Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 6:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 149 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2010 21:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Vaikselt hakkab looma.
Pilt

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2010 22:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Väga ilus vaadata.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2010 22:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Tahaks juba peale ilusa vaatepildi ka ilusat häält kuulata.

Kas keegi saab aru, milline üks väga suur komponent autost on puudu pildi pealt. Kes ära arvab, see saab ühtlasi teada, millega kodanik Fog viimastel öödel magamise asemel tegelenud on

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2010 23:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kui suur on gaasiklapi mõõt ja selleni viiva toru mõõt? Pildilt tundub, et neid ühendav - pildil mitteolev - lõdvik võiks olla väiksema üleminekuga selliste eesmärkide juures.

Aga see suur asi on puudu paremast servast, kahtlaselt tühi paistab mootoriruum sealtpoolt .D

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2010 23:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
murjam kirjutas:
Kui suur on gaasiklapi mõõt ja selleni viiva toru mõõt? Pildilt tundub, et neid ühendav - pildil mitteolev - lõdvik võiks olla väiksema üleminekuga selliste eesmärkide juures.

Aga see suur asi on puudu paremast servast, kahtlaselt tühi paistab mootoriruum sealtpoolt .D


Sinna käib jah üleminekulõdvik, ei hakanud ajapuuduse tõttu torustikku nii totaalselt ringi tegema. Tõsi on see, et puuduv "osa" täitis väga suure osa ka paremapoolsest mootoriruumi servast.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2010 2:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
murjam kirjutas:
Aga see suur asi on puudu paremast servast, kahtlaselt tühi paistab mootoriruum sealtpoolt .D

Sinna tuleb teine 47-88mm turbo veel.Ma just nikerdan seda babediidist välja kuvalda ja suruõhuhaamriga:D

Aga tegelikult pandi nüüd mulle 2x rohkem survet peale. Kui selle "puudu oleva asja pärast" midagi ei tööta siis kogu eesti teab kes süüdi on.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2010 7:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Ehk on pildilt puudu esimene sild:D

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2010 12:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Sild ikka endiselt küljes, nii laiali lammutama ka ei hakanud. Viljar, loodan et sa Tõnisega oled ikka eluaegse töölepingu sõlminud, selline mees on kulda väärt 8)

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2010 23:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
TA ELAB!!!!
Täna siis ajalooline päev, uue mootoriga "black bastard" sai üle pika aja hääled sisse. Üldiselt kõik hästi. Mõned lekked siin ja seal, kuid ei midagi ületamatut loodetavasti. Hea uudis see, et auto allus ilusti muudatustele, mis said tehtud confis. Minu jaoks oli uus asi, see et uue mootori hääled erinevad vana mootori omadest nagu öö ja päev. Kõrge kärin on kadunud, alles ainult madalad toonid.
Igatahes tegu töövõiduga ja hea oli näha, et GN'ile pöörete andmine tõmbas Viljaril suunurgad kõrgemale :-D
Väike erinevatest juppidest kokkumiksitud videojupp ka alustamaks videopäevikut. Vabandan juba ette kehva video kvaliteedi ja halva keelekasutuse pärast. Netist pole just palju tasuta video convertereid saada :?
http://www.youtube.com/watch?v=hakxQyyW-1Y

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.04.2010 10:16 
Eemal

Liitunud: 31.08.2009 3:03
Postitusi: 32
Asukoht: Tartu
esimesed kiiremad sõidud tulevad juba laup tartus ? :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.04.2010 17:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
woush kirjutas:
esimesed kiiremad sõidud tulevad juba laup tartus ? :)


Lootus sureb viimasena, tahaks ikka testima tulla.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2010 23:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Täna siis esimene koormusetesti päev. Plaan oli tagasihoidlikult autole veidikene boosti peale lasta. Peagi aga selgus, et kodanik ei tahtnud eriti vaikselt spoolida :-D
Boost kippus selle asemel väga kiiresti ja järsult tekkima, nii et Viljaril oli tegemist, et jõuaks samal ajal seadistada.
Hea see, et lekked eemaldatud. Halb see, et nüüd seisame probleemi ees, kus ükski vahend ei suuda seda instant boosti kontrollida.
Aga kuna lahendamatuid probleeme pole olemas, siis kõik ainult ajaküsimus. Igal juhul....lõbus õhtu oli, loodan et kõigil asjaosalistel :)
Videopäevik ka kohe-kohe täienemas, hetkel video scriptimine pooleli.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2010 23:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
siis jääb üle ainult videot oodata. Kena asjaga olete maha saanud.

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2010 23:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nendel hiina WG-del kipuvad suht jäigad vedrud stockis sees olema.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2010 23:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Mihkel kirjutas:
Nendel hiina WG-del kipuvad suht jäigad vedrud stockis sees olema.


Sees olid isegi topeltvedrud, mis said kohe kõige nõrgema vedruga asendatud.
Videopäeviku jätk, selle tõmbega läks boost 1,5 BAR ja pöörded 7200 RPM peale seatud piirajasse. Kuna mootor jookseb tegelikult 8500RPM peale siis ilmselt piiraja tõstame veidi kõrgemale.
http://www.youtube.com/watch?v=9AvbvNGNFxI
Samuti tundub, et BOV'i paigaldamine siiski suht must be, selline surgemine ei saa küll hästi lõppeda.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 149 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11