Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 10:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.11.2009 14:38 
Eemal

Liitunud: 18.11.2008 0:08
Postitusi: 64
Asukoht: Tallinn
Andmed:
Mark:MB 190E
Väljalaskeaasta:1988
Läbisõit:318000
Mootor:2,0 ,automaat,r4
Muud tehn. andmed:keskmine kütusekulu-11l100km
Värvus:hele pruun
Lisavarustus:käetugi ees, ozi valuveljed,kesklukk, signa.,tagaklaasi soendus,roolivõimendi,peatoed esiistmetel,kohtvalgustid,esiklaasisirm.
Muud:helisüsteem pioneeri cd makk,alpine 210*2 ovaalkõlarid+originaal kõllid ees.Kunagi plaanis panna ka subwoofer.
Vead:alles murdus poolass ära see nüüd korras
Plaanid:tuuning auto,natuke keretöid, stereovahetus,spoilerid jne.
veel:Autol siis ühtegi kolinat veermikus pole.
Alustatud turbo peale panemisega. Turboks siis garrett k-14,rõhku plaanis arendada 0,5-0,75 bari

Pilt
Home made kollektori flantsid:
Pilt
torukollega alustatud:
Pilt
Nüüd juba ühendatud esimese ja neljanda silindri torud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 14:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.03.2008 22:15
Postitusi: 153
Asukoht: Pärnu
nagu näen on se mootor karpaga. kas tuleb blow throught või draw through carb.mis karpat kasutama hakkad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 14:53 
Eemal

Liitunud: 18.11.2008 0:08
Postitusi: 64
Asukoht: Tallinn
monopritsung jah. blow through tuleb ma usun,karpa jääb sama. üritan ka mingi parema aju sebida või saab neid ümber ka teha?Ja kui saab palju hind oleks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 15:05 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Üle 85a 190`d on juba 190E`d ehk sissepritsega, mitte karpaga.

Tegemist on viimase otsa KE-jetronic`uga. Monopritset pole kunagi MB kasutanud (vähemalt 60 ja üles aastad).

No eks näis, mismoodi pilli tööle saad, loodame parimat.
Mootor on vähemalt niipalju pommikindel, et lubab igasugu möödalaskmisi. Teadmiseks, et üle 450hp tuleks M102 mootoril mõelda tugevama kepsu peale (Volvo oma sobib).

Käigukasti pole ilmselt tugevdama vaja esialgu hakata.

Kui läbisõit reaalne, siis pole ka mootor veel hõre.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 15:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
k14 väikseks ei jää?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 15:24 
Eemal

Liitunud: 18.11.2008 0:08
Postitusi: 64
Asukoht: Tallinn
Ma ei usu ,et väikseks jääb.Õlirõhk suht jama hetkel ja paisupaagis must vesi,mitu korda juba vahetanud.Ja kui mootor töötab veits ja paisuka kork maha keerata siis seal rõhk sees arvatavasti plokikaanetihend läbi.Sellest ka madal õlirõhk.Millalgi poodi uue tihendi järgi ja siis saab ka kõik turbole vaja minevad asjad ostetud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 16:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.12.2007 11:05
Postitusi: 106
Asukoht: Vaida/Tallinn
Veepump toodabki väikse rõhu jahutussüsteemi, sest rõhu all on jahutusvedelikul kõrgem keemistemperatuur. :)

_________________
2.0T Lada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 16:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
ma alustaks mootori kap. remondist, ükski mootor ei ole eluaegne :-D

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 17:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
Rizto05 kirjutas:
Veepump toodabki väikse rõhu jahutussüsteemi, sest rõhu all on jahutusvedelikul kõrgem keemistemperatuur. :)

Pigem jahutusvedelik temperatuuri suurenedes paisub.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 18:02 
Eemal

Liitunud: 08.05.2009 19:41
Postitusi: 73
Asukoht: rakvere
Mardo kirjutas:
ma alustaks mootori kap. remondist, ükski mootor ei ole eluaegne :-D

eks iga üks ise tea,mis teeb kuid hiljem võivad oma vitsad valusalt peksma hakkata :)

_________________
koik autod kiiremaks
opel vectra 2.0 8v (turbo)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 18:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
võibolla tõesti õppematerialiks võib remontimata mootorit ka piinata ;)

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 21:00 
Eemal

Liitunud: 18.11.2008 0:08
Postitusi: 64
Asukoht: Tallinn
kui lendab laiali siis ehitame uue;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 21:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
carl93 kirjutas:
kui lendab laiali siis ehitame uue;)


Enne Mersu ehitamist oleksid võinud Lada lõpuni valmis teha või mis?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 2:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Jõudsid ka selle sündimata,surnud projekti siia foorumisse lohistada,lootuses ,et pannakse pill läbi foorumi laulma,ise ei tee karpa ja meh.pritse vahet ,jõudu soovima ei hakka ,mõistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 16:30 
Eemal

Liitunud: 18.11.2008 0:08
Postitusi: 64
Asukoht: Tallinn
Kolle peaaegu valmis vaja turbo flants keevitada siis sumps


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 74 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11