Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.12.2009 11:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
kuumkoda õline ning just sealt vahelt immitseb kus turbo keskosa kuumakoja külge ühendatakse.

Õliga päris seda läbi pressida ei saa kuna enne sõrmust käib mul õli pealevoolu piiraja tavaliselt vahele, mis on G60 oma, kuid 0.3mm suurema puuriga läbi puuritud
karterituulutus otse õue ning täiesti vaba
täpselt ei oska öelda miks sealt lekkis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.12.2009 13:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mul ka täpselt keskosa ja kuumakoja vahelt lahmab õli.

Osad kohad väidavad, et kui tagasivoolu takistus on kõrvaldatud, siis mingi aja pärast läheb asi ise korda tagasi.
Võid proovida veidi sõita nii. See kuumapoole õlirõngas pidavat ise tagasi sisse töötama ennast.
Lihtsalt hea oleks katsetada, kas reaalselt ka sellel jutul mingi põhi all on.
~100km võiks see asi siis ju ise korda minna, kui üldse läheb.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.12.2009 13:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
teen täna selle vastava tagasivoolu ära, mis sinu teemas oli Mihkel, kus õli jookseb enne anumasse mis asub kõrgemal kui õlitase ja sealt voolikuga karterisse ning ülesse üks õhutuseks ots.

ning mõõdan pealevoolu kitsama koha ära.

ning siis lähen ja teen väikse rapla otsa ruttu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.12.2009 13:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma sõitsin eri variantidega linnas pikemaid otsi ja ei muutunud suurt midagi.
Võtan täna turbo vahelt ära ja sõidan summuti puhtaks. Siis saab ka veenduda, et mootor ei suitse, kuigi turbo enivei ujub väljast.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.12.2009 4:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
nii, sai täna siis 1.2 õlivoolu takisti vahele pandud, asi muutus natuke paremaks kuid mitte pole päris see..

mis ma täna leidsin ...

kui torbo käib ringi siis ei tossa, kohe kui lased tühikäigule siis keerleb ta nagu kell tik tik tik (piltlikult, mitte häälega) ning julmalt tossab..

kohe kui pöörded 2000 peale tõmmata, kaob tossamine ja turbo käib ringi..

ja kui lasta tagasi tühikäigule (900 pööret) jääb seisma ja mängib kella..

kui mu teooria õige on siis on see põhjustatud 2 asjast, 1 langeb kohe välja kuid räägin enivei ära..

tühikäigul surutakse turbiin rohkem summutipoole(välja) mis poob ta siis kinni. - trbol pole lõtke, ja kui ta ise suruda õrnalt välja, käib ta ikka kergelt ringi..


teine kahtlusalune on ikkagi õlirõhk, kui ta on liiga suur siis võib turbo kinni puua ? kas mu arvamus võib tõsi olla ?
kuigi restrictor (piiraja) sai vahele pandud ja 1.1 auguga ..
ning kui mootor töötab tühikäigul ja turbo seisab, ning proovida käega keerata seda siis ikka suht raske seda keerata .. kuid kui mootorile pöördeid anda käib ilusti ja kui välja suretada ja siis keerata teda, käib kergelt nagu peab


edit: 1 tegelikult on veel, uurisin natuke foorumit ning kui selline asi on ning kõik kahtlused likvideeritud siis on turbo õhtal..

täitsa jama..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.12.2009 12:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mul Polol suitses ka siis, kui tühikäigul mingi 2000rpm hoida, kui mälu ei peta.
Tegelikult siis kõige hullemini tossama just hakkaski.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.12.2009 14:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Tsiteeri:
teine kahtlusalune on ikkagi õlirõhk, kui ta on liiga suur siis võib turbo kinni puua ? kas mu arvamus võib tõsi olla ?


See ei ole kindlasti põhjus. Õli ei ole kunagi takistuseks.
Turbost käis läbi kas mingit sodi ja pikilõtku puks on kahjustatud või käib tiivik korpusesse, sest puksid(laagrid) on kulunud. Või isegi võll kõver.
Hoiatuseks ütlen, et kahjustunud turbo võib eraldada metallipuru ja see võib kahjustada mootorit ja ka tulevikus paigaldatud uut turbot.
Ja see puru ei ole isegi vahel õlis näpuga tuntav, vaid muudab õli natuke sätendavaks. Turbole ja saaledele saab see aga kindlasti saatuslikuks.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.12.2009 14:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
no aga lõtke ei ole, loksuta palju tahad, ei ole pikilõtku, ei ole ristilõtku...

kuid internet räägib, et puksid kahjustada saanud :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.12.2009 15:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Lihtsalt ääremärkuseks, et 1 reegel ütleb, et kui natuke rohkem pöördeid hoides hakkab tossama, on tegemist üldse rõngastega. Seda oleks muidugi tunda ka ülekeskmise kõva karterituulega.
Päris tihti juhtub, et süüdistatakse valet lüli. Näiteks vahetades karpa-pill pritsungi-pilli vastu, siis järgmise probleemi põhjust otsitakse tihtipeale pihustitest :). NA pill vs Turbo pill vahetuse puhul süüdistatakse turbot jne.
Stokermootori puhul, kus pööretepiiramisega probleeme, ei välistaks ma ka rõngaid. Kui sa teaks, palju su kompottil norm kompressioon peab olema, aitaks kompressiooni test.
Kas sa loom-katset ei saa teha? Pane võll kinni ja õli kah kinni - vaata kas tossab :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.12.2009 15:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
just sai proovitud, õli kinni, võll kinni ja ei tossa..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.12.2009 15:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
MA ei hakka ost-müüki risustama...
RKsilver kirjutas:
Oleks vaja siis T25 turbolaadurit
Soovitatavalt tallinnas kuid vajadusel ka kaugemal
mida odavam seda parem, kuna ei arvestanud enda eelarvesse rikkis turbo ostu :roll:
Silver 55 680 699
Kas antud turbo oli ikka katkisena ostatud? See väide võib mõjuda müüja mainele laostavalt.
Saan aru, et sul pole eelarves enam isegi teise ja kolmanda rikkis turbo ostmise jagu raha :)
T25 on su 2.1L mootorile tiba väike, varsti kurdad kõrge TIP üle jne... soovitan mu remontivajav T28 ära osta (1000eek + remont) - saad vähemalt alla 5K'ga töötava lahenduse. Neid vanasid turbosid võibki ostma jääda - kuni lõpuks oled uue turbo raha juba ära kulutanud, rääkimata, et enam pole siis raha turbo remondiks.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.12.2009 15:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
lõtkude poolest oli turbo täitsa nagu uus, AndresZ-elt ta võetud sai, halba mainet ma talle ka ei soovi, äkki annab mingisuguse kompromissi teha ..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.12.2009 16:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Noh kurja :? Mina võtsin selle töötava autopealt ja see küll ei suitsenud. Ise tahtsin neid 2 tk. muretseda, et panna taunusele. Siis aga tuli kompressori pakkumine ja nii ta läks.
Samas asi seisnud riiulil umbes 1,5 aastat, aga see ei tohiks asja ju tuksi keerata. Pigem tundub, nagu oleks miskit läbi käinud või kuivale jäänud, et poob võlli. MInukäest tulles oli asi väga korralik. Lõtkud puudusid ja asi käis väga ilusti ringi :roll:

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2009 13:21 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Kusagilt kuulsin, et see rõngas hoiab õli kinni.


Pilt
Pilt
Pilt

Kui see kulunud, või pole õiges asendis, siis pressib õli välja kuuma kotta.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2009 15:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Jah tean seda, täna öösel sai see rõngas vaheetatud kuna mul oli see katki.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11