Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 1:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 149 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 08.01.2011 0:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Väike update ka siia foorumisse jonnaka auto teemasse.
Eellooks nii palju, et peale viimast drag race'i 2010 aastal, kui oli väga palju vaeva nähtud ja raha raisatud ning tulemuseks oli jälle ainult pahvakas rehvisuitsu taevasse - sündis kindel plaan soetada endale kitsa tagasillaga ja võimalikult kerge roller. Just nimelt soetada mitte ise ehitada, seda seetõttu et ostmine kordades odavam ja pealegi käsi ei tõusnud vana GNi lõikuma. Ülesanne ei olnud just kergete killast kuna selliseid GN'isid maailmas vaid mõned üksikud leiduvad. Õnneks avastas mõttekaaslane Fog iibeist ühe võimaliku kandidaadi ja nii see arenema hakkaski.
Tänaseks auto konteineris ja peagi hakkab liikuma, praegu tal vahel BBC 540 800 hp rated, mis Eestis vahetub turbo V6-ga.
Muudest plaanidest räägin pikemas perspektiivis, et oleks ka midagi kirjutada :)
Seniks natuke silmailu.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autost veel nii palju, et kaalub veidi üle 1000 kg, tagavedrustuseks 4-link Koni coiloveritega, Fordi 9", mahutab alla kuni 18" rehvid:)
Kastiks on 3000HP rated Powerglide Dedenbear casinguga, selle jätan peale ehk vana GN läheb müügiks koos ülitugeva TH400-ga.
Lisaks tavapärasele mudrule on autol peal veel Dedenbeari delay computer koos throttle stop'iga ehk bracketi või SPETi sõitmine peaks põnev olema.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.01.2011 8:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
kuratlikult kaunis.

Just selliste kaunitaride alla tulebki oma rull lükata....
a) see vingub vaid siis kui sina tahad
b) Võid ära lõpetada cosmo tellimise
c) ei jää enam kellelegi ette su õllepudelid diivanilaual või märg saunalina magamistoas.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.01.2011 13:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vähemalt üks inimene saab aru, et osta on odavam kui ehitada. :)
Piltidelt paistab paljulubav.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.01.2011 20:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mihkel kirjutas:
Vähemalt üks inimene saab aru, et osta on odavam kui ehitada. :)
Piltidelt paistab paljulubav.

Eks saavad teisedki sellest aru aga selle asemel et koguda tundub reaalsem otsast ehitama hakata. 50k eest saaksin minagi kere millega võib 9ni sõita aga pole isegi sellist raha üle ja imelik oleks sinna siis ka 13s mootor panna :kill
Buick on tõsiselt vinge.
Kellele V8 läheb?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.01.2011 22:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
jeff01 kirjutas:
Mihkel kirjutas:
Vähemalt üks inimene saab aru, et osta on odavam kui ehitada. :)
Piltidelt paistab paljulubav.

Eks saavad teisedki sellest aru aga selle asemel et koguda tundub reaalsem otsast ehitama hakata. 50k eest saaksin minagi kere millega võib 9ni sõita aga pole isegi sellist raha üle ja imelik oleks sinna siis ka 13s mootor panna :kill
Buick on tõsiselt vinge.
Kellele V8 läheb?


V8 läheb Erkki Vitsutile, äkki oskab midagi huvitavamat sellest välja ehitada :car
Ehitamise asemel ostmine on mitme otsaga asi, olen seda korduvalt omal nahal kogenud. Ja ilmselt nii mõnigi on arvamusel, et ma astun mitmendat korda samasse pange, hoolimata sellest pooldan endiselt ostmise varianti kuna ühe määrava tegurina jääb juba aega igapäevatöö kõrvalt liiga vähe üle. Eks suvel ole näha, kas tasus ära või mitte.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.01.2011 0:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Mjaaa, aga see powerglide ei sobi ju sellele v6-ele otsa?! Või teed vaheplaadi.....

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.01.2011 0:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
AndresZ kirjutas:
Mjaaa, aga see powerglide ei sobi ju sellele v6-ele otsa?! Või teed vaheplaadi.....


Selliseid vaheplaate (chevy to BOP) müüakse igalpool paari taala eest :)
Iseenesest vähemalt mulle pakub üsna palju pinget, kuidas see PG turbomootori otsas toimetab. Käigulappamist vähem ja vähemalt väidetavalt pidi kerge auto puhul selge ajavõit olema kasutades PG-d TH400 asemel.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.01.2011 14:10 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Käikude arv on fine tuning.

Turbomootori puhul on ikkagi õiges kasti turbiinis küsimus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.01.2011 14:21 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
Vähemalt üks inimene saab aru, et osta on odavam kui ehitada. :)

Kõige odavam on üldse alaga mitte tegeleda...

Eks igaüks otsustab ise, mulle näiteks meeldib kui asjad on nii nagu mina tahan, mitte nagu mingi idioot seda tegi, ja sel juhul on ostetud asja täielik ümberehitus ju mõttetu võrreldes sellega, et kohe nullist kõik õieti teha.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.01.2011 15:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
See oleneb suuresti kelle käest osta. Aga ma pidasin silmas üldisemas mõttes.
Olen isegi tunda saanud paar korda, kus algul hea ja soodne valmisprojekt on hiljem nõudnud kapitaalset ümberehitust.
Samas ei ole ma otseselt hävinud kordagi nende diilidega, sest juppe on olnud 2x auto väärtuse eest.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.01.2011 15:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Üks asi on see, kui palju rahaliselt maksab ümberehitamine või otsast peale uue ehitamine, kuid kõige kallim ressurss peale juppide ja tööhinna (raha) on minu jaoks veel aeg. Seega igal juhul - isegi kui ma pean investeerima valmisasja ümberehitusse - tuleb odavam osta valmisasi.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.01.2011 17:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kes vähegi oma tehtud projekte müünud teavad ilmselt kõik et sisse pandud juppide raha ju kunagi tagasi ei saa....rääkimata tööst ja ajast. See, et osta on odavam kui ehitada on lausa FAKT. Küll aga toodetakse ka selliseid asju mida polegi ehk võimalik normaalseks ehitada nii et peab tedma mida ostad. Eks igasugune pildimaterjal, senised võistluskogemused, ehitajate tuntus ja tulemused, litsentsid jne panevad asja enamuses paika.

Ausaltöelda on mul raskusi aru saamisega et miks V6 mitte V8 (kaalu pärast? või on v6ga õiged ajad võtmata ja see tuleb enne ära teha? :-D )
Samuti pakub huvi mis vanast kerest saab

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.01.2011 18:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
jeff01 kirjutas:
Ausaltöelda on mul raskusi aru saamisega et miks V6 mitte V8 (kaalu pärast? või on v6ga õiged ajad võtmata ja see tuleb enne ära teha? :-D )

Stiilipuhtus, GN on GN, mitte mingi camaross.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.01.2011 19:19 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Eks igaüks otsustab, mida väärtuslikuks peab.

Projekti jaoks on vaja:

1. Aega
2. Raha
3. Know-how'd

Kui eelarve pole piiramatu, siis muidugi võib olla hea diil osta, ja se auto teeb oma töö ära.

Aga mingil ajal mõtled ikkagi oma erisoovide peale.

Põhiküsimus siiski aeg, mida on võimalik projektile pühendada.

Kui sai Camaro blown metanooli peale tehtud, siis kõrvaltvaataja jaoks ei muutunud väliselt midagi, aga tegelikult oli täiesti uus auto.

Olin talvel ööd ja päevad netis ja raamatute taga või töökojas, 24/7

Õhku ei lennanud, aga siiski oli vaid väga toores technolgy demonstrator, mille üle nii mõnigi irvitas.

Praegu küll selliseks pühendumiseks aega pole.

Eks igaüks vaatab ise, mis talle sobivaim variant on.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.01.2011 0:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Fog kirjutas:
jeff01 kirjutas:
Ausaltöelda on mul raskusi aru saamisega et miks V6 mitte V8 (kaalu pärast? või on v6ga õiged ajad võtmata ja see tuleb enne ära teha? :-D )

Stiilipuhtus, GN on GN, mitte mingi camaross.


Seda esiteks ja ka see õige aeg on võtmata. Kahjuks on hetkel aeg just see ressurss, mille puudumine kõige rohkem tunda annab. See muidugi ei tähenda, et eurot jalaga segada on :D
Päevase töö, pere ja muude hobide kõrvalt on ikka väga raske pühenduda. Ja kuna meie mail GN/Buick V6 spetsialiste napib, siis enamus know-how'st on ka kirvemeetodil ehk katse-eksitus variandiga tulnud. Õnneks on mul küllaga eestlasele omast lolli jäärapäisust ehk nii kaua kavatsen taguda seda ühte rauda kuni see vormi võtma hakkab ;)

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 149 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11