TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan 200SX '90 Kilplane
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=6583
1. leht 12-st

Autor:  kilplane [ 15.11.2009 18:23 ]
Teema pealkiri:  Nissan 200SX '90 Kilplane

pikemat aega endale tagaveolist turbokat tahtnud ja nüüd siis sai ostetud 2 kere ja 1 mootor. kered on mõlemad poolikud, kokku annab ühe auto ja hunniku metalli. kumb kere käiku läheb, ei oska veel öelda. (mõlemil omad head ja vead.)

Esimesena käisin vaatamas seda autot:
http://img175.imageshack.us/i/img0664n.jpg/
kui juba katus oli 1cm pahlti all ja muu oli nagu pildilt näha. jube. ja ega kerega asi ei piirdunud. klõpid klõbisesid nagu poleks mootoris juba viimased 10km üldse õli olnud ja pidurit pidi 5 korda pumpama, ennem kui pidurdama hakkas. küsiti selle eest 18 k ja ei olnud turbokas.
Sellest ostust õnneks loobusin.

järgmisena leidsin enamvähem korras kere, mille siis ka ära ostsin:
http://img297.imageshack.us/i/p5085126.jpg/
ning järgmiseks sai siis saaremaalt toodud teinegi SX:
http://img101.imageshack.us/i/img4631z.jpg/
Mulle tundus see tehing absurdse hinnaga. pmtselt maksin velgede eest ja sain mootori ja auto pealekauba :D


Praguseks olen jõudnud niikaugele, et mootor on maha tõstetud, ja laiali lammutatud enamvähem.
http://img514.imageshack.us/i/img4965.jpg/
http://img513.imageshack.us/i/img4966o.jpg/
Sisselaset ja muid sinna poole mootorit käivaid jubinaid puhastan, kuna olid teised kaunus sitased. SLkolle oli seest kaetud julgelt oma 3-5 mm sitakihiga, millest viimane 1mm tuli alles pmtselt traatharjaga maha. ilmselt pean kusagilt liivapritsi laenama, kuna kõike seda käsitsi maha nühkida on paras debiilsus omaette. :D ja kõik võite teha pakkumisi, mitut sorti silikooni ma karteri põhjast leian. vähemalt punast hermetsi on topitud absoluudselt kõikide tihendite vahele.
http://img121.imageshack.us/img121/9271/img4967m.jpg
Plaan oleks jõuludeks kõik detailid puhtaks saada, kõik defektsed detailid välja vahetada ja uuel aastal juba tagasi kokku laduda.

Tegu on minu esimese torbokaga, seega hoitke mulle pöialt ja soovitused on alati teretulnud. 8)

praegu pole eriti pilte arvutis aga kui fotoka tagasi saan, siis panen uusi pilte juurde.

Autor:  marauder [ 15.11.2009 22:50 ]
Teema pealkiri: 

Saaremaa oma oli jah miski 10k äkki v?
Söitis se ka veel vöi? Muidu aastake vöi isegi kaks tagasi käis se päris käredalt edasi, kas oli äkki msiki 300jöu kanti... Bodykit ka vist kuskil olemas sellele.

Autor:  HoCi [ 15.11.2009 23:33 ]
Teema pealkiri: 

Kas see valge pole mitte kunagine suzurider'i oma, mis 13,0 sõitis suht stokina? Selle autoga on mälestused :lol: Mäletan, et see auto igatahes läks vist kuhugi saaremaale.

Autor:  marauder [ 15.11.2009 23:37 ]
Teema pealkiri: 

Kuskil tartu kandist ta toodi vist jah kunagi ja olla vist stock sisuga miski kiireim olnud jah.

Autor:  HoCi [ 15.11.2009 23:40 ]
Teema pealkiri: 

...ja lasti teel koju juba laiali oma lollusest :) Aga see selleks.

Autor:  kilplane [ 16.11.2009 0:08 ]
Teema pealkiri: 

Noo selle tegime selgeks, et mootor tootas. Eriti midagi jubedat peale WFL summuti kuulda ei olnud, aga pikalt käiata ei saanud, kuna klapikambri kaanest tükk väljas ja sealt voolas õli ohtralt. jah, ka see oli paksult hermetsi täis. ja mis ta veel ütles, et tal ploki kaas käe järgi kinni keeratud, et see oleks vaja uuesti korralikult kinni keerata.. sedasi me siis temaga slepis 50km/h tallinna poole tiksusime. :D väidetavalt on selle blokiga vaeva nähtud kunagi küll jah, et puurimas jne käinud. stock sisuga ta vist on, a turbo on suurem ja audi WG on pandud.

Uudishimust lammutan ma selle ikkagi laiali ja uurin, mis seal toimub ja vaatan, et saaled korras oleks. Pidi valukoht olema neil mootoritel.

Autor:  marauder [ 16.11.2009 0:16 ]
Teema pealkiri: 

HoCi kirjutas:
...ja lasti teel koju juba laiali oma lollusest :) Aga see selleks.

kaane tihend läks vöi isegi kaan lasti köveraks. Kuskil laudas lapiti teda tükkaega pärast, siis söitis edukalt vahepeal ja siis hakkas se müügisaaga sellega pihta. Saaremaal mingi 3-4 omanikku sel olnud.

Autor:  kilplane [ 16.11.2009 0:19 ]
Teema pealkiri: 

ok kui kaane maha keeran, siis mõõdan, kui sirge ta on. kui väga kõver siis jama. aga niipalju kui ta käinud oli, (mingid ostuhuvilised tegid tiiru) ei olnud igatahed kaane ja ploki vahelt õli tilkuma hakanud. õli oli enamvähem puhas ka sees.

Autor:  marauder [ 16.11.2009 0:24 ]
Teema pealkiri: 

kaane tihend läks siis kui ta saarde tuli, see asi tehti korda. Aga ei tea miks ta jälle seisma jäi, kui sina ta ostsid...

Autor:  RFL [ 16.11.2009 8:54 ]
Teema pealkiri: 

kilplane kirjutas:
Uudishimust lammutan ma selle ikkagi laiali ja uurin, mis seal toimub ja vaatan, et saaled korras oleks. Pidi valukoht olema neil mootoritel.

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... sc&start=0
Siin väheke vaidlust CA18DET teemal, ehk on abiks.

Autor:  skylinegtt [ 16.11.2009 13:43 ]
Teema pealkiri: 

Sai isegi seda saaremaal vaatamas käidud, siis käis ilusti. :) Selle auto said hoolimata katkisest klapikambri kaanest ja sitasti kinnikeeratud kaanest ikka kommiraha eest kätte. Veljed ja makk juba õigustasid üle poole hinnast

Autor:  kilplane [ 16.11.2009 22:39 ]
Teema pealkiri: 

veljed jah, :D aga makk oli pooletoobine. töötab aga cd-d hästi ei loe.
mul läksid rohkem korda võimendi kaablid ja RCA kaablid, mis autosse olid jäänud. (mazdasse teen heli.) minu esimene küsimus, kui ta mulle hinna ütles oli: "ot mis sa müüd ant velgi w?"

tegin täna paar klõpsu kah:
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 3efc0e.jpg
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 7cda1a.jpg
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 578ac2.jpg
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 9efb26.jpg mina teda enam puhtamaks ei saanud.

Autor:  kilplane [ 20.11.2009 20:36 ]
Teema pealkiri: 

Nii, sai siis mootor kah laiali lammutatud.
ja seda punast tuli ikka igast kohast välja. karteri põhjas oli 1 sorti silikooni aga koguselt mitme eest. umbes peotäis polte oli puudu ja ühe Sl nuka puki poldi murdsin ära. :(
Pilt Pilt Pilt
nüüd aga tõsisemate teemade juurde. 3 ja 4 raamisaaled paistsid pmtselt läbi, teised olid enamvähem, kuid siiski kulunud. nüüd aga seni tõsiseim probleem: kolvid loksusid <1mm ja nati kõrbeda saand, ilmselt on hülsid ovaalsed mõõdan mõnipäev üle. palju need kolbid loksuda tohiks üldsegi? mitte vist väga. üks keps oli na välja vahetatud, ja enamvähem kaalu lihvitud.
plokikaan oli peaaegu et näpuga lahti keerata. tavaliselt vägistab neid polte ikka mingi meetrise toruga...
Pilt Pilt


nüüd siis selle kolvi loksuga on mul 3 varjanti:
Uus blokk kui kolvid on korras(odav)
puurida uus rem. mõõt ja tutikad kolvid. ilmselt siis mingid asisemad. (kalliks läheb vbla.)
sõita sellega mis on ja loota parimat(...)

küsimus ka nukkade asendi kohta:
Pilt Pilt
et miks need märgid sedasi mööda on pandud (ometi mootor töötas.) ja miks need ise kratsitud märgid seal on? need ka nagu ei näita midagi.
(mõlema pildiga on alt märk paigas.) peaksin lähtuma neist märkidest või manualist?

Autor:  Marko_N [ 20.11.2009 21:01 ]
Teema pealkiri: 

No lähtu manualist ikka, juhul kui nukad ikka õiged on.

Autor:  zoom1 [ 21.11.2009 14:42 ]
Teema pealkiri: 

Kust alt märgi vaatasid? Rihmaratta pealt on eelviimane märk paremalt lugedes.
Kolvid soovitan küll aftermarketi omad võtta, saad odavamalt kui orig.

1. leht 12-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/