hents99 kirjutas:
Lahe elukas. Kas pikkadeks talveõhtuteks on plaanid paigas, mida edasi arendada?
Tegelikul käib sedasi pooleks vaid standardpõrnikas ja minu oma käis sedasi pooleks vaid 15 rellaka ketta ja kahekesi tehes 7-8 tunniga.
Ehk, et väksest edasiarendamisest sai eilse lõikamisega alguse hoopis uue auto ehitus.
Lihtsalt tundus, et see kombinatsioon võib meie liberadadel kiire olla küll ja kuna olin oma turvaindexit korduvalt ja korduvalt lõhki sõitnud siis plaan on selline, et lihtsalt kereauto + turvapuur etapi jätan vahele. Tundus mõistlik, et teen hoopis toruraamil auto. Reaalseslt on nende kahe variandi erinevus vaid põhja torudes olemasolus kuid kere osas kaovad siis plekist põhi, plekist esimene tulemüür, põhja kesktunnel jne. Esialgu keevitan kokku 8.5s turvaindexile vastava kere ja plaan järgmisel aastal 8,99 kinni püüda. Siis jääb veel arenemisruumi niipalju, et 8,5 toruraami on võimalik arendada 7,5 touraamiks mis on raudtorudest variandi viimane piir.
Vihmavari jääb sama
Tehnika jääb sama (Kui finants lubab panen tugevamad kepsud)
Sildade tüüp ja valdav osa juppe jäävad samad
Kiiremaks loodan saada sellistest asjadest:
Suurem rehvimõõt ja kõrgem stardipööre....minetea, vb ka stardiboost mida seni pole saanud kasutada.
Sillad veidi otsemini jooksma, et saaks rajumalt startida (Parem tagaratas vaevles bumpsteeri käes)
Kaalujaotuse suuremad parandused seoses turbo viimisega kaasreisija kohale jne
Boosti veidi peale (9.8 tuleb 1bariga (700hp) hetkel....sõidetud aga kuni 1,5ga)
Kaalualandust loodaks ca 100kg (Auto kaal siis 870 -> 7xx)
Tagasild plaanis teha 10-15 cm kitsam et auto jookseks sirgemalt.
Panen pildi Ron Lummuse toruraamist millega üle maailma on 8,5s justkui legaalne. Pmt teeks sama asja kuid põhja teeks juba 7,5s oma milles on mõned torud rohkem.