Ei pea.....ei ole südames.....
Originaalkonditsioonis põrnikas on minu jaoks kohutav ja mõeldamatu auto. Kole, jõuetu, vastikult pilku püüdev naistekas. Huvi tekkis siis kui bmw 335ga sõitsin Haapsalus Jussi nurmi põrnika vastu mille töömahuks räägiti 1,7 liitri jagu vabalthingava hobuseid ja see auto sõitis 10,xx (Hiljem tartus 10,3 niiskel betoonil) Konkreetse auto sain ma aga juba laiendatud kujul 17" BMW velgedega, mis oli hilisteismelisele way sheffim kui originaal....ja mõttes vaid see kuidas ma 3,5se bemmiga 1,7selt põrnikalt lahmi sain
Mind huvitas vaid tema olematu kaal ja super kaalujaotus. Uurides mis nende mootoritega tehakse sain teada, et jussi põrnikas oli ca liitri jahu suurema töömahuga siiski ja 1,7 oli ta vaid kaalureeglite tõttu.....Siit ka esimene fail.....põrnikaga EI SAA eestis sõita klassis, kus kaal on suhtes töömahuga.
No ja nüüd chopatuna ja veel laiendatuna ta mulle juba meeldib ja kui ta mul olemas on ja niikuinii V8 neelud mind igakord tabavad kui mõni V8 mööda sõidab siis sai lihtsalt 2 asja ühendatud. V8 e30 tundus liiga igav mõte....Muud midagi. Autopede ja põrnikaarmastaja ma pole. Mõttetud sitakastid on nad tehasest tulles....juhitamatud, pidurdamatud pehmed kered kuid muret pole sest hoogu niikuinii sisse ei võta.
Oleks võinud loomulikult sama asja ka miski G1 või mille iganes sisse ehitada kuid see auto oli mul juba olemas ja on 2 projekti autot veel....lisaks midagi ei tahtnud vaid soovin ühest hoopis loobuda, et teemasolev kiiremini valmiks.