Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 9:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 177 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.11.2009 13:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
Pilt
alt on selle järgi paika pandud.

aga mis ise arvate, kas 1mm kolbiloksuga oleks mõtet sõita või oleks see debiilne ettevõtmine? kolbi 2 serva peal on põlemis jäägid kah tekkinud. ilmselt blokk ovaalis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.11.2009 13:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Väga huvitavad oletused sul.
Mis tähendab 1mm kolviloks?

Oled sa kolvid mikromeetriga üle mõõtnud ja ka silindrid sisemikromeetriga ära kontrollinud?
Vastasel juhul tegeled sa nii huupi oletamisega kui üldse saab.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.11.2009 14:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Mihklil õige jutt. Pealegi, külmalt peabki kuigipalju loksuma. Hammasrihma kohta: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=6078.
Jõudu jaksu!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.11.2009 17:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2009 19:59
Postitusi: 5
Asukoht: Kuressaare
Sellel valgel sulas midagi ära kui ma õigesti mäletan. Peale remonti sõitis veel küll ja küll(13.4@183 g-tech'iga parim). Viimasel omanikul läks midagi nihu ja siis jäi seisma.

Leidsin ühe video ka ülesse:
http://videos.streetfire.net/video/nissan-200sx-2-gear-start_122169.htm

_________________
13.428@157


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.11.2009 17:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
Huupi muidugi. :D pole jõudnud veel mõõta.pole kodus ühtegi piisavalt täpset mõõduriista.
Lihtsalt et tavaliselt on kolvid ikkagi üsna jäigalt hülsis, mul aga loksuvad uhkelt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.11.2009 21:13 
Eemal

Liitunud: 23.08.2007 12:15
Postitusi: 119
Asukoht: Viimsi
üx video jäi veel silma http://videos.streetfire.net/video/200s ... 122167.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2010 11:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
Et ei tunduks, et teema päris välja surnud, siis paar edusammu kah tehtud autoga.
lammutatud! :-D

tagasilla sai kenasti alt äta. ja lalai lammutatud
mootorit hakkasin eile kokku panema.

Kaanel tehtud sirgeks lihvimine, puksid vahetatud, klapid paika lihvitud, pestud.
Plokk käis lihvimises. Vänt sirgestatud ja lihvitud, oli teine ikka väga kõver. sellest oli ka tingitud saalede ebaühtlane kulumine.
nö. uus(õigemini uuem) õlipump. vanale mahtus kruvikas hammakate vahele, kuhu ei tohiks õligi mahtuda. Muidu nänni ostetud mootorile, tutikas veepump, saaled, tihendid(täielik komplekt, mis pole kuigi täielik.. :? kas kellelgi on jäänud üle SL kolle otsa tihendit? paki peal kirjas 2 aga sees oli 1 ), uued kaanepoldid, rihmad, rõngad jne.

paar pilti kah:

Pilt Pilt Pilt Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2010 16:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
kilplane kirjutas:

Kaanel tehtud sirgeks lihvimine, puksid vahetatud, klapid paika lihvitud, pestud.


Kui kaas kõver on ka nukaliin kõver, seda ikka tead? :idea:
Võta hüdrokad välja ja keera nukad kinni, siis vaata käs käivad vabalt ringi.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2010 17:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
mul pole pukkide polte praegu.. a mis ma siis tegema peaks kui ka ei käi päris vabalt ringi? uue ostma?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2010 18:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
kilplane kirjutas:
Huupi muidugi. :D pole jõudnud veel mõõta.pole kodus ühtegi piisavalt täpset mõõduriista.
Lihtsalt et tavaliselt on kolvid ikkagi üsna jäigalt hülsis, mul aga loksuvad uhkelt.


kui oleks 1mm nagu kusagil väitsid siis see mootor ka ei käiks. Silma järgi hinnates võib kolvi kroon tõesti vanal autol 1mm väiksem olla kui silinder aga reaalselt loeb rohkem seeliku mõõt ja see on ala mis on korralikult õlitatud, vähem abrasiivse käes hõõrdunud ja vähem kuuma saanud ja sellest tulenevalt ka vähem kulunud. Olen omanud mootorit millel rõngad kaant avades paistsid ja kolvid loksusid tuntavalt....ka külmkäivitustel oli kloppimine kuulda aga tolerants oli siiski vaid 0,16mm

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2010 21:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
kilplane kirjutas:
mul pole pukkide polte praegu.. a mis ma siis tegema peaks kui ka ei käi päris vabalt ringi? uue ostma?


Ma kontakte ise ei tea, aga eestis tehakse küll nukaliini sirgekspuurimist. Tuttav lasi mingi aeg teha oma kaanele. :)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2010 23:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
tõukur oü tegi minul


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2010 23:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
Hea teada....

ma loodan, et homme on baltic bolt lahti. Sealt peaks korralikud poldid saama. Kruvin külge ja siis annan teada, kuidas on. küll aga vänt ei tahtnud küll alguses eriti liikuma anda. võtmega ei proovinud aga käega see eriti liikuma ei andnud. kõik pukid keerasin mitme järguga ettenähtud Nm-ni kinni. 42 keerasin, 41-44 oli ette nähtud. nüüd on muidugi kolvid ka juba küljes... on mõtet teda jõuga ringi hakata ajama või tuleks oodata, kuni mootorisse natu õli ka on kallatud? saalede ja vända vahele sai paksemat õli pandud. (liiga palju õli?)
VW mootoritel (mis pole lihvimises jne käinud) käis asi lihtsamalt.. alguses oli raske ja mingi aja pärast keerles vabast tahtest. aga see võttis vägevalt kinni. Ometi värskelt õigesse mõõtu lihvitud.

see kolviga jah, alguses lahti võtsin, siis see kolb loksus uhkelt seal hülsis.. lalali võtsin, siis nii hull ei olnudki.. küll aga jah, rõngad paistavad mul ka.
Hülss õnneks palju kulunud ei olegi, nagu alguses arvasin. ranti, mille rõngad on tekitanud, silmaga eriti näha ei ole aga küüne all on tunda. erinevalt meie G60 mootorist, mis oli end ise kas järgmisesse või ülejärgmisesse rem. mõõtu hoonind. muidugi enamus G laadurist oli ka mootorist pulbrikujul läbi käind aga see selleks :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2010 0:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Mõõda plastigauge'iga saale ja väntvõlli tolerants ära. Nissan näeb ette CA18DETile 0.021-0.048 mm. Plastigauge on kõige odavam ja lihtsam tööriist selle jaoks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2010 0:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
et siis kõik pukid jälle maha.. wohoo... :D
ok aga igaksujuks tasuks ära jah, pärast jälle mine osta uued saaled ja oota tont teab kaua. kust neid muidu saab? palju maksavad? saab neid ka nädalavahetusel kusagilt? ma tean kuidas neid kasutatakse, aga pole isiklikult ühtegi käes hoidnud.

üks piinlik palve kah: kust ma rihma hammaka kiilu saan? :oops:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 177 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11