Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 17:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 177 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02.10.2010 11:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Sa oled vist päris julge, et niimoodi poole persega kokku pandud asjaga ringi lased ja loodad, et midagi katki ei lähe :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.10.2010 16:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Sellekohta võib öelda, et saage tuttavaks !, Tõnis ! :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.10.2010 17:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
noo rikas segu ei tee hullu. tahmab ant natu. praegu jääb seisma kuni summuti ja õhutorud korda saab..
ega ses suhtes, et piinata seda ei kannata.. saab ant 2k pöörete juures sujuvalt sõita.. alla selle möliseb summuti nii et kõik kajab
ega lõpuks muudmoodi vigu teada ei saa, kui peab sõitma.. sellepärast tiirule läksingi.
ja nagu sellise nissaniga ikka, siis iga 5 min järel tuleb ikkagi korraks turbo tööle panna.
torumajandusega lõpetan, siis viib timmida kusagile.. seda elektri asja ma ei mõika.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2010 16:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
esimest korda jäin selle autoga täna teele.
sõitsin päris pikalt ennem. korra kadus 1 pütt ära, põhjuseks oli lahti tulnud süütepooli pistik(klamber katki)
selle panin kokku tagasi, käis jälle ilusti.
sõitsin veel hulga kilomeetreid, kõik toimis elniselt ilusti.
käisin siis viimsi taga proovimas, kõik oli kena aga kõrgematel pööretel (5k+) kadus jõud natukene ära. (4-5 käik)
tagasi tulin, mõtlesin, et lasen motol jahtuda, et kohe pargin ära ka. tiksusin rahulikult 1.5k-2k pööretega kodupoole ja korraga suri auto välja, hoopealt proovisin käima tõmmata käiguga, ei midagi. starteriga ringi vedab kenasti, voolu on, aga käima ei lähe..
hammasrihm on terve. vähemalt VL nukk käis ringi. vaatasin kõik pistikud üle, kõik oli korras. miski lahti polnud tulnud.
oksab keegi fenomeni seletada? kütusepump töötab, kütet on, elektrit on.
kohe lähen proovin, kas sädet on. aga siin targemad arvasid, et äkki cas andur saba andnud. praegu surfan manuali, kuidas seda testida.

õhutorud sain tehtud, peavad kenasti rõhku. tegemata on veel ainult turbo õhuvõtu toru, praegu peldikutorudest aga see hoiab vaakumit enamvähem.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2010 17:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Casi juhe küljes? Kui jah, siis proovi andur välja vahetada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2010 17:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
juhe küljes ilusti. see on klambriga seal ka, ära ei saa kukkuda..
pole mul teist võtta kusagilt.. endiselt otsin, kuidas seda testriga kontrollida saaks.
lihtsaim varjant praegu on cop maha, küünal otsa ja vaadta kas säde on. kui ei ole, siis kindel et süütesüsteemis el. jama

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2010 22:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
CAS andur peaks nagu olema korras. manualis ütles, et signaal mis sealt tuleb on umbes 5 volti, muidu 0. võtsin ta maha, ajasin ringi.. muidu oli 0.2 ja signaali ajal 5.2.
pihustid pritsivad, ringi mootor käib, rihmad on peal, aga sädet ei ole.
käisin kõik juhtmed ja pistikud üle. midagi ei leidnud.. kaitsmed ja releed vaatasin üle, ikka ei midagi.
mul on mõte lukus.

Pilt Pilt Pilt
küünal ka naljakalt põlenud, nagu oleks rikas ja lahja korraga. :bb


:help

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2010 22:25 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
kilplane kirjutas:
juhe küljes ilusti. see on klambriga seal ka, ära ei saa kukkuda..
pole mul teist võtta kusagilt.. endiselt otsin, kuidas seda testriga kontrollida saaks.
lihtsaim varjant praegu on cop maha, küünal otsa ja vaadta kas säde on. kui ei ole, siis kindel et süütesüsteemis el. jama
Kui CAS on optiline andur, siis pane süüde sisse ja mõõda juhtmetel pingeid. St juhtme soone ja kere massi vahel.

Üks peaks olema stabiilselt 0.
Teine peaks olema sisselülitatatud süütega 12v
Kolmas ja neljas peaksid olema signaalid, ehk siis olenevalt mootori asendist kas 0 või 5 V.(aja mootorit aeglaselt ringi)

Sellised olid ainsad andmed, mis kiirelt netist leidsin.

http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... sanTrigger


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2010 22:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
just täpselt nii ka oli. just täpselt seda ma ka tegin. küll aga keerasin selleks casi maha, mitte ei ajanud motot ringi.. oluliselt lihtsam.. veel ideid??
:help

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.10.2010 0:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Kui COP sädet ei anna, siis teda kas ei toideta või ei lülitata.
vt kas tahho starteri ajal näitab? Kui ei, siis aju CAS'ist ei tea midagi. Kui jah, siis vt üle kas COPi plaadi väike massijuhe on ilusti kaane küljes.
Vt kas süütevõimendi pistik on lahti.
Võta copide pistik lahti, mõõda, sealt tuleb 1x 12V ja 4x lülitatavat massi. 6. ots, mis tagant välja keeratud ei puutu asjasse. Süüde sisse ja kõigepealt mõõda kas ühel see 12V on. Siis pane testri 1 ots 12v ja mõõda testri teise juhtmega, kas käiamise ajal mõni neist 4'st otsast signaali pinget (tegelt massi) näitab. Kui ei midagi, siis proovi teist võimendit. Kui näitab, siis viga ikka selles peenes massis. Kui ikka ei aita, siis mõõda, kas võimendisse sisse signaal tuleb - peavad need mingit pinget kõigutama (ma mõõdaks jälle nii, et 1 ots aku 12v peal).
1 test veel, ajust 4 juhet mis sisse tulevad.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.10.2010 19:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
copidel mass on, vaatasin üle. 12 jookseb peale, kui süüde sees.
tahhokas ei liikunud, kui starterit anda.. võimalik, et liiga vähe pöördeid aga jah..
ehk on kellelgi mõnda CAS andurit proovida anda, kui viga laheneb, siis ostan ära.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.10.2010 10:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
kilplane kirjutas:
copidel mass on, vaatasin üle. 12 jookseb peale, kui süüde sees.
tahhokas ei liikunud, kui starterit anda.. võimalik, et liiga vähe pöördeid aga jah..
ehk on kellelgi mõnda CAS andurit proovida anda, kui viga laheneb, siis ostan ära.

Müüa võin, laenata ei viitsi.

Kas pihustid löövad? Kui ei siis, asi CAS'is, ajus või juhtmestikus.
Kui jah, siis viga süütevõimus, ajus või juhtmestikus.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.10.2010 11:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
kilplane kirjutas:

pihustid pritsivad, ringi mootor käib, rihmad on peal, aga sädet ei ole.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.10.2010 13:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
RKsilver kirjutas:
kilplane kirjutas:

pihustid pritsivad, ringi mootor käib, rihmad on peal, aga sädet ei ole.

Sry, aga siis ju CAS töötab.
Kontrolli süütevõimendi väljundeid.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.10.2010 15:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
proovisin ka teist CAS andurit, ja ei midagi.
pihustid minurust löövad, kuna pensu haistu tuleb, kui küünlad maas.
kumb pool süütevõimendist on väljund? parem või vasak pool? ja kuidas seda testida?
kas süütevõimendi tohib massi puutuda?
juhtmestiku ja aju peale olen ma ise ka mõelnud, aga ajust kärsahaisu vähemalt ei tundnud.. lahti pole võtnud.
mida see tähendab, et tahhokas ei liigu, kui starteriga ringi kerida?
ja üks imelik asi tuli veel meelde, kui masin veel sõitis, siis vahest kukkus spidomeeter nulli. seda just sõitu alustades..
kas see võib ka olla mõni aju appikarje, et midagi on valesti?

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 177 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11