Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 18:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 149 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.07.2010 0:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
http://www.youtube.com/watch?v=rmIcPBvNG3c

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.07.2010 17:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Paar videojuppi ABCS'ilt:

http://www.youtube.com/watch?v=SVrF7OmV3bw
http://www.youtube.com/watch?v=LzA7_EEe5Tg

Edit 2: nüüd kõik HD

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.08.2010 17:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Vahepeal siis siia foorumisse ka halbu uudiseid. Viimasel etapilt siis sarnaselt teistele kiiretele autodele, ei läinud ka minu autol kõige paremini. Üritus algas faktiga, et olime testides turbiini kokku kärsatanud ja polnud võimalik stage'is boosti üles saada ega ka burnouti teha. Proovisime ikkagi sõita ja peale seda kui Viljaril käigukasti jahutusvooli purunes, saimegi esimesele ajasõidule, paraku ei olnud ka meil ette nähtud paremini minna. Sõidu lõpus lõi hirmsa kolina mootorisse ja lahkus õlirõhk :ohshit
Nüüd peale lammutamist selgus tõde, et kõik reisijapoolsete kepsude saaled on pehmelt öeldes hävinud ja selle käigus hirmsasti kuuma saanud. Loogiliselt võttes on kannatada saanud ka vänt. Viimasel etapil osalemine on kergelt öeldes kahtluse all, kuid anname endast parima.
Update'id tulevad nii kui USAst saame uudiseid, kas praeguses olukorras olev vänt sobib ja kas saame Rootsist uued kepsud....

Pilt

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.08.2010 17:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Kuidas punktiseis EMV'l on, kas kaalud ka lihsalt tehnilisest läbi saada ja ühe kvalifikatsiooni sõidu kolina saatel teha, et punkte koguda?

Kas olete ka saaledele põhjuse leidnud? Õlirõhu kadumine vist ikka tagajärg? Või lihtsalt RPM = Ruins Peoples Motors?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.08.2010 17:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Astrona kirjutas:
Kuidas punktiseis EMV'l on, kas kaalud ka lihsalt tehnilisest läbi saada ja ühe kvalifikatsiooni sõidu kolina saatel teha, et punkte koguda?

Kas olete ka saaledele põhjuse leidnud? Õlirõhu kadumine vist ikka tagajärg? Või lihtsalt RPM = Ruins Peoples Motors?


Kolinaga ei hakka me mingit sõitu tegema, kui korda ei saa, siis tulen osalema oma kuldse monstrumiga :-D
Kõige veidram ongi see, et raamisaaled ja juhipoolsed kepsusaaled kõik OK, täiesti destroitatud on ainult reisijapoolsed kepsusaaled. Ilmselt probleem selles, et õlipump on liiga suure tootlikkusega ja viimases sõidus 8000rpm'i peal imes ta lihtsalt karteri kuivaks.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.08.2010 18:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
vlzman kirjutas:
Astrona kirjutas:
Kuidas punktiseis EMV'l on, kas kaalud ka lihsalt tehnilisest läbi saada ja ühe kvalifikatsiooni sõidu kolina saatel teha, et punkte koguda?

Kas olete ka saaledele põhjuse leidnud? Õlirõhu kadumine vist ikka tagajärg? Või lihtsalt RPM = Ruins Peoples Motors?


Kolinaga ei hakka me mingit sõitu tegema, kui korda ei saa, siis tulen osalema oma kuldse monstrumiga :-D
Kõige veidram ongi see, et raamisaaled ja juhipoolsed kepsusaaled kõik OK, täiesti destroitatud on ainult reisijapoolsed kepsusaaled. Ilmselt probleem selles, et õlipump on liiga suure tootlikkusega ja viimases sõidus 8000rpm'i peal imes ta lihtsalt karteri kuivaks.


Ma olen alati imestanud, et nii kallid mootorid toimivad tava karteri ja õlitussüsteemiga. Custom oilpan oleks miinimum ja normaalne oleks kuivkarter.

Aga see on ainult minu arvamus...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.08.2010 18:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
vlzman kirjutas:
OK, täiesti destroitatud on ainult reisijapoolsed kepsusaaled. Ilmselt probleem selles, et õlipump on liiga suure tootlikkusega ja viimases sõidus 8000rpm'i peal imes ta lihtsalt karteri kuivaks.
Kuivaks tõmbamine ei mõjuks ju ainult reisijapoolsetele.
1 variant on, et seal pool oli segu lahjem ja süüde jäi tiba varajaseks, mis aitas saalesid ära taguda vms. On sul sellal panga püttidel midagi ühist, näiteks 2x3 kütusetrass vms.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.08.2010 18:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
erik kirjutas:
vlzman kirjutas:
Astrona kirjutas:
Kuidas punktiseis EMV'l on, kas kaalud ka lihsalt tehnilisest läbi saada ja ühe kvalifikatsiooni sõidu kolina saatel teha, et punkte koguda?

Kas olete ka saaledele põhjuse leidnud? Õlirõhu kadumine vist ikka tagajärg? Või lihtsalt RPM = Ruins Peoples Motors?


Kolinaga ei hakka me mingit sõitu tegema, kui korda ei saa, siis tulen osalema oma kuldse monstrumiga :-D
Kõige veidram ongi see, et raamisaaled ja juhipoolsed kepsusaaled kõik OK, täiesti destroitatud on ainult reisijapoolsed kepsusaaled. Ilmselt probleem selles, et õlipump on liiga suure tootlikkusega ja viimases sõidus 8000rpm'i peal imes ta lihtsalt karteri kuivaks.


Ma olen alati imestanud, et nii kallid mootorid toimivad tava karteri ja õlitussüsteemiga. Custom oilpan oleks miinimum ja normaalne oleks kuivkarter.

Aga see on ainult minu arvamus...


Custom oilpan oli olemas täiesti. Kuivkarter järgmise aasta plaanides nüüd esikohal. Ühist selle poole püttidel ei tohiks midagi olla.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.08.2010 22:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
vlzman kirjutas:
Custom oilpan oli olemas täiesti. Kuivkarter järgmise aasta plaanides nüüd esikohal. Ühist selle poole püttidel ei tohiks midagi olla.

3tk kuuest pole on juba suur tõenäosus, et viga on ka seal pool (1/10, et see oli juhuslik). 1 mõte käis veel peast läbi... Kuna saan aru, et kütusetrass on 100% ühine mõlemal poolel, siis äkki on erinevus plokikaantes. Kui lahti võtate, mõõtke mõlema kaane põlemiskambrite mahud üle. Ja kui võimalik, siis mõõta ka kaante voolavused. Äkki oli ikka reisijapoolne pauk kõvem, segu lahjem, ja seega ka hilisem süüde oleks sinna paremini sobinud. Segu ise oli muidu pigem rikas, et head pütid lahjaks ei jääks? Deto-alged, mis kiirendavad ju põlemist, mõjuvad saalele ju lisakoormusena.
Järgmiseaasta plaanidesse võiks siis 6x egt andurid logima kah panna, siis ei oskagi nagu rohkem taha, kui piiraja 100rpm võrra madalamale tõsta ja kuivkarter. Kiirenduse kasvamise kiirus teil päris kõrge olnud. Tavaliselt üritatakse järmiseks hooajaks ajaparandust... Antud juhul oleks imo ET-hoidimine ja minimaalne parandus järgmisel hooajal, koos töökindlusega ka tase. Nüüd jääb üle vaid soovida töökindlust sulle endale :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.08.2010 23:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Diagnoosimise muudab keeruliseks ka asjaolu, et kõik küünlad olid võrdsed ja detojälgi neil polnud. Ainus asi, mis voolavuse koha pealt meenub on kerge port mismatch sisselaske ja kaante vahel. Kuid see poolte vahel ühesugune, lihtsalt mõlemal pool keskmiste silindrite pordid ei ühti. Kõik, kellega olen sel teemal rääkinud, ütlevad et ebaloogilisemat juhtumist ei anna olla :? .....

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2010 8:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mõnede autode puhul on väiksemagi õlitusprobleemi puhul kindlad silindrid, mis kuivaks jäävad ja nende saaled lähevad alati esimesena läbi. Nt Porsche 928 puhul 2. ja 6. silinder. Probleem on väntvõlli õlikanalite puurimise eripäras.

Äkki võib sinu mootori puhul üks põhjustest ka kuskil seal peituda?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2010 9:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Astrona poolt pakutud segu ja deto variandi jätaksin ma viimaseks.
Usun et ka sellele mootorile on saada õlikanalite joonis ja just sellest ma alustaksin. Ehk on mingi loll süsteem seal millele enne pole rõhku pööratud või ongi nii nagu peep ütles....jäi karter kuivaks ja selle tulemusena ei jätku viimasesse otsa mis selle vända kaelte puhul võivad need 3 olla. Pöördes mootoril on vaid paar sekundit, kui saale kleepub sealt edasi on tal savi kas on õli või ei.....mähib lihtsalt kokku.

Endal on kunagi õlipumba ülekannet muutes juhtunud see, et liiga palju sai kaande ja liiga vähe jõudis külma mootoriga alla.....1 saale kleepis külge, läks tiirule, maandus teise saale peal ja tõstis kolvi lakke (Plokikaande) kinni nii ,et mootor seiskus hetkega.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2010 12:24 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Wet sump töötab ka 2000+ hj puhul kui on 12 liitrit pannis ja 3 Accusumpis.

Ma ei tea sellest mootorist midagi, aga võiks vaadata kas jagaja vms selle nimi on, sisselükkamise kõrguse tasapind ei blokeeri ühe poole õlikanalit?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2010 13:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Minu arust on sellised 12 liitrit ja rohkem märjemad wet pan`d korralikud performance killerid, loomulikult selliste töömahtude ja boosti korral ei ole probleem nii terav, kui mikromootoritel aga arvestatav protsent hp`sid läheb sinna pesumasinasse kaduma küll.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.08.2010 4:15 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Kuivkarteri puhul on õli veelgi rohkem.

Esmapilgul suure õlikoguse point selles, et paks racing õli läheb kõik üles, tagasi ei jõua tilkagi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 149 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11