TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan 200SX '90 Kilplane
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=6583
10. leht 12-st

Autor:  kilplane [ 03.06.2011 9:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Keretöödega siis alustatud.
Praeguseks on klaasid eest lõigatud ja lakk enamvähem maha nühitud..
täna peaks esimese krundi kah saama.

tegin telefoniga ühe pildi kah:
Pilt

Autor:  kilplane [ 28.07.2011 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

paar uuendust kah..
pole töökõrvalt suurt midagi jõundud teha..

PiltPilt

vahest sünnib ka vaimuullitisi.
Pilt

hakkab enamvähem looma juba.. tahaks juba värvi selga saada.. krt suvi saab ennem läbi muidu.

Autor:  IvarR [ 01.08.2011 14:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Kusjuures need tuled ei olegi väga pornod seal ees mu imestuseks. Aga kui klapptuledest loobuda siis ikka sil80 esiots ainuke tee mida minna :D

IvarR

Autor:  Motary1 [ 02.08.2011 1:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Pilt

Veilside tuled pole ka pahad :)

Autor:  Astrona [ 02.08.2011 14:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Kas antud tuled on opel Vectralt?
IvarR kirjutas:
Kusjuures need tuled ei olegi väga pornod seal ees mu imestuseks. Aga kui klapptuledest loobuda siis ikka sil80 esiots ainuke tee mida minna :D
ZIL 80 poleks kah paha, endal asendasin suund+park kombo pooltuli+suund tulega. Eks kui peaks tekkima huvi ööseti väljaspool linna kiirelt sõita, siis tuleks mingi kiirkinnitusega lisa-kaugtuled pagassis hoida.
Pilt

Autor:  Eero_S [ 02.08.2011 14:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Astrona kirjutas:
Kas antud tuled on opel Vectralt?

Pigem Gen 2(2003-2008) Avensis.

Autor:  kilplane [ 28.09.2011 22:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

pole ammu teemat täiendanud.

auto peaaegu värvitud.

stanged värvimata, esistange üldse tegemises.
katus tuleb ka veel värvida, ja siis võib kokku panna.

Pilt
Tegelikult on see mazda ka rohelist värvi..

PiltPilt
tegu pole photoshopitud piltidega.

Autor:  Palu [ 28.09.2011 22:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Mis katuse luugiga juhtunud või tõesti pole kõigil nissanitel seda :o ?
Kas tuleb ka mõni hea värviga velg ja tumedad tagatuled :-D
Ilus

Autor:  kilplane [ 28.09.2011 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

mul on üks luugiga teine ilma..
luugiga kere oli paremas seisus aga luugita nägi palju parem välja.. lisaks kaotatud ära ka kõik konarused katuselt (vihmarenn, tagaluugi pesuri düüsi auk. jne.)

tuledega ma vaatan mis saama hakkab.. see pole praegu kuigi prioriteet.
praegu ilmselt värvin need veljed lihtsalt viisakaks kuniks korralikumad saab.
näevad teised päris rääbakad seal all välja küll jah :-D

Autor:  kilplane [ 02.10.2011 2:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

hakkab kokku saama

PiltPiltPilt

vaja veel esiklaasi ja uut kütuserõhu regulaatorit..
praegu on mingi audi oma, aga see hoiab liiga kõrget rõhku, ei saa paika kah regullida. lambda andur andis saba ja enam ei käi korralikult.

aga iseenesest peaks päris muhe pill saama.

Autor:  KaroK [ 03.10.2011 12:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

kilplane kirjutas:
...uut kütuserõhu regulaatorit..

Ära siis seda neoonroosat Hiina junni osta. See võib lekkima hakata ja rõhku ka oma suva järgi regullida 8)

Autor:  kilplane [ 04.10.2011 0:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

ma siin juba saatsin erinevatesse kohtadesse hinnapäringuid..
hetkel on valikus:
Mallory MAL4301
ja
AEM/Aeromotive 13101

uurisin ka DB-HP valikus olevat FPRi.. maksab 50 euri.. seni ei olevat kellelgi probleeme olnud aga millegipärast ei usaldaks ikkagi seda kuna tegu põhimõtteliselt hiina Aeromotive 13101 knockoffiga

Autor:  IvarR [ 04.10.2011 16:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

kilplane kirjutas:
uurisin ka DB-HP valikus olevat FPRi.. maksab 50 euri.. seni ei olevat kellelgi probleeme olnud aga millegipärast ei usaldaks ikkagi seda kuna tegu põhimõtteliselt hiina Aeromotive 13101 knockoffiga


Sildi eest võid alati rohkem maksta kui tahad.
Ma olen seda "knockoffi" kasutanud mitmel autol ja pole ühtegi probleemi olnud. Võrreldes "orginaaliga" pole seal ei väliselt (peale sildi) ega seesmiselt ühtegi vahet sees. Membraan jne kõik täpselt sama.
Sõbrale ehitatud esialgu 400hp rx7-le panin sama regulaatori peale ja toimetab ilusti. Rootormootoril on secondary pihustite (3800rpm juures ja 2x900ccm pihustid) töölemineku hetk eriti tähtis ja tundlik teema ning enamus rõhuregulaatorid ei suuda tol hetkel rõhku stabiilsena hoida.
Need teised replica FPR-id nagu pildil on küll saastad ja väikse läbilaskevõimega:
Pilt

IvarR

Autor:  kilplane [ 11.10.2011 3:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

sai siis võetud prooviks see aeromotivei knockoff. kui peaks mingit jama tekkima, siis viin ta tagasi.
aga praegu tundub, et täitsa toimetab. küll aga tundub ta kuidagi aeglane olevat, samas on see suurema tõenäosusega tingitud autogauge kellast mitte regulaatorist..

see regulaator on ikka paras kolakas alumiiniumi. piltide peal tundus see lelu tiba pisem olema..

nüüd siis vaja veel tehnika paika timmida ja võib linnapeale minna.

Autor:  IvarR [ 12.10.2011 10:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

kilplane kirjutas:
küll aga tundub ta kuidagi aeglane olevat, samas on see suurema tõenäosusega tingitud autogauge kellast mitte regulaatorist.


Pakun et kella süü, ta sul vooliku otsas ka raudselt? Mul on pandud otse regulaatori külge küttesüsteemi manomeeter ning mul käib boostikellaga samas taktis, arvestades mis kiirusega 13B peal HX40super 1.5bar saavutab vs kolbmootor siis ei saaks asja aeglaseks küll nimetada :)

IvarR

10. leht 12-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/