Soovitaks võtta kohe koos alusega, et saad jootmata vahetada neid. Mul kunagi läks chipi jootmine 900 eeku maksma. On pakkuda ka juba paigaldatud alusega aju ning stage 2 chip.Newborn kirjutas:Krt 1k on natuke liiga palju chipi eest... UKst saab stage 1,2,3 kõik chipid 49 naela eest (840eeq läheks kolm chippi kokku koos saatmisega). Eks ma mõtlen-kui oodata ei vitsi siis ostan selle raha eest mis pakutakse:)
Nissan 200sx s13 Newborn
Tere,
Kui chippi tahad siis mul vedeleb neid CA18DET ST1-ST2-ST3 kive siin hulgim, kivi koos sofitga 590eek.
Soovi korral joodan maha ajust vana kivi ja panen pesaga uue asemel. Hind kokkuleppel
Olavi
tel 5282031
Kui chippi tahad siis mul vedeleb neid CA18DET ST1-ST2-ST3 kive siin hulgim, kivi koos sofitga 590eek.
Soovi korral joodan maha ajust vana kivi ja panen pesaga uue asemel. Hind kokkuleppel
Olavi
tel 5282031
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Paar pilti rogressist:)eclipse kirjutas:Olemas on siis ese, mis peaks olema bolt-on, kuid vajas siiski 4h tööd, et külge istuks + custom 5 osalist oil feed line'i.
Et siis uus (mitteniisuurkuimaarvasin) turbo on küljes ja toimib.
Vana turbo läheb lauaehteks. Keegi oli kunagi kollet lammutanud ja sellega osa tikke peppu keeranud. Muidugi arvasin ma, et valmistaja ei oska wastegate regullida ja pidin oma osa andma. Kuidagi ajutiselt-igaveselt sai originaal torustik külge ehitatud ja mingi ime läbi ta toimib. Esimese katsega lõi teise käiguga bari peale, kuid seda hetke configa vähe palju ja homme saab natuke seadistatud. Taga amordid on muidugi nii läbi, et kolmandaga lööb ratta ringi ja perse kõrvalrajale.
Pikk tee veel siiski ees korraliku rajaautoni.
Elu oleks palju kenam olnud viimased kaks päeva, kui nissan oleks top-mounti kasutanud.
Turbo:
Uduselt vana kati koht-telefoniga tehtud pildid...
see piltide järgi hiinakas hübriid T25
aga muidu kui nigunii driftimiseks ehitad siis võiksid nende niisama pukside asemele kohe uniballide peale mõelda, esiteks tuleb odavam, mugavam ja vajalikum lahendus.
väike NÄIDE
aga muidu kui nigunii driftimiseks ehitad siis võiksid nende niisama pukside asemele kohe uniballide peale mõelda, esiteks tuleb odavam, mugavam ja vajalikum lahendus.
väike NÄIDE
Rõhud olid kohe üleval peale turbo kättesaamist... igastahes peale paari sõõrikut lõpetaks sidur töölepingu minuga:D Poole sõõriku pealt tundisin et p*rse ei ole enam jääpeal ja veits ajapärast tuurid üleval aga edasi ei lähe:S
Kuna teha on veel nii palju (sidur,puksid,colid,bov,intercooler) siis praegu suvepuhkus autol ja seisab garages natuke aega kui eraelu rahaasjad korda saan...
Kuna teha on veel nii palju (sidur,puksid,colid,bov,intercooler) siis praegu suvepuhkus autol ja seisab garages natuke aega kui eraelu rahaasjad korda saan...
Nunii-madalseis on läbitud ja nüüd saab natuke ka projektile raha suunata:)
Carshopist sai tellitud uus intercooler ja järgmine kuu tuleb sealt ka tial replica bov.Plaanis sealt ka kollased power puksid ka tellida.
Puudu olevad asjad veel Coilid, sidur.
See nv kakun auto nina laiali ja teen coolerile ruumi sinna+ veel sisu laiali ja vaatan kuidas aku taha saab vedada.
Kellegil Infot/nippe/reegleid aku taha viimiseks(raja ja drifti reegleid arvestades)?
Carshopist sai tellitud uus intercooler ja järgmine kuu tuleb sealt ka tial replica bov.Plaanis sealt ka kollased power puksid ka tellida.
Puudu olevad asjad veel Coilid, sidur.
See nv kakun auto nina laiali ja teen coolerile ruumi sinna+ veel sisu laiali ja vaatan kuidas aku taha saab vedada.
Kellegil Infot/nippe/reegleid aku taha viimiseks(raja ja drifti reegleid arvestades)?