Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 9:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 462 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2010 19:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
ahto42 kirjutas:
Samas ega seal seda jahutavat õhku vist raske kätte saada cooleri jaoks. Sapika avad külgedele


Tagaosas õige nurga all olev vahejahuti on parema õhuvahetusega kui kapoti all olev top-mount, mille õhuvõtuavad on kuskil tagumisepoole peal.

911 Turbo puhul tõuseb õhutemperatuur üle ümbritseva alles siis,kui rõhud 1bar ja üle lähevad.

Nagu nt see, ilmselt maailma võimsaim Porsche ja võimsaim õhkjahutusega automootor (lennukimootoritest ei hakka rääkima :) )
Texas Mile'l 236mph (380km/h), sama autoga sõitis mees New Yorgist sinna ja tagasi ka.


Sama auto vana versioon:
Pilt


Ja uus:
Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.05.2010 20:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Vahepeal siis töö kõrvalt niipalju juhtunud, et kruvisin põrrale Opel Omega intercooleri külge....väga väike ja õnnetu näeb välja aga tõmbas sisselaske tempi ikka mitukümmend kraadi maha ja hetkel oli see väikese proovimise käigus sama mis õhu temp vähemalt esimese kahe käiguga. Õnneks oli seda coolerit lihtne installida ja torud olid täpselt nii nagu vaja.



Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Järgmisel aastal plaanis korralik cooler paigaldada mis nõuab ka korralikku ja õige nurga all antitiiba. Senikaua peab selle säästulahendusega hakkama saama....'

Esisild sai kah kere külge lõpuks kinnitatud ja seekord tundub suht samal joonel tagasillaga (Ennem oli vahe suurem kui 2cm)

Sel nädalal plaanis ka auto pidurdama saada ja MBC valmistada et saaks 0,4ljalt edasi liikuda.

ahjaa....proovimise mõttes sai WG kinnisesse asendisse fikseeritud ja 1-2 käigu run tehtud.... 1,2 bari oli ikka hoopis teisest klassist minek ja ootan väga millal nende rõhkudeni seadistatud saan. (hetkel segu liigrikas.....muidu poleks julgenud proovidagi aga 10 AFRiga tundus see suht safe. Boostima hakkab muidu kahjuks üsna hilja.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2010 20:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Peale mõningasi suure rõhuga eksperimenteerimisi sain sidurist jagu :-D Ega ei jäänudki muud üle kui lihtsalt see viimseni ära suitsetada sest tuleb miskit teist teed minna teise hooratta a siduriga :)

http://www.youtube.com/watch?v=VhUkHfVACDw

Asi pärines vw transporterilt ja oli omajagu suurem kui originaal aga korv lihtsalt nõrk. 160 VS 215mm tundus lihtsalt nii suur et olin tema peale liigselt kindel olnud.

Rõhk väike (alla 1 bari veidi) ja segu 10-11 süüde tagasihoidlik ja kõige selle tulemusena ei detonatsioonipoegagi. (Ausaltöeldes ei kuulnud detonatsiooni ka siis kui suletud WG´ga proovimas käisin ja kolmandani lasin....Arvan et siis käis vähemalt 1,5 BARi sest esimesega oli 0,6, teisega oli 1,2 ja kolmandaga liikus paremini kui kahe eelnenud käiguga kokku....

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.05.2010 20:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kuna peale tööd oli tunnike aega üle võtsin mootori maha et sidurit kaeda. Digikat kahjuks kaasas polnud aga vähemalt ketta võtsin koju kaasa sest sellel on miskidki märgid peal (Ei hooratas ega korv pole nagu kusagilt otsast kulumis või kasutusmärkidega)

Ketas näeb välja selline, nagu oleks tal kulunud vaid välimine serv ja kui seda ketta kattematerali nüüd kaasaegsete asjadega võrrelda siis suht naljakas näeb ta välja.....justkui miski nööridest moodustis mis on üsna pehme ja "rasvane" :-D

Ketas ja korv olid muidu uued aga mitmes garaazis vedelenud ja võibolla aastakümneid vanad....

Kas sellest sidurist saaks miskit asja miskit moodi? Näiteks uued kaasaegsed katted lasta panna (Olgugi, et tegelikult poleks vaja aga ehk matrjali vahe annab pidamist)

Miks on ketas vaid välisservast kulunud, kui korv ja hooratas on sirged? Kas tõesti seetõttu, et sissesõit jäi tegemata?

Kas on mõtet lasta panna uued kettad, hooratta pind üle treida ja uuesti kokku panna, sisse sõita ja siis boostima hakata? või tuleks siiski miski muu siduri kasuks otsustada?

Pilt
Pilt

Pilt
Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.05.2010 22:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.01.2007 18:36
Postitusi: 69
Asukoht: Tallinn
paistab tavaline tekstoliitkate olevat.kindlasti vaheta katted ära ja vaata kas veel tahab nii lihtsalt libiseda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2010 0:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Servast pidamine viitab nurga alla kulunud tööpinnale.
Palju sul tööpinna läbimõõt on?

215mm pidurimeistri katetega ja 450kg clamp load korviga sidurikomplekt peab ~300nm Sierra tunde järgi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2010 18:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Sellist hooratast ei näe just igapäev :-D (Karastatud terasest hooratast pole nimelt kõige lihtsam treida aga võimalik oli see siiski ja muster jäi päris vahva ja peaks pidamisele vaid kaasa aitama) Treides sai selgeks, et hooratta pind oli ühte pidi kõver ja mõõtes selgus, et vana korv oli teisipidi kõver. Uue korvi tarbeks sai uued augud puuritud, keermestatud ja 7mm asemel hoiavad korvi nüüd 12,9 tugevusastmega 8mm poldid.

Pilt

Pilt

Sidurikorv tuli forsist ja peab originaalis kinni enamlevinud nelja pütaste bemmide jõu (sh. ka 100 ja 103kw 318IS) Peaks mulle esialgu sobima.
Võimalik, et peab nüüd starteriga miskit ette võtma aga kõik peaks tehtav olema (korv on nii suur et jääb veidi pendiksile ette )

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2010 22:02 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Cooleri paigaldamine minu autole andis pea 30nm juurde pingis mõõdetuna vs tehase andmed ja maantekiirusel kindlasti veel rohkem ja hakkas ka kohe sidurit libistama.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.06.2010 21:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kuna minu puhul on tegu täielikult algajaga siis mootor käib niikuinii liiga tihti maha, et seda protsessi ajaliselt lühendada sai tehtud rellakaga 1 lüke mille oleksin kohe pidanud tegema kui selle auto ostsin...
Kui varem võtsin mootorit koos turbotavaariga maha 1 tund siis nüüd peaks se olema umbes täpselt nii kiire, et kiirkinnitustega tagaots maha, pistikud lahti (Tulevikus 1 suur pistik) 4 käigukasti külge käivat polti lahti ja tõmbangi mootori otsast. Teine asi miks nii tegin, on see, et tahtsin juba ammu mootoriruumi ja rattakoopad puhtaks teha, rooste tõrjuda ja värvida ja nii on seda kõige parem teha..... Nii tekkis ka ruumi summutipütile mis läheb nüüd tagaratta ja mootori vahele ilmselt.


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Teab keegi kust eestis miskit analoogset osta saab:
Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2010 8:06 
Eemal

Liitunud: 14.02.2009 20:48
Postitusi: 111
Asukoht: Pärnu
Sellel lingil on sellised asjad müüa:
http://www.tarvikemotti.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2010 9:50 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Tööriistamarketis ja mingis traktoripoes oli ka sarnaseid vidinaid.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.06.2010 12:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2004 3:18
Postitusi: 145
http://www.racingexpert.ee/

_________________
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.06.2010 18:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Suured tänud...Kuna vaja läheb neid plönne ~20tk siis siis 130.-/tk päris osta ei raatsi :) Iagatahes ebay ja abistavate inimeste abiga saan millalgi kätte 100 jalga musta kolde teipi ja 20 dzusi.
Tööriista marketis neid polnud (veetsin seal terve tunni neid otsides aga ei uskunudki et neid seal on)
Uued käigukasti padjad tellisin kah ära. (Seekord veel originaalid, et näha kas peavad vastu ja kes eelmiste purunemise põhjuseks oli jõud või vanus)

(Mootoripatju sel autol ju pole....vaid 2 tagumist ja 1 esimene kasti padi ja mootor nelja poldiga kasti küljes)

Nädalavahetusel plaanis paar kotti liiva osta ja hakata tagumisi koopa nurki ja silla juppe puhastama. Siis saab millalgi sinna värvi peale ja väikesed servad tiiva-kere ühendustesse keevitada läbi mille dzusid lähevad.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.06.2010 19:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
.. nii kui liiva ostmise teksti lugesin eeldasin automaatselt,et läheb sisselaske kolle poleerimiseks :lol: :lol: :lol:

Aga edu autoga. Ilma tagaotsata on ligipääs ikka väga hea :)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2010 21:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Sai "Homemade" liivapritsiga kurja vaeva nähtud ja terve nädalavahetus liivaga möllatud :x Kui oleks teadnud, et nii vaevaliselt läheb poleks ma seda never ette võtnud vaid oleks auto mujale pritsida viinud. Plekk on küll lapp lapi peal aga mitta ühestki kohast polnud see läbi mädanenud :)

Pilt
Pilt

Kui nüüd miskid tükid jõuaks siis ajaks jalad kõhu alt välja ja liigutaks end kiiremini aga kuna neil pole veel usa sisese transpordigagi maha saadud siis võtan üsna rahulikult.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 462 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 55 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11