Vahepeal on niipalju toimunud et mootor sai uuesti lahti võetud. Põhjuseks oli see et auto suitses, esialgu arvasin põhjuseks olevad päevi näinud turbod (üks võllidest jooksis kinni). Turbod said remonditud (ainult kestad jäid vanad, uued võllid, laagrid, tihendid ja rattad sai vahetatud).. Kui auto peale turbote remonti ikka veel suitses hakkasin kahtlustama muid probleeme..peale 120 testkilomeetri läbimist otsustasin ikkagi mootori lahti võtta kuna 2 silindri kompressioni test näitas väikest erinevust.
Peale mootori avamist selguski pilt et 4 kolvi õlirõngad olid puruks ja 2 kolvil olid need rõngad ka tükid välja murdnud. Ühtegi detonatsioonijälge ei ole aga tundub et rõngad on kinni olnud (auto seisis enne ostu pea 1.5aastat) + plokki puurinud OÜ Tõukur on jätnud väga suure tolerantsi (külma mootoriga alati kolises auto) Venolia sepiskolbidele mis mootoris sees olid.
Mis sitasti see uuesti. Tänaseks olen ära tellinud uued sepiskolvid mis peaks järgmine ndl eesti jõudma, seekord siis 95 mm asemel lähevad siss 95,5mm kolvid mis on RR-58/2618A alloyst valmistatud firma Accralite poolt.
RR stands for Rolls Royce
Väheke infot ka..
Rolls Royce 58. (2618A) The material was actually developed in the Second World War for the Rolls Royce Merlin engine that powered everything from the Spitfire to Mosquitoes. It was also the engine responsible for turning the American Mustang from an underpowered and over-weight failure, into one of the best bomber-support fighter aircraft of the war. As the story goes the Merlin started to melt pistons when a super-charger was fitted to boost the power, so the boffins at Rolls Royce had to develop a new material capable of taking the higher pressures, temperatures and speeds. Not surprisingly the stuff is also used to skin Concorde. RR-58 is exceptionally strong and used to manufacture pistons for nearly all types of motorsport applications....selline lugu siis..
Muu hulgas vahetub välja sidur Porsche 911 GT2 vastu ja vänt koos hooratta, siduri ja rihmaratastega läheb tasakaalustamisse soome.
Plokk tuleb siis 0,5mm suuremaks puurida ja uued kolvid sisse.. eks siis näeb kuidas edasi.
Kui auto ostsin siis kuidagi sisemuess teadsin et ega ma enne rahule ei jää kui ring peal..varsti on siis kõik muu tehtud v.a sisustus.