TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Daihatsu Charade 1.0 turbo "87 Kaarel MÜÜDUD
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=6885
1. leht 2-st

Autor:  Kaarel [ 20.01.2010 22:44 ]
Teema pealkiri:  Daihatsu Charade 1.0 turbo "87 Kaarel MÜÜDUD

tegemist on siis pisikese 1-liitrise karpa-turbomootoriga mis on pandud väikse riisikonservi karpi :D
on mul varasemast üks charade mis on üleeelmise omaniku poolt vabalthingavaks tehtud ja hiljuti ostsin ühe mis oli originaalkomplektsuses.
viimasel oli küll mootoris mahlad segamini,kuid kahe mootori peale sain ikkagi komplekti kokku.
veidi pildimaterjali kah:

vana vabalthingav(esiotsa laksuga, tuled m2141 omad)
Pilt

uue äratoomine:
Pilt

valges:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

mootori alumine ots koos turbokolvidega:
Pilt

mootor iseenesest koos:
Pilt

väike tuuning:
Pilt

hetke seisuga ootan nädalavahetust,et mootor auto peale tõsta ja siis tuleb oodata palgapäeva et osta küünlad,õlifilter ja õli.
siis saabub tõehetk et kas lendab laiali või mitte :-D

Autor:  marauder [ 20.01.2010 23:18 ]
Teema pealkiri: 

See nelivedu ka vöi?

Autor:  Kaarel [ 20.01.2010 23:29 ]
Teema pealkiri: 

kahjuks mitte,nelivedulisi tehti järgmisest mudelist.mul esivedu

Autor:  ziim [ 20.01.2010 23:53 ]
Teema pealkiri: 

Palju sihukese punni mass on?

Autor:  Kaarel [ 20.01.2010 23:59 ]
Teema pealkiri: 

tühimass peaks olema 700kg

Autor:  Laisu [ 21.01.2010 0:52 ]
Teema pealkiri: 

Rida3 turbokas...swiiiiit:D

Palju sellel originaalis jõudu on?

Ei krt, igasuguseid lahedaid asju leidub ikka, jõudu!

Autor:  murjam [ 21.01.2010 2:03 ]
Teema pealkiri: 

Väga lahe masin! Isegi olen pikka aega juba vaadanud Subaru Justy-sid (nelivedu, 1.2l R-3), et mõnda siis ära turbotada. Minu loogika järgi on 3-silindrilisel turbomootoril samad eelised kui divided entry turbol/kollektoril rohkemasilindriliste peal (kahe silindri vl-klapid ei ole korraga avatud). Loodame, et jääb kestma ja jõunumbrid üllatavad.
Jaksu!

Autor:  Kaarel [ 21.01.2010 10:10 ]
Teema pealkiri: 

originaalis 7psi-d rõhku ja 50 kw :-D
ette on nähtud muidugi sõita 91-92 oktaanarvuga kütusega,niiet 98-ga peaks ressurssi veel olema :)
esialgu muidugi tuleb vaadata kuidas originaalkonditsioonis toimetama hakkab.
arvestades seda kui hästi auto vabalthingavana edasi läks oma 38kw-ga(persedüno järgi hästi)siis võib päris meeldima hakata.

Autor:  Kaarel [ 21.01.2010 10:20 ]
Teema pealkiri: 

mainimata jäi siiski et päris originaaliks ei jää, kuna lisan intercooleri.

Autor:  Aigo [ 21.01.2010 19:55 ]
Teema pealkiri: 

äge punn, edu ehitamisel ja oma plaanide teostamisel.

Autor:  635Driver [ 21.01.2010 20:05 ]
Teema pealkiri:  d

Auto ise on äge aga jäin pilte vaatama ning ei saanud aru ,et kas se hooratas ongi nii massivne . Lase kergemaks teha saad kaalust veel alla ja ehk käib nagu bike pöördesse siis.Kas sellistele ägedamaid nukke ka pakutakse või annab orkunnida midagi??? 8)

Autor:  uzzac [ 21.01.2010 20:37 ]
Teema pealkiri: 

ju see hooratas on selline kolakas seepärast, et mudu stock masinaga ei saaks paigalt ära korralikult ja kui käiguga pidurdada tahad siis gaasi maha laskmisel on tunne nagu oleks kahe jalaga piduripedaalile hüpanud.

Autor:  635Driver [ 21.01.2010 20:55 ]
Teema pealkiri:  hje

Gaasi maha lastes tagaveolisega oleks parem efekt jah :-D eriti käiguga pidurdades.Kohalt tuleb ikka rehvikrõbinaga minna :lol:

Autor:  jeff01 [ 21.01.2010 21:19 ]
Teema pealkiri: 

Väga lahe punn, kuigi jah võiks 4wd olla :)
Kui ma ei eksi siis se konkreetne auto oli ka mõni aasta tagasi müügis ja siis sai sõbraga sellest isegi mõeldud aga vedu kahjuks või õnneks ei võtnud.

100kw võiks isegi ise tehes üsna odavalt välja võluda vaadates selliste eelajalooliste turbokate kitsendusi (Vähe rõhku, väike turbo, olematu küttesüssteem, kohutavad kollektorid, coolrivaba sisselase ja muud pudelikaelad)

Autor:  Kaarel [ 21.01.2010 22:13 ]
Teema pealkiri: 

hooraratas ei ole nii massiivne kui piltidelt tundub,mootori poolel on samamoodi süvend/tühimik nagu siduri pool.sellele mootorile pole mitte midagi saada peale tihendisarja, saalede ja siduri survelaagri.kui midagi lendab siis on originaalmootoriga aidaa kah.
varasema kohta ei oska midagi öelda kuid mina ostsin u. pool aastat tagasi sr.orgiast müügikuulutuse peale.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/