Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 11:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 246 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2010 22:53 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Päris huvitav..tahaks lugeda seda IRL..:) autol on ajalugu...

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2010 9:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
mul peaks kodus olemas olema see number. kui huvi on võtan esmaspäevaks tln kaasa selle.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2010 14:25 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Tsiteeri:

compressor in 46,2 ex 60mm 5 labaga (väga sarnane spec garretti 2560 turbotega)

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 6541_4.htm

Kellel veel kogemusi nende föönidega on..mõned 200sx-id on siin vist ka nendega sõitnud ?


Garretti GT2560R on maakeeles GT28R, HKS toodab seda väga sarnasena GT2510 nimega. GT2510 on levinud jaapanis nö response suunitlusega RB26 peal ja üldiselt on veeb juttu täis, et 500-550hp on suht lihtne kui stock RB26-le külge kruvida. Sinu mootor on 1L suurem, seega 500-550hj on kindlasti saavutatav. Kuna kaas on Lotuse inseneride poolt moditud, siis voolavusega probleeme ei tohiks olla :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2010 14:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Üldiselt on nii, et turbol on teatud voolavuse piir, millest alates tõuseb üldiselt tip nii lakke, et mingit võimsuse kasvu enam tulla ei saa. Turbot väga ei huvita, kas tal on 4L @ 6000rpm või 2L @ 12000rpm - lagi on lagi.
On aga, 1 "aga". Kui sul on näiteks 45mm WG, siis ütleme kui saavutad turbo tipp-võimsuse 2x325hj, ja TIP rõhk hakkab tõusma, siis WG avades saab veel TIP'i veel natuke aega all hoida, näiteks lisaks turbiinide 650hj läbilaskele saaks 100hj jagu gaase WG'ist läbi ajada... ja mootori max power tuleks siis 750hj.
http://www.frsport.com/Garrett-GT2560-Series_c_234.html

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.04.2010 10:20 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Noh mul ei ole väliseid WG- enivei ja ei plaani panna ka.. tegu ikkagi ju tavalise cruiseriga..seda kõige viimast HP-d taga ei ajal..

Paljud detailid on käinud klaaskuul pritisist läbi, osad värvitud, osad pulbervärvitud.. turbote külmakojad käisin seespoolt veel poleerpastaga ka üle, tundusid kuidagi karedad.

enne
Pilt
Pilt
pärast
Pilt
Pilt

sama kehtib ka coilpack-i hoidiku kohta, ka see sai väikse kosmeetilise paranduse:
Pilt

Vahepal olen siin pead murdnud kuidas OZ-i 3 osalisi velgi lahti saada, õnneks on vähemalt ühel inimsel eestis see võti olemas ja saab randid ilusti ära poleerida ja veljed korda teha.

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.04.2010 8:53 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Paar huvitavat fakti mis välja kaevasin:

1. Mu elu kõige esimene päris oma raha eest ostetud auto mis sai kunagi 1999 aastal muretsetud (srteetrace algusaegadel) oli ka Opel Omega. Varajase petrolheadina läks loomulikult käiku täislisadega Omega 3000 aastast 89, digispido, 4 el akent, kont, kompuuter, plokkdiffer, cruise control jne jne. Omalt poolt sai pandud toonklaas, muss sisse, kaan sai remonditud ja sportnukk paigaldatud, katid eemaldatud ja veel nipet näpet. Mäletan väga hästi, kui aastaid tagasi Manta-Risto hoovis sai käsitisi klappe sohveldatud :lol: :lol:

Mäletan, et see oli supperhea auto ja hullult kahetsesin, kui selle odavamate ülalpidamiskulude tõttu mu elu halvima auto ja ilmselt ka kõige lahjema mootoriga auto vastu vahetasin. Tegu oli siis toona 97 aasta Audi 80 1.8S konega (monopritse vms).

Mõned nädalad tagasi aga leidsin foto üles (vist ainukese mis mul üldse on) sellest omegast..ja oh seda imet.. vaadake auto numbrimärke ja võrrelge 10 aastat hiljem ostetud Lotus Omegaga..see vist saatus et ma selle omanikuks sain?

Omega 3000 ostetud 1999
Pilt

Lotus Omega nr.223, ostetud 2009
Pilt

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.04.2010 11:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2006 11:37
Postitusi: 132
DeJaVu ! :)
Tubli töö!

_________________
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.04.2010 14:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Nüüd vähemalt said ise kah teada, et Lotuse otsa koperdamise põhjuseks oli ikkagi autonumber su ajusopis, mitte kütus su veenides :) Tõenäoliselt parim valik 943 numbriga autodest :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.04.2010 12:10 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Eile sai siis 3 osalised veljed lahti võetud..tänud CMF autoteenindusele kes laenas vajalike õhuga töötavaid tööriistu..muidu olekski vist jäänudki neid polte sealt lahti keerama..

Velgede keskosad lähevad kerevärvi, aga enne seda poleerin randid peegliks, veljed sirgestatakse ja silikoonitakse uuesti et õhku peaksid.

Hetkel mõtlengi mida poltideg teha, kas tellida uued või lasta vanad üle tsinkida, kroomida...

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.04.2010 16:03 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Ma ise plaanin vanad poldid/mutrid üle tsinkida või isegi kroomida, oleneb, kui puhtaks pind jääb pärast happevanni.

Kas sul olid ka mingid 10-kandiga poldid? Ma siin otsin padruneid nagu loll taga. GT Studio omanik otsib mulle ka neid juba mitu nädalat.
Mul ka OZ 3-osalised sepisveljed.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.04.2010 17:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
hents99 kirjutas:
Ma ise plaanin vanad poldid/mutrid üle tsinkida või isegi kroomida, oleneb, kui puhtaks pind jääb pärast happevanni.

Kas sul olid ka mingid 10-kandiga poldid? Ma siin otsin padruneid nagu loll taga. GT Studio omanik otsib mulle ka neid juba mitu nädalat.
Mul ka OZ 3-osalised sepisveljed.


http://www.titanium-touch.de/werkzeuge_uk.html
http://www.titanium-touch.de/shop/index ... Tools.html

_________________
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2010 23:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2005 23:12
Postitusi: 140
Kuidagi tuttav tuleb ette see omega 3000 ;)
Audiophile kirjutas:
Paar huvitavat fakti mis välja kaevasin:

1. Mu elu kõige esimene päris oma raha eest ostetud auto mis sai kunagi 1999 aastal muretsetud (srteetrace algusaegadel) oli ka Opel Omega. Varajase petrolheadina läks loomulikult käiku täislisadega Omega 3000 aastast 89, digispido, 4 el akent, kont, kompuuter, plokkdiffer, cruise control jne jne. Omalt poolt sai pandud toonklaas, muss sisse, kaan sai remonditud ja sportnukk paigaldatud, katid eemaldatud ja veel nipet näpet. Mäletan väga hästi, kui aastaid tagasi Manta-Risto hoovis sai käsitisi klappe sohveldatud :lol: :lol:

Mäletan, et see oli supperhea auto ja hullult kahetsesin, kui selle odavamate ülalpidamiskulude tõttu mu elu halvima auto ja ilmselt ka kõige lahjema mootoriga auto vastu vahetasin. Tegu oli siis toona 97 aasta Audi 80 1.8S konega (monopritse vms).

Mõned nädalad tagasi aga leidsin foto üles (vist ainukese mis mul üldse on) sellest omegast..ja oh seda imet.. vaadake auto numbrimärke ja võrrelge 10 aastat hiljem ostetud Lotus Omegaga..see vist saatus et ma selle omanikuks sain?

Omega 3000 ostetud 1999
Pilt

Lotus Omega nr.223, ostetud 2009
Pilt
;) ;) ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.04.2010 10:52 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Tuleb muidugi tuttav ette, ise müütasid selle ju.

Tundub et kere liigub ndla alguses linna tagasi ja hakkame vaikselt kokku panema...

Markus

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2010 10:43 
Eemal

Liitunud: 26.04.2010 17:46
Postitusi: 3
Asukoht: Harjumaa
Pill nähtud värvituna ja paistis väga kobe :) Sain telefonia ühe pildi kui väljas seisis kuid sellest erilist kasu pole. Igaljuhul edu ja jaksu omegaga :bb


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2010 13:39 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Nii panen paar pilti ka lihtsalt updateks..ega siin midagi vaadata ei ole kui üks vana takso on uue värvi peale saanud..

Nagu üks foorumikasutaja ütles.. PFF, keegi loll on vectra üle värvinud :D.. ühsõnaga see näitab kui palju praegusel auto Lotus Omegaga ühist on

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Mar

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 246 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11