Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 22:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2010 16:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
vaata pilti nr.2
see mis sealt välja lõigatud osa vahele läheb metall plaat ja väljalõige keevitatakse sedasi tagasi, et 2-3 jookseks sealtpoolt. 1-4 jooksevad teiseltpoolt plaati seejuures 1 ja 4 saavad ka enamvähem seal lõpus kokku. et justkui 1 2-3 4 süsteemiga kui siuke spsteem peaks olemas olema :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2010 16:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
2 äärmist on ju seal pildil juba omavahel koos või olen mina pime?
Ei näe kuskil nagu mingit metallplaati? :shock:
Torude liitumiskohast ka pilte pole, et selgemalt näha oleks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2010 21:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2008 23:30
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
Pilti mul sellest pole aga no igatahes torud saavad alles turbo poolses flantsis kokku. Enne seda vahepeal mingeid gaaside segunemisi ei ole.

_________________
55518837


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.04.2010 1:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
2 äärmist on ju seal pildil juba omavahel koos või olen mina pime?
Ei näe kuskil nagu mingit metallplaati? :shock:
Torude liitumiskohast ka pilte pole, et selgemalt näha oleks.


Minuarust on ka päris hästi tehtud.. :-D
ega pildilt suurt ei näe.. näpuvahel hoiad, siis saad aru.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.04.2010 9:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma tegemise kohta ei ütlegi midagi halba lihtsalt ei saa pihta, et kuidas asi nö split pulse peaks olema.

Pealt vaates lähevad 1-2 ja 3-4 kohe kokku enne turbo flantsi. Ehk saaks nimetada 4-2-1.
Ei näe mingit vahet võrreldes selle kollektoriga --> http://i36.photobucket.com/albums/e14/ram150c/DSC05879.jpg

4-1 stiilis on sellised kolled --> http://img293.imageshack.us/img293/7713 ... ulleh6.jpg

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.04.2010 20:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
See tundub väljast vaadates jah tavaline log kolle.
Nissani turbokatel on split pulse kolle, näe:
Pilt[/url]


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11