Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 23:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 246 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29.12.2011 20:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
Audiophile kirjutas:
see on suht kaalutletud otsus et just chipi valisin

1 tegu on full blown tänavaautoga ehk siis masinaga mis peab iga ilmaga iga kell paugust käima minema.
2 sellel autol on teatava rariteetus väärtus. Kogu juhtaju vahetamine pigem vähendaks ta väärtust kui juurde annaks
3 See auto täidab 80% cruiseri rolli, seega 550-600hp on täiesti piisav 1700kg kaaluvale autole.
4. Auto juhtaju kasutab endiselt väga safe detonatsiooni ja lamda andureid nende väärtustega mis stock ajusse on kirjutatud, mulle tundub et see on turvalisem variant kui ise kalibreertud deto andurid, muudetud on ju vaid nats süüdet ja remappiud just kütusekaartide osa et kasutada suuremaid pihusteid ja saada kasutada rohkem rõhku.

Kindlasti on võimalik mõne aftermarket ECU-ga saada madalama boostiga rohkem võimsust jne jne aga ma läksin seda kompromissi teed kuna tean et mulle esialgu vähemalt sellest hobjõust on küll ja veel..



Igati mõistlik suhtumine. Hea on lugeda kui prioriteedid paigas :)

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.12.2011 20:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ainuke häda on selles, et asi ikkagi ei tööta normaalselt.

Prioriteet peaks olema see, et auto läheb käima ja sõidab igal režiimil perfektselt, kuid ma ei saa originaalaju haipijatest aru, kui praktikas ikkagi originaalaju päris hästi ei saa modifikatsioonidega tööle. Need ajad on kaugel möödas juba, kui progeajuga ei viitsitud (justnimelt ei viitsitud) masinat korralikult välja häälestada ja sellest kujunes välja arvamus, et see polegi võimalik. Aegajalt kohtab seda praktikat, kus masin on kehvasti hääles, ka praegu. Täisgaasi režiim on võibolla paigas, kuid tänavamasinal on vastuvõetamatu, kui auto jõnksutab ja võtab meeletus koguses kütust ja evib muid hädasid.

Aju vahetades ei pea originaaljuhtmestikku maha lõikama, vaid võib teha adapter-juhtmestiku ja siis käib progeaju lihtsalt originaalpistiku otsa.

Ausaltöeldes ei näe mingit põhjust hakata 30a vana tehnoloogiaga maadlema, et küsitava väärtusega tulemust saada.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2011 12:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Ärgu keegi ennast puudutatuna tundku järgnevast, see on minu arvamus sellest chip vs aju teemast.

Raceboy- chipiga on see "pluss", et kusagilt välismaalt keegi saadab midagi ja see on järelikult sada prossa kindla peale minek :)
Vanasti maksis Hestec 2000+ euri, ilmselt see on põhjus miks inimesed rõõmsalt 500€ chipi eest siiani välja on nõus käima, sest tundub odav (mõistlik hind).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2011 15:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
Läheb ehk tiba teemast välja, kuid, kui eesmärk on olemas, milleks on teatud dünaamikapiir ning sellest edasi ei ole huvi minna, siis miks mitte valmiskirjutatud, katsetatud, soft originaalajusse, lisaks saab igakell, pädevatesse margiesndustesse kaabliotsa minna vajadusel. Lisaks konkreetse masina puhul muidugi rariteetsus/originaalsus. See on Hunt Lambanahas, just suurte algustähtedega. :burn

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2011 11:48 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Kust selline info tuleb et ei tööta korralikult? Auto töötab perfekstselt, läheb poolest pöördest käima jne. Küll aga ma maadlen hetkel sisselaske poolel olevate lõdvikutega....mis oma vanuse tõttu läbi vihisevad.

Siin on väga lihtne otsus Peep. Sellel auto progeaju= väärtuse kukkumine ja skeptilisus..kui müüma hakkad. Maailmas on autosid millel sa lihtsalt see vahetus on pointless, pealegi on see masin juba stockina väga kiire ja mu eesmärk ei olnud mootorist viimane välja võtta. Eesmärk oli nats kiirem masin + vabaneda eelpool mainitud probleemidest.



Raceboy kirjutas:
Ainuke häda on selles, et asi ikkagi ei tööta normaalselt.

Prioriteet peaks olema see, et auto läheb käima ja sõidab igal režiimil perfektselt, kuid ma ei saa originaalaju haipijatest aru, kui praktikas ikkagi originaalaju päris hästi ei saa modifikatsioonidega tööle. Need ajad on kaugel möödas juba, kui progeajuga ei viitsitud (justnimelt ei viitsitud) masinat korralikult välja häälestada ja sellest kujunes välja arvamus, et see polegi võimalik. Aegajalt kohtab seda praktikat, kus masin on kehvasti hääles, ka praegu. Täisgaasi režiim on võibolla paigas, kuid tänavamasinal on vastuvõetamatu, kui auto jõnksutab ja võtab meeletus koguses kütust ja evib muid hädasid.

Aju vahetades ei pea originaaljuhtmestikku maha lõikama, vaid võib teha adapter-juhtmestiku ja siis käib progeaju lihtsalt originaalpistiku otsa.

Ausaltöeldes ei näe mingit põhjust hakata 30a vana tehnoloogiaga maadlema, et küsitava väärtusega tulemust saada.

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2011 12:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Audiophile kirjutas:
Kust selline info tuleb et ei tööta korralikult?


Originaalaju laseb mootori detoneerima kergelt max momendi alas ja seda kuuldavalt. Seda kuulsin sinu käest. Kui valesti aru sain, siis minu viga.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2011 14:08 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Kõik õige et see häda tal vahest kipub olema, arvsin et pidasid mingit elektroonikat silmas, see töötab veatult. Lotuse oriiginaalaju on oma ajastu kohta state of the art ikka.. 2 map andurit, cam sync, full sequential pritse jne. Ma ei ole seda detot ise mõõtnud aga väga paljud foorumid kinnitavad seda...ja seal on häda sellest et stock pihustid on 100% lahti kuna nad on imepisiked, sealt tuleb ka see deto probleem mängu.. aga nüüd suur pihusti peal mida juhib originaalaju...
Tsiteeri:
Originaalaju laseb mootori detoneerima kergelt max momendi alas ja seda kuuldavalt. Seda kuulsin sinu käest. Kui valesti aru sain, siis minu viga.

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.01.2012 11:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Raceboy on nagu top gear, kus peab ära mainima kui hea asi on "proge aju" asemel "land rover ja aston martin" :) 100% vale jutt pole aga tuleb võtta kerge distansiga :)
Mul nissani aju töötab ka mitte stock seades ja küllaltki eduliselt.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.01.2012 10:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
LordVampire kirjutas:
Raceboy on nagu top gear, kus peab ära mainima kui hea asi on "proge aju" asemel "land rover ja aston martin" :) 100% vale jutt pole aga tuleb võtta kerge distansiga :)
Mul nissani aju töötab ka mitte stock seades ja küllaltki eduliselt.



Ma ei rääkinud seda juttu lambist, vaid seetõttu, et Markus kaalus progeaju sellele autole. Fakt on ka see, et 99% originaalajudest ei ole võimalik mõistlikult programmeerida ideaalselt uuendatud rauaga tööle. Asja nr 1 eeldus on siiski live-tuning võimalus, mida saab nt GM ajudega teha ja selle kohta on know-how'd ka küllaga. Need kuskil laua taga kõrvetatud kiibid, mis on muudetud nö tunde järgi mingi x raua järgi on ikka suhteliselt küündimatud ja asja ainuke pluss on see, et päris ära käkkida on raske, auto läheb käima ikka.
See, mida mina räägin, on ainult minu arvamus ja inglise keeles on üks tore ütlus, mida ma armastan tsiteerida: "opinions are like assholes, everyone has one".
Iga inimene ehitab oma autot nii, kuidas heaks arvab, auto ja raha on ju ehitaja käes :)

Head uut aastat kõigile ja vähem sulanud kolbe ja kõveraid kepse!

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2012 18:06 
Eemal

Liitunud: 21.03.2005 13:45
Postitusi: 7
Minu ajalugu Lotus Omega 'ga:
*Siiani on mu isiklik rekord 286kmh nelja rattalisel selle auto käes!

1. 1993 August. Viin, Austria. Siis tundus see kõige vingem pereauto mis üldse olemas olla saab :)
Pilt

2. 2000 Juuni, Tabasalu rada, Mina Lotus Omega 223 roolis!
Pilt

3. 2000 Juuni, Tabasalu rada, Mina Lotus Omega 223 roolis!
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2012 18:07 
Eemal

Liitunud: 21.03.2005 13:45
Postitusi: 7
Sry, pildid said veits liiga suured...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.01.2012 23:23 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Jap. Sama masin. Krt praegu, 12 a hiljem ei näe see auto väga palju halvem välja :)

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.02.2012 23:41 
Eemal

Liitunud: 21.03.2005 13:45
Postitusi: 7
Kui aus olla siis näeb praegu oluliselt ilusam välja ;) Kui pilte tegime kippus esistange koguaegu nurgast lahti hüppama :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.02.2012 22:01 
Eemal

Liitunud: 30.07.2007 11:48
Postitusi: 18
Asukoht: Pealinn
Pikka sissejuhatust ei hakka tegema, lisan paar linki juurde.

"Lo(o)tus sureb viimasena", osa 1
"Lo(o)tus sureb viimasena", osa 2
Parool mõlemal: lotus
NB! Hea helisüsteem on kohustuslik, vastasel juhul kaovad osad helid/sagedused lihtsalt ära.

Kui keegi tunneb huvi, miks mingi asi on just nii, siis film on tehtud suhteliselt rangete koolitöö reeglite järgi. Üks suurimaid eesmärke oli see, et film jõuaks komisjoni ette ja saaks kaitstud, mida sai ka edukalt tehtud. Minu ja Markuse kiired graafikud võimaldasid vaid käepärase tehnika kasutamist ja tingisid seetõttu kohati nõrgema tehnilise taseme, aga mis teha. Taaskord sai kinnituse fakt, et motiveeritud meeskond on ülimalt oluline (seekord töötasin 80% ajast üksi), õnneks tööalastes projektides on see alati olemas.
Loodan, et kellegi jaoks pakub see film huvi ja ehk veidi nalja :) Ühe auto lugu sai igatahes jäädvustatud ja sellega olen rahul.

_________________
sergeizjuganov.com foto- ja videoteenused / vimeo / facebook


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.02.2012 23:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Suht depressiivne film oli :) Ei ole ikka meelakkumine see eksootidega jähmerdamine. Rohkem muret kui rõõmu kumas ka lõpust läbi kui pill jälle liikus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 246 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11