Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 8:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 03.12.2009 1:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Interior:
Autogauge Smoke series Boost gauge
Autogauge Smoke series seieriga segukell
Nahatatud salong
sportrool

Exterior:
Auto on korralik ja hoolitsetud, Rohelist värvi ja 3 uksega.
Antitiib.

Kapotialune
2042cc (2.05L)l ülelaadevõimalusega mootor . 1500km eest sai mootor endale:
TDI väntvõll, 95.5 kolvikäik
Puhastatud, treitud kolvid 82.5 mm
Pilt
tutikad kolvirõngad
silindrid hoonitud
Kõik uued tihendid/simmerid/saaled jne
uus hammasrihm, rihmarullik, uus lamerihm. uued generaatori laagrid+harjad
Uus õli Liqui moly 10w60 + filter (3XX km tagasi)
Uued tihendid-rõngad-saaled-simmerid.

Lambda andur (bosch originaal)

natuke aega laadis mootorit G60 laadur
Kuid siis otsustas kompressori pealevoolu voolik tükid lahti tõmmata ning juhtus selline asi:
Pilt
Pilt


Veermik:
Esisild:
Vahetatud puksid, sarniirid, rooliotsad (sisemised, välimised)+piduriklotsid(ferodo Premier)
amordid reguleeritava jäikusega, gaasikad.
ja kõik seonduv

Lisavarustus:
Kesklukk(puldiga) ning signalisatsioon
Roolivõim
Katuseluuk

Paar pilti :
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Miks masin siin on ?

Paigaldamist ootab Garrett T25
Tänud AndresZ-ele Laaduri eest ja niisama mõistliku jutu eest ;)


Viimati muutis RKsilver, 20.12.2009 1:40, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.12.2009 4:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Niisiis, vahepeal tänan ka Silver-it mõnusa olemise ja kommiraha eest antud asjade eest, kuigi lõppude lõpuks neid vaja ei läinud.. kuid hea, et nad olemas on ;)

Sai asjaga alustatud ning sai tehtud:

turbo kolle külge, õigete kraadide alla, õli pealevool paigaldatud (õlifiltri korpuse pealt, kas ta sealt liiga palju õli ei saa) ?
Tagasivool lõpetamisel.

Downpipe valmis keevitatud (scirol on seal suhteliselt 0 seda ruumi)

hiljem lisan ka natuke pildinänni.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2009 6:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
noni, asi sõidab, kuid 2 mure kimbutavad mind..

1 muidu on lihtne kuid teine on veits raskem

nimelt see raskem on see, et valge suits üle pea ja põlenud õli lõhnaga tasapisi..

tõstsin õli pealevoolu plokikaane külge tagasi, suitsemine jäi väiksemaks kuid ära ei kadunud...

mis teie arvate, tagasivooluga mingi mure ?

teine muidugi see, et tahab 1.2 bari puhuda, elle saab korda vast wastegate klapi näppimisega .. ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2009 11:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Hmm :? Minul ise see turbo töötas ilusti ja mingit suitsu masin ei ajanud....
Lõtkud ka ju minimaalsed sellel turbol. Samas, kui mure tõesti turbos, siis võin sulle ühe teise t25 flansiga turbo sebida :)

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2009 11:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
loodan, et ei ole asi turbos, kuid ise enesest vahetus on suht lihtne :)

vaatan täna sisselaske üle kui tõesti turbo siis oleks see meeldiv : )


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2009 13:09 
Eemal

Liitunud: 14.01.2008 23:34
Postitusi: 195
Asukoht: Tallinna lähistel.
võta turbo täiesti maha ja vaata kuumakoja sisse.Minu turbo ka lekkis aga niisama vaadates seda näha ei olnud, alles siis kui kuumakoja maha olin võtnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2009 13:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kas sul on tagasivool tehtud ikka õlitasemest kõrgemale?
Kui jäme on tagasivool?

Valge suits tuleb tavaliselt õli lekkimisest kuumakotta.
Samas põhjustab sama asi ka sinist suitsu.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2009 14:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
T25 tahab ka 1,2mm õlipealevoolu restrictorit.
Valge suits on pigem veeaur, ehk kaanetihend? Mõni õlikanal võib ka kaanes lekkida mis annab suitsule õlihaisu juurde. Ainult turbot oleks naiivne süüdistada ;)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2009 14:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kuangi ühe K26-ega oli igatahes see teema, et mootor ise oli täiesti korras aga turbo suitses nagu oleks kaanetihend lennanud. Muidugi lõtkudest oli siis juba loks ka saanud.
Turbo vahetusega probleem kadus täielikult.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2009 14:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
tagasivool täpselt samamoodi tehtud nagu mu eelmisel mootoril 1.8 turbo oli ning tal oli kõik korras, kuid mingi asja pärast mul ikkagi kahtlane tunne, et tundub samal tasemel kuna karteritihendi vahelt immitseb õli, peab vist plokki hakkama tagasivoolu tegema kuid see mõte mulle üldse ei meeldi..

või siis teine variant..

mul on vale õlivarras..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2009 15:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Aga võta enne korra downpipe küljest ja vaata üle, et asi ei oleks õline :)

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2009 16:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
seda ma teen ka täna jah :)

vahepeal loksutasin veel turbot, no ei ole tunda mitte ühtegi lõtku, pukside kohapealt pole mul nii korralikku turbot olnud ...

ei ristilõtku ega pikilõtku ..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.12.2009 23:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No mul Polo-ga sama teema.

Palju sa mootorisse õli kallasid?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.12.2009 2:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
alguses oli normis, kuid kohe räägin täpsemalt.


niisiis, kindlaks tehtud, et turbo tihendid vast läbi(Kuid turbol puuduvad IGASUGUSED lõtkud-go figure)
sai lihtsalt turbo kuumakoja küljest eraldatud ja asi vask, kõik nii nagu peab. ei suitse ning asi korras.

et selleni jõuda, läbisin järgneva etapi:

Sai viimane korralik karter ära rikutud, ning turbo tagasivool nii kõrgele viidud kui sai, ning õli natuke üle miinimumi.

tagasivool OLI puhas ja korralik, kui puhusid tagasivoolust sisse siis ei mulksunud ega midagi, ennem nagu mullitas kui puhuda üritasid(ehk tagasivool õli all).

ega midagi hakkame uut T25 otsima.. vastu taevast lastud raha see turbo, eriti praeguse masuajal, kuid mis teha ..

PS: külmkoda täiesti kuiv õlist kuna külmakoja väljund on suunatud otse alla ning mul läheb sealt kohe 180 kraadi põlv üles ning pole seal tilkagi õli.


Viimati muutis RKsilver, 11.12.2009 11:39, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.12.2009 10:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
See "restrictori" moodi asi, mille kaasa andsin ei piira õli, CA'l on ploki õli-väljundi põlves juba 1.2mm vms takistus.

Et siis liigse õliga pressisid tihendid läbi?
Turbo hooldus pole ju ületamatu probleem, ja tulemus on parem kui sama raha eest põrsas kotis osta. Samas siis võid kaaluda juba mu T28 ära võtmist, kuna sel sama hooldus vaid teha.
Kas karterituulutus on vaba, miks sealt tihendi vahelt immitses?
Valge õlihaisuga suits on suht alati õli leke turbiinist.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11