Ärme nüüd tülli lähme ja niipea ei sõida ei mina ega sina 10s. Ma panengi oma autole homer simpsoni kleepsu oma lihtsameelsust pilgates ja ameerikat uskudes. Ma ei näe oma sihis viga, kui tahan max 5000 rpm vända vahetada max 8000rpm strokeri vastu suurendades tulevikus 0,3-0,4L töömahtu RFLi auto kõrval pole se mingi dragi auto ja on mõte kunagi võistlustele ise kohale sõita. Kui minna 69lt 78le või isegi maksimaalse 86 strokeni tava kestas siis see pole ju stroker kui võtta arvesse 94mm kolvimõõt ja see, et mootor pole laiuses piiratud ja erinevaid kepsupikkuseid on kõiki saada.
Kas sa nägid raadil soome põrnika sõitu Oli selle töömahuga kuidas oli aga mina tean, et see töömaht ei saanud olla üle 2338cc sest plokile tal peale polnud keevitatud. klapid ei saanud nendes kaantes olla suuremad kui ma ülal pool mainisin Usas on sellised mootorid tavaliselt kuni 240hp antud mootori kohta on kuulda olnud aga et see on lausa 270hp. Tuli kohale ja sõitis esimese korraga niiskel rajal 10,8
Ma ei võrdle ennast kindlasti temaga aga tahtsin seda sulle siiski selgitada.
Kui minu 13,9 sõidust rääkida siis MINA TEAN kuidas auto vaid 200m tõmbas ja 200m vaid õli mootorist välja pumpas. Mõtle natukene sel teemal,
1 barise boostiga olen ma sõitnud lõppkiiruse 160km/h (Aeg pole oluline sest 1 käik oli puudu ja see oli 14,9s)
Siis vahetasin ma turbo ja sõitsin umbes 25km 1,7 bari boostiga ja mineku vahe oli JÕHKER Auto kestis.
Siis tuli se viimane drag kus ma oma lollusest kinnise wastegatega sõitsin ja esimene ja teine liikus nagu pidi aga teise lõpus käis boost üle 2 bari ja lõhkus mootori.....kolmanda neljandaga vaid pidurdas ja lõppkiirust 5km vähem kui 1 bariga vaikselt läbi sõites. Teine teema on stardis....ühel võistlusel polnud mul esimest käiku, boosti ja rehve, teisel võistlusel polnud rehve ning amorte ja parimad 60 feetid olid üle 2,2 mis on 0,3s rohkem kui tänavarehviga norm oleks Soome põrnikas tegi samal päeval ilusa stardi 1,3s 60 feetiga mis näitab meie raja maksimumi ja seda et mul on 60feeti teemal areneda tervelt 0,9s Toon sulle mõned tsitaadid 12s autode teemal, kui huvi siis anna teada, saadan ka teema lingi.
183.53 HP
12.73 @ 102.67 MPH with fan belt
12.41 @ 103.42 MPH without belt
.............................................................
My car weighs about 1780 with my fat butt in it.
The 2276 made 163 hp at the wheels, with the belt and muffler.
I ran 12.79@ 104 in three gears with MT street radials, no belt.
..................................................................................................
165 RWHP will go 12's with a stock gear box and traction, i did it.
.......................................................................................................
at 1820 lbs with me in the car, 180-190 hp. a good working suspension, clutch and driver configuration, mid to low 12s was the norm.
fastest pass on muffler and street tires (softer DOT recaps) on pump gas was a 12.24 and a 12.20 on methanol. stinger and slicks was a 12.08. Most all the passes ran between 105-108mph.
........................................................................................................................
Kui nüüd märkasid siis 12,9 s tähendab sellise auto puhul 160km/h lõppkiirust (minu lõppkiirus oli 160 km/h 1bariga ja oleks olnud 170km/h kui oleks saanud ühe ainsagi sõidu teha 1,7 bariga rajal
Kui tõesti huvi on võin ka 10s autode spece ja dünosheete otsida aga hetkel püüdsin jääda enda osas reaalsusesse ja rääkisin 12nest.
See hooaeg jäi kahjuks liiga lühikeseks, et midagi tõestada. Ärkasin liiga hilja kui tulemas oli veel vaid 2 võistlust ja auto oli täis igasugu vigasid kuna esimene võistlus oli minu jaoks esimene kord kolmandat ja neljandat käiku kasutada sel autol....rääkimata sellest, et makstud töö ei kandnud vilja ja käigukastis polnud kõik korras. Siis nikerdasin õppimise eesmärgil kasti ise kokku aga sain teada uutest vigadest mille likvideerimiseks 2 sõiduga võistlusel polnud aega.