TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Nissan 200SX '90 Kilplane http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=6583 |
10. leht 12-st |
Autor: | IvarR [ 01.08.2011 14:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX '90 Kilplane |
Kusjuures need tuled ei olegi väga pornod seal ees mu imestuseks. Aga kui klapptuledest loobuda siis ikka sil80 esiots ainuke tee mida minna :D IvarR |
Autor: | Motary1 [ 02.08.2011 1:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX '90 Kilplane |
Veilside tuled pole ka pahad |
Autor: | Astrona [ 02.08.2011 14:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX '90 Kilplane |
Kas antud tuled on opel Vectralt? IvarR kirjutas: Kusjuures need tuled ei olegi väga pornod seal ees mu imestuseks. Aga kui klapptuledest loobuda siis ikka sil80 esiots ainuke tee mida minna :D ZIL 80 poleks kah paha, endal asendasin suund+park kombo pooltuli+suund tulega. Eks kui peaks tekkima huvi ööseti väljaspool linna kiirelt sõita, siis tuleks mingi kiirkinnitusega lisa-kaugtuled pagassis hoida. |
Autor: | Eero_S [ 02.08.2011 14:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX '90 Kilplane |
Astrona kirjutas: Kas antud tuled on opel Vectralt? Pigem Gen 2(2003-2008) Avensis. |
Autor: | Palu [ 28.09.2011 22:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX '90 Kilplane |
Mis katuse luugiga juhtunud või tõesti pole kõigil nissanitel seda ? Kas tuleb ka mõni hea värviga velg ja tumedad tagatuled Ilus |
Autor: | kilplane [ 28.09.2011 23:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX '90 Kilplane |
mul on üks luugiga teine ilma.. luugiga kere oli paremas seisus aga luugita nägi palju parem välja.. lisaks kaotatud ära ka kõik konarused katuselt (vihmarenn, tagaluugi pesuri düüsi auk. jne.) tuledega ma vaatan mis saama hakkab.. see pole praegu kuigi prioriteet. praegu ilmselt värvin need veljed lihtsalt viisakaks kuniks korralikumad saab. näevad teised päris rääbakad seal all välja küll jah |
Autor: | KaroK [ 03.10.2011 12:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX '90 Kilplane |
kilplane kirjutas: ...uut kütuserõhu regulaatorit.. Ära siis seda neoonroosat Hiina junni osta. See võib lekkima hakata ja rõhku ka oma suva järgi regullida |
Autor: | kilplane [ 04.10.2011 0:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX '90 Kilplane |
ma siin juba saatsin erinevatesse kohtadesse hinnapäringuid.. hetkel on valikus: Mallory MAL4301 ja AEM/Aeromotive 13101 uurisin ka DB-HP valikus olevat FPRi.. maksab 50 euri.. seni ei olevat kellelgi probleeme olnud aga millegipärast ei usaldaks ikkagi seda kuna tegu põhimõtteliselt hiina Aeromotive 13101 knockoffiga |
Autor: | IvarR [ 04.10.2011 16:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX '90 Kilplane |
kilplane kirjutas: uurisin ka DB-HP valikus olevat FPRi.. maksab 50 euri.. seni ei olevat kellelgi probleeme olnud aga millegipärast ei usaldaks ikkagi seda kuna tegu põhimõtteliselt hiina Aeromotive 13101 knockoffiga Sildi eest võid alati rohkem maksta kui tahad. Ma olen seda "knockoffi" kasutanud mitmel autol ja pole ühtegi probleemi olnud. Võrreldes "orginaaliga" pole seal ei väliselt (peale sildi) ega seesmiselt ühtegi vahet sees. Membraan jne kõik täpselt sama. Sõbrale ehitatud esialgu 400hp rx7-le panin sama regulaatori peale ja toimetab ilusti. Rootormootoril on secondary pihustite (3800rpm juures ja 2x900ccm pihustid) töölemineku hetk eriti tähtis ja tundlik teema ning enamus rõhuregulaatorid ei suuda tol hetkel rõhku stabiilsena hoida. Need teised replica FPR-id nagu pildil on küll saastad ja väikse läbilaskevõimega: IvarR |
Autor: | kilplane [ 11.10.2011 3:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX '90 Kilplane |
sai siis võetud prooviks see aeromotivei knockoff. kui peaks mingit jama tekkima, siis viin ta tagasi. aga praegu tundub, et täitsa toimetab. küll aga tundub ta kuidagi aeglane olevat, samas on see suurema tõenäosusega tingitud autogauge kellast mitte regulaatorist.. see regulaator on ikka paras kolakas alumiiniumi. piltide peal tundus see lelu tiba pisem olema.. nüüd siis vaja veel tehnika paika timmida ja võib linnapeale minna. |
Autor: | IvarR [ 12.10.2011 10:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX '90 Kilplane |
kilplane kirjutas: küll aga tundub ta kuidagi aeglane olevat, samas on see suurema tõenäosusega tingitud autogauge kellast mitte regulaatorist. Pakun et kella süü, ta sul vooliku otsas ka raudselt? Mul on pandud otse regulaatori külge küttesüsteemi manomeeter ning mul käib boostikellaga samas taktis, arvestades mis kiirusega 13B peal HX40super 1.5bar saavutab vs kolbmootor siis ei saaks asja aeglaseks küll nimetada IvarR |
10. leht 12-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |