Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 8:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Lada 2101 1,6T, 1973, Jan
PostitusPostitatud: 17.12.2009 15:05 
Eemal

Liitunud: 17.03.2007 19:45
Postitusi: 8
Paneks ka enda projekti siis üles.
Auto ehitamist sai alustatud tegelikult juba kevadel aga mõtlesin, et ennem kui asi pole sõidukorras ei hakka teda siia üles panema.

Mootor on täiesti originaal, ainult kerge hooratas on pandud külge(peaks olema Estonia vormeli oma). Turboks on Audi S4 turbo K24. Rõhku juhib hetkel ainult wastegate, mis on samuti pärilt audilt ning millele on sise pandud 1,8 bar vedru. Jagaja on ümber tehtud selliselt, et rõhu all keerab süüte hilisemaks, et vältida detonatsiooni.

Novembri lõpus sai ka dynos käidud: tulemuseks 128 kw ja 252 Nm rattast. Esimene tõmme on 1,2 bar ülerõhuga, teine ja kolmas kusagil 1,4 bariga.

Pilt

Rohkem infot ja pilte üritan panna järgmisesse posti, kuna nagu siia rohkem pilte üritan lisada, saan kohe ban'i.


Viimati muutis Jan, 17.12.2009 15:22, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2009 15:07 
Eemal

Liitunud: 17.03.2007 19:45
Postitusi: 8
Mõni pilt autost: välimus pole küll kõige ilusam aga tegelikult tundub kere olema päris heas korras, on ainult pindmist roostet
Pilt
Pilt

Kapoti alt paar pilti:
Pilt
Pilt
Pilt

Väljalaske kolle sai tehtud ise uus 32mm sisemõõduga mustast materjalist:
Pilt
Pilt

Karpa on Weber Dat32 mis on sobiv turbo autole. Vahetatud on ainult kaane tihend kummist tihendi vastu, nõelklapp on pandud kummist otsaga.
Pilt
Kütusepumbaks on hetkel mingi suvaline paagiväline pump. Kütuserõhu regulaatoriks on pandud Malpassi regulaator mis tõstab rõhku 1:1 turbo rõhuga.
Pilt

Cooler on "hiinakas" 300x450 kärjega. Sellele pidi natuke ruumi tegema:
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2009 15:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
oot. 1.8 bari ülerõhku või ikka absoluutrõhku? :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2009 15:20 
Eemal

Liitunud: 17.03.2007 19:45
Postitusi: 8
Vedru on 1,8 bar absoluutrõhku (0,8 üle). See ei tähenda, et sellise ülerõhuga sõidaks. Talveks on auto garaazis, aga sõitsin viimati 1,4 bar'iga, kuigi sai ka wastegete kinni keeratud ja proovitud ka 1,8 bar ülerõhku.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2009 20:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
mootori sisu pole näppinud ?

mis asi sul süüdet juhib ?
surveaste ?

Silver


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2009 21:29 
Eemal

Liitunud: 17.03.2007 19:45
Postitusi: 8
Mootor on täiesti originaal, midagi hetkel veel teinud ei ole. Süüdet juhib originaal kontaktidega jagaja, mis on ringi tehtud. Surveaste on ka originaal 8,5:1.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2009 22:44 
Eemal

Liitunud: 30.12.2007 20:46
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Päris hea vaadata, siin ainuke karpaprojekt, kus ehitaja on endale füüsika selgeks teinud. Respect.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2009 23:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Kaua see originaal tehnika sellist jõudu vastu peab? rohkem kui kahekordne originaal jõud ju
Väga vägev saavutus siiski 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.12.2009 11:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Vot see on küll mõnus projekt, loodan et kestab ka.

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.12.2009 15:28 
Eemal

Liitunud: 17.03.2007 19:45
Postitusi: 8
Aare kirjutas:
Päris hea vaadata, siin ainuke karpaprojekt, kus ehitaja on endale füüsika selgeks teinud. Respect.


Kui ehitama hakkasin, siis ega eriti ei teadnud küll seda karpa töö põhimõtet. Aga lugedes teooriat ja ise katsetates on see juba üpriski selgeks saanud, kuid arenguruumi on veel küll.

Siiamaani on mootor küll hästi vasu pidanud ja eks ta peab ilmselt veel kui kõik seades on. Talvel on tegelikult plaanis mootor lahti võtta ja kindlasti kolvid ära vahetada, kuna need peaks olema hetkel kõige nõrgem lüli. Samas oleks juba mõtekas ka teised kepsud panna. Veel tahaks plokikaant ka järgi aidata kuna selle taga on ka arvatavasti päris palju kinni.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.12.2009 21:17 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Küsin ka ühe küsimuse,kui keeruline sul karpat oli hankida ning kui saladus pole siis mis hinnaga kätte said.
Ning teine,siin foorumis küll suht ebatavaline aga palju karpaga küttekulu on boosti all? :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.12.2009 0:39 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Muide "turbo kit'e" müüakse erinevatele karbuuridele, on ka saadaval valmis karpasid, 2 lõõrilisetel hinnad ca 6k tükk.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.12.2009 10:42 
Eemal

Liitunud: 17.03.2007 19:45
Postitusi: 8
Karpat hankida pole üldse keeruline. Ise tellisin ebayst kasutatud karpa ja maksis see 2700 krooni (Soomes uus selline 580 EURi). Antud karpa ei olnud tegelikult kohe valmis rõhu all töötama. Juurde tuli veel tellida kummist ülemise kaane tihend, ning kummist peaga nõelklapp. Aga et autot korralikult tööle saada ei piisa ainult sellest, et ostad karpa ja kruvid külge. Et asja seadesse saada on veel vaja erinevaid düüse ja emulsioonitorusid, mida on ka juurde ostetud omajagu. Tegelikult on see karpamajandus läinud maksma päris palju. Ma arvan, et sellise raha eest oleks saanud juba Megasqiurti aju (tulevikus tuleb nagunii). Aga kuna endal on asja vastu huvi ja ei ole nagu teisi sarnaseid projekte kohanud, siis mõtlesin, et miks mitte proovida. Küttekulu ei olegi tegelikult väga hull. Viimati oli rikkapoolse seguga u. 15l sajale. Seda saab kindlasti alla kui seadistusega natuke veel vaeva näha.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11