VW 1300 ´69 "jeff01"
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Gaasist saab alati naeru suule vabalt hingava puhul.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Kindlasti pane tagasi muutuva pikkusega kolle majandus. Seda on ju lihtne juhtida vaakumi ja ühe solenoidiga (on-off). Ümber lülitus oli vist 3000rpm kandis. Madalalt korjad oluliselt momenti üles tänu pikale runnerile. Originaalis on seda isegi korralikult tunda kui asi ei toimeta.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Jah, juhtida on lihtne küll.altz kirjutas:Kindlasti pane tagasi muutuva pikkusega kolle majandus. Seda on ju lihtne juhtida vaakumi ja ühe solenoidiga (on-off). Ümber lülitus oli vist 3000rpm kandis. Madalalt korjad oluliselt momenti üles tänu pikale runnerile. Originaalis on seda isegi korralikult tunda kui asi ei toimeta.
Aga kindlasti ei pane ma seda sellel mootoril tagasi.
Mul pole seda lihtsalt vaja kui see auto töötab 4500 ja 7000 vahel. Altpoolt piiraks hea meelega kuidagi jõudu, et kohaltvõtt heaks saada. Keraamilise siduri tõttu on see niigi raskendatud ja mõtlen tavaketta peale.
Eilne testdrive näitas, et pole siiski ka teisega pidamist ja ilmad ei lähe lõpulaksu suunas soojemaks. Selle vastu võitlemiseks tellisin uued rehvid ära ja plaanin üht testipäeva raadil, et vedrustust reguleerida. Auto oli siiski mõeldud pidama.
Enne seda vahetada eile lõhutud pooltelg , tellida esiaknad, tekitada pidurid, teha uued jäigad mootoripadjad, lahendada liiga madala rõhu probleem käiguvahetuse juures, reguleerida sillad, paigaldada vööd ja aknad jne jne jne
Mis mulle meeldib on esimese käigu pikkus, kui mu paljudel senistel autodel on sella kasutamisvajadus olnud kaheldav ja selle põrnika 60 jaga on olnud varasemalt väga halb kuna selle sisse mahtus ka 1 käiguvahetus siis nüüd on esimese lüpp 60km/h, teise lõpp 110km/h kolmanda lõpp 170km/h neljanda lõpp 230, viienda lõpp 300 jakuuenda lõpp 370km/h
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Eile oli siis see päev kui sai esimest korda rohkem gaasi vajutatud kui paariks sekundiks.
Halb:
1) Poolteljed on nõrgad ja neid murdub....ehk järgmine aasta lasen teha korralikud
2) Tagavedrud on pehmed
3) Tagavedrustus on täielikult reguleerimata ja esisild on saast
4) Slikid on 4a vanad
5) Tagatiivad ei mahu peale ja tuleb teha uued
6) Puudu on veel launch, tahho või shiftlight jne
7) Peale kolmandat kiirendust on auto "lahja" poleks arvanud, et nii kiirelt harjub (kolmas neljas käik on eriti uim sest need on nii pikad)
Hea:
Hea oli tunne mida pakkus see, kui üle mitme aasta taas sõidab ja kiiremini kui seni.
Senist maksmiaalset kiirust julgesin esialgu ületada vast ca 50km/h :D
Vaatamata kõigele on start siiski "tore" ja 0-100 teeb auto 4 sekundiga (teise lõpp on videos üle 100km/h kui piirajasse lasen)
https://www.youtube.com/watch?v=oHnIbfE-IJY" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=bTOTihY ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Halb:
1) Poolteljed on nõrgad ja neid murdub....ehk järgmine aasta lasen teha korralikud
2) Tagavedrud on pehmed
3) Tagavedrustus on täielikult reguleerimata ja esisild on saast
4) Slikid on 4a vanad
5) Tagatiivad ei mahu peale ja tuleb teha uued
6) Puudu on veel launch, tahho või shiftlight jne
7) Peale kolmandat kiirendust on auto "lahja" poleks arvanud, et nii kiirelt harjub (kolmas neljas käik on eriti uim sest need on nii pikad)
Hea:
Hea oli tunne mida pakkus see, kui üle mitme aasta taas sõidab ja kiiremini kui seni.
Senist maksmiaalset kiirust julgesin esialgu ületada vast ca 50km/h :D
Vaatamata kõigele on start siiski "tore" ja 0-100 teeb auto 4 sekundiga (teise lõpp on videos üle 100km/h kui piirajasse lasen)
https://www.youtube.com/watch?v=oHnIbfE-IJY" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=bTOTihY ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Videost paistab päris kiire minekuga olema,lahe.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Panin huvipärast oma kasti ülekanded ja rehvimõõdu ühte programmi ja tuleb välja, et teise lõpp on 7000 rpm korral 119km/h ja kolmanda lõpp 183km/h ehk et lõpulaksul ehk neljandat ei panegi.....Maik kirjutas:Videost paistab päris kiire minekuga olema,lahe.
filmides oli piiraja 6800 ja teise lõpp seega 115km/h videos paistab see 4s kanti olevat......jääb üle vaid arvata, et 2 kaamerat mida kasutasime loevad "omi" sekundeid sest pole ju reaalne et 0-100 on 3,x sellise kehva stardiga.
Programm paljastas ka selle miks neljandaga nii uimane on....Nimelt kukkus pööre 3ndalt 4ndale vahetades 4500 peale ja seal pole tõesti enam jõudu 160vs 220+kw 6000st 700ndeni
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Päris hea putukas. See peaks sul niimoodi nokka tõmbama, et paha hakkab
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
"Jõudu" näitab selles kontekstis ikka otseselt pöördemomendi number vastaval pöördel, mitte kilovatid.jeff01 kirjutas:Programm paljastas ka selle miks neljandaga nii uimane on....Nimelt kukkus pööre 3ndalt 4ndale vahetades 4500 peale ja seal pole tõesti enam jõudu 160vs 220+kw 6000st 700ndeni
Sellel videol tundub küll überhästi kohalt ära kappavat - võiks arvata, et jõuad 400m peal ka 4. panna.
Turbokas ca 210kw 1200kg suutis mul 1.8s 60ft ajaga lõpuks 173km/h kerida. See põrnikas peaks olema ju kindlasti võimsam ja kergem ning start tundub ka täitsa asjalik.
Lauda nitro
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Nagu ennem mainisin, siis vabalthingaval saab nitroga pöördemomendi langusi ja muud pahasid asju parandada.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Endiselt pole selles infos minujaoks midagi uut :Dahto42 kirjutas:Nagu ennem mainisin, siis vabalthingaval saab nitroga pöördemomendi langusi ja muud pahasid asju parandada.
Oleks et sa nirokomplekti mulle müüa pakuksid. Hetkel on nii, et tahan sõita lõpulaksu lihtsalt kuidagi ära, siis on selge kui kaugel ma oma targetist olen ja kas vajan selleks turboülelaadimist või piisab miskist nosi shotist aga talvel tuleb need puudused likvideerida ja järgmine suvi tahaks siis autot "kasutada"
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Olgu siis öeldud, et raadil käies käis ka 1 "filmitudeng" meil külas ja meie pikast päevast on oodata ehk pooleteist minutilist klippi kuid selle valmimine on veel mõne kaadri ta mitmete tundide töö taga
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Väga uhke!
Sain ka täna ühe sõidu sinu kõrval sõita!
Sinu aeg oli miskit 12,5
Sain ka täna ühe sõidu sinu kõrval sõita!
Sinu aeg oli miskit 12,5
Z3 N/A Best ET 12.1@185 km/h
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Oli tore....suurim error oli seekord käigukast. Päev otsa nöökis ja õhtuks andis lõplikult alla.
Kuna tagajärjele eelneb ka põhjus siis selleks pakun seekord seda, et olin oma raadil testimistega 10-15 korda "liiga kiiresti" käiku proovinud vahetada ja see rikkus sünkronisaatorid nii ära, et haapsalus pidin iga käiguvahetusega ootama kuni pöörded alla kukuvad ja see võttis üsnapalju aega... 2x0,5s minimaalselt sõidu kohta. Pooltel juhtudel ei saanud üldse käike sisse ja kui ka väga aeglase vahetusega sain siis neljandat ei riskinud ikka panna ja lasin piirajas kolmandaga üle lõpujoone.
Teine suurim error oli amortidega....olen suutnud ühe amordi ära lõhkuda ja see oli pmt nagu tühi ja kakkus ainult seda ratast ringi ja pidin ka teise "tühjaks" reguleerima, et natukenegi kaht veaks avatud diffriga.
Rehvisoendamist segas esipidurite puudumine
Parim 60 jalga 1.75
parim lõpuaeg 12.41
parim lõppkiirus 186km/h
Vigu tuli välja päris palju aga see üritus oli äärmiselt vajalik, et järgmine aasta järgmises sekundis sõita
http://www.youtube.com/watch?v=Cr3pdFeJ ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuna tagajärjele eelneb ka põhjus siis selleks pakun seekord seda, et olin oma raadil testimistega 10-15 korda "liiga kiiresti" käiku proovinud vahetada ja see rikkus sünkronisaatorid nii ära, et haapsalus pidin iga käiguvahetusega ootama kuni pöörded alla kukuvad ja see võttis üsnapalju aega... 2x0,5s minimaalselt sõidu kohta. Pooltel juhtudel ei saanud üldse käike sisse ja kui ka väga aeglase vahetusega sain siis neljandat ei riskinud ikka panna ja lasin piirajas kolmandaga üle lõpujoone.
Teine suurim error oli amortidega....olen suutnud ühe amordi ära lõhkuda ja see oli pmt nagu tühi ja kakkus ainult seda ratast ringi ja pidin ka teise "tühjaks" reguleerima, et natukenegi kaht veaks avatud diffriga.
Rehvisoendamist segas esipidurite puudumine
Parim 60 jalga 1.75
parim lõpuaeg 12.41
parim lõppkiirus 186km/h
Vigu tuli välja päris palju aga see üritus oli äärmiselt vajalik, et järgmine aasta järgmises sekundis sõita
http://www.youtube.com/watch?v=Cr3pdFeJ ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Veidi vigase kastiga testimist :D
https://www.youtube.com/watch?v=iSaDdR0si0s" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=iSaDdR0si0s" onclick="window.open(this.href);return false;
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
https://www.youtube.com/watch?v=UYDBEJd ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Kahjuks jäi see vist sul täna ainukeseks sõiduks!
Looduse vastu ei saa!
Kahjuks jäi see vist sul täna ainukeseks sõiduks!
Looduse vastu ei saa!
Z3 N/A Best ET 12.1@185 km/h