Mis seal ikka, teeme uue teema ära.
Celica läks minema, Tsehhi. Ma ei tea, mul siiamaani rohkem kui üks kord olnud müümisega nii - alguses ei tule keegi kohale, pärast lähvad kaklema. Nagu müümisega ikka, liiga lihtne ei ole, kõik "kindlad ostjad" aga kohale ei jõua keegi. Vaikus vaikus vaikus, ja siis kõigil korraga vaja :D ... ühesõnaga osteti kallimalt ära, kui kuulutuses ja saadeti transa-auto kohe järgi, sulas papp peopeale ja tehtud. Tundub et nad väga tahtsid, auto sõitis tsehhist ühe jutiga, (see ei saand olla liiga lihtne). Ja tagasiside oli ka äärmiselt positiivne. Uus omanik väga rahul, ja usun, et läks õigesse kohta, väga JDM pere oli seal... tundub, et esialgse plaani kohaselt võtavad suurelt ette, täiesti pulkadeks taastavad ja teevad heaks auto. Auto ju veel töötas, et said proovida ja "brutal power" ma usun et oli kommentaar, ühesõnaga... paarpilti ka.
Uus õnnelik omanik
Celica oli kift auto, paari aasta pärast ilmselt maksavad joptvõimat, võibolla oleks pidand pensionisambaks jätma... aga vahet ei ole, mis ma neist ikka kogun. Ja nii ta läks... celica müüdud ja mõtlesin, see aasta jokk.
Uus mõte, oli tegelt juba ammu välja mõeldud, eks sellepärast see müümine nii lihtne oligi. Mõtlesin, et järgmine aasta millalgi mõtlen tõsisemalt selle peale. See hooaeg nagunii läind. Aga tuleb välja, et loodus tühja kohta ei salli... sõbrad ka agiteerisid, ja saatsid pilte ja linke, osad mis ma olin välja praakind (võibolla valedel põhjustel)... ja siis, siis ei saandki arugi, kui üks auto ikka TÕSISELT esile kerkis. Kui vaatama hakkasid, siis tundus wtf, see tuleb tõesti ära tuua. Eks seal oli ka müüa vist kellegile ka auto ära luband juba ja pidurdas midagi. Aga kui kuulis, et me hakkaks kohe sõitma ja oleks hommikuks sulaga kohal, siis ta nõustus. Võibolla ta ei uskund seda lihtsalt ;D ,... ja nii oligi, tõimegi ära.
Käes... (vasakpoolne
)
Kuna tegemist on usakaga siis arvele võtmine oli ... nagu ta oli... 18" uksel klepsul ei ole, peab 17" rattad panema... no ütleme ilustamata, räigelt mõtetu bürokraatia. Ja ta oli juba euroopas arvel, milleks seda komejanti vaja oli, ma ei tea. Kõigile on üheselt mõistetav nagunii, millega tegu, euroopas toodetud jne, kõik katalüsaatorid ja asjad on kõik samad, kõik on sama (peale mõne hoiatava klepsu). Aga ok, ma ei hädalda, põhiline et arvel.
Ja no noh, kui auto käes siis oli selge, et kõik hooldused ja vähegi lisakulud on üle lastud, see auto pole pikalt hoolt saand. Absoluutselt KÕIK oli nii vähegi hooldamata kui võimalik, isegi kojamehed olid RÄIGED luuad. Ulme. Aga ei hullu, õli vahetused ja kõik mis esimese otsaga kõik silma jäi. Õli, roolivõimu õli, pidurivedelik, klotsid, kojamehed, filtrid asjad midaiganes veel kõik, kõik mis saab. Kasti õli on veel vahetama ok, selle peab ka millagi ette võtma.
Ei kujuta ette mis naabrid arvavad, (2 kupeed... milleks :D )
Nojah, seal ma siis olin, võtsin laiali, et sisselaske kollektor ka karbonist ära puhastada... (mudeli üks tüüpvigadest) see aasta nagu kuhugi ei kiirusta võistlustele. ... little did I know :D... lähenes Racewars (Kiirendusvõistlus Rutjal)... aega on ma ei lähe sinna... aega on... aega on... aega on. Ja siis lõi ikka miskit pähe, tra läheme proovime ära ;D ... eks me siis siis öösel panime sõbraga kokku seda jama. Ise tekitasime omale paanika olukorra. Ja saimegi kokku ja olimegi kohal, testisime RWYB klassis. No ja... kõik tehniline tehtud ja varsti hakkavad sõidud ja... üks tüüp tuleb, tal ka 335 jne. "KLE, laseme stage 1 flashi ka peale..." tal asjad kaasas. (Sisuliselt nagu chip tuuning, kes ei tea.) Ma mõtlesin, fackit, wai not, teeme ära. Tegime ära. Ja lühidalt,- ega ma õiget aega kirja ei saand... 14,2 vmt, küll kast ei saand aru peale flashi mis ta tegema peab ja peale selle poole distantsi pealt läks iga kord "LIMP MODE-i". Autol jõudu oli, (korraks) seda oli näha, aga ei saand ühtegi korraliku sõitu. Eks öö magamata ka... polnud pea enam nii selge.
Järgmine hommik, konkreetselt päris ausalt esimene mõte... "tra vaakum voolikud on valesti" :D ... 2minuti fiks... ja good bye limp mode. Ega mul ulme fantaasiaid ei ole, reaalselt ilmselt 13 sekundi auto. Mis tehase stock-i tavaauto kohta on täitsa ok.
See üritus siis läks... järgmine oli opentrack, kuhu ma arvasin et ei lähe see aasta ja kus ma kohal olin.
Opentrackile, kuna rajasuunitlusega ta ilmselt natuke tuleb, et lihtsalt ära proovida, kuidas käitub, mis vajab tegemist ja taoline. Ja 5-6 ringi saigi rahulikult tavarehviga proovida ja tuttav "LIMPMODE" jälle külas :D ... slikkiga ei saandki proovida. Aga reaalselt ÜLI rahulikult 1.35 tänaverehviga... nagu juhitavus ja kõik, ei jõua ära ahhuieitada kui hea oli. Ainult anna rehvi ja lisa jõudu.
Limpmode on ringrajal enamsti 4põhjusel (välismafoorumi tarkused) 1õli, 2vesi temp (need kestavad 5-6ringi,.. ok õlikuulerid ja asjad saab parandada, oli soe ilm ka) ja 3kast ja 4vanos. Kui veojõukontroll off-is, siis kast ei saa olla, siis jääb ainult vanos. Eks vaatab tegeleb. Esimese posti kohta sai möla küll juba, ei hakka ette fantaseerima, aga kui siia teema tegin, siis ilmselt turbod ei jää originaalid ja liiga stockiks üleüledse ei plaani jätta,... aga läheb aega.
VIDEOD:
https://www.youtube.com/user/lordvampire1