Vaja oleks vaid otsehambumusega nukarattaid, nukkvõlli või suurema ülekandega nookureid, tugevamaid klapivedrusid ja täis balansseerimist.

1 põrnikas jääb oma või siis kaane alla mahtuva bussi mootoriga aga teine kindlasti V8 Kumb kumma nahka läheb pole veel teada. Teada on see et 1200ne peab väljast säilitama originaal kuju ja seda lõikama ei hakka.

Ameerika on sel teemas meie läänenaabritest palju maas kuna parimad ja kalleimad kaaned toodetakse rootsis ja võimsaimad mootorid on reeglina rootsist või norrast. Originaal vända ja töömahuga on rootsis saavutatud 391 flywheel HP @6840rpm
torque is 303.13 lbs/ft @ 6570. :-D 9s auto mitte millestki. Se on vähemalt 2x rohkem kui usas tavaliselt selle töömahuga välja aetakse.
Rääkides bussi mootoritest mis samasugused B4ljad kuid veidi kaasaegsemad ja tugevamad siis Hollandis on stock kepsude, vända, hooratta ja plokiga 409hp isend mis elab dragil, rinkal ja tänaval. Usas on asi lihtsalt nii, et perf osad on odavamad kui saksa originaalosad ja olenemata mootori planeeritavast võimsusest koosneb see põhiliselt performance osadest....ja siis tulevad sellised jutud, et originaaljupid ei kesta.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Viimati muutis jeff01, 17.04.2011 9:19, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 16.04.2011 23:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Tsiteeri:
Maximum torque 88.0 Nm (65 ft·lb) @ 2400 rpm


Sellega ei sa ju kaanepoltegi kinni tõmmata :kill
Vinge, mul siin lähedal kusjuures ka vedeleb üks räämas kuppel :p

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 22.04.2011 18:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
-15kg :-D
Pilt
Polnud üldse plaanis nii teha aga kui värvimise tarbeks hakkasin uksi lahti võtma siis pidin tõdema et mitte ükski mehhanism, liist, tihend, peegel ega miski pole korras...Kõik on lihtsalt oma aja ära elanud... Lisaks on ka ukseplekk seestpoolt lausroostes, kuna pigimatt oli nii lahti vajunud et tasku moodustanud, kuhu klaasitihendite vahelt vesi jooksis. Et mitte uksi seest väljapoole täitse läbi mändandada lõikasin veidi asju eest ära. Loobun ka kolmnurk akendest, naturaalklaasidest ja polstrid tulevad ilmselt alumiiniumist. Nii võiks kogusääst jääda kuni -10kg

Kui kerelt võeti pahtlit maha 10+ kg siis tagasi pahteldatud on vaid mõni kilo sest loobusin pahtliga auto sirgu ajamisest. Oluline on vaid see, et poleks konkreetselt avarii tagajärgi ja auto poleks roostes. Ma ei näe pointi teda ideaalsheipi ajada kui ta üleni laines on. See lõhnaks ülimahuka plekitöö või +10kg pahtli järgi mis mulle ei meeldi.
Pilt

Kui kellelgi on mõne väga ilusa oranzi värvi koodi siis olen huvitatud :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 22.04.2011 18:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2006 19:26
Postitusi: 70
Asukoht: tartu
võid mu tööjuurest läbi astuda ja natuke värvi katalooge vaadata...midagi huvitavat leiaks kindlasti ;)

_________________
mind lihtsalt huvitab


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 22.04.2011 18:37 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
RAL2004 (minu kunagine auto) http://www.youtube.com/watch?v=oZd4BpSiuxI

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 22.04.2011 21:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.03.2008 0:52
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
ral2008 enda ascona http://img52.imageshack.us/img52/9083/img6091v.jpg


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 23.04.2011 18:45 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
FOCUS RS -i oranz oleks kahh eri ilus värv ,eriti sellisel "volüümikal" kerel :bb

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 29.04.2011 22:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Vahepeal pole palju muutunud kuna tööd on hirmus palju ja raha väga vähe. :-D
Kere on pmt krundi all, uksed keevitatud, uksed ja luugid keretööde töökotta toimetatud ja ära otsustatud et metallikut ei tule....vaid tulebki tavaline RAL värv....sest värvida on hirmus palju (uksed, luugid ja kõik ruumid ka seest) ja ei tea ma ka selle värvija kvaliteeti. Teeme siis odavamate materjalidega asja võimalikult lihtsaks.

Mingit raha pole nagu välja käinud kuid minu omaks tahavad saada järgmised asjad mis enamuses mul juba garaazis :-D :

32mm high perf õlipump mu 1600sele mootorile.
Pumba teeb eriliseks see, et sellel on filtri kinnitus kohe kaane küljes ja saan eemaldada oma ehitatud porno mis koosnes voolikutest, klambritest, kronsteinist ja filtrikinnitusest. Suurim erinevus on tegelikult siiski selles et 26mm asemel on sellel 32mm hammasrattad mis tõstavad tublisti tootlikkust....ilmselt niipalju et ei jääturbo kunagi nälga ja saan mineraalilt sünteetilisele õlile minna :roll:
Pilt
Garaazis on veel ka ühe vana mootori jagu osi kust lähevad käiku kolvid, genekas ja kunagi ehk ka kaaned.

Uued tuuled puhuvad aga teist tüüpi jõualikka suunas. Nimelt käivad mõtted type4 mootori suunas. (Enne tuleb muidugi korralikult 12nesse sõita oma stock 1600sega) Type 4 on 2-3x kallimate performance osadega kui type 1 ja osi on vähem saada kuid siiski on palju plusse mis mind selle mootori suunas kisuvad. Type 4 on samuti õhkjahutusega boxer kuid veidi uuem (reeglina 80nendatest) Pärinevad need T2 ja T3 bussidelt ja on originaalis 1700-2000cc töömahuga. Miks mulle type 4 mootor meeldima on hakanud?

Töömaht: 1600 vs 2000cc (totally high perf juppidega 2400 vs 3100 cc)
Plokk: alumiiniumplokk on tugevam ja vastupidavam kui magneesiumist type 1 plokk ja võib unustada kulunud vändaliini
Plokikaaned: ~ 1cm suuremad klapid :-D ja palju suuremad pordid.
Hooratas: 1 vs 5 polti :-D Type 4ljal seisab asi loomulikult paremini koos.
Väntvõll: sellele mootorile on perf vändad väga kallid ja reeglina on need tehtud originaalidest (Keevitatakse peale suurema stroke nimel) AGA neil pole kombeks 5000 pöörde juures läbi painduda ja pooleks murduda. Vastuaalude lisamine on soovitatav vaid rinkaautodele mis pikalt üle 6000rpm käivad. Dragil vahel 7kni lasta pole neile probleemiks.

Kuna ühel inimesel juhtus vedelema selline hunnik:
Pilt
siis sai sellest pool omale kaubeldud kuna 135 euri uue väntvõlli,kolbide, saalede jne eest pole palju :lol: (Need on küll 1800se komplekt 66stroke x 93mm bore kuid alustuseks kõlbab sisse sulatada küll selle raha eest)

ja siis jõudis minu juurde selline mootor:
Pilt
Sellel siis 2L töömahtu (71x94)

Seest suht samasugune kui mu praegune:
Pilt

Loomulikult uus tihendisari:
Pilt

Ja uued plokikaaned:
Pilt

Tegelikult on eestis olemas ja täitsa müügis ka 103mm kolbidega 284kraadi nukaga mootor kuid püüan enne oma seni võetud kohustused likvideerida kui tolles suunas mõtlema hakkan :-D

Stock Type 4lja mootor produtseerib sisemiste muudatusteta kuid korralike karpade ja väljalaskega isegi kuni 100hp mida on 40hp rohkem kui type 1
See mootor ühtib suuresti porsche 914lja mootoriga (kõik performance osad ühtivad) Õigemini laenas porsche oma mootori volkarilt ja muutis sellel vaid kaaned paremaks ja andis 100 hobuselisena neid tehasest välja.

Euroopas on 400+hp 2200cc type 4 millel on stock 914 plokikaaned, stock väntvõll, hooratas ja kepsud :-D See on meie maal veel ulme kuid näitab siiski et kõik on võimalik ka sellisest primitiivsest asjast kus vett sees pole. Saaks ise tulevikus sinna 300 kanti oleks juba väga hästi.
Eriti huvitavaks teeb asja see, et enne oli see see 400hp mootor suure strokega high RPN NA millel miski 200+hp kuniks 1 kepsu polt murdus ja see lõhkus ülikalli nikassil silindri serva ja kolvi seeliku....tükid kraapisid ja silindri pindu ja 2 klappi purunesid. Kallis keps purunes. Leidlik mees treis silindrid ringi ja pani mootorisse stock 66se strokega väntvõlli ja stock kepsud ning töömaht kahanes 2200ni. Hoonis kriimude kätte saamiseks silindrid suuremaks (lubatud max tolerantsini) ja puhus talle hx35ga ~20 PSI-d pähe...tulemus 418Hp ja 463Nm @ 19PSI :kill


EDIT: Eriti huvitab see type 4 mind seepärast, et selle mootori otsa sobib 1:1 bussi kast millega saaks kasutada tavalisi pooltelgi (mitte toru sees võlle nagu minul) busside 091 kast peaks olema eestist leitav ja 2x tugevam kui minul kasutusel olev kast. Samuti on tal paremad käiguvahed ja sinna sidurikotta mahub 228mm kettale mõeldud hooratas. JA veel on midagi :-D Selle kastiga tuleks tagasillale keevitada juurde 2 õõtsharkide kinnitust ja saaks porsche stiilis tagasilla lahenduse mis ei aja rattaid lääpa ja ei lähe külgetõmmates rattad kõhu alla kokku ja auto katusele.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 16.05.2011 22:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
pika jutu vahele väike vaheldus ... :-D
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BQhfcdQf1QA

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 462 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 31  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 69 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11