TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=6540
13. leht 17-st

Autor:  Mardo [ 26.05.2011 11:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

And The Beast Was Born :evil:
Väga kena liikur! mis mõõdus rehvi sa selle 11" peale tõmbasid? :lol:

Autor:  635Driver [ 26.05.2011 17:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Kõrgus vast 30?

Autor:  Audiophile [ 26.05.2011 18:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

hetkel on pea slikkideks kulunud tagarehvid mõõdus 315/25/19 aga need asenduvad kohe-kohe 295 30 19 ga

Autor:  LordVampire [ 26.05.2011 19:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Pildi peal veel olid korralikud :D

Autor:  Audiophile [ 26.05.2011 20:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

no ikka suht laibad

päris ebameeldiva hinnaga on tutikad
http://www.camskill.co.uk/products.php? ... 5b0s2150p0

ilmselt asenda need 295/30/19ga

http://www.camskill.co.uk/products.php? ... 2479p58717

Autor:  tarts [ 27.05.2011 17:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Tere
Õnnestuks hankida Continental Sport Contact2 315/25/19 200.- tükk ,tarneaeg nädal
Kontakt.5206622

Autor:  Audiophile [ 05.08.2011 11:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Vahepeal on niipalju toimunud et mootor sai uuesti lahti võetud. Põhjuseks oli see et auto suitses, esialgu arvasin põhjuseks olevad päevi näinud turbod (üks võllidest jooksis kinni). Turbod said remonditud (ainult kestad jäid vanad, uued võllid, laagrid, tihendid ja rattad sai vahetatud).. Kui auto peale turbote remonti ikka veel suitses hakkasin kahtlustama muid probleeme..peale 120 testkilomeetri läbimist otsustasin ikkagi mootori lahti võtta kuna 2 silindri kompressioni test näitas väikest erinevust.

Peale mootori avamist selguski pilt et 4 kolvi õlirõngad olid puruks ja 2 kolvil olid need rõngad ka tükid välja murdnud. Ühtegi detonatsioonijälge ei ole aga tundub et rõngad on kinni olnud (auto seisis enne ostu pea 1.5aastat) + plokki puurinud OÜ Tõukur on jätnud väga suure tolerantsi (külma mootoriga alati kolises auto) Venolia sepiskolbidele mis mootoris sees olid.

Mis sitasti see uuesti. Tänaseks olen ära tellinud uued sepiskolvid mis peaks järgmine ndl eesti jõudma, seekord siis 95 mm asemel lähevad siss 95,5mm kolvid mis on RR-58/2618A alloyst valmistatud firma Accralite poolt.

RR stands for Rolls Royce :)
Väheke infot ka..
Rolls Royce 58. (2618A) The material was actually developed in the Second World War for the Rolls Royce Merlin engine that powered everything from the Spitfire to Mosquitoes. It was also the engine responsible for turning the American Mustang from an underpowered and over-weight failure, into one of the best bomber-support fighter aircraft of the war. As the story goes the Merlin started to melt pistons when a super-charger was fitted to boost the power, so the boffins at Rolls Royce had to develop a new material capable of taking the higher pressures, temperatures and speeds. Not surprisingly the stuff is also used to skin Concorde. RR-58 is exceptionally strong and used to manufacture pistons for nearly all types of motorsport applications....selline lugu siis..

Muu hulgas vahetub välja sidur Porsche 911 GT2 vastu ja vänt koos hooratta, siduri ja rihmaratastega läheb tasakaalustamisse soome.

Plokk tuleb siis 0,5mm suuremaks puurida ja uued kolvid sisse.. eks siis näeb kuidas edasi.

Kui auto ostsin siis kuidagi sisemuess teadsin et ega ma enne rahule ei jää kui ring peal..varsti on siis kõik muu tehtud v.a sisustus.

Autor:  Audiophile [ 29.08.2011 10:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Mõned pakid on vahepeal koju saabunud:

Chip/map/pihustid (600cc) toetamaks 1.5 bar ülerõhku = ca 550hp/900nm
Pilt
Kolvid
Pilt
Pilt

Plokk on vahepeal saanud puuritud mõõtu ja loodetavasti hakkan sellel ndlal kokku panema.

Markus

Autor:  eclipse [ 29.08.2011 20:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Kui kindel see chipiga asja juhtimine on?

Autor:  Audiophile [ 30.08.2011 0:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

see on suht kaalutletud otsus et just chipi valisin

1 tegu on full blown tänavaautoga ehk siis masinaga mis peab iga ilmaga iga kell paugust käima minema.
2 sellel autol on teatava rariteetus väärtus. Kogu juhtaju vahetamine pigem vähendaks ta väärtust kui juurde annaks
3 See auto täidab 80% cruiseri rolli, seega 550-600hp on täiesti piisav 1700kg kaaluvale autole.
4. Auto juhtaju kasutab endiselt väga safe detonatsiooni ja lamda andureid nende väärtustega mis stock ajusse on kirjutatud, mulle tundub et see on turvalisem variant kui ise kalibreertud deto andurid, muudetud on ju vaid nats süüdet ja remappiud just kütusekaartide osa et kasutada suuremaid pihusteid ja saada kasutada rohkem rõhku.

Kindlasti on võimalik mõne aftermarket ECU-ga saada madalama boostiga rohkem võimsust jne jne aga ma läksin seda kompromissi teed kuna tean et mulle esialgu vähemalt sellest hobjõust on küll ja veel..

Autor:  Audiophile [ 30.08.2011 14:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Porsche gt2 korv on ka nüüd lotuse hooratta külge installitud.. Tänud Mihklile kes clamping force üle mõõtis..

Pilt
Pilt

Autor:  Mihkel [ 01.09.2011 20:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Midagi sellist ma korvi tsentreerimiseks just ette kujutasingi. :)
Kas sa korvide survelaagri toetuspinna kõrguse vahed ka ära mõõtsid?
Ma too päev kiiruga vist ise ei mõõtnud ning originaal korvil oli veel survelaager ka küljes.
Lihtsalt et hiljem ei peaks kasti maha võtma kui survelaagri käppa vaja modida on.

Nii kolakat hooratast polnud ma muidugi elus varem veel näinud. :-D

Autor:  arxman [ 02.09.2011 9:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Peaks ikkagi ise kah ära mainima, miks mullegi antud teema ja auto meeldivad.

Esiteks: Hea on jälgida nii põhjalikku taastamist, sealjuures mitte rikkumatta auto originaalset välimust.

Teiseks: Kui ma ilmuks ühel õhtul koju maja ette sellise autoga, siis ma juba kujutaks ette, kui pikaks venib naise nägu, kui teen näo, et just ostsin ja mis sa arvad :-D On juba proovitud mõne teise vanakooli autoga ja pidin peaaegu nälga õhtul jääma :lol:

Kolmandaks: Tahaks aga näha seda nägu, kui peale pikkasi läbirääkimisi on ta ikkagi kõrvalistmele saadud ja gaasipedaal on põhja surutud :)

Neljandaks: Meeldima hakkas see Opeli ja Lotuse kooslus aastate tagustest kiirendusvõistluste aegadest, kui samasugune Opel Tartus Raadil kiirendurada mõõtis.
Tol ajal olid ikkagi autod, mis kolmanda või neljanda käiguga oma saba rajal vibutasid suhteliselt haruldane nähtus ja see pole mul senimaani meelest läinud.
Samas tekkis mingi salajane unistus sellist autot omada ja see pole ka senimaani kuhugile kadunud.

Igatahes jõudu edasistes tegemistes!

arx

Autor:  Audiophile [ 04.09.2011 9:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Mõned pildid veel..

Siit on ilusti näha kui palju olemasolev coil rattal liikuda laseb kui tungiga üles tõstad :D
Pilt

Ploki ettevalmistused käivad
Pilt

4 eri kihti möginat
Pilt

Lõpptulemus (peaaegu)
Pilt

Autor:  Audiophile [ 08.09.2011 19:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Kaanepoldid valmis

Uued poldid lähevad siis veidi paksema seibiga käiku
Pilt
Plokk ka installivalmis
Pilt
Kes oskab lugeda siit numbreid, siis näha et vänt sai ka tasakaalustatud. Ülemised numbrid on enne ja alumised peale tasakaalustamist
Pilt

13. leht 17-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/